Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    JOVAIN TÄ ?

...siis poikkesimma pithkästä aikaa Kuvalla ja tarttui käthen tuo uusin BMW-Motorrad lisävarustehinnasto 2006 ja nyt se vahvistu ! ÄLYTTÖMYYVE huippuhinta siis....ai että mikäkö...no se ettei se viimme vuonnakaan ollu tuo siis painovirhe tuos katalookis niikus helposti vois kuvitella...

...epäilin sitä viime vuonna jo moneen kertaa mutta on se noin:

Mukiteline, asennussarja 71 60 2 337 454 121,00 €UROA ! heehhee he hee.....joohhooh he heeeee....

Siis moniko on tuommosen "ei taatusti oo sulla tuothen"- ostanu ! Tähän vaan jonoon....ettäs kehtaatte...ooksä Pozo ?

Täs oon mun 1.35 €:n mukiteline ja pullon sai ihan samaan hintaan, eikä tarvinu ees tinkiä...mut eihän se oo kyllä beeämween

ööh...hienot ajosaappaat sulla..

edit: *reps* ..loistava tuo "jääajo"

"no nyt ne alkaa ne mutkat taas....tuonne ne menee ja sillee....."

edit 2: ja on mulla BMW, et kai mä tänne saan kirjoitella..

ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    JOVAINNYT...!

..pysytäämpäs asiassa...notta !
    liimaa ees bemun merkki tuhon pullon kylkeen , niinhän siittä tulee ihan orikinaali
    Triumph Tiger 800 XRX

Lainaa (mchuurre @ Huhti. 25 2006,19:56) kirjoitti

Siis moniko on tuommosen "ei taatusti oo sulla tuothen"- ostanu ! Tähän vaan jonoon....ettäs kehtaatte...ooksä Pozo ?

Täs oon mun 1.35 €:n mukiteline ja pullon sai ihan samaan hintaan, eikä tarvinu ees tinkiä...mut eihän se oo kyllä beeämween *
    Heh heh, vaikka mopossani on monen mielestä (ja absoluuttisestikin) turhempiakin härpäkkeitä (esim. Wingikaupasta ostettu kromattu rautatangon pätkä eli lipputanko 65 €) niin raja on mennyt just tuon mukitelineen kohdalla.
    Omani maksoi kyllä sentään jotain 3 euroa (Biltemasta) ja sitten vielä venekaupasta ostettu ruostumaton kiinnitysneppari (toisen törkeet 3 €) ja sitten pätkä Velcrotarraa, joten yhteiskustannus menee kyllä reilusti omasi yli...

Yritän tässä liittää kuvaakin, josko onnistuu...

Ääh, en tiedä tuliko siitä kuvasta taas mitään, siellä se on sekalaisissa nimellä "pozon pulloteline", jos ketä kiinnostaa.

t. pozo

-04 K 1200 LT

Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
    Lainaa (mchuurre @ Huhti. 25 2006,19:56) kirjoitti
    Mukiteline, asennussarja 71 60 2 337 454 * 121,00 €UROA ! heehhee he hee.....joohhooh he heeeee....
    ja jos joku sattuu tuon ostamaan, tulee varmaan vielä itse mukiteline päälle! Eihän sitä nyt pelkällä asennussarjalla. Kuuluuko samaan hintaan BMW:n merkki, kun ne myy merkitkin laukkuihin erikseen?
    Ostettu on, jo vuonna -04, jolloin hinta oli "vaan" 99 €. Kyllä aidosta BMW-mukitelineestä juomat maistuu paremmalta ja riittääkin pidempään
    Same shit, different day.
    ai niin, mistä noita ajosaappaita saa, super hienot .
    Same shit, different day.
    Lainaa (Kawa600 @ Huhti. 25 2006,20:04) kirjoitti
    edit: *reps* ..loistava tuo "jääajo"

"no nyt ne alkaa ne mutkat taas....tuonne ne menee ja sillee....."
    Tuli sitten illan vatsalihasharjoitteet tässä koneen äärellä otettua, kiitos mchuurre.

Anyways, täytyy sanoa että aika epeli olet kun jäisellä kelillä tohdit ajaa.

Edit: piti vielä sanoa, että tuosta lausahduksesta saisi aika briljantin sigun

.
    Lainaa (pomppe1 @ Huhti. 25 2006,23:47) kirjoitti
    ai niin, mistä noita ajosaappaita saa, super hienot *.
    JOVAIN ON NET...!

...kumma kun ettes ymmärrä näithe Diadorie päälle mithän...? Nämon jalas TOSI hyvät, eikäs noit enää saa misthän..

Vastaha net on ollu vuojesta -90 käytösä, eikäs net mulla kulu ku mie piän niit vain jalakatapeil....NET O AJOSAAPPHAAT eikä mitkäs kekkulat joilla kävellää !

..no okei okei o mulla sit Alpinestarin Corewebitki mut ne onki sit tosi ajolenkeil, ku lähemmä oikein jutaamaan !
    Aikamiehet mittään mukitelineitä tartte, vaan kylmälaukun!

Ei ooo kuvaa nyt saatavilla, mutta perälaukuksi tarttui motonetistä mukaan punainen kylmälaukku (varustin bmw-merkillä!) ja sen pulttasin orggis laukkutelineeseen kiinni. Ai niin, sisälle tuli jäykisteeksi muovinen akkukotelo, se löytyi muistaakseni piiltemasta.
    Jo vain on heti kylmää kaljaa tarjolla, kun määränpää on saavutettu ja kulkee siinä kivasti kauppaostoksetkin.
    Ja vaikka itse sanonkin, niin kyllä laukku katseenkin kestää..
    1300 Gessu
  12.  
    Lainaa (J@ck @ Huhti. 26 2006,14:58) kirjoitti
    Aikamiehet mittään mukitelineitä tartte, vaan kylmälaukun! ...
    JOVAIN MUT...!

...meän reissuil ton Oulan kans tahtoo vetää jäähän noi jaffat iha iliman kylmälaukkui....mut saishan sen tommosen laukun varmaan kuumenemaanki kun vaihtaa vaan napasuuden, - / + keskenään...