Jep, Hasaniemeksihän sitä paikkaa myös kutsutaan. Tiedepuiston kun löytää, osaa siitä kääntyä jokea kohti, ja kun pysähtyy ennen veteen tippumista, on Jokiasemalla.
Musta tuntuu vähän hassulta että kukaan haluaisi nähdä mut, kun tunnen oloni rääpäleeksi ja muutenkin aika luuseriksi. En ole tässä lähiaikoina piristymässä, kun on vielä aika paljon rankkoja juttuja kohdattavana, eikä musta mitään älyttömän piristävää seuraa saa. Joka ikinen päivä kiipeän vuorelle harmaan kiven läpi. Eli ei se entinen Jenni välttämättä palaa. Kunhan nyt hengissä yritän selvitä, jos siinäkään mitään mieltä on, yksi Jenni sinne tai tänne. Mutta yritän nyt pitää siitä kiinni mitä on sanottu, että pelkkä olemassaolo on jo kriteeri itsessään.
Anteeksi, en halua masentaa, mutten jaksa nyt teeskennellä.
Nauttikaa te, jotka voitte, minunkin puolesta elämästä. Pitäkää kiinni rakkaistanne, käykää saunassa ja paistakaa makkaraa ja ottakaa olut. Tai punaviiniä, pääsiäisenä munnoo![]()
~Jenni Elina
Kaikenlaiset syyt mopotinajelulle ovat kelvollisia eikä Jennin moikkaaminen olisi huonoimmasta päästä. Siis jollei se Jenniä haittaisi...
MagnaMan
Tuo on kyllä hyvä pointti, että ajelu itsessään on syy
Totta totta! Mulla on oma kypärä ja hieno Lidlistä ostettu moposka-sadeasu, jota tietty käytän kun sen ostin, satoi tai ei. Näytän vähän melkein kuin mopoilijalta se asu päällä!![]()
~Jenni Elina
Luulis että olisin Hämmeestä kuin näin "nopiasti" sytyttää.
Naputtelin Googleen sanat Jokiasema Joensuu ja vot, jo sijainti selvis. Mukavalta näyttää ainaski valokuvissa ja varmaan luonnossakin, kun sinä Jenni siellä viihdyt.
Jenni kyllä me jonniimoisia rääpäleitä ollaan joskus itse kukin. Kuka mistäkin syystä.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
FJ20Minä olen alunperin Hämeestä, ja se näkyy.
Noh, nyt on jo vähän parempi olo, kiitos
Nyt on mitä odottaa![]()
~Jenni Elina
Saatanalliset partanaamat...Naispuolinen eunukki...
Olet loistava, paikka on sinun!
Ja mitä sinun "luuseriuteesi" ja "rääpälyyteesi" tulee, julistan ne täten mitättömiksi!
ZZR 1200
Ripley,
Kiitos, ja tulehan käymään!
Muutama lupauskin jäänyt multa pitämättä, eihän se käy päinsä...
~Jenni Elina
Kuhan keli korjaantuu, jokiasemalla on tarkoitus käydä melkein päivittäin. Yritän bongailla, vaikka paremmin ehkä tunnistat meikäläisen...(se sininen 1400 intruder)![]()
![]()
![]()
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
intikka, Muistan kyllä mainiosti !
Nyt on hyvä, kun mä olen tällainen työtön renttu, eikä mun tarvitse leikkiä asiakaspalvelijaa tiskin takana siellä ärrällä.
Sielläpä Jokiasemalla nähdään, taitaa tulla tänne topikkiin tarinaa koko kesäksi näillä näkymin *
~Jenni Elina
Jenni.
Joensuu on minulle "lapsuuden" kaupunki. Kävin siellä vähän kouluakin kunnes pois potkivat. Sillä tuossa taivastelin niitä paikkoja siellä. Aika huonosti tosin. Lapsihan tässä vieläkin enkä aatellu aikuiseks tullakaan.
