Mitäs minä silloin sanoinkaan (lue: kirjoitinkaan)(Topo68 @ Touko. 30 2006,09:29) kirjoitti
Onnea vaan täältäkin.![]()
Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
V2 = Voima + Vääntö
Kumppaneilla on taipumus taipua puoliskon tahtoon. Kohta on ihan oma ajeluttaja Jennillä.
Topo68, Olit ihan oikeassa, mutten vain käsittänyt mistä ihmeestä sen olisit voinut aavistaaEn meinaan aavistanut minäkään, tuli niin sokeasta kulmasta tämä.
kava10, Hän lupasi mulle oman pyörän![]()
~Jenni Elina
Ennustajan lahjoja...(Jenni @ Kesä. 28 2006,10:18) kirjoitti
kohta käy se jälkimmäinenkin toteen (
pyörään).
![]()
![]()
Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
V2 = Voima + Vääntö
Ohhoh jo on ollut kiirusta, aikaisemmista viesteistä päätellen tapaaminen ja kihlautuminen on tapahtunut alle kuukaudessa(Jenni @ Kesä. 27 2006,08:05) kirjoitti
Lämpimät onnittelut.
Oooooh! Minä näen, minä näen ... sieluni silmin ... tulevaa on:
Ja tämä ei tapahdu siellä vanhainkodin Jenni-ajoissaTapaamis-kihlautumisnopeudesta päätellen syksyn Jenni-ajoilla on päätös, joka puhuttaa Joensuun kaupungissa vielä pitkään. Päätöspäivänä nuori pari posket hehkuen ja ääni väristen sanovat tahdon ja astuvat ulos kirkosta (ai niin, sinä et tainnutkaan arvostaa ko. instanssia) eli astuvat ulos maistraatin ovesta, kulkevat läpi kaukoputkista muodostettua kunniakujaa, Jennillä yllään kokovalkoinen nahkapuku ja puolisolla musta. Urkujen sijasta jylisee kymmenet jopa sadat kokoontumisajojen moottoripyörät, kapellimestarina Tuksa tai Äksjiiärrä. Nuoripari kulkee kohti harrikkamiesten muodostamaa ympyrää, jonka keskellä seisoo uutuuttaan kiiltevä hopeinen ratsu. Jennin käynnistäessä pyörän, putkistoista lähtee soundi, joka on kuin äänitohtorin virittämä vain kyseistä käyttäjää varten, ääni joka tuntuu luissa ja ytimissä. Samalla hetkellä Tuksa (Äksjiiärrä) nostaa kuoronsa desibelit pauhinaksi, joka saa lähiympäristön rakennusten lasit helisemään ja koko joukkio lähtee hopeisen ratsun perään ja katoaa taivaanrantaan . . . vain ääni jää soimaan sivustakatsojien korvaan vielä pitkään ja he kertovat tätä vielä lapsilleenkin
![]()
RamosAivan oikein
Näitä mun viestejä on näemmä luettu aidosti, sillä olette analysoineet minut ihan oikein
Pelottavaa sakkia, kun luette toisen sielua tuolnoinvissiin
Maistraatista kyllä. Ajateltiin tehdä oma levy samaan syssyyn, kun kummatkin ollaan muusikoita. Ei kutsuta juuri ketään itse leimaus tapahtumaan, mutta myöhemmin tulee levyn myötä kutsut bileisiin.
Uhh, elämäntapasinkku kirjoittaa tällaista tekstiä ?
Elämä näemmä yllättää![]()
~Jenni Elina
Hei Jenni, onnittelut täältä Nurmeksesta, vaimolta ja minulta.
Näin se elämä aina toimii, ei tiedä minkä nurkan takaa se yllättää.
Kaikkea hyvää Sinulle toivottaapi Marpii+Eukko
Tässä vähän mietiskelin aihetta.
