Moi!
Viime keväänä(-05), siinä ennen vappua marssin BW Vantaaseen ja ostin itselleni pyörän. Palvelu oli asiallista en tiedä johtuiko siitä että ilmoitin tulleeni ostamaan mp:tä, vai mistä. Kuitenkin ostotilanne sujui mutkattomasti. Ainakin melkein: myyjä kysyi luovutuspäivää ja vastasin että mahdollisimman pian, kuume on kova ja pitäisi jo ennen vappua saada pyörä alle. Myyjä sanoi ok, onnistuu, menee muutama päivä soitan kun voit hakea pyörän (liikkeen piti tässä välissä hoitaa rekisteröinti ja kuristus 25kw:ksi).
Näin meni päivä jos toinenkin. Myyjän lupaamaa soittoa ei kuulunut, joten soitin itse suoraan myyjälle. Ihmetellessäni mahtaako pyörä olla jo valmis myyjä vastasi kierrellen "no joo tota siinä menee vähän pidempään kun luulin.. " ja "ei varmaan ehdi vapuksi" eli myyjän lupaama n.5 päivän toimitusaika venyi muutamaksi viikoksi... aloin jo hiiltyä; eikö myyjä tiedä itse milloin pyörä on valmis luovutettavaksi??? *
No vihdoin ja viimein pyörä saatiin työnnettyä ulos liikkeestä. myyjä palasi sisään toimittamaan tyhjää ja itse arvailin miten pyörä lähtee käyntiin onko bensaa yms.
Meni kuukausi, meni toinenkin. Kaaduin pyörälläni (ei vakavia vammoja kuskiin taikka pyörään) mutta sen verran kuitenkin että vakuutusyhtiö lunasti pyöräni pois. Sain uuden tilalle, mutta sitä varten piti taas käydä BW Vantaalla solmimassa uudet osamaksusopimukset yms. Taas sama homma, pyysin mahdollisimman pikaista toimitusta, sama myyjä lupasi sen seuraavalle viikolle. lupasi soittaa...
taas meni päivä. meni toinen päivä. jossakin vaiheessa soittelin myyjälle mikä mahtaa kestää. Taas samat selitykset *"menee vielä varmaan viikko" "tää nyt venyy" tässä vaiheessa alkoi suorastaan v#tuttamaan: taas sama homma.
Sain pyörän lopulta kotiini, kuljetettuna sillä en ollut kotona että olisin voinut hakea sen. Uutta pyörää ihastellessani tajusin täysteholuistien puuttuvan (sama homma kuin ensimmäisessä pyörässä: kuristus 25 kw ja täysteho osat PITI olla penkin alla) No ei muuta kuin vihaista puhelua BW Vantaalle kyselemään mihin osat jäivät (arvo n.350 €) Myyjä lupautui lähettämään ne mutta lupasin tulla hakemaan ne itse ajan säästämiseksi. Hain ja sain osat.
Eli aikamoista toimintaa BW Vantaassa - olin yhden kesän aikana ostanut kaksi (2) pyörää, molemmat uutena, takin ~400 € ja kypärän ~350 € Ja palvelu oli edelleen tylyä ja huolimatonta.
Näin kului rauhaisasti taas muutama kuukausi, varmaan koska en käynyt BW V:ssä.
Elo- syyskuun taitteessa (en muista tarkalleen) hajosi uudesta Dainensen nahkatakista (~400€ hinta) vetoketju.
-> Seurauksena jatkuva jäätävä ajoviima. Marssin epäuskoisena taasen BW Vantaaseen, tällä kertaa huoltopuolelle. Olin siis ostanut takin ensimmäisen pyörän oston yhteydessä, huhtikuussa -05. Takissa oli 2 v takuu.
Huoltopuolen myyjä (nainen) suhtautui asiaan kylämsti ja melko välinpitämättömästi esittäessäni asian.
