Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 241:sta
    lidlissä ensi maanantaina näköjään taas mp-tavaraa. ei tainnut viime vuonna olla noita lukkoja eikä latureita muuten taitaa olla samat roinat

Ehanaa...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Laturi täytyy käydä hakemassa. Hintoja on taidettu tarkistella hieman ylöspäin kun tuo kypäräpuhelinsetti maksoi viime vuonna muistaakseni 7 euroa ja nyt 12,99 €.
    Toi kypäräpuhelin on maailman suurin vitsi!
    Laturi vois olla ihan jees.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Täytyy lähteä katsomaan.. "Saakohan halvalla nyt hyvää..!" *
    Honda CRF 250 L
    Lainaa (YLLE @ Maalis. 06 2006,17:18) kirjoitti
    Täytyy lähteä katsomaan.. "Saakohan halvalla nyt hyvää..!"
    *REPS*
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Onko kellään kokemuksia laturista? Tiettävästi halvalla ei saa hyvää, mutta jos sitten kuitenkin tekis Sulo Vileenit.
    Sukisukimies
    Lainaa (YLLE @ Maalis. 06 2006,17:18) kirjoitti
    Täytyy lähteä katsomaan.. "Saakohan halvalla nyt hyvää..!"
    Eipä ole hirmu halpaa edes, aika lailla Louisin hinnoissa.. sadahaalaria pitää käydä hypistelemässä.
    Varma kevään merkki: Lidlin mp-tarjoukset
    Hinnat on kyllä hiukka nousseet...kuka ostaisi mulle sadeasun?
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 06 2006,18:28) kirjoitti
    Joo kallista on... Mä en jouda hakemaan, mutta voin lainata sulle sen verran rahaa että saat itse ostettua. Maksa sit takaisin vaikka kesälomarahoista tai jos tekee tiukkaa niin osissa vaikkapa 2 euroa kuukaudessa...

Taitaa suurin osa tavarasta olla yhtä täynnä reikiä, kun Bilin susi vitonen aikanaan
    Kelmit ainakin kiittää ja kumartaa noista lukoista
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Varmaan lidl:issäkin huomioitu tämä idioottimainen kalliinpi=parempi syndrooma kun ovat hintoja nostaneet normitasolle.
    Tukivyötä voisi mennä hypistelemään,jos vaikka matka-ajossa vähentäis särkyä...
    Lainaa (samu69 @ Maalis. 06 2006,17:26) kirjoitti
    tua *tankkilaukku on kyllä ajanu asiansa ... ainakin *tällä *vähäisellä käytöllä.. *viimekeväänä se makso vaan 9,90...€
    Pysyykös se laukku ihan kyydissä?
    Pojat ajaa mopoilla
    Lainaa (MagnaMan @ Maalis. 06 2006,18:36) kirjoitti
    Joo kallista on... Mä en jouda hakemaan, mutta voin lainata sulle sen verran rahaa että saat itse ostettua. Maksa sit takaisin vaikka kesälomarahoista tai jos tekee tiukkaa niin osissa vaikkapa 2 euroa kuukaudessa...

eiku pannaan kolehti pystyyn et saadaan köpille sadeasu lidlistä
    elä ja anna muiden roudata
    Ei helvetti mitä roinaa ..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (miäs @ Maalis. 06 2006,19:13) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Maalis. 06 2006,17:26) kirjoitti
    tua tankkilaukku on kyllä ajanu asiansa ... ainakin tällä vähäisellä käytöllä.. viimekeväänä se makso vaan 9,90...€
    Pysyykös se laukku ihan kyydissä?
    ihan pysyy siinämissä 100€ kin weska ....
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Köyhät ostaa Lidl:stä!!!!!!!!!!!!!! Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......Eipä noi prätkävermeet hääviltä näyttäneet;no makunsa kaikilla.
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
    tankkilaukku saattais kiinostaa kypärästä olen valmis kylläkin maksamaan enemmän!
    Lainaa (powerboxer @ Maalis. 06 2006,20:00) kirjoitti
    Köyhät ostaa Lidl:stä!!!!!!!!!!!!!! Mä ainakin ruuan suhteen pitäydyn kotimaisissa tuotteissa.Laatu hyvä ja työllistän suomalaisia......Eipä noi prätkävermeet hääviltä näyttäneet;no makunsa kaikilla.
    Lidl:n valikoimassa on suurempi osa kotimaista kuin keskolla.Siis elintarvikkeista. Avainlipputuotteiden kotimaisuusaste on tätä nykyä keskimäärin 80%.(lidl) Vastaava Hyvää Suomesta -joutsenlippun kotimaisuusaste on 50%.
    Muu krääsä on sitä samaa kinuski tusinatavaraa mitä cittarit/honkkari myy.
    -Itse käytän lähikauppaa (siwa) mutta en moiti muitakaan kauppaketjuja.
    Nyppii tollanen suvaitsematon juntti-asenne!
    pitikin taas avautua...
    Sadeasua ja polvenlämmittimiä vois käydä ainakin syynäämässä.
    TL1000R
    Lainaa (rolcen @ Maalis. 06 2006,20:28) kirjoitti
    Lainaa (powerboxer @ Maalis. 06 2006,20:00) kirjoitti
    Lidl:n valikoimassa on suurempi osa kotimaista kuin keskolla.Siis elintarvikkeista. Avainlipputuotteiden kotimaisuusaste on tätä nykyä keskimäärin 80%.(lidl) Vastaava Hyvää Suomesta -joutsenlippun kotimaisuusaste on 50%.
    Muu krääsä on sitä samaa kinuski tusinatavaraa mitä cittarit/honkkari myy.
    -Itse käytän lähikauppaa (siwa) mutta en moiti muitakaan kauppaketjuja.
    Nyppii tollanen suvaitsematon juntti-asenne!
    pitikin taas avautua...
    Mee sä sinne Lidl:iin vaan sovit hyvin niiden muiden joukkoon.......
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
    Viimekesän ~5000km:n kokemuksella (laukku paikalla) se tankkilaukku ajaa todellakin asiansa paremmin kuin hyvin, ei mitään moitetta. Suorastaan naurettavan halpa ja tilaa on, sillä sitä voi näppärästi korottaa avaamalla toinenkin vetskari. Lisäksi sateen yllättäessä päälle voi nykästä sadesuojan. Magneetit ovat noissa laatulaukuissa ilmeisesti hieman isompia, mutta ainakaan muovisukkulalla ajettaessa pysyvyyden kanssa ei ollut mitään ongelmia.

