Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 168:sta
  1. #61
    Kiitoksia porukalle, hyvä reittihän siitä loppujen lopuksi saatiin, vaikka alussa olikin hieman seikkailua ja porukkaa hävisi omille teilleen aika paljon.
    Muistutuksena vaan, että mikäli halutaan saada uusia aloittelevia "kykyjä" mukaan, niin viim. risteyksissä odotteleminen on suotavaa...
    Kaiken kaikkiaan oli hienoa
    Ihan sopiva ajopäivä, kaiken kaikkiaan n. 9h pyörän päällä
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
  2. #62
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Köpi @ Touko. 25 2006,19:26) kirjoitti
    Mua vastaan tuli sininen ZZR-1400, muutama kilometri ennen kahvilaa...
    Siellähän se team Matkavessa tulikin vastaan...
    1000
  3. #63
    Olipahan taas paljon mukavia ihmisiä ja mutkateitä
    Kiitoksia kaikille seurasta
    Yammutar
  4. #64
    Lainaa (tks @ Touko. 26 2006,12:10) kirjoitti
    Muistutuksena vaan, että mikäli halutaan saada uusia aloittelevia "kykyjä" mukaan, niin viim. risteyksissä odotteleminen on suotavaa...
    Juu ymmärsin kyllä näistä parista kerrasta, että kustomien kannattaa pysyä omassa lestissään.
    Tunne on kuin sulkapallossa jos on kovin eri tasoiset kaverit pelaamassa, -kummallakaan ei ole oikein hauskaa.
    Palataan asiaan jos joskus hommaan mutkiin paremmin taipuvan pelin.
    Oikein hyvää jatkoa porukoille näihin tapaamisiin, olkaa kuitenkin varovaisia siellä tien päällä, ettei aivan kilvan ajoksi mene.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  5. #65
    Ei, nyt "Väinö800" ymmärsi aivan väärin. Tarkoitus on saada enempi porukkaa, eikä vähemmän.
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
  6. #66
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Väinö800 @ Touko. 26 2006,13:27) kirjoitti
    Lainaa (tks @ Touko. 26 2006,12:10) kirjoitti
    Muistutuksena vaan, että mikäli halutaan saada uusia aloittelevia "kykyjä" mukaan, niin viim. risteyksissä odotteleminen on suotavaa...
    Juu ymmärsin kyllä näistä parista kerrasta, että kustomien kannattaa pysyä omassa lestissään.
    Tunne on kuin sulkapallossa jos on kovin eri tasoiset kaverit pelaamassa, -kummallakaan ei ole oikein hauskaa.
    Palataan asiaan jos joskus hommaan mutkiin paremmin taipuvan pelin.
    Oikein hyvää jatkoa porukoille näihin tapaamisiin, olkaa kuitenkin varovaisia siellä tien päällä, ettei aivan kilvan ajoksi mene.
    Olemme puhuneet ideasta että sopisimme aina letkaan häntäpään valvojan joka ajelisi siellä vikana, eli risteyksissä keula odottaisi aina kunnes sovittu valvoja saapuisi loppujen kanssa.

    Pidemmissä letkoissa on aina se ongelma, että vaikka kuinka keula menisi rajoitusten mukaan niin "haitariliike" tekee sen että letka venyy ja venyy - mitä pidempi letka sitä pahempi haitari tulee.

    Mukana lenkeillä on eritasoisia kuskeja erilaisilla peleillä, itse vaikka alta muoviluoti löytyykin niin mielelläni ajelen siellä rauhallisemman väen mukana - kaikki tyylillään.

    Mielelläni näkisin sinutkin Väinö800 mukana orgin ajoissa, ideoimalla ja juttua kehittämällä saamme varmasti samaan letkaan sopimaan niin tonnipyssyt, piikit kuin customitkin
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7. #67
    Jos porukkaa on paikalla enemmän kuin 10 henkeä niin miksi porukkaa ei jaeta jo lähtiessä kahteen letkaan, vetomiehiin ja kukkahattuihin, ja molemmat ryhmät ajaisivat omaa tahtiaan sovittuun paikkaan?

