Kaikki ihan vapisee odotuksesta... hyrinää...
"The Return of Jenni"
<p>2002-2014</p>
...älkääs ny naureskelkoKyllä kai tässä halutaan tietää millaisella tykillä Jenni Thunder tulee ensi ajokaudella vastaan
![]()
Tervehdys! Sain kutsun kahta kautta, kiitos vaan
Jaah, Jennilandian tarina. Olen syvemmässä kusessa kuin koskaan, enkä varmasti kykene hankkimaan pyörää tälle kesälle. Elämä opettaa. Täytin kolmekymmentä. Kun olin raflassa, tunnisti mut muutama nuori jannu siellä, ja mulle tarjottiin sekalaisesti viunaa. Olinkin sitten kolmekymppisten edestä krapulassa.
En tiedä elämästä mitään, enkä osaa arvioida mitään.
Sori, vähän tylsä viesti. Katselen kyllä ihaillen, kun seuraavana kesänä ajatte ohi.
~Jenni Elina
Pitääkö tosta vetää se johtopäätös, että joit ravintolassa moporahat? No ei ollenkaan hullumpi tapa käyttää rahoja sekään! Ja mopon hinnalla varmasti saa krapulan jonka muistaa muustakin kuin kalleudestaan![]()
<p>2002-2014</p>
Nooh, parannetaan/ pahennetaan pyöräkuumetta taas ensi kesänä muutamalla ajelulla.(Jenni @ Tammi. 10 2007,10:25) kirjoitti
Ja tsemppiä vaan kyllä se kesä sieltä tulee kunhan ensin saadaan talvi tänne.
<br /><br type="_moz" />
C-A-D![]()
Ei se ihan niin mennyt, mutta meni terveys, kun join vähän kaikkea sekaisin. 14-v:kin tietää, ettei kannata juoda sekahedelmäsoppaa jos haluaa herätä seuraavana viikkona ilman lisääntynyttä itsemurhaviettiä. Kriistus sentään, kun olin kännispäissäni kirjoitellut... noh, säästän teidät siltä surkuhupaisalta tarinalta. Kunpa unohtaisin minäkin ja ne muut
![]()
Noh, ei se ole vakavaa.
Äksjiiärrä![]()
Tiedä vielä mistään mitään, kun raha-asiat on miten sattuu, ja aion opiskella tätä kulttuuriantropologiaa ilman sivutöiden taakkaa. Mut jos mä hankin pappamopon, saanko mä olla teidän kanssa? Viimekesänä mulle vähän vinoiltiin, kun olin ostanut tämän Lidlin motostelijoiden sadeasun, ja päätin käyttää sitä motostelija-asuna noin yleensäkin, oli sää mikä tahansa. Jos jotain ostetaan, niin sitä käytetään, on se jämpti niin. Kypärä on, ihan ikioma, ja tosiaan, sadeasulla en säikähdä kelejäkäänperrhana !
~Jenni Elina
Noh, elämä on, lääkitys kohilleen ja tuulta päin! Kyllä se siitä ja aika parantaa!! Ennemmin tai myöhemmin!![]()
-Heikki-
FXDB -07
Hyvä Jenni, asenne ennen kaikkea!!!
Ei sitä koskaan tiedä mille mallille se oma maailma kääntyy, voi onni olla olkapäällä silloin kun sitä vähiten odottaa.
-Cat-
Tää mun asenne on vähän liiterin takaa karannutta, mutta ainakin tähän mennessä olen ollut enimmäkseen vaaraton. Lääkitys on siis ollut jokseenkin kohillaan
Ei se oo nii justiinsa
Mutta, palatakseni aiheeseen, rakastan moottoripyörän ja kuskin kokonaisuutta, se on henkeäsalpaavan kaunista. Itse en ole päässyt moista harrastamaan, enkä tiedä päästävätkökään kun näkevät sateenkaaren väreissä hohtavat lääkeannokseni... Antavat pappamopon ja pari pilleriä lisää![]()
~Jenni Elina
Ripley
Se on kai silleen, että jos on taipumus löytää itsensä aina kusesta, alkaa oppimaan pikkuhiljaa
Ainakin sen oppii, miten joutua kuseen ja nousta aina uudestaan langetakseen uudestaan.
Eipä o' tylsää, ei.
