Moikka taasen,
Onko joku kikkaillut jotain korvikevaijeria?? Näyttää kestävän niiden saaminen ja hinta on suolainen?? Eli kävisikö jostain moposta tai jostain ruohonleikkurista kytkinvaijeri siihen.
Pitäs saada mopo tulille mahd. pian
SMM
No luulisin että vaijeri kuin vaijeri...kuhan mitta on oikea ja päät oikeanlaiset!
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
No siinähän se ongelma on. Mistä mä tiedän millaset päät tossa on, kun motoa vasta kasataan? Ei ole meinaan ollut vaijereita roiskua hankkiessa. En ihan tampio sentään ole.
Eli uusin kysymyksen: Millaset päät ( pallo, kartio...) ja väsään sitten itse vaijerit.
SMM
No eikös niitä näe kytkinvivusta kahvassa ja koneessa?(SekaMotoMies @ Huhti. 22 2006,21:59) kirjoitti
Taivas saa odottaa
Niinpä. Ainakin isommassa mallissa se vaijerin pää oli muistaakseni varustettu sillä sylinterin mallisella pompulalla. Itse vaijeri kulki aika selvästi näkösällä koko matkan runkoputkessa kiinni ja tankin alta stongaan. Kaitpa siihen vois jonkun toisenlaisenkin patentin viritellä, kunhan saa sen koneessa (kytkinkopassa) olevan vimstaakin pelaamaan oikein.(BlackCat @ Huhti. 23 2006,09:24) kirjoitti
Edit: valitettavasti täällä taitaa tosiaan olla aika vähän satapiikki-asiantuntijoita kuulolla.
Taitaa nuo oikeat piikki asiantuntijat todellakin olla vähissä ja varsinaiset piikki "asiantuntijat" liikkuu toisilla foorumeilla.(canepazzo @ Huhti. 23 2006,11:53) kirjoitti
Taivas saa odottaa