    Näin menetellessä vetomiesosaston ei tarvitsisi aina ruikuttaa vauhdin puutteesta eikä meidän muiden tarvitsisi ruikuttaa kun letka jätti. Samaten moni kokemattomampi motoristi, customisti tai muuten vaan heikompitehoisella pyörällä ajava voisi uskaltautua miitteihin mukaan kun mutkatiet olisivat mukavaa cruisailua nopeusrajoitusten sallimissa rajoissa eikä tarvitsisi aina painaa limitillä ja yrittää pysyä kokeneiden kilokyykkypoikien vauhdissa.

    Tuo "kaikki pyörät ja kuljettajat samassa letkassa"-ajatus ei vaan toimi. Orgin miiteissä letkan muodostamista on välillä hilpeää katsoa kun kärkeen pakkautuu heti muutama muoviluoti ja loput porukasta pyörivät häröpallona ympyrää kun kaikki yrittävät jäädä letkan loppupäähän koska kukaan ei halua ajaa ensimmäisenä muoviluotien takana ja saada kunniaa letkan kärkipään kadottamisesta.
  8. #68
    Lainaa kirjoitti
    koska kukaan ei halua ajaa ensimmäisenä muoviluotien takana ja saada kunniaa letkan kärkipään kadottamisesta.
    Kyllä se vaan on kärkipään vika jos peräpää katoaa
    Yammutar
  9. #69
    Lainaa (Wasserschwein @ Touko. 26 2006,14:24) kirjoitti
    Jos porukkaa on paikalla enemmän kuin 10 henkeä niin miksi porukkaa ei jaeta jo lähtiessä kahteen letkaan, vetomiehiin ja kukkahattuihin, ja molemmat ryhmät ajaisivat omaa tahtiaan sovittuun paikkaan? *
    Tuo "kaikki pyörät ja kuljettajat samassa letkassa"-ajatus ei vaan toimi.
    Tämä ei ole huono ehdotus koska totuus on että muoviluodit menevät menojaan ja ryhmäkoko on liian iso yhteen letkaan...useimmiten.
    "Be careful out there"
  10. #70
    Eilen meni kyllä mielestäni aika kohtuukivasti jatko Porvoosta myrskylän kautta eteenpäin. Itse ajoin hännän viimeisenä, ja letka todellakin odotti aina risteyksissä. Niinkuin oli palopuhe pidetty Porvoon Essolla... Palopuhe olisi pitänyt pitää jo Östersundomista lähdettäessä...



    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  11. #71
    Opitaanpa tästä kaikki * ei alata syyllisiä teurastaan vielä,tukkapöllyä vain niille jolla tukkaa on *
    Aina oon valmis lähteen reissuun ja jos eksytään ,kotiin osaan aina takas
    Alla vanha ja leppoisa R1
  12. #72
    Jokaisen pitää huolehtia omasta takanatuliastaan,aina risteyksessä katsottava peilistä että takana oleva näkee minne käännytään. Nyt niin ei nyt käynyt, vaan letka katkesi pienelle tielle käännytäessä.Asia tuli minulle tietoon YAMMUTTARELTA joka kertoi pmr puhelimella et "letka poikki" n. 5 pyörää hänen perästä. Jonka jälkeen minä ilmoitin sumpalle "jatkakaa eteen päin käännyn takaisin etsimään ja tulen porvooseen Essolle".En kuitenkaan löytänyt loppu letkaa joka ilmeisesti oli vielä hajonnut useaan osaan, kun osa tuli omaareittiä porvoon essolle heti minun perässä.Väinö800 myös minä toivon näkeväni sinua ja muita jotka "putositte" kyydistä.Kyllä homman suurin mielenkiinto on juuri siinä et letkassa on erilaisia pyöriä ja eri ikäisiä ihmisiä.Kuten oli edellisellä kerralla,vanhin pyörä vuodelta -59 ja nuorin osallistuja 10v.Ensi viikon torstaina voitaisiin pitää ennen lenkille lähtöä pieni "koulutus" letkassa ajamisesta jolloin se olisi kaikilla tuoreessa muistissa miten toimitaan että kenellekään ei tule tilannetta, "minnes nyt mennään tai käännytään" Mitäs mieltä olette tämmöisestä "ajopalaverista" ennen lähtöä ?
  13. #73
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (RIMMON @ Touko. 26 2006,15:28) kirjoitti
    Mitäs mieltä olette tämmöisestä "ajopalaverista" ennen lähtöä ?
    Kannatan kuljettajakokousta ehdottomasti, vaikka porukka periaatteet tietääkin niin silti se viimeinen muistutus siitä odottamisesta voi olla tarpeen, ettei kellään ole tarpeen ylittää omia taitojaan kun "ei ne kuitenkaan mua odota siellä".

