Sattuipa tuossa launtaina n. 2vk sitten.
Menin Tikkurilaan Tire:en n. 13:30 kaksi mopon rengasta vanteella ja kysäsin tasapainotusta. "Ei kerkee, mutta jätä renkaat saat maanantaina"
Ajoin Tuusmotoriin jossa oln n. 13:50 huoltomiehellä oli poka jonka kanssa jutteli huollusta tohon n. 13:55 asti.
Kysyin "kaksi irtorengasta viittitkö iskee painoon ?"
Vastaus: "jos tout äkkiä sisään" tämä tuli siis pilke silmäkulmassa.
No homma hoitu ja aisiakas on tyytyväinen joten rohkenen näin julkisesti kiittämään...
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Tuusmotorissa on kyllä kaikki aina pelannut hyvin ja tarvittavat kamat löytynyt.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Tuusmotorissa on aina ollut ystävällinen ja "kiireetön" palvelu.![]()
Erilainen "nuori".
Tuusmotorista hain takanakin ja renkaan hinnalla pistivät alle tosi joustavasti ja samantien, otin kylläkin itse himassa vanteen kainaloon. 10pist.![]()
BMW S1000 rr
BMW 800 GS
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
BMW F 650
Kawasaki ZX 12R
Honda VFR 800
Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
Tuusmotor on ottanu kannan että ei huoli tuontipyöriä vaihossa eikä lähe siihen leikkiin olleskaan mukaan ! no kiva kattoo kuiskauan tää leikki siellä kestää!Eläköön vapaa eurooppa!
Hayabusa -07
Tosta ekasta viestistä saa sen kuvan että tikkurilan tiressä olisi ollut huono palveluEhkä siellä vaan oli hommaa odottamassa? Äkkiä annetaan risua vaikka siihen ei olisi oikeasti mitään syytä... vaikka tarkoituksesi olikin vain kiittää tuusmotoria niin samalla sai huonon kuvan toisesta liikkeestä
![]()
1198+RG500
Kahdesti olen Tuusmotorissa asioinut.
Ensin kävin tilaamassa pyörän ja toiseksi maksamassa sen.
Tosiasiallinen palvelu. Homma ei karkaa käsistä...
Joo, mä tiedän. Nyt joku takarivistä huutaa, että: tottakai se vielä tossa vaiheessa pitääkin skulata. Niin... eka perstuntuma sanelee ainakin mulle jo riittävästi.
On kyseisiä fillareita Lahdessakin myytävänä, eipä silti. Mikä sitten vei Tuusulaan? Noh, jokainen muodostakoon siitä oman käsityksensä.![]()
* * * * * * * * * * *
multa tuusmotor saa kans täydet kympit..ostin yammuni viime talvena näihin aikoihin ja tarkoitus oli madalluttaa sitä koska meikäläisen alle metriset koivet ei yllä maahan.Soitto yamaha-centeriin innokkaana ja tyly vastaus "ei me madalleta koska ei ole vakio sarjoja"(nyttemmin kyllä tullut hyvää palvelua). Eli minä itku kurkussa tietämättömänä naisihmisenä luulin etten pääse uudella pyörällä ollenkaan ajamaan kunnes kuulin tuusmotorista. Ne neuvoi asiantuntevasti teettämään sopivan koiranluun joka madaltaa pyörää 4cm.Vein pyöräni niille ja piirsivät ja mittasivat tarkan mallin jonka vein kaverilleni joka duunissa väsäs lentokonemetallista millilleen sopivan osan,pojat pistivät sen tilalle ja veivät satulankin läheiseen suutariin muotoiltavaksi.palvelu moitteetonta ja pyörästä tuli mulle sopiva.Mun mielestä tuusmotorin pojat on ihania ja hyviä asiakaspalvelijoita, minunkin tyhmät kysymykset selitettiin ja tuleva 'toimenpide' näytettiin ihan paikan päällä.++++++
Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
Not true!!! Riippunee aika paljon, että ketä sen pyörän on tuonut maahan!!! Erkan tuoma pyörä oltais kyllä otettu auliisti vastaan, ja vielä mielummin kun kerroin, että kikotin on siellä huollettukkin... Ihan ok hinnankin olisivat suostuneet maksamaan jos uuteen olisin siellä vaihtanut!!!(firefighter22 @ Elo. 17 2006,22:12) kirjoitti
Ja tää oli omakohtainen kokemus eikä mikään kaverin kaverin kaiman kuulemma juttu.