![]()
FJ20, Se selittää paljon tuosta persoonasta minkä olen näkevinäni tekstin läpi. Täällä Joensuussa on mielestäni harvinaislaatuisia ihmisiä.
Joensuu on pistänyt sieluni soimaan. Tein muutamat instrumentaalikappaleet rakkaudesta Isänmaata kohtaan.
Minunmaani
Lapsi se minäkin, enkä taida koskaan kasvaa vaikka haluaisinkin. Siksi laulan pellon pientareella, juttelen linnuille ja tuoksuttelen kukkia. Odotan kesää jo kovasti. Varaahan mulla ei ole mihinkään muuhun kuin silmien käyttämiseen ja kuuntelemiseen, ilman nuuskutteluun ja lauluun.
jää vähemmälle.
~Jenni Elina
Vanhoja kiimaisia ukkomiehiä liehittelemässä Joensuun Elliä
Se vasta säälittävyyden huippu
Täyttäis ehkä tietyissä olosuhteissa hyväksikäytön kriteerit
Jos joku äijä täällä valittelis niin kyseiset hemmot paskat nakkais
![]()
Suk dik!
Näyttää siltä, että "joka härjillä kyntää se härjistä haastaa".(anttari @ Huhti. 04 2007,16:01) kirjoitti
![]()
Tiiä siitä liehittelystä. Lähinnä pelottavaksi minut on koettu kautta eloni.
Mitäs tuohon sanoisi, ahistaa ajatuskin että joku mua liehittelisi. Satun pitämään moottoripyöristä, mutta ei se sitä kuskia ihmisenä paranna, ovatpahan vain mukavan näköisiä etäältä katsottuna. Esko Valtaoja kävi justiinsa täällä Joensuussa, ja kuolattiin yhdessä ohi ajavien pyörien perään. Ei siitä sen kummemmasta asiasta ole kyse - ja luulis teidän sen ymmärtävän, kun itse näillä ajatte, mikä siinä kiehtoo. En mä teistä miehistä ole kiinnostunut, mulle on ihan sama onko kuski nainen vai mies vai avaruusolento vai koulutettu jänis, kunhan se ajaa moottoripyörällä ja mä saan ihailla sitä kaukaa omasta rauhastani.
~Jenni Elina
Mutta jäniksethän vihaavat motoristeja.. Tässäkin yksi murhanhimoinen kytiksellä keväthangessa *(Jenni @ Huhti. 04 2007,16:27) kirjoitti
:
Tai ehkäpä kyse on sittenkin päinvastaisesta suuntautumisesta:
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
LaMasquerade
Mahtava jänö!!
Ehkä se sihtailee ihmiskuskeja kun se on katkeroitunut kun sille ei myydä pyörää liikkeestä: "Mee puputtamaan siitä muualle, eikös me sovittu että mä en koske sun rehuihin jos sä et koske mun pyörään!"
Ja näin alkoi katkeruus ihmislajin ja jänöjen välillä, sota, verinen sota jonka loppua emme ole vielä nähneet...
~Jenni Elina
Kossit vain kajehtii,ite oon aatellu ettäkö ois niin kokenu ja vanhan ihmisen viisautta omaava että vois itteensäki kehua hyvällä omalla tunnolla,nuorena luulee tietävänsä ja hallihtevansa ja osaavansa kaikki, mutta ku ikää ja "VIISAUTTA"tulee ,niin kummasti sitä nöyräxi pieni ihimine menee....![]()
KEPPI-G
Selviskö sulle mitä ne kossit kajehtii.(huusjy-1 @ Huhti. 04 2007,17:53) kirjoitti
![]()
![]()
Jos se on sitä kun jutut menee elämän filosofoinnix,elikkäs ku jollain on sellasta elämän viisautta mitä ei ymmärrä ku vaikeuksien ja kokemuksen tai vastoinkäymisten kohdattua,elämä opettaa,jolloin myös näkee kun toisella on jotain vinossa ,yleensä ylä ja alamäet opettaa kulkemaan tasaisesti ja ylimääräiset temput jäävät myös iän myötä vähemmälle,kokemus antaa anteeksi ja viisaalla on vara antaa periksi......jos se sitä ois .....(FJ20 @ Huhti. 04 2007,17:59) kirjoitti
![]()
KEPPI-G
Mulla ei ole hajuakaan mistä te puhutte.