    Eilisessä tapauksessa olisi Rimmon voinut olla asiaa laittaa sut keulille ja Yammutar peräpään valvontaan kun teillä oli se radioyhteys. Myös multa löytyy PMR-setti autocomin perästä joten voin olla tulevaisuudessa osallistumassa quson kulkuun. Ei se nimittäin haittaa vaikka radiollisia olisi useampikin siinä letkassa.

    Tietenkään kenellekään ei "viran puolesta" pidä määrätä sellaista ajopaikkaa missä ei halua ajaa, koska kaikkihan ollaan tässä harrastuksen ilosta ja itsekin lenkistä nauttimassa. Se että järjestetään porukalle ajoja hyvää hyvyyttämme ei tarkoita sitä että siitä pitäisi tehdä meille työnkaltaista juttua joka vie ajamisesta nautintoa poies.

    Mun mielestä ideoita on kiva ottaa vastaan ja märehtiä niitä sitten porukalla, vain sillä tavalla saamme noista ajeluistakin parempia kaikille.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  14. #74
    Lainaa kirjoitti
    Eilisessä tapauksessa olisi Rimmon voinut olla asiaa laittaa sut keulille ja Yammutar peräpään valvontaan kun teillä oli se radioyhteys
    eikös nuissa vehkeissä ole joku kantomatka?
    Yammutar
  15. #75
    Ajopalaveri on paikallaan aina kuten myös reitistä tiedottaminen. Sitä tuli kaivattua itsekin ekoilla kerroilla, kun ei vielä tuntenut oikein ketään eikä oikein uskaltanut vielä kysyäkään...

    Otetaan ens kerralla ryhtiliike ja sovitaan reitit, ryhmät ja valvojat kondikseen etukäteen ettei näitä ikäviä eksymisiä syntyisi. Ja ensisijaisesti että kaikilla olisi mukavaa ajelua omassa tahdissaan. Sehän tässä on tarkoitus eikä yllyttää ketään ylittämään omia kykyjään tai halujaan.

    Ja letkan voisi jakaa tarvittaessa kahtiakin, koska 30 fillaria on aika vaikea pitää jatkuvasti koossa varsinkin jos isoja nopeuseroja.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  16. #76
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (YAMMUTAR @ Touko. 26 2006,15:49) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Eilisessä tapauksessa olisi Rimmon voinut olla asiaa laittaa sut keulille ja Yammutar peräpään valvontaan kun teillä oli se radioyhteys
    eikös nuissa vehkeissä ole joku kantomatka?
    on, sellanen 1-2 km hyvissä olosuhteissa. Siksi esim siihen välillä joku kolmas olisi toki aina hyvä saada välittäjäksi
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  17. #77
    Lainaa (RIMMON @ Touko. 26 2006,15:28) kirjoitti
    Ensi viikon torstaina voitaisiin pitää ennen lenkille lähtöä pieni "koulutus" letkassa ajamisesta jolloin se olisi kaikilla tuoreessa muistissa miten toimitaan että kenellekään ei tule tilannetta, "minnes nyt mennään tai käännytään" Mitäs mieltä olette tämmöisestä "ajopalaverista" ennen lähtöä ?
    Toihan menis niinko Formuloiden tyyliin että asiat poikki-halki-ja-pinoon ennen ajoa.. Vähän niinko tälläiselle maalta tulleelle yksinkertaiselle ihmiselle voisi tuota reittiäkin hahmottaa että olisi edes vähän kartalla että minne suuntaan mennään.