Ja siitä palvelusta vielä sen verran, että aina ovat olleet kovin alttiita palvelemaan ja jutustelemaan ihan niitänäitä jos vaan on aikaa ollu!
But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
Omistaja vaihtunut hiljattain ja viimesessä BIKE lehessä kertoo ottavansa kaikenlaisia pyöriä vaihossa ja ainakin harmaatuotu suzuki ois kelvannu. Jäi vaan välirahasta kii. Näin se kulttuuri muuttuu!![]()
Hayabusa -07
Ihan jees paikka .. ja takanurkassa oli kiva koirukin .. Bordel Collie ..
Olen huollattanut siellä pyörääni ja tarkkaa ja asiantuntevaa on aina
ollut. Itse asiassa minun pyörää ei ole muut päässeetkään
näpelöimään kuin se Kirsi. Sangen mukava ja taitava ihminen on hän.
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Tossa viikko, tai saattaa olla kohta jo kaks, sitten kiertelin pyöräliikkeitä uutta ajotakkia etsiskellen. Kohteena olivat Vantaan Bike-World, Yamaha Center, Allright, Tokimoto ja Tuusmotor.
Bike world yllätti hyvällä palvelulla kunhan vain kävi ensin kysäisemässä myyjän paikalle, oikeita kokoja etsittiin hyllystä ja neuvottiin asiantuntevasti. Arvosana 9.(kouluasteikolla 4-10)
Yamaha Centerissä myyjä ilmeistyi viiden minuutin sovituksen jälkeen paikalle, mutta into myydä oli ehkä hiukan liiankin kova, jotenkin jäi olo, ettei myyjä jaksanut kuunnella asiakasta. Kokoja ei kylläkään tarvinnut itse etsiä. (8)
Allright:ssa kävin kahdesti. Ekalla kerralla en löytänyt myyjää, enkä kokoja. Tokalla kerralla onnistuin pitkällisen vaanimisen jälkeen saamaan toista asiakasta palvelleelta myyjältä pariin kysymykseen vastauksen, mutta kokoja ei löytynyt hakemallakaan kuin parista takista. (6)
Toki-motossa palvelu jäi siihen, että myyjä kertoi missä hyllyssä takit ovat. (6)
Myös Tuus-motorissa tuli käytyä kahdesti, kierroksen toinen ja viimeinen paikka. Ensimmäisellä kerralla mukava naismyyjä jaksoi vastailla kärsivällisesti ja asiantuntevasti miljoonaan kysymykseen, ja etsi oikeita kokoja hyllystä. Toisella kerralla palveli mieshenkilö, ja hetken miettimisen jälkeen mukaan tarttui nahkarotsin lisäksi ajohousut ja selkäpanssari. Ansaitsee täyden kympin. (10).
Mahtuu muuten pieneenkin reppuun yllättävän paljon tavaraa kun oikein tunkee, vanhat ajokamat tuli sullottua sinne. Tällä kertaa valinnan ratkaisi palvelun ja hinta/laatusuhteen kohtaaminen sopivassa suhteessa.
Superbike #7
Olen Tuusmotorista kolme fillaria ostanut ja aina samalta myyjältä. Jääköön nimi kuitenkin mainitsematta. Istuu siel nurkas....... * huollot pelaa ja hommankin tekevät.
Ei valittamista. *![]()
* * * * * * * * * * *
Jaa, ettäkö Unskiko kauppamies.(Snoopy @ Kesä. 06 2008,00:47) kirjoitti
Kauppaa on kyllä joskus yritetty tehdä ja tehtykkin. Viimeisin yritys ei tuonut tulosta. Porukka vaan on vaihtunut paljoltikkin Jukkiksen myytyä pulju veke.
