Elikkäs, miten te yleensä kuljetatte pyörän ratapäiville? Pakettiautolla? Peräkärryllä? Mistä vuokraatte vai onko suurimmalla osalla yleensä oma? Mutta kuitenkin jos tietoo, että jostain voi vuokrata niin mistä? hinta?![]()
Itse olen vuoisia kuljettanut aivan normaalilla avokärryllä jossa lehtijouset iskareilla. Kumijousitetut tuppaavat pomppimaan kuljetettaessa ellei niihin lastaa runsaasti painoa.(Tianyu @ Huhti. 30 2006,02:52) kirjoitti
Tuollaiset avokärryt eivät maksa hirveästi uutena (650-900€) ja suosittelenkin sellaiseen sijoittamaan, tulee maksamaan suhteellisen nopeasti itsensä takaisin muodossa tai toisessa.
Jos taas olet ryhtymässä kilpailemaan niin suosittelen siirtymistä pakuun tai sitten reilun kokoiseen umpikärryyn.
Vuokra hinnat umpikärryillä pyörivät arviolta muutamien kymppien luokassa / vrk. Viisaammat valaiskoot tuosta...
"mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
Tuolta näyttäisi löytyvänrentpoint
Jotkut huoltoasemat vuokraa ainakin..
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
oma kärry ja joskus ajamalla. kilvetöntä tietty paha ajaa.
Mitens muuten menee, jos peräkärry on 750kg, ja auton vetokyky 650kg, niin eihän sitä saa vetää? edes tyhjänä. Pitäiskö käydä rekisteröimässä kärry 650kiloiseksi?
JT
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Meinaat että lastataan mopon kyytiin pari kanisteria bensaa.. työkalut, vaihtovaatteet, varikkotelineet jne.. sen kun näkis.(RTJ @ Huhti. 30 2006,03:23) kirjoitti
Puhumattakaan siitä että esim. Turusta menee sellanen 5h etäisemmille radoille.. Kiva sellasen repäsyn jälkeen tahkota koko päivä tai viikonloppu radalla, ja vielä ajaa kotia..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Teillä ei sais ajaa ilman vakuutuksia taikka kilpiä(RTJ @ Huhti. 30 2006,03:23) kirjoitti
![]()