Laitatteko tonnareidenne tankkiin ysivitosta vai ysikasia? Minulle vm 90 pyörän myynyt setä sanoi, että 98:lla käy paremmin. Jos on 50/50 molempia, niin käy vielä hyvin, mutta jos on suurempi osuus 95:ttä tankissa niin ei käy niin nätisti.
Omia kokemuksia?
CBR 1000 F vm 1990
KTM EXC 250 Racing 2005 (myytävänä)
KTM EXC 530 vm 2008
98 suositus tuli myös minulle männä kesänä kun -92 mallisen ostin. Sillä sitten onTiiä sitten onko sillä mithän merkitystä 95/98, mutta enpä ole tuota sen kummemmin pohtinu kun ns. käy ja kukkuu...
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Itellä vm.89 ja myyjä sanoi että 95:lla ajanu, jotenkin säädetty sille.... tiedä sitten mutta sillä oo![]()
Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
Ajoin aikoinaan aina 95:lla. Tuo termi "nätisti käyminen" on aika venyvä käsite. Jonkun mielestä kone käy kaiken nätimmin juuri ennen koneremonttia kun puristukset pienissä ja venttiilit vuotaa ....![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Aikanaan kun -99 Äffän ostin niin myyjä sanoi jotta tankkaa 95:sta ja piristä sitä välillä laittamalla 98. No loppujen lopuksi taisi tankkiin mennä pelkkää 98.
"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
Terve,
Ysikymppinen CBR, suositeltiin 98:a, 95 korkeintaan joka toisella tankkauksella. Oon tankannut vain 98 nyt tällä kaudella (1.200 km takana), viime kaudella -05 puolet ja puolet. Tuntuu, että jopa parempi 95/98 -vuorottelu. En tiiä, voi olla vain väärä perstuntuma. Kone käy ja kukkuu, se on pääasia.
Frankenstein Junior XX:llä