Seuraava ongelma oli edessä: Olin ajatellut ajaa vielä niin kauan kuin kelejä vain olisi, joten tarvitsin takkini takaisin mahdollisimman pian. Myyjä ehdotti että veisin takin suutarille korjattavaksi ja toisin kuitin ja he korvaisivat summan minulle. Ilmeni kuitenkin että jos takki (=vetoketju) korjattaisiin tavallisella suutarilla, ei takin 2 v takuu olisi enää voimassa miltään osin (eli siis jos kyynärsuoja olisi pajastaunut virheelliseksi en olisi saanut uutta, sillä takuuta ei enää olisi).
Joten sanoin "ei käy, haluan pitää takuun voimassa" Takuun voimassa pitämiseksi pitäisi takki lähettää Italiaan Dainesen tehtaalle korjattavaksi. Ilmeni myös että jos takki lähetettäisiin korjattavaksi Italiaan "joo ei se enää täksi ajokaudeksi kerkeä takaisin" . En suostunut ehtoihin; halusin vielä ajaa. Myyjä tarjosi koeajotakkia siksi aikaa kun oma takkini olisi korjattavana. suostuin ottamaan vastaan vastaavanlaisen takin suojineen yms. KAIKKI koeajotakit olivat liian isoja likaisia halpismalleja ilman suojia. ilmoitin etten voinut ajaa näillä takeilla. Pyysin itselleni vastaavaa takkia kuin omani oli korjauksen ajaksi. myyjä sanoi ettei sellaista ollut tarjolla. poistuin paikalta enkä tyytynyt vastaukseen
Soitto kuluttaja asiamiehelle paljasti että tällaisessa tilanteessa takki on korjattava "kohtuullisessa ajassa" sillä olihan kyseessä kausiluontoinen harrastus. Kuluttaja-asiamies piti kohtuullisena aikana kahta viikkoa. Suostuin siihen ja soitin liikkeeseen.
Liikkeestä sanottiin että he eivät voi korjata takkia kahdessa viikossaa vaan takki tulisi korjattun takaisin "joskus talvella" Ilmoitin kuluttaja-asiamiehen kannan asiaan ja sanoin etten tyydy tähän vaan asia on hoidettava nopeammin.
Poistuin liikkeestä mutta soitin takaisin ja minut yhdistettiin "Herra Iso Herraan" (virka-asemaa en muista, joku BW:n myyntipäällikkö se oli) keskusteltuani kiivaasti myyjän kanssa joka ilmoitti suoraan ettei pitänyt asiaani "minään isona juttuna" vaan se pitä saada "vain pois alta"
Hän kuitenkin lupasi minulle sopivan takin varustepuolelta käyttööni kunnes oma takkini olisi korjattu. Puhuin puhelimessa taas varustepuolen myyjän kanssa, joka hermostui vaatimukseeni nopeasta korjauksesta ja toisen takin lainaamisesta korjauksen ajaksi. otin kiukkuryöpyn tyynenä vastaan ja saimme lopulta sovittua että tulisin hakemaan itselleni uuden takin lainaksi.
Vein liikkeeseen oman Dainese takkini, ja sain lainaan hyvän, laadukkaan Yokon Oikeankokoisen takin. Jättäessäni oman takkini vaadin myyjää hoitamaan asian niin nopeasti kuin mahddollista. myyjä ei luvannut korjata takkiani 2 viikossa mutta sain sellaisen kuvan että siihen ei menisi kolmea viikkoa. myyjä lupasi soittaa minulle välittömästi kun takki saapuisi Italiasta korjauksesta. Suostuin siihen. EI OLISI PITÄNYT !!!
