Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Voisiko joku ystäävällinen kalifi valottaa mua, jotta missä on intruder vs 800:ssa akku? Ei oo ennen tarvinu tietää ja nyt pitäis saaja mopo taas käyntiin.
    Eiköhän se sieltä satulan alta löydy. Enempää ko laitetta tuntematta vaikee sanoo miten helpoiten käsiks pääset, mut kyllä se siellä kuitenkin on
    Sukisukimies
    kyl mäkin tuon sentään tiesin, mutta jotenki ihmeessä se ei vaa löydy..
    ei muuten ole satulan alla... katteleppa sieltä pyörän alta, takahaarukan ja moottorin välistä. Sieltä sen pitäisi pilkistää
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
    Lainaa (uncle_mickey @ Huhti. 22 2006,12:35) kirjoitti
    ei muuten ole satulan alla... katteleppa sieltä pyörän alta, takahaarukan ja moottorin välistä. Sieltä sen pitäisi pilkistää
    Niin tuo paikkako ei ole satulan alla?
    Sukisukimies
    Ei ole ei... on paljon alempana
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
    tänks
    Ja on muuten insinööri keksinyt ikävän paikan akulle. Vaihto vaatii lehmän hermoja, jos on peukalo keskellä kämmentä kuten mulla.
    Kun vaihdatte akkua niin ostakaa joku vähän kalliimpi/parempi, just sen asettelun takia. Ei viiti kovin usein sitä irrotella.
    Intruderclubfinland

Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  10.  
    Intikan akku on arsesta tai siis sen paikka itse totesin että ainut ns heikkokohta koko kamppees mul meni akku per suvi (vaikka ei mielestäni iha halvimpia noi 55-65€ kpl akut voin tosin olla saitana aivan vääräs) tosin helppoahan se vaihtaa on pitkäl ohuel hylsyl saa navat irti ja sit patikka takarenkaan alle (ainakin omani vaati kun oli lyhyet iskarit) akku kotelon pohja auki ja vola akku on handus ...tosin kuten joku sanoi insinöörityön helmiä.... muuten loisto kampe no pienemmät ku isommatkin intikat *
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06