Oikeastaan, mulla menee suht hyvin,
Kun tiedän miten hienoja ihmisiä tämä Maapallo sisältää
![]()
~Jenni Elina
Jotenkin jouduin tämän ketjun hännille.
Kysymys: Tietääkö joku mitä Jennille kuuluu tänään. Tietysti jos Jenni itse sattuis näkemään tämän ja vastais.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Noh, Jennillä menee vähän päin persiitä. Olen epäonnistunut kaikessa missä nyt vain voi epäonnistua. Huvittavaa sinänsä, että mitä enemmän mokaan ja rämmin omassa paskassani, sitä kuuluisampia ystäviä mulle ilmenee oventaakseLienen jonkin sortin muusa, kun ei kenellekään satu näin paljon kaikkea näin kompaktissa paketissa. Mun kanssa kun juttelee niin tulee parin albumin verran kamaa
Mutta ei se mua ihmisenä suurenna, tekee musta absurdin irrationaalisen ameeban, jonka elämäntarkoitusta voi vain ihmetellä. Muuten menee ihan hyvin, kaksi jalkaa, kaksi kättä, suu ja silmät ja korvat. Ziisus.
~Jenni Elina
Vieläkös oot siinä kioskihommassa?(Jenni @ Maalis. 31 2007,21:48) kirjoitti
En ole kioskilla enkä oikeastaan missään hommissa. Pientä freelancer-hommaa lehdille ja vastaavaa. Se kioski alkoi nyppimään tosissaan, kun en mä oikeasti ole koskaan ollut mikään "kioskitäti" tai myyjä muutenkaan. Olin siellä ihmisten vuoksi, koska ihmisyys on kaunista katseltavaa. Kuitenkin, se myynti on niin keskeinen osa kioskilla työskentelyä, että mulla repes pää siellä. Harmi sinänsä, sillä nyt en enää näe tätä hopeanharmaata kaunista pyörää kuskeineen, enkä muutenkaan saa ihailla palkallisella vapaa-ajanmenetyksellä tiellä ohi kulkevia moottoripyöriäTuolla Tuulaakissa tulen istumaan ja varjoista ihailen teitä. Mä olen niin köyhä, etten tule koskaan saamaan motoskaa, mutta ne pärryttimet laitan pyörän pinnoihin ja vetelen tää kypärä päässä moottoripyöräsadeasu päällä pimeillä metsäteillä
Äidin mies hankki mökille moposkan, millä tietty ajelen kun sinne eksyn, mutta muuten aion varjoista vain teitä ihailla
![]()
~Jenni Elina
En tiä miksi tän tähän haluan tunkea, mutta jos jollakin on masokistisia taipumuksia, olisi tässä hyvä biisi rääkätä sävelkorvaa. Mulla oli mikin asetukset metässä kun tän äänitin, enkä ole jaksanut korjata noita äänitasoja. Idea varmaan tulee läpi:
http://cc.joensuu.fi/~jeholopa/Face0...Holopainen.mp3
Aurinkoa, ja kiitos FJ20 muistamisesta![]()
~Jenni Elina
Hei kaikki Joensuun tienoon ja muutkin prutkuttelijat.(Jenni @ Huhti. 01 2007,13:20) kirjoitti
Älkääs nyt hävitkö.
Jenni-tytsy taitaa tarvita meittiä kaikkia. Piristetään Jenniä ja jos jollakin töitä Jennille tarjolla, vaikka vinkkejä, kertokaa.
Tosin en tiijä mistä hommista tytteli on kiinnostunu.
FJ20![]()
Eipä hätää, kun maa on jalkojeni alla, ylläni öisin tähtitaivas, päivällä sininen taivas kotkat syliinsä sulkee, auringon säteet luonnon luovat, vihreäksi, veden solisemaan, kaloja ja monenmoisia ihmeitä silmilleni, sammakoita ja perhosia.
Olkaahan vain olemassa, ihmiset, ajelkaa niillä varsin kauniilla pyörillä toisia kunnioittavasti, minä saan elämäniloa jo siitä yllinkyllin.
Mistä minä olen kiinnostunut? Noh, haluan kirjoittaa ja opiskella elämää, työtä taasen voi tehdä rakennuksilla ja puutarhoissa - myyntityötä en enää oikein jaksaisi. Haluan valokuvata ja näyttää ihmisille elämän ihmeet. Kun on elämää, on kai mahdollisuuksiakin. Luulen.