Ja muka olen kulttuuriantropologi...
Just kuulin, että elämänviisaus saattaa joskus kerääntyä vyötärölle![]()
~Jenni Elina
eikai se ihan noin oo(Jenni @ Huhti. 04 2007,19:16) kirjoitti
en oo ikinä pitäny itteeni viisaana
ainakaan ku vyötäröö on alkanu kerääntyä![]()
zzr600-vm90
tenhula,kai se oli savolaismainen heitto, tuumailu ylenmääräiseen filosofointiini, että minkä voi tehdä huomenna voi tehdä ensviikolla, ja minä voi tehdä ensviikolla voi tehdä kuukauden päästä, ja minkä voi tehdä kuukauden päästä niin ei o niin väliks jos ei toinna ruvetakkaan
Pohtia toki kannattaa, ajatella omia vaikuttimiaan ja yrittää oppia virheistään, mutta tietty löysäily on aina paikallaan, ja se on minulta vielä oppimatta, olen turhan tosikko.
~Jenni Elina
Elämänviisautta suoraan radiokanavilta:
"Kipu lähtee huutamalla, alastomana lattialla"
Tarttee kokeilla auttaako...![]()
no menee juuri noin(Jenni @ Huhti. 04 2007,19:53) kirjoitti
tänään pääsin ajoissa ku piti autoo remppaa mut en saanu aikaseks![]()
zzr600-vm90
Jos et kerro kenellekään, ei mullakaan ole hajua.(Jenni @ Huhti. 04 2007,19:16) kirjoitti
Sielläkö sitä viisautta olisi. Siis jos vyötäröllä on jotain, se on viisautta. Hmm, asia täytys tutkia.
![]()
![]()
Lähteekö sitte seki jos vyötäröki.....(Jenni @ Huhti. 04 2007,19:16) kirjoitti
.....en ala...jatkan syömistä
KEPPI-G
Hyvän ruuan nauttiminen on aina viisasta!
Eräs elämäniloinen pullakka nainen sanoi kerran minulle, että hänellä on mennyt niin paljon rahaa niiden herkkujen syömiseen, että kyllähän sen pitääkin näkyä !
Loistava asenne !
Noh, kohta tulee Matrix, joten mukavaa iltaa itsekullekin "viisaalle" joihin vyötärön puolesta kuulun![]()
~Jenni Elina
Kaikki viime kesäiset ketjussa mukana olleet herätys. Pois talviunilta. Ja uudet yksilöt samaten.
Myönteinen viestiketju Jennille ja Jennin kanssa liikkeelle.
Alku on ollut jo hyvä, mut tehdään nyt pieni kansanliike, niin tytsy ei ole yksin.
hop hop
![]()
![]()
Pöhkö
Pitäkää nyt ensisijaisesti itsestänne huolta. Mitä enemmän tulee viestiä, sitä suuremmaksi käy riski että joku heittää jotakin joka satuttaa minua, ja sitten mennään alas ja lujaa. Mä mielelläni nautiskelen hyvistä fiiliksistä näin pikkuhiljaa, joten säästelkää sanojanne ja lahjoitelkaa niitä vain rippusina.
Olen kyllä sydämestäni kiitollinen, mutta tiedän:
Nihil est ab omni parte beatum:
Mikään ei ole kaikilta osiltaan onnellista.
Ottakaa siis nyt vain ihan rauhassa ja nautiskelkaa elämästä, ja kun jotakin sanottavaa tulee, mielellään jokseenkin kohteliasta kun olen tällainen herkkänassu, niin kuuntelen kyllä.
![]()
~Jenni Elina