*
*
*
*
*
![]()
![]()
*
SOITTOA ei ole VIELÄKÄÄN KUULUNUT JA TÄNÄÄN ON 21.04.2006 (KAKSITUHATTA KUUSI)
Soitan liikkeeseen ja informoin mitä sieltä vastataan kun tiedän itse enemmän, ties vaikka olisivat hukanneet takkini näiden kuuden-seitsemän kuukauden aikana (6-7 kk )
Ps - anteeksi typot ja vihanpurkaukseni, ketuttaa *
kausi lähenee *(vaan takki puuttuu)
Alkaa tuntumaan että linja on aika samanlainen lähes kaikissa moottoripyöräliikkeissä. Ottaen huomioon, paljonko moottoripyörät ja niiden varusteet maksavat, luulisi siihen sisältyvän edes jonkunlaista palvelua ja kiinnostusta asiakkaan tarpeita kohtaan. Herääkin kysymys, miksi suostumme tähän paskaan ja väliinpitämättömään "palveluun" ?
Aiheeseen liittyen, noissa Dainesen vermeissä tuntuu olevan ongelmia yhdellä ja toisella... Onkohan tuo Dainesen laadunvarmistus vähän hukassa, koska kyllähän nuo pitäisi olla ihan huippu kamaa.
Tuo Dainesen varusteiden korjaushomma on tunnettu tosiseikka.. Lähettävät kamat Italiaan jossa siestojen välissä joku ompelee kamat kuntoon
Melkoisen vuodatuksen jaksoit suoltaa.. Itse kun asiakaspalveluhommissa olen, niin vihaisella puhelulla harvemmin saa parempaa palvelua..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Jep... ja BW Vantaan varustepuolella olen saanut aina vain ja ainoastaan ensiluokkaista palvelua, etenkin "siltä naiselta" (Marjo)...(Earthend @ Huhti. 21 2006,14:35) kirjoitti
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Oma kokemus Vantaan BW:stä 2 kesän takaa. Bläkkärissä oli sähkövika (poltti jatkuvasti lamppuja yms.), jota siellä ei löydetty heti. Eivät keksineet lopulta muuta, kuin että kokeilivat yhtä sun toista. Lopputulos oli, että rikkoivat pyörää sähköpuolelta lisää ja rikottu osa piti tilata japanialandiasta asti. Lopulta pyörä oli verstaalla noin 4 viikkoa eli tämä kaikki pois ajokaudesta. Tosin parin viikon jälkeen saatiin maksutta lainaan pyörä pariksi viikoksi. Korjauslasku oli useita satoja euroja aluksi, onneksi sentään tulivat mokiensa vuoksi vastaan siten, että lasku oli lopulta vain murto-osan alkuperäisestä. Loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta kyllä silloin otti sikana päähän.![]()
![]()
Erilainen "nuori".
Jos varusteen(Dainese tässä)valmistaja hoitaa huonosti/ala-arvoisesti takuuasiat, ei pitäisi kaataa paskaa jälleenmyyjän päälle.
Heiltähän tietty voi vaatia mitä tahansa, mutta valmistaja tai maahantuoja vastaa takuuasioista eikä diilerillä ole paljoakaan nokan koputtamista asiaan. Ainut että voi pistää lapun mukaan että "KIIRE", mutta niinhän aina on.
Tietääkseni kukaan jälleenmyyjä ei korjaa itse takuunalaisia ajovarusteita,joten pitäisi kaataa näissä asioissa paskaämpäri sinne jonne se kuuluu.
EI per...(Gari @ Huhti. 21 2006,17:48) kirjoitti
"tässä tuotteessa on 2 v takuu. Ongelmissa älkää soittako meille, soittakaa Italiaan". Parhaassa tapauksessa Italian tehdas on teettäny takin Kiinassa, soittakaa siis sinne. Jos nahka repeisi, valittakaa Ameriikan puhveleille!
Kyllä vastuu on myyjällä, kohtuuden nimissä. Myyjän ja valmistajan kädenväänto ei kuulu ostajalle.
Usein(ei tietenkään aina) kotimaisen kamppeen ostoa puoltaa tämä takuuasioiden käsittelyn sujuminen.
