Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.
Yamaha YZF R1 -04
KTM 450 EXC -05
Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
Mistäs olet kuullut ja mitäs tuolla paikalla on tällä hetkellä?(temppa @ Marras. 10 2006,18:01) kirjoitti
Olen kanssa itse kuullut tällaisen asian virallisesta lähteestä mutta paikka ei ole ollut tiedossa...
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Vihdoin tampereelle hondan edustus!(temppa @ Marras. 10 2006,18:01) kirjoitti
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Onhan tampereella jo pari paikkaa missä on hondan edustus... Motokeidas ja Moto10(666F @ Marras. 10 2006,19:20) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
no eipä sielä ole uusia pyöriä pahemmin ollu, keitaalla enempi esillä hondan mönkijää ja crossia ja moto 10:llä oli lattia aina tyhjänä eikä koeajo mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kx-centterillä yamaha mallisto, kaikki mallit esillä ja kaikkia pystyy testaamaan koko kauden. tre:n honda edustus oli onnetonta..(mekanik @ Marras. 10 2006,19:23) kirjoitti
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
No se on kyllä totta... Eipä noita mopoliikkeitä kuitenkaan liikaa oo täälläpäin.(666F @ Marras. 10 2006,19:32) kirjoitti
^No sähän nyt ostat kumminkin vaan suzukeja... olen ymmärtänyt. Ja mitä lyödään vetoa niin tanpereen bikeworldin vetäjäksi paljastuu ennen pitkää The O.G. from X-Cycleworld![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
joo, kyllä tänne lisää mahtuu. tänne vaan. varsinkin honda edustusta.![]()
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
No joo, mutta myydänhän siellä kaikenmaailman tavaraakin(mopedman @ Marras. 10 2006,21:56) kirjoitti
![]()
Paikka selvisi tällä viikolla.(-C9B5R4- @ Marras. 10 2006,19:15) kirjoitti
Yamaha YZF R1 -04
KTM 450 EXC -05
Tuo moto 10 on lähinnä pilkkaa moottoripyörä kauppiaalle. En asioisi ikinä. Kaveri käy poimimassa kermat. Itse kannatan kunnon yrittäjää jolla mahdollisuus koeajoihin, huoltoon ja varaosiin.(666F @ Marras. 10 2006,19:32) kirjoitti
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Enpä tiedä, mun mielestä Tampereella on ihan tarpeeksi liikkeitä mutta ei kovin monta hyvää. Tuntuu että pienehköjä markkinoita jakamassa on liikaa yrittäjiä, joten kukaan ei pysty tarjoamaan kattavaa valikoimaa varusteita kilpailukykyiseen hintaan.(mekanik @ Marras. 10 2006,21:07) kirjoitti
Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
no onneksi keitaalla on sentäs kauniimpaa osapuolta töissä jo nyt Honda-asioissaKatotaan nyt millanen on uusi pulju. Ei ole keitaan palvelussa ollut moitteen sijaa tähänkään asti
![]()
Ville / Honda XL 600V -95
thank lord!(HenCCa @ Marras. 10 2006,18:42) kirjoitti
![]()
Ville / Honda XL 600V -95
Hyvä juttu, mikäli saisivat kohtuuhintaisen, toimivan ja luotettavan Honda merkkihuollon vielä siihen oheen liitettyä!!!
Itse en Hondaa ollut ajanut ennen ostoa johtuen juuri siitä, ettei Tampereen lähistöllä oikein koeajomahdollisuuksia ollut. Sinä ainokaisena virallisena Moto-10n koeajopäivänä satoi kuin esterin prcstä. Jos sekin puoli nyt sitten korjaantuisi, että pääsisi paremmin myös Hondan mallistoa koeajamaan. Kaikkia muita (kiinnostavia) merkkejä Tampereen seudulla on päässytkin kokeilemaan.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Joko se on julkaisukelpoista tietoa mikä on uusi osoite?(temppa @ Marras. 10 2006,23:22) kirjoitti
BW:n tyytyväinen asiakas...
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Kävimpä eilen Bauhausissa ja viereisen Citymarketin ohi ajellessani huomasin motskariaiheisia mainoksia ikkunoissa, joten kyseiseen rakennukseen liike tulee. Liikkeen ikkunat ovat sopivasti tielle päin, joten pitäisi osua silmiin. Koskahan avajaiset?![]()
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
Mainoksen mukaan siihen muuttaa " uusi, isompi " Storm.(eddie71 @ Marras. 22 2006,08:24) kirjoitti
Same shit, different day.
Uuden Stormin avajaiset on ikkunaan teipatun ilmon mukaan tammikuussa.(pomppe1 @ Marras. 22 2006,08:37) kirjoitti
Eli mihis BW?
Aika kuppasen näkönen se motokeidas kyllä oli ku kerran kävin. Tuli mieleen autotalli enemmän ku pyörän myynti / huoltopiste. En itse osaisi enkä huoltaisi omaa pyörää semmosessa.(mekanik @ Marras. 10 2006,19:23) kirjoitti
Vähän lähti ketju rönsyämään, joten onko siis tietoo mihin tuo BW tulee?
-C9B5R4-
Mietelause:
Hatanpään valtatielle Jokikadun kulmaan.(-C9B5R4- @ Marras. 22 2006,12:25) kirjoitti
edit: kiriotusvihre ja tarkennus
Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
Juu kerrotaan, Hatanpään valtatie 26.
Yamaha YZF R1 -04
KTM 450 EXC -05
Onko toi se sama paikka missä kiksa oli joskus aikoinaan, vai muistanko ihan väärin?
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Vaikken kiinteistöä tarkaan muistakaan niin paikka on suht hyvä poislukien ruuhka-ajat.
TL1000R
Lipsautetaan ny viä kertaalleen offtopikiks.(adez @ Marras. 22 2006,12:01) kirjoitti
Henk. koht. olen ainakin saanut Keitaalla parasta palvelua tähän mennessä. Arvostan sitä paljon enemmän kuin esimerkiksi ulkonäköä - näin teen kyllä monessa muussakin asiassa. Jos valitsisin toimipaikat aina ulkonäon perusteella, pitäs vaihtaa tuo vakiokauppa S-marketkin johonkin muuhun, niillä kun on niin kauheet ne keltaset mainokset. Keltainen ei oo mun juttu...
Mutta. Jokainen valitsee oman asiointipaikkansa omien mieltymyksensä mukaan. Toivottavasti löydät jonkun makeen mestan missä Sinäkin voit tehdä ostoksesi ja antaa silmän levätä.![]()
R1 - D.E.A.D
Rönsyilköön nyt viel sen verran, et koskahan oot mahtanu käydä? Kaukana on se kuppasuus nykyisin, jos nyt koskaan sellasta on ollutkaan...(adez @ Marras. 22 2006,12:01) kirjoitti
![]()
Hatanpäänvaltatie 26 on se korkea uusi talo missä on Pohjolan vahinkotarkastuspiste, ja esim. Puutarha Liuksialan isot liiketilat. Liuksialan Pepe, Puutarha Liuksialan omistaja ja Tampereen Käyttöauton TJ. on innokas Wingi-mies. En tiedä on sillä mitään tekemista asian kanssa? Pepe ajo tosin viime kesän bemarin LT:llä, mutta sanoi vaihtavansa wingiin takaisin.(ZR-7herwood @ Marras. 22 2006,17:28) kirjoitti
Same shit, different day.