Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kuulunu pikkasen korkeelta tasolta huhuja että ensi vuonna jokaisen kisakuskin tulee suorittaa mm. kirjallinen koe, jossa kysymyksiä mm. liputuksesta ja muusta yleisestä kilpailuissa tarvittavasta tiedosta...valitettava tosiasia on että läheskaan kaikki kilpakuskit eivät aina osaa käyttäytyä riittävästi mm. vastalausetta tehtäessä yms.
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
    Lainaa (lanat @ Loka. 15 2005,14:07) kirjoitti
    Kuulunu pikkasen korkeelta tasolta huhuja että ensi vuonna jokaisen kisakuskin tulee suorittaa mm. kirjallinen koe, jossa kysymyksiä mm. liputuksesta ja muusta yleisestä kilpailuissa tarvittavasta tiedosta...valitettava tosiasia on että läheskaan kaikki kilpakuskit eivät aina osaa käyttäytyä riittävästi mm. vastalausetta tehtäessä yms. *
    Itse kun aloitin 2003 niin silloin jo tuollainen kirjallinen koe tuli suorittaa.

Nyt taitaa olla huhu perässä tai sitten siinä ei ole kaikki faktat kohdallaan.

Itse olisin sitä mieltä että homma tulisi samanlaiseksi kuin Ruotsissa. Siellä ei lisenssiä myönnetä ennen kuin on käynyt kaksipäiväisen teorian- sekä käytännönkurssin, jossa on ihan kaikki käyty läpi. Käytäntöpäivä sisältää ajamista sekä ratakoken. Ennen tuon kunnialla suorittamista ei lisenssiä saa.

Mun mielestäni tuo olisi hyvä juttu ja joillan tahoilla tuosta on jo keskustelua käytykin. Se on sitten ihan eri asia että toteutuuko tuo koskaan.
    "Starvin' Marvin"

Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
    Niin kyllähän sellainen koe on ollu jo vuosikausia käytössä, mutta ei siitä tartte edes päästä läpi... Ruotsalainen käytäntö olisi oikeen hyvä ottaa myös käyttöön suomessa, jollei tiedä perusasioita tai et pääse liiton asettamiin ns. rata-aikoihin niin silloin ei myönnetä lisenssiä. Mutta tosta vastalause-jutusta nyt niinkään menis sanomaan, eihän niitä tartte rr-touhuissa lainkaan! Paitsi ehkä yksi ex-b600 kuski... Jani kyllä tietää kuka...
    Näin se menee tänä vuonna, 22.4.06 oli Kuljettajatutkinnnon teoriaosuus Helsingissä (SML) (aika kivasti porukkaa) Sitte 13. - 14.5.06 ajoleiri ja kuljettajatutkinnon rataosuus, Motoparkissa.
    Jos ei oo suorittanut, ei asiaa kisoihin...siis jos ei oo ennen kisannu, erittäin hyödyllinen, jopa vanhat konkarit ei aina käsitä kaikkea mm. lipuista ja niiden merkityksestä kuten esim valkoinen lippu
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
    Lainaa (lanat @ Huhti. 24 2006,18:56) kirjoitti
    Jos ei oo suorittanut, ei asiaa kisoihin...siis jos ei oo ennen kisannu,
    Siis WTF? Pitääkö suorittaa molemmat, teoria- ja ajokoe, että saa osallistua kisoihin?
    Lainaa (gikseri @ Huhti. 26 2006,08:32) kirjoitti
    Jos ei oo suorittanut, ei asiaa kisoihin...siis jos ei oo ennen kisannu,
    Siis WTF? Pitääkö suorittaa molemmat, teoria- ja ajokoe, että saa osallistua kisoihin?
    Kyllä pitää.
    "Starvin' Marvin"

Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  7.  
    Näin se menee tänä vuonna, *22.4.06 oli Kuljettajatutkinnnon teoriaosuus Helsingissä (SML) *(aika kivasti porukkaa) Sitte 13. - 14.5.06 ajoleiri ja kuljettajatutkinnon rataosuus, Motoparkissa.
    Jos ei oo suorittanut, ei asiaa kisoihin...siis jos ei oo ennen kisannu, erittäin hyödyllinen, jopa *vanhat konkarit ei aina käsitä kaikkea mm. lipuista ja niiden merkityksestä kuten esim valkoinen lippu *
    Kuulemma pitkämatkalaisille tai muusta syystä 22.4. pois olleille on 13.5. Motoparkissa aamulla se teoriaosuus ennen ajo-osuutta tais alkaa 08:30. Itse oon ainakin menossa sinne eli toivottavasti semmonen sieltä löytyy.
    Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...