Taas olisi aika vuotuisen skimbareissun *
Paikka: Tahkovuori, Nilsiä
Aika: 17-19.2.2006
Fiilis: huikea
MÖKKI on varattu tuolle ajankohdalle.
Majoituskustannus on n.60€ jos mökki saadaan täyteen.
Viimevuosien reissut ovat olleen kovin unohtumattomia kaikin puolin, joten tätäkään ei kannata skipata!
Mukaan mahtuu 14 nopeinta. 12 ensin ilmoittautunutta saa sänkypaikan, 2 hitainta lisävuoteille.
Mökin sijainti on 600m hiihtohissistä ja 600m ravintolasta.
edit: Mulle siis yksi paikka.
Maksu tulee suorittaa MotOrg ry:n tilille 800021-17142553 eräpäivään 27.1.2006 mennessä ja summa 65€
Viestikenttään kirjoitamme TAHKO + oma nikki
Ilmoittautumiset mahdollisimman varmasti! Pelkästä varaamisen ilosta on turha paikkaa varata.
Hintaaan ei sisälly liinavaatteita, ja loppusiivous toteutetaan viime vuoden tapaan itse.
1. Sumppa * * * * *maks.
2. Petri12r * * * * *maks.
3. Tommipommi
4. ZillaR1 * * * * * *maks.
5. Papu * * * * * * *maks.
6. Kawa600 * * * * maks.
7. Suzukai maks.
8. Jimmy75 * * * * maks.
9. Ace * * * * * * * maks.
10. Janlob * * * * *maks.
11. 7ärrä maks.
12. GriZzLy * * * * maks.
13. Madman * * * *maks.
14. Jani * * * * * * *maks.
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
1 sänkypaikka kiitooss!!!!![]()
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
En uskalla tämän viikonlopun jälkeen luvat ryyppääväni enää ikinä, joten tätä pitää vakavasti harkita. Sen sijaan voin tarjota teille pienen informaationpalasen tahkon kotisivuilta.
Eli musapuoli lienee kunnossa, kukapa ei 60- ja 70-luvun parhaimmista tykkäisi(Tahkon tapahtumakalenteri @ [url kirjoitti
nimim. Painu pois Jack...
Missä se on...
No ainakin tällä varoitusajalla saisin jopa Villelle hoitajankin!
Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
Kawa GPZ500S -91
Dulce et decorum est pro patria mori...
Mä ja TMB (Papu) ollaan messissä! Siis KAHDELLA sänkypaikalla!
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Nilsiä, Kuopiota liki.(Liinu @ Loka. 24 2005,16:53) kirjoitti
LINKKI KARTTAAN
Ou sit...ei sit onnaa...jos Himokselle meette viel ni sinne mä mukaan sit! Pitäkää hauskaa näin etukäteen toivotettuna(Sumppa @ Loka. 24 2005,17:24) kirjoitti
![]()
Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
Kawa GPZ500S -91
Dulce et decorum est pro patria mori...
voisin lähtee mukaan mut sukset jätän kotiin...et sänkypaikkaa kiitos...
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
kuopioon vaan junalla ni saa dokata koko matkan ja sieltä bussin tahkolle...toimii...ei viitti turustakaan lähtä autolla yksin ajaan...
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Kierrä tsadin kautta, ni koet unohtumattoman "aina saa hävetä"-kimppakyydin Tahkolle! Niitä varmasti on...(mazak @ Loka. 24 2005,20:28) kirjoitti
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Toihan on mun syntymäpäivä... hmmm(MadMan @ Loka. 24 2005,16:31) kirjoitti
![]()
enää ei oo mitä irrota
No uidduh... jos sitä teitin kiusaksi.. niin ja sänkypaikka, kiitos.
Vieläkös mahtuu aina saa hävetä kyytiin?
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
juuh, ja mie änkeen häpeemään, jos passaa...(Petri12r @ Loka. 24 2005,14:16) kirjoitti
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Niin se Fakta Beat esiintyy siellä Piazzalla perjantaina ja lauantaina.
Ja Tahkollahan on Suomen paras afterski-ravintola Pehkubaari, jonka pöydät on tehty tanssittaviksi.![]()
©
Joo joo, mukana... *Eli sinne siis. Punkkaan kiits.*
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
etkös hakis sitä crysleriä lainaan taas....(MadMan @ Loka. 24 2005,16:31) kirjoitti
![]()
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Emmä taida tällä kertaa kehdata, monestakaan syystä(Bluesman @ Loka. 25 2005,09:48) kirjoitti
Voin tosin ottaa liukurit mukaan jo valmiiks, jos pitää joku saada pois jäältä hinausautoa varten![]()
Nii, ootko siis tulossa?(MadMan @ Loka. 25 2005,10:27) kirjoitti
Juu, messissä olen! *
Mutta tosin, toivottavasti kukaan ei pistä pahitteeksi, pieksen moottorikelkalla siellä niin paljon kun lompakko kestää. *![]()
Tavoite on kyllä ehtiä snoukkaamaankiin muutama tunti..
Moottorikelkallakin on promillerajat.(Janlob @ Loka. 25 2005,11:24) kirjoitti
![]()
©
Sehän tätä harrastustoimintaa vähän haittaa(Petri12r @ Loka. 25 2005,11:32) kirjoitti
![]()
Sori harhaanjohtavasta viestistä. Piti tohonkin laittaa, että sikälimikäli tulen. En varaa vielä paikkaa, ilmoitan sitten kyllä selkokielellä kun olen tulossa.(Sumppa @ Loka. 25 2005,10:27) kirjoitti
nimim. susna10![]()
Hmmm.....Enpä ole ikuna talviaikaan Tahkolla ollutkaan,joten voisin lähteä mukaan kun muutakaan ei ole ko. vkonloppuna
Editnhan sit sänkypaikka mulle???
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Vai enää...(Petri12r @ Loka. 26 2005,11:20) kirjoitti
![]()
sen verran pitää olla "sukset" jalassa et pääsee pehkubaariin ja takas....toki pulkkakin on oiva väline...
toi kelkkailu kiinnostaisi kovasti mut eivät taida päästää lähelläkkään pullo kourassa toikkaroivaa motoristia...joten taidan vaan saunoa ja ottaa....![]()
![]()
![]()
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Mä en sit ainakaan opeta yhtään ketään. Aion keskittyä taas olennaiseen. Ainoastaan olennaiseen.
Pistäkää mutkin sinne!!! En ole käynyt mäessä 15 vuoteen, muussa kun alamäessä, ja tuskin menen nytkään, mutta yritetään kuitenkin!!!Eli mullekin sänky! Weee
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle