Tuo minun Rosvoni kulkee ihan mukavasti pienillä mutkateillä ja vähän isommillakin, kun vauhtia on alle 100 km/h.
Mutta sitten kun mennään isoille teille ja vauhti täytyisi nousta johonkin 100 - 130 km/h, niin alkaa täristään jo aikas hyvin ja tulee levottomaksi ajaa.
Mikä on muiden 600 rosvon omistajien kokemus asiasta, onko ominaisuus vai jokin vika?
Allekirjoituksessa tarkempi malli.
Katsoppa eturenkaan kunto/ohjauslaakeri onko väljä?
God hates us all
By SLAYER
Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
Vakaa kulkija on mun pikku rosvo. Ei ole sellasta vauhtia tullu vielä ajettua, että alkais vopeltamaan.
Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
Mulla ainakin kulku paranee vaan kun vauhti lisääntyy ja moottorikin herää vasta eloon kun saa kunnolla happea. Tai sitten se on vaan kuski joka on hurmiossa.
Mulla tosin malli -02 600S
Edit: malli
- Burning that gasoline -
Täytyypä tutkia tuo ohjauslaakeri/renkaat.(bandit @ Huhti. 26 2006,18:44) kirjoitti
Täytyisi varmaan hommata myös joku korkeampi touring plexi, kun tuuli ravistelee kypärää, kun olen tällainen hujoppi(190)
Ei kyllä voi liikaa korostaa eturenkaan kunnon merkitystä. Pykälille/epätasaisesti kulunut etunen ei tosiaankaan paranna luottamusta pyörän kulkuun-> tulee uudella kuin uusi pyörä.
- Burning that gasoline -
Kyllä näyttäisi tuo eturengas olevan aika epätasaisesti kulunut edellisellä omistajalla. Kai se sit täytyy uusia jotta pääsee noita normaaleja moottoritie nopeuksia ajeleen.
Kiitoksia TBandit![]()