Mistä löytyisi mukava matkasatula kyseiseen pyörään? Alkuperäisestä ei kerkeä teettää. Kokemuksia?
Olisin myös kiinnostunut tästä tiedosta.
Mulla on ainakin Touratechin satula ja on hyvä. Ei puudu hanuri ja on hieman korkeampikin kuin alkuperäinen.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Vie läheiselle auto/huonekaluverjoilijalle oma penkki muotoiltavaksi, jos ei tunnusopivalta.
Allekirjoittaneen penkkiä madalletaan par'aikaa paikallisen verhoilijan toimesta. Hintaa hulppeat 50 euroa ("mikäli joutuu uuden päällisen laittamaan").
Kokemuksia laitan Honda-foorumiin myöhemmin kesällä, jahka ehdin kiireiltäni asentaa irti olevat osat paikoilleen ja ottaa pyörän käyttöön.
![]()
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
Mistä ja mihin hintaan noita touratechejä saa tilattua?(Sergei The Eagle @ Huhti. 25 2006,21:38) kirjoitti
XRV -97
Varmaan ainakin tuolta:
Touratech shop
Dixi et animam levavi
Laitoin kans touratechin tilaukseen. 263e. Saas nähdä kiertääkö veri persauksissa sitten reissussa paremmin...
XRV -97
Kertokaapas sitten kokemuksia kun tavara saapuu.
Pitäisi kanssa tehdä jotain tuolle satulalle kun on pirun kova matka-ajoon.
Lux
Ainakin mulla Touratech ei maantiellä puuduta hanuria ja muutenkin tuntuu hyvältä. Ei ole kylläkään kokemusta Savannimopon omasta jakkarasta.
-Sergei-
- Sergei-
Mulle piti touratechiltä saapua penkki africanoon viikolla 22, mut nyt on alkanut epäilyttää että penkki on jossain lakkosaarretussa laivassa! Miten sen sais ulos jos näin on?
XRV -97
No tänään sen sitten sain, mutta en oo kerenny ajotestiä vielä tekemään. Ulkonäkö ei ole yhtä hyvä kuin orginaalissa vaikka laadukkaan näköinen kumminkin on. Mutta tärkein eli persauksen puutumisasia täytyy testata vielä, laittelen kommenttia sitten kun vähintään parinsadan kilometrin lenkin kerkiän heittää.
XRV -97
No joutu laittaa kommenttia jo nyt kun 25km on takana. Penkki tuntuu kuin tukin päällä istuis vanhaan verrattuna, mut uskon että se tosta pehmenee sisäänajossa, tai sit penkki on viallinen. Perse alkoi puutumaan jo tossa ajossa vaikka normaalisti orkkiksella menee parisataa kilometriä. Mutta testi on vielä kesken, kyllähän se oma persuskin vaatii hetken totutteluun...
XRV -97
Sen verran hirvitti noiden erikoispenkkien hinnat, että muokkasin itse oman Africa Twinini istuinta:
Penkille kyytiä
Juhannuksena tuli sitten testattua tourateckiä. Ajoin mäntyharjulle helsingistä pikkuteitä noin 230km kerran mäntsälässä kaupassa käyden, ja kaks kertaa pikanen penkiltä jaloittelu. Kartanlukian paikalla oli kaks mäyräkoiraa pussukassa, joten en päässyt ajon aikana lepuuttamaan persausta kuin välillä seisten. Matka kesti yhteensä noin 3,5tuntia ja perä oli melko tuskissaan ja kiveksiäkin tuntui ahdistavan se etuosan paksumpi muotoilu tankkia vasten. Matka kotia oli helpompi, oluet ja viinit oli juotu ja hylsyt jätetty autoväen huoliksi. Tulin suorinta reittiä moottoritietä pysähtymättä noin 180km 1h45min, välillä seisten ja välillä takana istuen, eikä takapuoli valittanut ollenkaan. Saattaa olla että penkki on hitusen muokkaantunut muodoiltaan paremmaksi. Ja nyt kun silmä on tottunut penkkiin, niin se kyllä näyttää paljon paremmalta kuin orginaali. Parin viikon päästä norjaan testaamaan penkkiä muutaman tuhannen kilometrin verran. Onko kellään muulla kuin mulla ja sergeillä touratechin pankkiä hankittuna, ja onko toiminu?![]()
XRV -97
Itse tykkään tuosta Touratechin jakkarasta. Ajoin kolme viikkoa sitten rautaperseajon SS1000, eikä hanuri valitellut missään vaiheessa. Vaihtelin kyllä ajoasentoa silloin tällöin.
-Sergei-
- Sergei-
Tulin eilen norjan kierrokselta 2800km mittarissa lisääntyneenä. Touratechin penkki oli ihan hyvä, vaikka orkkiskin olisi kenties toiminu. Norjan kiemurateillä pystyi istumaan normaali asennossa oikeastaan koko ajan. Pitkillä kuivilla suomi osuuksilla tuli istuttua penkin takaosassa puolet matkasta vaihdellen jatkuvasti, ja jumpattua vauhdissa muutenkin. Teltta, alusta ja makuupussi oli sivulaukkujen päällä. Ei tullut puutumis ongelmia kun taukojakin oli runsaasti 5päivän aikana.
XRV -97