Ei yhtään, tuskin tuleekaan
Yksi, josta opin
Jokunen, errare humanum est
Mitä niitä laskemaan. Sikshän se kasko on
Miten suhtaudut Kaskon realisoitumiseen?
Olen niitä maksellut, mutta vain pano-, en ottosuoritteena.
... jotain piti muistaa
Tekevälle sattuu ja onpa yksi pyöräni mennyt lunastukseen, mutta toivottavasti ei enää näin käy jatkossa.
Ahdettu 1216
Yksi pyörä menny lunariin mutta ei kaskosta vaan maahantuojan vakuutuksesta...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Mikä on kasko?
Miks sellanen pitää olla?
"Turhaan" oon maksellut toistaiseksi..![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Kerran hallistus, lunastutti. Kerran Italialainen autoilija. Kerran kaaduin itse ja sain korjausrahaa, muttei mennyt lunastukseen. Jotain pientä on myös tapahtunut, mitä ei ole ilmoiteltu vakuutusyhtiöön. Eli kaksi kertaan on kaskosta korvausta saatu, joten plussalla ollaan. Maksakaa te muut vaan.
Tairan olla "saamapuolella"![]()
Ykkös kohta.
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
2 lunaria. Toisessa auto vetäs kylkeen ja toisessa turasin itte ankarasti..
Muita korjaukseen johtaneita kämmejä sitten n määrä *
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mitä niitä laskemaan. Siksihän kasko on. Tosin täyslunariin en ole vielä yhtään pyörää saanut mutta muoveja/peltejä on omien pikkukämmien johdota paikkailtu/paikkaillaan...
nimimerkillä vakuutustarkastajaa odotellessa
<br />
nykyään kummassakaan pyörässä ei ole enää kuin osakasko. olen mopoillut vuodesta 1992 ja autoillut vuodesta 1995,kertaakaan en ole korvausta vakuutusyhtiöltä hakenut, mutta suuria summia heille maksellut. toivoisin samaa myös monelle muulle....
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Kohta 1 ja ei oo muuta kun osakasko. En ole tarvinnut vakuutusyhtiötä kuin pari kertaa kotilon kanssa. Yhden kerran kolautin toista kotiloa ja kerran emäntä joutui väistämään väärää puolta kaahannutta kahelia lumipenkkaan ja joutui kutsumaan hinausauton nyppäsemään ylös penkasta, eli kyllä olen ollut vaan maksumiehenä.
Kasko on ja on vain saanut maksaa.![]()
kerran lunariin ja pari lievempää konttausta...
04 Buell xb12s
Toivottavasti pysyn edelleen ykkösessä.
1 lunari ja mokasin ite aikasen huolella![]()
Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
Tohon kavaan ois ollu vuoden kaskot muistakseni about samanverran mitä pyörästä maksoin. Juu ei taidolla mennään ja tuurilla *![]()
- Gpz 900 R -
- CB 600 F Hornet -
On vaan osakasko ja ykköseen meni. Kotilo ei oo kokenut kovia ikinä, mut joku tumpelo varas laitto jo vakuutusyhtiön maksamaan pyörästä paaaljon enemmän kun minä on pyörän vakuutuksia edes maksanut.
GSR 600 -06
XV 535 -92 Projekti
---------------------
SV 650 S -03
CB 500 -99
Iso-Kasko on käytössä muttei kertaakaan oo lunariin menny...
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Ei pikkukonttauksia kaskoon![]()
Se liikkuu sittenkin!