Säilön sydämeeni teidän kaikkien hyvät sanat, teidän kaikkien kauniit aikeet. Tulen pitämään omalta osaltani huolta sen puoleen, ettei kukaan aliarvioi motoristeja.
Mutta. Tämä häähässäkkä muine elämänjärjestelyine vie niin paljon energiaa ja maailmankatsomuksen uudelleenjärjestelyä, ettei minulla taida riittää aika elokuussa.
Te todella yllätitte minut lempeällä vastaanotolla, enkä minä sitä tule koskaan unohtamaan. Tulen sydämessäni huokaisemaan jokaisen kauniin moottoripyörän ja kuskin kohdalla, heidän vaeltaessa loppumattomia teitä maailman kaarilla.
Minä varmaan palaan seuraavana vuonna, kun hankin oman kortin ja pyörän. Nyt on elämä täynnä muita suuria asioita.
Kiitos tästä matkasta, kiitos kyydistä,
Te olette hyviä ihmisiä.
Tervehtikää jatkossakin niitä tien varrella ihailevia lapsia, ehkä minun lapseni on yksi niistä...
~Jenni Elina
Hyvä viisas Jenni!
Maailmassa on aikaa saman verran kuin mahtuu auringonnousun ja auringonlaskun väliin. Enempää ei ole eikä tule. Aikaa riittää aina siihen mihin sen haluaa riittävän. Velho Gandalf Harmaa sanailee fiksusti elokuvatrilogiassa "Taru Sormusten Herrasta": "All you have to do is to decide what to do with the time given to you." ( Lähde )(Jenni @ Heinä. 18 2006,07:44) kirjoitti
![]()
ZZR 1200
Ripley, aika, niin kuin avaruus, kaareutuu ihmissielun ympärillä tavalla jonka singulariteetti sekoittaa käsittämättömäksi. Kun rakkaus, jokin niin suuri, että sille lahjoittaa koko elämänsä, hipaisee aineen pintaa, voi ihmissielu vain haukkoa henkeä.
Järkevä sinkku, niin kuin minä aiemmin olin, ei voi koskaan tätä tunnetta ymmärtää. Se on niin kuin on tuo salaperäinen matemaattinen piste, singulariteetti, jossa kaikki muuttuu, kaikki lait. Lahjoittaa elämänsä yhdelle ihmiselle. Rikottu sydän, murskattu sielu, ja silti lahjoittaa elämänsä, kokonaan.
En osaisi yhtäkään särkynyttä lohduttaa, en luvata jätetylle toivoa. Tämä on niin ihmeellistä, että katsellaan kymmenen vuoden päästä, josko jotakin tajuan rakkauden mahdista kahden ihmisen välillä. Mutta sitä ennen opettelen ajamaan moottoripyörällä!
FJ20, avioliittoon olen menossa. En ole koskaan ollut jahkailija, ja kun nyt osui kaksi tiensä tietävää yhteen, näkyy se myös tahdissa. Kiitos siis![]()
~Jenni Elina
Hohhoijaa...
( no sori)
Kawasaki VN900 Classic -06
Kawasaki ER-5 -97
-o.k-
- Ad augusta per angusta -
- Penis Minores -
Jo minä ajattelin, että miten noin kivan tuntuinen likka on onnistunut säilymään yssikseen.(Jenni @ Heinä. 18 2006,17:48) kirjoitti
Onkos tämä tuleva ukkeli prutkutteluimmeisiä vai muuten vaan kiva ja sulle sopiva.
Itse tykkään olla aviossa. Ei minusta sinkkuilijaksi oikein olisikaan. Onhan niitä avo- ja muita tiesmitä-liittoja. Kysyy hiukan enemmän kanttia elikkä myös vastuuntuntoa sitoutua oikeaan avioliittoon. Siinäkin mielessä.
Vielä kerran ja aina myöhemminkin, onnea onnea onnea. Sitä tarvitaan aina ja tekin tarvitsette.
