Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
  1. #31
    Takana on ollu itellä Bridgestonen 014:sta ja 021:stä sekä Dunlopin D208:sia.

    Noista pelannu parhaiten toi 021 omassa käytössä. Pitoa tarpeeks ja ei kulu yhtä nopeasti kun esmen tuo dunloppi joka oli normiajelussa loppu jo 4000km paikkeilla.

    Edessä on olli michelinin pilot road (se vanhempi malli) ja tuntuu vaan kestävän ja kestävän ja pito on riittäny
    1300cc Suzuki
  2. #32
    perusdiablo on aivan hanurista eturenkaana, ei pidä mitään ja jarru menee lukkoon vaikka yhdellä sormella.

    hengenvaarallinen rengas.

    itse olen ajellut rennsporteilla aina. se on ratakelpoinen rengas, mutta pitää kylmälläkin ja kylmänäkin erittäin hyvin.

    takarenkaana olen kyllä toisella vanteella pyöritellyt pilot roadia, joka on ihan ok katuajossa. hommaan varmaan Z6:sen seuraavaksi tälle touring vanteelle. radalle sitten rennsportti taas.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #33
    M1 eteen ja Z6 taakse. Toimii triplessä ihan hyvin ja kestää sopivasti, testattu on. Jos hifistellä haluaa niin mä laittaisin kadulle perus diablon taakse. Hieman parempi ajettavuus kuin Z6 joka kyllä pitää kadulla ihan hyvin, mutta on hieman kova ajettavuudeltaan. Ei missään nimessä mitään tourinkia eteen. Menee hyvä pyörä pilalle.
    Supermoto
  4. #34
    Lainaa (peuqqu @ Huhti. 25 2009,20:24) kirjoitti
    Mikä on suurin järkevä koko, joka mahtuu triplen vakiotakavanteelle? Ajatuksena olis että vaihtais hieman leveemmän nakin ku mitä vakio 180 on
    1050 vanne on 5,5 tuumaa. 955 on 6 tuumainen. Näistä on joka ukolla oma mielipiteensä, mutta sanoisin että 180 isompaa ei kannata 5,5 vanteelle tunkea. Jos leveämpi rengas kiinnostaa niin eBayllä pyörii 955 takavanteita - käy suoraan uudempaankin. On tosin kolmipuolainen hieman wanhahtava design.

    Ja kankeampi on tietty heitellä 190:llä pyörää mutkateillä.
  5. #35
    Osta sama mikä 09 daytonassa pitoa kylmälläki enemmä ku riittävästi
  6. #36
    onkos kenelläkään kokemuksia noista continental ContiRoadAttack kumeista?
  7. #37
    Mahtuuko -09 Tripleen 200 sarjalainen rengas?
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  8. #38
    Noh mahtuuko s**tana!?!?
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  9. #39
    Mahtuuko niin että profiili säilyy järkevässä muodossa? Ei mahdu. 190 menee jo eri muotoon jos sen tuohon 5.5 tuumaiselle survot. Vai meinasitko ostaa leveämmän vanteen?

    Trippeli myös melko yläpainoinen ja raskaahko pyörä heitellä mutkissa, joten ei meikäläisen makuun ainakaan kovin hyvä idea työntää leveää takanakkia ketteryyttä vähentämään. Hyvältähän leveä läski tietty näyttää.



  10. #40
    190 vois harkita... Pitäähän sen perän näyttää hyvältä...
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  11. #41
    ite jättäsin väliin
    K750 -61
  12. #42
    Lainaa (Triple W @ Touko. 13 2009,14:57) kirjoitti
    190 vois harkita... Pitäähän sen perän näyttää hyvältä... *
    Mulla on ollut Bridgestonen 190 takana nyt 8tkm. Toimeen oon tullut, ajattelin kylläkin kokeilla sitä orkkis kokoa seuraavaksi.
    Sit vasta osaa sanoa mitn vaikuttaa..
    Triumph S3 1050 -05
  13. #43
    Lainaa (haka @ Touko. 14 2009,17:10) kirjoitti
    Lainaa (Triple W @ Touko. 13 2009,14:57) kirjoitti
    190 vois harkita... Pitäähän sen perän näyttää hyvältä... *
    Mulla on ollut Bridgestonen 190 takana nyt 8tkm. Toimeen oon tullut, ajattelin kylläkin kokeilla sitä orkkis kokoa seuraavaksi.
    Sit vasta osaa sanoa mitn vaikuttaa.. *
    ...ja paremmalta vaikuttaa orkkis koko. Metzelerin M3:nen...
    Triumph S3 1050 -05
  14. #44
    Ja huomenna vaihtuu 190! Katotaan sano Rahikainen... Kuluu niin hemmetin nopeesti noi renkaat, kun reipas 3500 km ajettu
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  15. #45
    Pirellin Angel ST endottomasti parempi kaikilta ominaisuuksilta kuin Michelin pilot 1 tai 2.
    Roulette Green S3 -07
  16. #46
    No ni! Nyt on takana 190 Diablo ja ihan OK rengas (leveyden puolesta) tuo tuntuu olevan. Pikkusen raskaampi kääntää mutkiin, mutta ulkonäkö parani 100 %... Siispä, jos haluaa oikein tosissaan kallistella mutkateillä niin varmasti tuo vakiokoko on paras... Mut toimeen tulee tuollakin... Kiitos ja kuitti!
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  17. #47
    Lainaa (varmavoittaja @ Touko. 03 2009,16:16) kirjoitti
    onkos kenelläkään kokemuksia noista continental * ContiRoadAttack kumeista?
    Mulla toinen setti menossa, ovat saaneet ulkomaisissa testeissä (Euroopassa ja jenkeissä) hyviä arvosteluita.

    Edukkaa, pitää hyvin kuivalla ja etenkin märällä. Kestää hyvin, mulla etunen reilut 20.000 km ja takanen vajaat 15.000 km.
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  18. #48
    Lainaa (wesba @ Syys. 06 2009,23:03) kirjoitti
    Edukkaat, pitää hyvin kuivalla ja etenkin märällä. Kestää hyvin, mulla etunen reilut 20.000 km ja takanen vajaat 15.000 km.
    Anteeksi vaan, mutta nuo ajomäärät on tuskin ajettu 1050 Speed Triplellä? Eihän Triplessä kestä mikään pitävä rengas 5-6-7tkm enempää.
  19. #49
    Jep, ei Spedellä, Spruintilla. Eikä se enää oikein pitänyt ilmaakaan sisällä lopussa...

    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  20.  
  21. #50
    Melko turvallista ajaa lähellekkään noin loppuun rengasta...
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12