    Ei se nyt niin helmeä ole ekalla stopilla raapia päästään tikkuja ja miettiä et missäs puolet porukasta on..

    Niin ei siinä muuta kun että jokain varmistaa että peilissä näkyy takaatuleva varsinkin risteyksissä.. Muutaman kerran sitä toissa kerralla "joutui" tekemään. Toisaalta sen jälkeen voi tai saa sitten yrittää urheilumielellä ottaa edellä menevää letkaa kiinni koska sehän edellinen kaveri on tulevassa käännöksessä sua odottamassa..
  18. #78
    Lainaa (Jassu @ Touko. 26 2006,15:40) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Touko. 26 2006,15:28) kirjoitti
    Mitäs mieltä olette tämmöisestä "ajopalaverista" ennen lähtöä ?
    Kannatan kuljettajakokousta ehdottomasti, vaikka porukka periaatteet tietääkin niin silti se viimeinen muistutus siitä odottamisesta voi olla tarpeen, ettei kellään ole tarpeen ylittää omia taitojaan kun "ei ne kuitenkaan mua odota siellä".

    Eilisessä tapauksessa olisi Rimmon voinut olla asiaa laittaa sut keulille ja Yammutar peräpään valvontaan kun teillä oli se radioyhteys. Myös multa löytyy PMR-setti autocomin perästä joten voin olla tulevaisuudessa osallistumassa quson kulkuun. Ei se nimittäin haittaa vaikka radiollisia olisi useampikin siinä letkassa.

    Tietenkään kenellekään ei "viran puolesta" pidä määrätä sellaista ajopaikkaa missä ei halua ajaa, koska kaikkihan ollaan tässä harrastuksen ilosta ja itsekin lenkistä nauttimassa. Se että järjestetään porukalle ajoja hyvää hyvyyttämme ei tarkoita sitä että siitä pitäisi tehdä meille työnkaltaista juttua joka vie ajamisesta nautintoa poies.

    Mun mielestä ideoita on kiva ottaa vastaan ja märehtiä niitä sitten porukalla, vain sillä tavalla saamme noista ajeluistakin parempia kaikille.
    Nyt tässä jutussa rupee olemaan kehittymisen edellytyksiä.2-4 pmr puhelinta niin ongelmat pienenee varmasti aika paljon.Ideoita ja ajatuksia vaan lisää niin kyllä tästä saadaan vielä parempi ja toimivampi juttu.Vuoropuhelu on alkanut jatketaan samaan suuntaan, eiks je.
  19. #79
    Tää on just se juttu, minkä takia yllekirjoittanut arastelee tommosia ryhmäajoja.

    Kun on vasta tämän hienon harrastuksen alottanu, niin mitään vauhdin hurmaa ei meikäläisen kanssa pääse kokemaan. Ja etenki jos sataa vettä, niin oon oikee jänishousu!

    Uus takakumi kun vaihdettiin, niin pitkän aikaa ajelin toooosi varovasti kuivallakin kelillä ja koko ajan tuntu, että se muka karkaa käsistä hetkellä millä hyvänsä!

    Mut tosiaan noissa brankkarin hommissa on tullu nähtyä noita jälkiä myös sieltä pelastajan näkökulmasta, joten oon liikenteessä joissain tilanteissa jopa ylivarovainen.

    Ei tahdo löytää itseään eikä mopotintaan ojan pohjalta.

    Mut nuo yllä olevat keskustelut vahvistaa sitä, että ehkä mäkin joku päivä täältä "susirajalta" hurautan sinne PKS:lle, siellä kun näkyy olevan lähinnä noita vakituisia miitinkejä. Ja koska mä eksyn välillä suunnilleen omiin housuihiniki, ni mua ei sitte saa jättää yksinään käpsimään tai en löydä ikinä perille!
    Honda CBR1100XX Blackbird
  20. #80
    Helpoin konsti saada porukka pysymään kasassa on nopeusrajoitusten noudattaminen.