Toisaalta tankkilaukun halpa hinta kostautui sitten tuossa kypäräpuhelimessa, joka osoittautui täydeksi leluksi.

edit: eikös tuo maksanut viime keväänä 9,90 eur tms??? eihän tuo enää niin halpa olekkaan...

edit osa 2: Lainaus vuoden takaisesta viestistä osoittaa muistikuvani oikeaksi:

tankkilaukunhan saa varmistettua lisähihnalla jos ei muuten pysy kyydissä, mut hei hintaakin laukulla oli vain 9,99 EUROA

Kova on kate tässä tuotteessa...

Viime vuonna ostin mm. sen suojapeitteen ja siinä ainakin oli hinta/laatusuhde kohdallaan
    Kypärää en kyl sieltä ostais......
    Ostakaa käyttämätön tankkilaukku (lidl) hp. 10€
    Lainaa (tinke @ Maalis. 06 2006,20:55) kirjoitti
    Ostakaa käyttämätön tankkilaukku (lidl) *hp. 10€
    Myyty!!
    Lainaa (powerboxer @ Maalis. 06 2006,20:48) kirjoitti
    Mee sä sinne Lidl:iin vaan sovit hyvin niiden muiden joukkoon.......
    Varmaan otat repun täyteen saarioisten jarrulevyjä ulkomaanmatkoillekin, kun paikallinen sapuska ei kelpaa halvan hintansa takia.
    -Voisin ehkä mennäkin kokeilemaan tuota tukivyötä. En sen takia että se mitään suojaisi,vaan mukavuuden takia.
    Ei hinta laatua takaa,moni lidl:n tuote on 3v takuulla.
    Itse en edes omista yli 3v vanhoja varusteita. Lidl:n polvisuojat olen kaupasta ostanut ja hyvin ovat tuulelta suojanneet.
    Jos jollain jäi nurkkiin noita puhelimia niin voin ostaa ne pois 5e/kpl.

Kovin kaukaan en viitsi hakea..Vantaa, Hki
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Lainaa (ande @ Maalis. 06 2006,19:27) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Maalis. 06 2006,18:36) kirjoitti

eiku pannaan kolehti pystyyn et saadaan köpille sadeasu lidlistä
    Eurolla, tai sanotaan nyt saman tien kahdella, mukana!
    Kellään kokemuksia tosta selkäpanssarista?
  30.  
    itse ostin viimevuonna tukivyön ja ole käyttänyt sitä jatkuvasi
    kävelyreissuilla ja ajaessa,nyt on jo aivan risana joten kyllä
    9€ "sioitus"kannatti ja menen hakemaan pari uutta miksei kolmekin,
    sillä tiedän mitä selkävikaisille tarkoitetut (kunnolliset) vyöt maksavat,ja nämä ajaa saman asian kun nuo kalliimmatkin.

eikä niiden olekkaan tarkoitus tukea koko selkävärkkiä vaan
    selän lihaksia,jotteivät joutuisi niin kovalle rasitukselle,
    nuo "panssarit" ovat sitten taas asia erikseen,mutta kyllä
    nekin selkää tukevat,mutta antavat myös suojaa jos
    sattuisi ottamaan kontaktia.
Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen