Onko ruisku XX:stä otettava bensat purkkiin kun sen ottaa irti vai miten on?
Omasta XX:stä ensin ajettiin tankki mahd tyhjäksi, sitten vaan ennen letkujen irrotusta lukkopihdeillä tms letkut luttuun. Vaikka periaatteessa mittarin mukaan tankki oli lähes tyhjä niin nelisen litraa sieltä saatiin vielä jerryyn valutettua.
"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
Vähän O-T:tä, mutta mikähän idea on ollu laittaa bensahana XX:ssä tankin alle piiloon?!
Jos oon oikein tulkinnu asiaa, niin eikös sieltä löydy normiasento, kiinni, ja vara ?
Ei ymmärrä, ei...![]()
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sehän on ennenkin riittäny....
käsittääkseni siinä on vain asennot ON ja OFF, ainakin kaasutinpelissä(GhostSpider @ Huhti. 28 2006,10:46) kirjoitti
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Eihä ruutta pelissä oo hannoo, irrotat letkun sukkellaan ja taitat letkun kaksinkerroin nippusitteellä sitte lunttu eiku luttuun jätät!! kokemusta o.
bird
firebladessa(ruisku) pari kertaa irroittanut tankin ja on se vähän ärsyttävä proseduuri. esim ducatissa on pikaliittimet tankin pohjassa, ne irti ja bensaa ei valu.
kannattaa nostaa tankki, jotta pääsee letkuihin käsiksi.
irroittaa se letku joka menee ruiskurunkojen yhdistävästä tangosta takaisin tankkiin, sen tuntee siitä, että se tulee semmoinen painekellon kautta. irroita se, tulppaa ruiskurungon pää ja liruta tankki tyhkäksi siitä toisesta.
sitten irroita se banjoliitin ruiskurungon päästä, lutista letku, jos tankissa on vielä jotain. itse laitoin pyöreähköt pihdit ja nippusiteellä ne kiinni asentoon letkun ympäri.
akku kannattaa irroittaa, ettei tule kipunoita, kun irroittaa bensamittarin sähköjohdon.
ja tee pihalla, haisee joka tapauksessa aika lailla.
ruiskurungon päässä olevaa banjoa ei saa vääntää, ellei tue sitä runkoa toisella avaimella, menee r-runko rikki.
Jake
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050