Taitaa olla tuo kaupunkinypytys ominaisuus, isommilla kierroksilla hyvä ajella hitaasti mutta sitten kaasun nopea löysääminen aiheuttaa ikävän töksäyksen..
muita ominaisuuksia taitaa olla aavistuksen paukahtava kakkonen ainakin jos kunnolla antaa jenggaa
Tcat -00 14000 saksankilsaa ja 4000 suomenkilsaa
Mitäs oleellista muuten kuuluu 18tkm huoltoon? Kannattaako viedä liikeeseen? Jakoavain on pysynyt kourassa ainakin autojen kanssa mutta mp:t vielä suht vieraita vaikka piikkejä tulikin aikoinaan rassattua.. Huoltokirjakin on mutta 12tkm leimasta on kyllä vierähtäny enemmän aikaa kun se 1,5vuotta
Ja liekö tolla saksan huoltokirjalla muutenkaan mitään arvoa
K750 -61
Nuo säädöt riippuu vuosimallista. Vuoden -96 mallissa tuo takajousen esijännitys on jäykin asennossa 1 ja vuoden 2001 mallissa jäykin asennossa 7. Molemmissa oletusarvo 3. Nämä siis ainakin näillä vuosimalleilla, kun niihin löytyy manuaalit. Joissain malleissa on tosiaan tuo sisäänmenovaimennuskin vain 6-asentoinen. Siinä tapauksessa jäykin asennossa 1 ja pehmein asennossa 6.(T-CatMan @ Kesä. 13 2006,15:28) kirjoitti
Tullut nuo asiat huomattua, kun omaan vuoden -98 cattiin vaihdettiin uusi iskari taakse.
Voin lähettää ainakin 96 mallin manuaalin ja performance biken kokeilemat kissan alustasäädöt pdf:nä niitä haluaville, kun ilmoittelee mihin osoitteeseen laitetaan.
edit: Se olikin -96 malliin se vanhempi manuaali. Noh eroja on kuitenkin.
YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006
"Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
Aivan... Omani on -98 minkä käyttöohjekirjasesta nuo tuohon laitin...![]()
Lisää hämmennystä soppaan! Mulla 96-vuotinen, mutta käyttöönotettu 98 ja siinä säädöt ovat takapään esijännityksessä 1-7 ja seiskan jäykin. Samoin sisäänmenossa on 20 naksua.(Jonny @ Kesä. 13 2006,17:09) kirjoitti
Honda VTR 1000F
Omassa pyörässä oli jousitus auttamatta aivan liian löysällä. Laitoin säädöt em. asetuksia hieman omaan painoon suhteuttaen ja pikaisella testilenkillä havaitsin jousituksen Paljon paremmaksi...(domus @ Touko. 10 2006,17:23) kirjoitti
Alkuperäisillä asetuksilla kurviin kantatessa tuntui, että etupyörä karkaa alta. Mukulakivikadulla ajaessa oli semmoinen tunne, että ohjauslaakeri on hajalla ja etupää lenkkasee miten sattuu.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka.
-Erno Paasilinna-