Itselläni ei kyllä ole Tuusmotorista mitään hyvää sanottavaa.Viime kesänä yritin sieltä ostaa mopotinta, mutta ilmeisesti euroni olivat jotenkin vialliset kun eivät niitä huolineet. Palvelukin oli hieman kummallista.
Heti kun astuin liikkeeseen, ilmoitti miespuolinen myyjä ettei noin lyhyelle (160 cm) löydy täältä mitään. No ei siinä mitään, vinguin kuitenkin koeistumaan jo valmiksi madallettua GSR:ää, joka myyjän mielestä oli liian korkea. Pienen keskustelun jälkeen myyjä lopulta suostui tilaamaan siihen uudet koiranluut. Itse olisin ollut tyytyväinen valmiiseen madallutukseen, mutta pyörää ei suostuttu sellaisenaan myymään minulle.
Sovittiin, että soittavat parin päivän päästä kun osat ovat tulleet. Viikko meni ja soitto tuli. Osat viipyi kuulemma toimittajalla, mutta pyörä olisi noutovalmis seuraavalla viikolla. No ei siinä mitään. Seuraavalla vkolla varmistus soitto johon kukaan ei enää vastannut. Lahdesta asti kun ei ihan huvikseen viitsi kesken työpäivän lähteä ajelemaan Tuusulaan..
Laitoin mielenkiinnosta kaverini soittamaan toisesta numerosta ja siihen vastattiin. Pienen väännön jälkeen saatiin puristettua myyjältä, että kyseinen GSR on annettu toiselle asiakkaalle käyttöön (asiakkaan pyörä pajalla) ja että noita koiranluita ei ole edes koskaan tilattu.Mutta lupasivat TAAS hoitaa pyörän noutovalmiiksi seuraavalle viikolle. Soittavat vielä kun kaikki ok.
Tässä vaiheessa kävelin Lahtelaiseen mopotinliikkeeseen, josta löytyi 10 min ihmettelyn jälkeen tarpeeksi matala GSR alle.
Niin ja siis edelleenkin odottelen sitä Tuusmotorin soittoa.
Insinöörinainen on tekniikkalaji.
No eipä se pitkäksi aikaa muuttunut. Yritin käydä siellä viime lokakuussa vaihtamassa pyörääni, -97 bläkkäriä, johonkin uuteen tai uudehkoon pyörään. Kun tarjosin vaihdokkia, myyjä säntäsi tosi mielellään sitä katselemaan pihalle. Kun näki eu-kilvet, huomasi sen olevan tuontipyörä. Siinä vaiheessa tuli se vanha teksti: "Ei me oteta näitä tuontipyöriä tänne, myy pois ja tuu osta suoraan mielesesi. Ei me oo lähetty näihin ollenkaan." Hyvin tapauskohtaista taitaa siis olla suhtautuminen, joskus ottavat ja joskus eivät sitten lähde siihen ollenkaan.(firefighter22 @ Helmi. 15 2007,20:09) kirjoitti
![]()
Jaa, että omistaja vaihtunut? No kai sitä sitten voisi käydä jopa piipahtamassa siellä joskus, kun tähän asti se on ollut pannassa vuodesta 95. (mopokauppojen jälkihoito ei mennyt ihan putkeen...)(Pahus @ Kesä. 06 2008,10:10) kirjoitti
Toi joidenkin myyjien asenne "tuontipyöriä ja -autoja" kohtaan on mielestäni perin outo. Noita rakkineita kun Suomessa aika vähän valmistetaan, niin taitaa olla kaikki (porscheja lukuunottamatta) tuontitavaraa tänne suomeen.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Minä odottelen edelleen tarjousta uudesta pyörästä, josta kertaalleen jopa muistutin myyjää. Toivottavasti ei tule olemaan kovin halpa, nimittäin pyörä löytyi liikkeestä, johon myös minun euroni kelpasivat.(Risse @ Kesä. 06 2008,08:09) kirjoitti
Taitaa pyöräkauppa käydä kuumana tänä pänä kun voi valikoida asiakkaat kenelle huvittaa myydä.