Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Laitatteko tonnareidenne tankkiin ysivitosta vai ysikasia? Minulle vm 90 pyörän myynyt setä sanoi, että 98:lla käy paremmin. Jos on 50/50 molempia, niin käy vielä hyvin, mutta jos on suurempi osuus 95:ttä tankissa niin ei käy niin nätisti.

Omia kokemuksia?
    CBR 1000 F vm 1990
    KTM EXC 250 Racing 2005 (myytävänä)
    KTM EXC 530 vm 2008
    98 suositus tuli myös minulle männä kesänä kun -92 mallisen ostin. Sillä sitten on Tiiä sitten onko sillä mithän merkitystä 95/98, mutta enpä ole tuota sen kummemmin pohtinu kun ns. käy ja kukkuu...
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Itellä vm.89 ja myyjä sanoi että 95:lla ajanu, jotenkin säädetty sille.... tiedä sitten mutta sillä oo
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
    Ajoin aikoinaan aina 95:lla. Tuo termi "nätisti käyminen" on aika venyvä käsite. Jonkun mielestä kone käy kaiken nätimmin juuri ennen koneremonttia kun puristukset pienissä ja venttiilit vuotaa ....
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    98 kehottivat huollossa -90 äffässä käyttämään, joten sillä
    Aikanaan kun -99 Äffän ostin niin myyjä sanoi jotta tankkaa 95:sta ja piristä sitä välillä laittamalla 98. No loppujen lopuksi taisi tankkiin mennä pelkkää 98.
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
  7.  
    Terve,

Ysikymppinen CBR, suositeltiin 98:a, 95 korkeintaan joka toisella tankkauksella. Oon tankannut vain 98 nyt tällä kaudella (1.200 km takana), viime kaudella -05 puolet ja puolet. Tuntuu, että jopa parempi 95/98 -vuorottelu. En tiiä, voi olla vain väärä perstuntuma. Kone käy ja kukkuu, se on pääasia.
    Frankenstein Junior XX:llä