Itse olen käyttänyt jo kauan kotimaisten valmistajien(Rukka,Sinisalo,Yoko)asuja, ja takuuasiat silloin kun niitä on onneksi harvoin ollut, ovat sujuneet tosi nopeasti ja ongelmitta.![]()
Mutta "yhdistä minut esimiehellesi" ja tarmokas jänkkääminen auttaa lähes aina. Tämän tiedän minäkin työni puolesta ja itse olen vastaavaa käyttänyt asiakkaana usein. Toimii lähes joka kerta, sillä aina tulee lopulta vastaan niin iso pomo jonka aika on "liian arvokasta" sinun pikkuasiasi kuuntelemiseen ja lopulta se antaa periksi ja komentaa alaisilleen: "Antakaa sille mitä se kinuaa...". Uskokaa pois, näin se menee! Yhden jos toisenkin laskun yms. vittumaisen jutun olen kääntänyt voitoksi sillä että on pokkaa valittaa äänekkäästi ja röyhkeästi vaatia oikeuksiaan.(Earthend @ Huhti. 21 2006,14:35) kirjoitti
Suomalaiset varsinkin ovat vaan usein niin saakutin nöyriä, että lakki kourassa ollaan joka paikassa ja sit hiljaa kihistään kiukkua itsekseen. Onneks on netti, niin saapahan pahan kellon kantamaan...
Mitä tohon BW:n p**kapalveluun tulee, niin eipä ole yllätys. Ei ole sattumaa että tällaista palautetta ja surkeita huoltotuloksia tulee vastaan esim. teeämmän huoltovertailussa. Kyllä se istuu syvällä yrityskulttuurissa. Liian iso firma huomioimaan pientä asiakasta. Ja jos sinun rahasi ovat liian mitättömiä ostamaan hyvää palvelua BWstä, niin miksi kantaa niitä sinne? Pääkaupunkiseutu on täynnä liikkeitä, joista voi saada hyvääkin palvelua.
Osaltaan huono palvelu on kyllä oire siitä, että alalla on liian helppoa ja liian pitkään on mennyt liian hyvin. Ilmeisesti ainakin BW:llä. Onneksi netti osaltaan on jo tällaisissa tapauksissa ilmiö, joka oikealla tavalla huolestuttaa niitä firmoja, jotka sen merkityksen tajuavat.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Hyvä robotti!(R2-D2 @ Huhti. 21 2006,18:01) kirjoitti
Nimenomaan myyjän pittä myytäessä olla ylpeä myymästään tuotteesta ja reaklamaatiotapauksissa hoitaa asia tyylikkäästi päämiehen kanssa vastuuta siirtämättä.
Turha alkaa diilata, jos ei osaa omaa välikäsipositiotaan hoitaa.Siitähän myyjälle maksetaan.
Ihan samoin ja lisäksi siltä "isolta mieheltä" (Eski).(Make80 @ Huhti. 21 2006,14:43) kirjoitti
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Eskin ja Marjon lisäksi ei myöskään unohdeta Teroa,joka mielestäni on myöskin asiallinen kaveri BW:n varuste myynnissä.(raider @ Huhti. 22 2006,00:45) kirjoitti
Uusi tuttavuus minulle,mutta mielipide tehty yhden nahkatakki ostoksen perusteella.
Ei liittyen kyseiseen tapaukseen mutta kommentoin muuten vaan.
Mua henkkohtaisesti ketuttaa jos ruvetaan selittelemään asiakkaalle myyjän ja valmistajan välisistä ongelmista jne jne, ja ne annetaan syyksi siihen ettei asiakas saa kunnon palvelua.