    Ja kun kaikki eivät sellaista halua niin jako "yli rajoitusten"- ja "rajoitusten mukaan"-ryhmään.
  21. #81
    Lainaa (MagnaMan @ Touko. 26 2006,18:06) kirjoitti
    Ja kun kaikki eivät sellaista halua niin jako "yli rajoitusten"- ja "rajoitusten mukaan"-ryhmään.
    Pistäkääs osaajat tuosta äänestys pystyyn, saadaan tietää kuinka porukka jakaantuu. Jos tulee tarpeeksi kumpaankin ryhmään, on jatkoa paljon helpompi kehittää eteenpäin.



    - PER ASPERA AD ASTRA -
  22. #82
    Hmmm, vaikuttaa ettei homma sujunut ihan niin kuin olis ollut tarkoitus...

    Lainaan itseäni viime viikon ajelu-topikista:
    Lainaa kirjoitti
    Muistutuksena ennenkin mukana olleille ja informaationa niille, jotka pohtivat uskaltautuako mukaan:

    -nämä eivät ole "racing-kisoja", vauhdit sovitetaan rajoitusten ja olosuhteiden mukaan
    -letkat ovat melko isoja/pitkiä (tähän saakka ollut aina yli 30 mopoa)
    -letkoissa on "vetäjä" (useasti Petri) sekä häntäpään valvoja (useasti minä), mutta aina em. tehtävät ottaa joku hoitaakseen
    -letkoissa ajetaan "limittäin" niin, että ensimmäinen pyörä on ajokaistansa vasemmassa reunassa, seuraava oikeassa reunassa, seuraava vasemmassa ja niin edelleen. Tämä antaa kaikille ryhmässä ajaville paremman näkyvyyden eteenpäin, pidemmät jarrutusmatkat ja tilaa sivusuunnassa tapahtuville väistöille
    -tällöin myös esim. risteykseen/liikennevaloihin pysähdyttäessä muodostuu automaattiseti parijono
    -jos joku poistuu letkasta, takana olleet muut siirtyvät sen mukaisesti että sama muoto jatkuu
    -jos ja kun letka venyy, niin "oman" ryhmän viimeisin odottaa aina seuraavan ryhmän ensimmäistä risteyksessä, josta aiotaan kääntyä. Jokainen on "viimeisenä ajava" ja huolehtii siitä, että perässätulijoille on selvää, minne ollaan menossa ja mihin suuntaan käännytään
    -letkan venymisestä on turha olla huolissaan, usein tiet missä ajellaan on outoja (siis vieraita), useita "pimeitä" kurveja, mahdollisesti hiekkaa, routavaurioita yms. Missään tapauksessa ei pidä ottaa stressiä ja yrittää väkisin pitää näköyhteyttä edellä ajavaan. Pahimmassa tapauksessa ylitetään joko kuljettajan taikka ajoneuvon raja, sitä ei haluta
    -letkan vetäjä pitää aina jossain sopivassa risteyksessä/paikassa sen verran taukoa että koko porukka on taas koossa

    Ai niin, tankki on hyvä laittaa täyteen ennen lähtöä, *katsoo myös peiliin*

    Jatkossakin vain kaikki muutkin rohkeasti mukaan, pyörän kokoon/ikään/tyyliin katsomatta.
  23. #83
    Lainaa (Köpi @ Touko. 26 2006,19:43) kirjoitti
    Hmmm, vaikuttaa ettei homma sujunut ihan niin kuin olis ollut tarkoitus...
    Niin kenen tarkoitus, letkan vetäjän vai häntäpään valvojan?

    Mutta oikeesti homma ei voi toimia jos:
    1. Letkan vetäjä ajaa liian lujaa
    2. Letkan vetäjä ajaa liian lujaa
    3. Letkan vetäjä ajaa liian lujaa

    Siinä on ihan turha muka soitella ja odotella hitaampia siellä sun täällä sillä näiden hitaampien innostus osallistua ajoihin karisee ihan varmasti moisella ajotyylillä. On ikävä yrittää väkisin pysyä mukana ja on myös ikävä odotuttaa muita. Ei siinä fiilikset juurikaan nouse...

