Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    mitenkäs porukoitten bladen vaihteisto pelaa??
    itellä tollanen -94 blade ja aika kovasti loksahtaa vaihteet (ainakin tänäkeväänä) ja varsinkin niinku isommalle vaihtaessa isoilla kierroksilla. nyt koneessa hondan oma öljy.
    en muista tekikö noin pahasti viime kesänä repsolin öljyllä.

...Blade...1000rr...2006...
    Mulla -95 blade, ja kyllä ykkönen ja kakkonen välillä kolahtaa melko lujaa, etenkin ykkönen mutta eiköhän tuo liene ihan normaalia kaikissa pyörissä. viime vuona mulla oli pyörässä 15w-50 öljyt (motorex) ja vaihteet meni ihan ok päälle paitsi välillä ykköseltä kakkoselle hitaasti vaihdettaessa menikin vapaalle muuten ok, nyt pyörässä 10w-40 (petrocanada) harvinaisempi merkki suomessa.nyt menee vaihteet etenkin kylmällä erittäin hyvin päälle mutta koneen mekaaniset äänet kuuluu ehkä hiukka lujempaa kun noilla jäykemmillä. plussana että kytkin toimii tolla canadan petroolilla erittäin hyvin! toinen mikä voi vaikuttaa sulla asiaan on kylmät ilmat, jos on jäykät öljyt sisällä.. toki kytkimen kunto, vaihteiston kuluminen (jos paljonajettu pyörä) ym..

edit: noihin mekaanisiin ääniin saattaa vaikuttaa mun kohdalla sekin että uusi suomyn kypärä on vähän äänekkäämpi kun vanha shoei joka oli/on todella hiljainen..

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    kylmä ilma ja mineraaliöljy, niin kytkin pohjassakin vaihteisto pyörii ja napsahtaa kun laitat pykälän. Ihan normaalia.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Hondan omilla oljyillä toimii laatikko ja kytkin parhaiten.
  5.  
    Niinpä ainakaa varadero ei hondan omilla parhaiten pelaa. Mulla ollu valvoline durablendit, toimi ku ajatus, nyt hondan omat ja vähän loksahtaa. Kuka piru noista enää ottaa selvää.

Kovat kundit ei tanssi.