Valitettavasti myyjä vastaa tuotteesta joten sen pitää hoitaa homma kondikseen, ei antaa selityksiä vaan ratkaisu asiaan.
mun mielestä tossa on toimittu helvetin hyvin liikkeen puolelta ilman tota viimeistä odotusta. ekaksikin ne olisi luvannut maksaa sun takin korjauksen, eiköhän helsingistä löydy korjaaja joka saa sen vetoketun kuntoon! takuun raukeamisen osalta toi on nyt älytön juttu. meinasitko tosissaan että jos *ompelusauma purkautuu kauluksesta takuu ei vastaa kun on hihanketju ommeltu ammatilaisen toimesta,älä viittii! tarjottiin vielä tilalle takkia,jota liikkeen ei olisi tarvinnut tehdä. Kuluttaja asiamiehillä on harvoin tämmöisissä asioissa tilanne tajua vaan ne sanoo vaikka kaksivikkoa, vaikka se on mahdoton yhtälö(italiaan,korjaus,suomeen=2vk=no way). Eivätkä varmasti anna uutta takkia sulle, ilmaseksi uusi takkia ja mitäs he tekevät vanhalla,ei maahantuoja siitä mitään hyvitä. Joustavuutta pitäisi olla myös asiakkaan puolelta.Toivottavasti saat takin kohta jo käyttöön!kun soitat sinne liikkeeseeseen niin niillä ei ole mitään havaintoa miksi kestää tai missä vaiheessa se siellä tehtaalla on....ikävä kyllä.
Mutta kun jälleenmyyjä ei aina voi asialle mitään jos valmistajalla on huonoa palvelua, valitettavasti on näin että p*ka valuu alaspäin ja ostaja joutuu kärsimään. Onkop se väärin että kuluttajalle selitetään miksi homma kestää? Ei myyjä kuitenkaan pysty aina ratkomaan kaiken... Myyjä on kuitenkin ihminen (useimmiten) ja ei pysty muuttumaan vetskariksi (tietääkseni)...(attes @ Huhti. 22 2006,09:03) kirjoitti
Tuskin BW olisi mielellään antanut takin jota he eivät voi enää myydä.. siinähän BW teki tappion kuluttajan eteen.
<br />
Takki lentopostissa Italiaan, päivä. Korjaus Italiassa, puoli tuntia. Takki lentopostissa Suomeen, päivä.(juaalton @ Huhti. 22 2006,13:26) kirjoitti
Ei lainkaan mahdotonta, jos vain halua on.
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother
Väheksymättä lainkaan tätä asiaa, mutta siellä Italiassahan ei tosiaan muuta tekemistä olekaan kuin odottaa että koska se takki Suomesta tulee...(jyke @ Huhti. 23 2006,12:25) kirjoitti
Mun mielestäni juualton on oikeaasa. On inhottavaa että takki on hajonnut. Ja se ettet ole saanut omaasi korjattua tarpeeksi nopeasti. Mutta elämä on... Ei BW voi takiksi muuttua, jos se tehdas on Italiassa. Nyt ovat ottaneet lainatakin kustannukset omaan piikkiinsä.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Todennäköisyys, että joku katselee minua,
on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Vetskarin korjauksen voi kyllä tehdä missä välissä vaan. Voihan se tietty olla, että Dainesella on pitkä jono takuukorjauksia odottelemassa...
Oman takkini korjauksessa ei mennyt kuin 5 minuuttia, kun ajelin tehtaalle. Olishan niilläkin varmaan jotain töitä ollut, mutta kuten jo aiemmin sanoin, asiat riippuu paljon siitä, miten ne halutaan tehdä.
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother
Kaikki riippuu tietenkin Dainesen mielenkiinnosta korjata... Ja koska dainese teettää suuren osan vaatteistaan Pakistanissa saattaa olla että he taas postittaa sen Pakistaniin, missä on yksi tyyppi joka hoitaa korjaukset koko maailmalle... kuitenkaan jälleenmyyjä eikä maahantuoja voi asialle mitään.(jyke @ Huhti. 24 2006,00:35) kirjoitti
![]()
Tarjottiinhan BW:n puolesta senkin että takki korjataan heidän kustannuksella (kukaan ei olisi korvannut tätä BW:lle takaisin...)..