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
FJ20, Ei ole itse hän hankkinut pyörää, mutta lupaa olla täysin mukana hankkimassa minulle.
Avioliitosta en tiedä vielä mitään, mutta kohta alan tietämään. Suhteita mulla on toki ollut, niitä tavallisia, mutta kun ei ole oikeaa löytynyt...kunnes nyt. Se vaan harmittaa, kun kaiken työn ja muun arjen ja järjestelyn keskellä ei riitä aikaa olla vaan kahdestaan![]()
Sen mopon hankin seuraavana kesänä, ja sen päällähän me voidaan ukon kanssa viilettää, minä ohjaan, hän suuntimoi.
Maailma, yksin meidän![]()
~Jenni Elina
Hehhehhee.....
Voin jo kuvitella näyn, kun kertoilit miten suuntimoit jopa polkupyörällä!
.....no,niin,no; oikeasti Jennillä on oikein asenne motukalla ajeluun, mitä olen kuullut piiiiitkiin aikoihin. Jopa hämmästytti kuulla se silloin henkilöltä, joka ei varsinaisesti itse aja.
Virittele rauhassa fiilikset kohdalleen, ja sitten mopokaupoille+sutena suveen!
MC sinulla jo on....
Onnittelut liittoutumisesta!!![]()
![]()
Täysiä sisään.....Paareilla ulos.
Kawasaki Ninja ZX-10R
Ja eikös tään keskustelunkin voisi jo siirtää tuonne Vauva-lehden legendaariselle keskustelupalstalle
LINKKI
Sen verran makiaksi mennyt... (Sori - ihan pakko)
<p>2002-2014</p>
...ja TE, keitä ei kiinnosta....voi vapaasti kestää "p*askanjauhanta" puolella.(jos aihe ärsyttää, niin miksi pilata päivä ja lukea sitä?) ....sori, aivan pakko....
Täysiä sisään.....Paareilla ulos.
Kawasaki Ninja ZX-10R
Tää on jotenkin pervessillä tavalla kiehtova ja äärimmäisen addiktoiva keskustelu. Parempi ku esmes noi television naimisiinmeno-ohjelmat ja muut realityhärdellit. Keep on keeping on!
![]()
Kawasaki VN900 Classic -06
Kawasaki ER-5 -97
-o.k-
- Ad augusta per angusta -
- Penis Minores -
Jos viestini tuon kimpautti, niin väärässä olet veli hyvä. Eli tämä keskustelu ei ärsytä, hyrisyttää. Eikä minun päiväni näihin pilaannu(SABER @ Heinä. 21 2006,16:27) kirjoitti
Minä en ottaisi noin kuolemanvakavasti omia (tai muiden) viestejä.
Avoimen foorumin luonteeseen kai kuuluu se, että saa/pitää/joutuu kestämään monenlaisia mielipiteitä.
<p>2002-2014</p>
Ja niille joille tuo C-A-D:n linkki oli liian hmm...raju, niin tässä hieman maltillisempi linkki.
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
No, ne jotka on minut livenä tavannut, joita on täällä jo aika monia, niin tietävät minun ehkä surullisenhuvittavan tapani ottaa asiat äärettömän vakavasti. Se olen minä, ja olen siitä mukavasti kärsinyt ja tulen kärsimäänkin, mutta sitten siinä on se hyvä puoli, että jos joku haluaa minulle jotakin kertoa vakavissaan, osaan minä sitä kuunnella. Sanoisinko, olen saanut enemmän hyvää kuin olen kärsinyt - aitoja asioita. Ulkona ukkostaa. Ihanaa, rakastan ukkosta! Eräs päivä seurasin ihaillen moottoripyörällä matkaavaa ihmistä, joka sateessa ja ukkosessa kulki kuin jossakin elokuvassa. Se oli värisyttävää.
