Sen kummemmin asiaa vielä tutkimatta kysyn ensin että miten olette rastaan etusen saannu ylös renkaan vaihtoa varten? Löytyykö sieltä joku hyvä paikka josta se kestään tunkata ylös ja pysyy hyvin paikallaan.
- I love the smell of napalm in the morning.
Taljalla, stongiin vaan liinat kiinni ja ylös
Tietty tarttee ottaa ainaskin toinen jarrusatula irti, olen itse ottanu oikeanpuoleisen, on helpompi kun ei ole sitä orja sylinteriä
Vanteeseen suosittelen laitetavaksi teippiä, naarmuntumisen estämiseksi![]()
Firebladea olen kanssa nostellut yläkolmiosta, tallin katossa on koukku, joten siitä roikkumaan sidontaliinalla ja naksuttelemalla ylös.
Kahvoista en ole viitsinyt nostaa, kun esimerkiksi kaasukahvan puolelle ei saisi vääntöä aiheuttaa, kun voi mennä kaasuvaijeri rikki. kaasuhan ei stoppaa mihinkään stoppariin, vaan vaijerit pitää sen kahvan kohdallaan.
kyllä jotkut tunkkaa pakarista isoja pyöriä, mutta on se aika villin näköistä.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Joko pumppujen alta, tai alakolmiosta nostava keulapukki on hyvä hankinta pitkällä tähtäimellä..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
pakokäyristä tunkkasin, vähä jännitti mutta kyllä ne kesti eikä menny lommolle.
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Etulokari irti (4*kuusiokoloruuvi), perä painettuna keskiseisontatuella maahan, niin lähtee vetämällä eteenpäin. Ei tartte nostaa millään, eikä jarrusatuloita irroitella.
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
keskitukipyörissä monissa on tasapaino niin, että perän pystyy painamaan käsin maahan, joten ei pakarista tunkkaaminen ota kovin paljon voimaa.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Keskituella (ohut lauta alla jotta nousee hieman korkeammalle) ja saksitunkilla öljypohjasta, pattinki välissä. Niin paljon tunkkaa että takapyörä on maassa. Näin itse asiassa nykyisen pyöräni Panin ohjekirja kehoittaa tekemään.![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Pyörä keskiseisontatuelle ja perälaukkuun tai satulan päälle niin paljon painoa, että keula nousee ylös. Itse lastasin muutaman tiiliskiven perälaukkuun. Jos lastaat painoa satulan päälle, muista sitoa kunnolla kiinni etteivät pääse putoamaan.
![]()
![]()
![]()
Juuri noin! Etulokarin irrotus helpottaa tod.paljon tota hommaa. Tunkilla oon kyllä nostanu motin alta(vaneerin pala ja kumi välissä tietty) sen muutaman sentin että saa takanakin maahan kiinni, sen jälkeen saa rauhassa puuhastella, pysyy mopedi pystyssä varmasti.(Markku @ Huhti. 29 2006,21:50) kirjoitti
Laudanpätkä tai jääkiekko lohko alle ja tunkilla siitä ylös. Kuorma on pieni eikä vaurioita millään tavalla pyörää. Sitten tosiaan kannattaa ottaa etulokasuoja suosiolla irti ja molemmat jarrusatulat. Letkujen varaan ei kannata jättää roikkumaan, vaan nippusiteillä ylhäältä kiinni.(X-ray @ Huhti. 29 2006,17:07) kirjoitti
Näin minäkii sen teen...(hannes @ Huhti. 29 2006,19:16) kirjoitti
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
Noh, nyt se nököttää tuolla tallissa ilman renkaita, tuettuna öljypohjan etuosasta, toivottavasti nököttää vielä aamullakin...
- I love the smell of napalm in the morning.