Eli huonon palautteen tässä tapauksessa ansaitsee Dainese...
<br />
Ei kukaan voi takiksi muuttua, mutta ...Jos tätä takuuta käytetään myyntiargumenttina ja se vaikuttaa ostopäätökseen, on vähän kusetuksen makua. Ei ostaja voi kuvitella että takuu tarkoittaa sitä, että jos tuot sen takin korjattavaksi, et näe sitä enää ikinä tai jos se korjataan Suomessa niin takuu raukeaa.(Kuminilkka @ Huhti. 23 2006,18:10) kirjoitti
No minä en tiedä miten takuu on myyty. Tuskin kukaan olisi tyytyväinen jos mopon takuu olisi sellainen että mopo lähetettäisiin Japaniin korjattavaksi, ja niillä saattuu olemaan parempaa tekemistä kuin suomalaisten mopoja korjailla. Kyllä Dainesellakin takuukorjaus pitäisi mennä muiden hommien edelle, jos maineesta on väliä.
Mainostaessaan takuuta kauppias ottaa riskin, jos asia ei ole kunnossa. Myyjä vastaa tuotteesta. Mutta kohtuus kaikessa, "shit happens" myös, joskus vaan asiat menee pieleen, eikä kaikkia asiakkaita saa millään tyytyväiseksi.
Dainese ei muuten valmistuta tuotteitaan pakistanissa, edulliset tuotteet tehdään Romaniassa tai muualla euroopan halpamaissa. Alihankkijat on ISO-laatusertifioitu kuitenkin.
Dainesen 1-osaiset nahkapuvut tehdään kaikki Italiassa.
Yksi asia mikä kannattaa huomioida on se, että jos Dainese korjaa tuotteen takuuna, se tehdään poikkeuksetta todella hyvin ja tuotteesta ei näe, että se on korjattu. Miinuksena tosiaan se, että homma kestää monesti 3-4 viikkoa. Jos myyjäliike haluaa, asian saa kyllä hoidettua nopeastikin, mutta silloin pitää ottaa pikarahdit. Kaikki korjaukset tehdään muuten Italiassa!
Minulla on ja on ollut paljon noita Dainesen kamoja. Tykkään niistä, hyvin istuvia ja asiallisesti tehtyjä. Parissa puvussa on ollut jotain pientä takuujuttua ja tosiaan olen mollemmilla kerroilla laittanut tuotteet takaisin tehtaalle.
Voi niitä korjata suomessakin suutarilla ja jos nyt vetoketju korjataan täällä suutarilla niin ei siitä koko takin takuu mene. Kyllä kai BW kantaa vastuunsa jos ohjeistavat asiakasta korjauttamaan takkinsa suutarilla. Kai BW sitten vastaa jos suutarikorjauksen jälkeen takkiin tulee jotain muuta häikkää.
Nämä ulkomaisten tuotteiden takuujutut ovat kyllä jossain määrin hankalia. Malttia vaan ja rauhallisesti tiukka vaatimus sisään niin kyllä se siitä.
Ostin Yokon (nyk. Scott) coret (housut ja takin) Vantaan BW:stä maaliskuussa 2005. Ovh. noille oli silloin 1400 € tjsp...