~Jenni Elina
Noh. Ei kovin suurta heräystä vielä.
Hei aikaisemmat mukavasti mukana olleet ja kaikki uudetkin.
Tulkaas linjoille niin suunnitellaan miten Jenniä piristettäis.
Joohan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Täällähän sitä edelleen roikutaan ja kyllä Jennille on ajelut luvattu tällekin kesälle. Mulla vaan mopo lähtee liikenteeseen vasta huhtikuun lopulla eli palaillaan asiaan sitten.
Onkos Jennin uusi työpaikka Tuulaakissa vai muutenko siellä ihailet jokimaisemaa? Tuolla vaan aikaisemmin mainitsit siitä.
Kesää jaodoellessa.
<br /><br type="_moz" />
En ole töissä missään, kunhan hengailen Tuulaakissa, se on niin hieno paikka.
Ei mua oikeasti tarvitse alkaa piristämällä piristämään, kun se pian ahdistaa. Kunhan kesä tulee ja elämä jatkuu, se riittää, ettekä te oikein voi siihen vaikuttaa.
Kiitos Äksjiiärrälle tarjouksesta
FJ20![]()
~Jenni Elina
Noniinpäs, luin tämän tarinan,niin se elämä meitä nakkelee,välillä on kaikki kohdallaan,toisinaan taas ei mikään.
Jenni kuule kun sinä osaat tuon elämästä nauttimisen ja kuin me kaikki muutkin silloin kun ei mee hyvin,niin se kyllä näkyy ja tuntuu.
Minusta nyt sun pitäs tehdä jotain,siis mitä eniten osaat,aloitat vaikka siitä että kun prätkistä tykkäät ja kuvata osaat,mielikuvitus liikkeelle.perusta vaikka kuvaamo,otat kuvia ihmisistä/maisemista/prätkäturisteista/mistä vaan,itse ainakin haluisin joskus ittestä ja prätkästä sellasen onnistuneen kuvan,ehkä tää "kuvaamo" ei elättäs yksistään,mutta selvästi tarttet"mielestäni" jotain tekemistä,en tiiä en tunne tilannettasi paremmin,mutta sain (ikävä kyllä)sellasen kuvan tilanteestasi nyt,että niin iloinen Jenni(elämää täynnä tuolla alussa)TÄHTI on nyt mennyt pilven varjoon,toivottavasti vain väliaikaisesti,SYTYTÄ ITSESI UUTEEN LOISTOON!!!!.
SITÄ VARMAAN TOIVOO KAIKKI MUUTKIN TÄMÄN AIHEEN LUKENEET.jokainen päivä pitää kokea,mutta jokainen päivä on uus.
KEPPI-G
Jenni.(Jenni @ Huhti. 02 2007,18:44) kirjoitti
Mikä se Tuulaaki on?
Komppaan *(huusjy-1 @ Huhti. 02 2007,23:47) kirjoitti
*
*
Parasta A-luokkaa !
Koin tuossa fyysistä väkivaltaa, ja lähdin oikeuteen. Ei mulla kai muuten olisi voimia moiseen, mutta kun sen äijän puuhat pitää lopettaa: en siedä ajatusta että se kiusaa naiseuttaan etsiviä pikkutyttöjä. Pelkään, ja elämä tuntuu sen vuoksi raskaalta, uskallus on vähissä. Aivan kuin olisin muutenkin tanssinut ruusunlehdillä. Jossakin vaiheessa sitä naksahtaa tuolla päässä, että nyt riitti. Jos mä en osaa etsiä itselleni kivutonta tietä tässä elämässä, mä lopetan tien tähän. Mä en käsitä sitä, että olen pyörinyt nuoruuteni jos jonkinmoisissa jengeissä, ja sieltä sain ystäviä jotka vaikka *- noh, voisivat tehdä melkoisia juttuja. Mutta sitten kun tutustun "tavallisiin" ihmisiin, löytyy pahikset sieltä. Saatanalliset partanaamat ovat lempeitä ja ystävällisiä, Jeesuskasvoiset punaposkiset mummonpojat taasen juuri niitä saatanoita. Mä en ole vielä tajunnut tätä elämää.