    Järkevintä on antaa kaahareiden kaahata omalla tavallaan ja järjestää rauhallisemmin ajaville oma ryhmä. Mutta mikäs yhteisajo se enää on?
  24. #84
    Magna, itse en ehtinyt ko. lenkille mukaan, mutta muistuttaisin kuitenkin kaikkia rivin ensimmäisestä lauseestani:
    -nämä eivät ole "racing-kisoja", vauhdit sovitetaan rajoitusten ja olosuhteiden mukaan
  25. #85
    Lainaa (MagnaMan @ Touko. 26 2006,19:56) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Touko. 26 2006,19:43) kirjoitti
    Hmmm, vaikuttaa ettei homma sujunut ihan niin kuin olis ollut tarkoitus...
    Niin kenen tarkoitus, letkan vetäjän vai häntäpään valvojan?

    Mutta oikeesti homma ei voi toimia jos:
    1. Letkan vetäjä ajaa liian lujaa
    2. Letkan vetäjä ajaa liian lujaa
    3. Letkan vetäjä ajaa liian lujaa

    Siinä on ihan turha muka soitella ja odotella hitaampia siellä sun täällä sillä näiden hitaampien innostus osallistua ajoihin karisee ihan varmasti moisella ajotyylillä. On ikävä yrittää väkisin pysyä mukana ja on myös ikävä odotuttaa muita. Ei siinä fiilikset juurikaan nouse...

    Järkevintä on antaa kaahareiden kaahata omalla tavallaan ja järjestää rauhallisemmin ajaville oma ryhmä. Mutta mikäs yhteisajo se enää on?
    Etkö sinä MagnaMan ole kuullut tästä haitariliikkeestä?
    Sitä tulee, ajoi letkan vetäjä kuinka rajoitusten mukaan tai ei. Toiset uskaltaa ajaa ne mutkat rajoitusten mukaan, toiset ei. "Hitaammat" jää näin ollen väkisinkin jälkeen. Ja sen takia heitä sitten pitäisi odotella. Mielestäni tämä odottelu on parempi ratkaisu kuin hajoittaa jengi kahteen eri letkaan. Ne keitä "hitaampien" mukanaolo ja odottelu jotenkin haittaa, jäävät sitten pois...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  26. #86
    Lainaa (Köpi @ Touko. 26 2006,20:01) kirjoitti
    -nämä eivät ole "racing-kisoja", vauhdit sovitetaan rajoitusten ja olosuhteiden mukaan
    Köpi, olepas rehellinen.

    Oletko ollut mukana yhdessäkään viikkomiitin ajossa, jossa olisi noudatettu mainitsemaasi varsin hyvää ohjetta?
  27. #87
    Lainaa (MagnaMan @ Touko. 26 2006,20:05) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Touko. 26 2006,20:01) kirjoitti
    -nämä eivät ole "racing-kisoja", vauhdit sovitetaan rajoitusten ja olosuhteiden mukaan
    Köpi, olepas rehellinen.

    Oletko ollut mukana yhdessäkään viikkomiitin ajossa, jossa olisi noudatettu mainitsemaasi varsin hyvää ohjetta?
    "Peräpään valvojana" mulle se ei ole ollut ongelma, rehellisesti.
  28. #88
    Lainaa (Köpi @ Touko. 26 2006,20:09) kirjoitti
    "Peräpään valvojana" mulle se ei ole ollut ongelma, rehellisesti.
    Epäilemättä, mutta et vastannut kysymykseen
  29. #89
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    ...Pitää vissiin muistaa sitä ruuvilukitettakin käyttää...
  30.  
  31. #90
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (MagnaMan @ Touko. 26 2006,18:06) kirjoitti
    Helpoin konsti saada porukka pysymään kasassa on nopeusrajoitusten noudattaminen.
    Kuten sumppa tossa jo totesikin niin ihan rajoitusten mukaan ajamallakin se haitari tulee esiin kun lyödään 30-40 pyörää letkaan. Letka venyy ja venyy...

    Mielenkiinnosta pakko kysyä että kuinka monella pk-seudun lenkillä Magna on ollut viimeisen vuoden aikana?
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen