Moro! Syksyllä pamahti pääsulake ja akku kovan kiihdytyksen seurauksena: Nyt kevät kuntoon laittaessa huomasin että jännitteentasaaja oli palanut... Onko jännitteentasaajan "palaminen" kuinka yleistä ja mikä yleensä aiheuttaa ko. laitteen vaurioitumisen ? Onko syytä käydä vaihtovirtageneraattori läpi?
-Hyvät on kelit, meinaan kikkelit-
-YAMAHA FZR 600CC VM 1990-
Meneehän noita jossain Hondan VFR:ssä jopa laatikko kesässä eli ei kun uutta tarviketasaajaa vain kehiin. Kannattaa katsoa sellainen malli jossa watteja riittää ja jäähdytys on kunnossa eli lämpötila ja amppeerit noita tasaajia syö hengiltä.
Käämit voi katsoa alkuun yleismittarilla ja käynnissä latauksen oskiloskoopilla että tulee kaikki vaiheet mukana. Sitten se on vain *![]()
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
Mistähän sais halvalla kyseisen säätimen ?
-Hyvät on kelit, meinaan kikkelit-
-YAMAHA FZR 600CC VM 1990-
Uusi regulaattori on paikoillaan, mutta... Virrat kun laittaa päälle, valot palaa ja vilkut + jarruvalot toimii , mutta neutraalivalo ei (vaikka vaihde vapaalla) eikä startti toimi, öljy valo ainoastaan palaa starttauksen ajan. Akussa on virtaa ... ?
muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia ?
-Hyvät on kelit, meinaan kikkelit-
-YAMAHA FZR 600CC VM 1990-