Tuulaaki on venesatamassa, siinä, missä ... eipäs - en mä muuten siellä käy juurikaan! Sori *Sehän on juottola, vaan tarkoitan Jokiasemaa tietysti!!! Siellä mihin moottoripyöräilijöitä kerääntyy. Käyn siellä kahvikupposella, istun kuuntelemassa lokkien ääniä, veden virtausta, katselen kauniita pyöriä, seuraan kuskien jutusteluja: etäältä ja nautin joka hetkestä.
Elämä vaatii rohkeutta. Yrittäminen vaatii rohkeutta. Mutta suuri kiitokseni kuuluu teille, te jotka olette kestäneet varsin värikästä tekstiäni, peittelemätöntä tapaani ilmaista itseäni. Se luo aina voimia, vaikka olenkin sokea naiivi hölmö oman elämäni valinnoissa. Opiskelen kulttuuriantropologiaa, ja koitan pysyä sillä linjalla, kirjoittelen lehtiin juttuja ja valokuvaan artikkeleihin kuvia. Kaikki vain vaatii itsevarmuutta ja voimaa, joita minulla on kovin vähän. Kirjoittaminen kuitenkin luonnistuu aina. Kuunnelkaa muuten Zakk Wylden Book Of Shadow CD:tä. Löysin sen taas vuosien jälkeen, ja jo vain vapahduttaa mukavasti ! *
~Jenni Elina
Niih.(Jenni @ Huhti. 03 2007,09:51) kirjoitti
Oletetaan että kysyjä (minä) tietää missä on Ilosaari, rautsikka, kauppatori (jos entisellä paikalla) ja kaupungintalo.
Miten se Tuulaaki sijoittuu noiden suhteen.
![]()
![]()
FJ20, Näin Tuulaakin mainoksen viimeviikonloppuna ja se jäi hölmösti mieleen, ja sanoin sen vaikka piti sanoa Jokiasema. Tuulaaki on siinä Tikkamäelle menevän sillan "alla", mistä Koli-risteilyt kesäisin lähtee. Se on ihan mukava paikka jos on porukka messissä, mutta huvikseen en siellä käy yksin kökkimässä. Jokiasemalla taas istuu ilokseen vaikka tunteja yksinkin. Käynkin siellä kesäisin joka ikinen päivä, yleensä rullaluistimilla, joskus maastopyörällä. Kamera kädessä, muutaman kerran olen ollut siellä laiturin allakin jostakin mielenhäiriöstä, ja tällaista löysin:
http://www.myrsky.com/gallery/view_a...umName=album43
Motoskalla olevia en ilman lupaa kuvaa, mutta salaa ihailen kyllä: ja edelleen, en "siinä" mielessä. Mä olen nykyään naispuolinen eunukki. Vaaraton kaikella tarkoituksella.![]()
~Jenni Elina
Meni mun puolesta höpöttelyks.
Jokiasema on joen rannassa, oletan. Onko se jossakin siellä minne Leppävirta tms laivat ruukasivat tulla laituriin. Siis kohta sen kanavan/sulkuporttiväylän jälkeen alajuoksulla kaupungintalosta ihan hivenen alapäin. Vai onko se Ilosaaren yli menevään siltaan nähden yläjuoksun puolella. Siis kaupungin puolella jokea eikä aseman puolella.
Jokiasema on siinä kun joki laskee järveen, siinä on tukkeja aina kesäisin, ja Laulurinne vieressä. Siinä on Caravaanareiden leiriytymispaikka, ja nykyään myös kanooteille säilytyspaikkoja. Meripelastajilla on aluksensa siinä rannalla: http://tinyurl.com/34wf5p
Siinä on pursiseura vieressä.
Muistin että tiesit sen viimekesän höpöttelyistä.
~Jenni Elina
Enpä viime kesänä käynyt Joensuussa. Jos olin käynyt, olisin kyllä penkonut sinut jostakin esille. Emme ole, siis sinä ja minä, vielä tavanneet. Vois olla ihan mukava jutustella nokikkain vaikka siellä Jokiasemalla. Se joki laskee Pyhäselkään. Siellä jossakin vanhan ison kirkon seutuvilla. Siis siellä jossakin on se Jokiasema. Siitä kirkosta eteenpäin järven suuntaan taitaa olla Hasaniemi.(Jenni @ Huhti. 03 2007,17:53) kirjoitti
Olenko hehtaarilla?