Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Taitaa olla tuo kaupunkinypytys ominaisuus, isommilla kierroksilla hyvä ajella hitaasti mutta sitten kaasun nopea löysääminen aiheuttaa ikävän töksäyksen..

    muita ominaisuuksia taitaa olla aavistuksen paukahtava kakkonen ainakin jos kunnolla antaa jenggaa

    Tcat -00 14000 saksankilsaa ja 4000 suomenkilsaa

    Mitäs oleellista muuten kuuluu 18tkm huoltoon? Kannattaako viedä liikeeseen? Jakoavain on pysynyt kourassa ainakin autojen kanssa mutta mp:t vielä suht vieraita vaikka piikkejä tulikin aikoinaan rassattua.. Huoltokirjakin on mutta 12tkm leimasta on kyllä vierähtäny enemmän aikaa kun se 1,5vuotta

    Ja liekö tolla saksan huoltokirjalla muutenkaan mitään arvoa
    K750 -61
  2. #32
    Lainaa (T-CatMan @ Kesä. 13 2006,15:28) kirjoitti
    Nii Elikkäs Siinähäm on jousen yläpäässä Just tuo Esijännityksen säätö, 8 pykälää... Asento yks ja kaks on löysä, kolme vakio, joten sulla lienee se sitte kuitenki löysällä eikä jäykällä... Siis jousi... Jousen alapäässä on Paluuvaimennuksen säätö, vastapäivään lisää ja myötäpäivään vähentää... Vakio 10 naksua, minimi 20 naksua ja maksimi 0 naksua... Pyrstössä katteen suojassa on sisäänmeno vaimennuksen säätö; Myötäpäivään lisää ja vastapäivään kierrettynä vähentää... Vakio 10 naksua, minimi 0 naks ja maksimi 20 naksua Ja ihan ruuvarilla pitäs mennä. Jousen esijännityksen säätöön olis hyvä olla sellai koukkuavain...
    Nuo säädöt riippuu vuosimallista. Vuoden -96 mallissa tuo takajousen esijännitys on jäykin asennossa 1 ja vuoden 2001 mallissa jäykin asennossa 7. Molemmissa oletusarvo 3. Nämä siis ainakin näillä vuosimalleilla, kun niihin löytyy manuaalit. Joissain malleissa on tosiaan tuo sisäänmenovaimennuskin vain 6-asentoinen. Siinä tapauksessa jäykin asennossa 1 ja pehmein asennossa 6.

    Tullut nuo asiat huomattua, kun omaan vuoden -98 cattiin vaihdettiin uusi iskari taakse.

    Voin lähettää ainakin 96 mallin manuaalin ja performance biken kokeilemat kissan alustasäädöt pdf:nä niitä haluaville, kun ilmoittelee mihin osoitteeseen laitetaan.

    edit: Se olikin -96 malliin se vanhempi manuaali. Noh eroja on kuitenkin.



    YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006

    "Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
  3. #33
    Aivan... Omani on -98 minkä käyttöohjekirjasesta nuo tuohon laitin...
  4. #34
    Lainaa (Jonny @ Kesä. 13 2006,17:09) kirjoitti
    Nuo säädöt riippuu vuosimallista. Vuoden -96 mallissa tuo takajousen esijännitys on jäykin asennossa 1 ja vuoden 2001 mallissa jäykin asennossa 7. Molemmissa oletusarvo 3. Nämä siis ainakin näillä vuosimalleilla, kun niihin löytyy manuaalit. Joissain malleissa on tosiaan tuo sisäänmenovaimennuskin vain 6-asentoinen. Siinä tapauksessa jäykin asennossa 1 ja pehmein asennossa 6.

    Tullut nuo asiat huomattua, kun omaan vuoden -98 cattiin vaihdettiin uusi iskari taakse.

    Voin lähettää ainakin 96 mallin manuaalin ja performance biken kokeilemat kissan alustasäädöt pdf:nä niitä haluaville, kun ilmoittelee mihin osoitteeseen laitetaan.

    edit: Se olikin -96 malliin se vanhempi manuaali. Noh eroja on kuitenkin.
    Lisää hämmennystä soppaan! Mulla 96-vuotinen, mutta käyttöönotettu 98 ja siinä säädöt ovat takapään esijännityksessä 1-7 ja seiskan jäykin. Samoin sisäänmenossa on 20 naksua.
    Honda VTR 1000F
  5.  
  6. #35
    Lainaa (domus @ Touko. 10 2006,17:23) kirjoitti
    Lainaa (miksuvaittinen @ Touko. 10 2006,15:21) kirjoitti
    Pitäisi varmaan perehtyä tuohon jousitukse säätöön koska tuntuu että ne on ihan pielessä :|
    En tiedä, mitä painat ja muutenkin jousituksen säädöt ovat varsin omakohtaisia, mutta mulla on näin ja tuntuu normaali käytössä ihan sopivalta. Minun tapauksessa kuski painaa 73kg ja kyytiläinen on siinä 50kg paikkeilla.

    Etupää:

    Esijännitys (se sininen ruuvi ylhäällä) 4 rinkulaa näkyvissä.

    Sisäänmeno (alhaalla olevat ruuvit) 4 naksausta kiinni asennosta

    Paluuvaimennus (pieni musta ruuvi ylhäällä) 5 naksausta kiinni asennosta

    Takapää:

    Esijännitys (säädetään sillä c-avaimella, jousen yläpäässä) 6 asento.

    Sisäänmeno (taka-sivu katteessa) 5 naksausta kiinni asennosta.

    Paluuvaimennus (jousen alapäässä) 5 naksausta kiinni asennosta.

    Kakspäällä ajellessa laitan takapään sisäänmeno vaimennusta 3 naksua kiinni asennosta ja paluuvaimennusta 6 naksua kiinni asennosta. Jos pidempiä reissuja ajelee kakspäällä, niin pitänee etupäätäkin vähän jäykistää. Mutta pääsääntöisesti noilla on menty pari kesää.
    Omassa pyörässä oli jousitus auttamatta aivan liian löysällä. Laitoin säädöt em. asetuksia hieman omaan painoon suhteuttaen ja pikaisella testilenkillä havaitsin jousituksen Paljon paremmaksi...

    Alkuperäisillä asetuksilla kurviin kantatessa tuntui, että etupyörä karkaa alta. Mukulakivikadulla ajaessa oli semmoinen tunne, että ohjauslaakeri on hajalla ja etupää lenkkasee miten sattuu.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka.

    -Erno Paasilinna-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12