No takki hajosi vetskarin vierestä --> pysty ajamaan, piti vettä jne... vein takin korjattavaksi BW:lle helmikuussa -06 ja kyselin koska takin saa takaisin = ehtiikö ajokauden alkuun? n. 3-4 viikkoa jos korjaavat tai jos tulee uusi takki niin päätös tulee viikossa, kertoi mies kaupassa. Ei tullut uutta takkia vaan todella taidokkaasti korjattuna vanha tuli takaisin 2 viikossa (takista ei huomaa että sitä on korjattu). Mun mielestä palvelu oli nopeaa ja erittäin asiallistaTiedä sitten jos valmistajilla on erilaisia tapoja käsitellä takuuasiaoita jolloin toisen merkin kanssa on helpompi asioida kuin toisen? Kokemuksesta esim. ATK-alalla tiedän että takuut voi oikeasti olla hyvinkin erillaisia ja päämiehet hoitavat todella vaihtelevasti niitä... *
![]()
Life sucks and then you die...
Kuolema kuittaa univelat...
Alla oleva viesti on Marjon kirjoittama, Zara ei ole osallisena asiaan millään lailla
Moi Olli!
Antamasi palaute BW vantaan varustepuolelta EI ihan mene niin kuin kirjoitat! Minä tarvikemyyjä Marjo hoidin Dainesen takin juuri niin kuin meille on Daineselta annettu ohjeet! Enkä todellakaan hermostunut sulle, niin kuin väität! Et vaan taitanut ymmärtää, kun selitimme reklamaatio kuvion..?
Eli toit takin BW Vantalle KE 14.9.2005. Sanoin Sinulle, että takki lähtee italiaan Daineselle korjaukseen meistä riippumatta, vasta seuraavalla viikolla. Olin itse tehtaalle yhteydessä ja ne ilmoitti korjaavansa takin vetoketjun ensitilassa!
Olimme valmiita lainaamaan sulle meidän koe-ajotakkia (kaikki oli liian isoja, joten lainasimme sulle UUDEN tekstiilitakin) joka SINULLE ei aluksi edes kelvannut.
Takki saapui Daineselta viikolla 40. Olin itse tuolloin lomalla. Palattuani lomalta (10.10.2005) yritin välittömästi soittaa sinulle, vaan numero ei mennyt mihinkään! Soittelin 118:siin kyseiseen osoitteessen samoja numeroita: Sain jonkun numeron (naisen nro) pommitin siihen varmaan 10 kertaa,tuloksetta! Meinasin jopa lähettää sulle laskun siitä lainatusta takista (Yoko musta Motodor koko 48) jotta sinä ottaisit meihin yhteyttä ja saisit takkisi takaisin.
Taisi olla Yokon takki lämpimämpi syksyllä kuin Dainesen nahkatakki? Etpä soitellu enää perään. Siispä Sinun Dainesen korjattu nahkatakki odottaa BW Vantaan Päivin kopissa ja PALAUTA se lainattu takki! Voit myös soittaa mulle henkilökohtaisesti 040-5439516 niin ei tarvii kiukutella täällä orgissa!
Niin ja hajosiko vetoketju kaatuessasi vai?
PS:en ole täällä hetkellä BW:n palveluksessa kirjoitin tämän sulle henkilökohtaisesti! Kiitos.
Terveisin Marjo
Jepjep, tämmöstäpä se useimmiten on, asiasta kuin asiasta voi tehdä vaikeita, kun tekemällä tekee niistä sellaisia. Eipä tällä osiolla ole enempää informaatioarvoa kuin toimia kiukuttelukanavana ja sympatiapisteiden kerjuupaikkana. Joitakin poikkeuksiakin saattaa toki olla.
Tämän ketjun perusteella ei kuva otsikon liikkeestä juuri huonone, paremminkin päinvastoin, kun tuon aloitusviestin läpi lukee. Tarkoitus ei toki ole vähätellä ketään, mutta asioilla on useimmiten kaksi puolta, ja se kokonaiskuva tilanteesta pilkottaa tässäkin tapauksessa tuolta rivien välistä.
No, toivottavasti mieli parani ja olo helpottui, ja toivottavasti uusi kevät piristää mieltä, varsinkin kun takkikin tuntuu olevan taas noudettavissa.
Eikun baanalle siitä, ja tällä kertaa se gummipuoli ylöspäin.