Näin taasen sen hopeanharmaan eläimen. Mulla on vahva epäilys, että kuskina on nainen. Se on hemmetin komea kokonaisuus! Todella kaunista!![]()
Ajoin eilen CilinColin Rallia koneella, ja mun autosta hajosi kaikki ikkunat ja konepelti jäi matkan varrelle: jarrut on ihan turhia hidasteita kun kurvit voi heittää kimmokkeella puun kauttaMietin, että mun pitänee alkaa käyttää rauhoittavia ennen kuin alan sillä mopolla ajelemaan....
~Jenni Elina
Pakko kommentoida Jennin viimeisintä viestiä.
Viime vuonna MM-kisojen aikaan Helsingissä oli aikamoiset ukkoset ja sateet, muistatteko?
No, ko. kisojen aikaan ajelin Kahvila Roosalta(3 ja 13 teitten välissä Nurmijärvellä Hyvinkään eteläpuolella) tiistain Trumppa -tapaamisesta etelään kotia kohti Helsinkiin iltakahdeksan kieppeissä.
Lähtiessä Roosalta oli kuiva, mutta pilvinen sää. Pari kilsaa ajettuani, taivas alkoi näyttää uhkaavalta. Koko eteläpuolinen taivas oli ihan musta, lännestä itään. Pari kilsaa eteenpäin, niin salamointi alkoi. Välillä salamoi lännessä, välillä idässä. Taivaan poikki salamoi myös. Vau!
Klaukkalan kohdalla alkoi sataa. Hieno homma, ajattelin. Mulla oli päällä farkut, t-paita(ja sen päällä vanha musta pelipaita), ohuet nahkaiset ajohanskat ja lenkkarit.
Mikä fiilis! Oli ihan samanlainen tunne, kun aikoinaan katselin Sormusten herraa. Pahan valtakuntaa odottelin... *![]()
Ajoin kohti sysimustaa taivasta ja salamoi jokapuolella.
Keimolaa sivuttaessani sade oli jo yltynyt kovaksi: olin jo läpimärkä. Mutta onnellinen! Samaa en ollut kokenut ollenkaan moottoripyörällä, ja tämän tulen muistamaan aina.
Keimolan jälkeen taivas repesi. Vettä tuli siihen malliin, että autot pysähtelivät bussipysäkeille, koska pyyhkijät eivät pystyneet siirtämään vettä tarpeeksi tehokkaasti pois tuulilasilta!
Meikäläinen ajeli ohi hymy huulilla läpimärissä vaatteissa...
Onneksi känny on ollut jo pitkään vesitiivistä mallia, muuten se olisi mennyt piloille. Lompakossa rahatkin värjäytyivät nahasta.
Tämmöisiä kokemuksia ei saa autolla eikä rahalla...
P.S. On ollut mukava lukea tätä viestiketjua. Vasta nyt oli jotain omakohtaista jaettavaa.
Kun täällä stadissa asutaan, niin kahvittelureissut Joensuuhun olisivat turhan pitkiä... Salamointeja sinnekin!
edit:jälkikirjoitus
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
No ei todella... Moisesta nauttii (oikeasti) vain jos tietää, että kotiin on pari(kymmentä) kilometriä.
Tarpeeksi monta kertaa on rae- ja ukkoskuuroissa tullut ajettua ja onhan nuo hienoja luonnonilmiöitä, mutta eihän noista nauttia voi jos matka on jonnekin...
No joo - nyt kaikki kertoo kuinka hienoa on ajaa raekuurossa teepaita päällä ja farkut jalassa nauttien olemisesta yhtä luonnon kanssa... Kaikin mokomin, jos siltä tuntuu...
<p>2002-2014</p>
Niin, tuskin olisin lähtenyt pidemmälle reissulle noissa vermeissä. Lämpöäkin oli tuolloin reilu +20 astetta, joten otin harkitun riskin tutkittuani säätietoja ensin...(C-A-D @ Heinä. 24 2006,22:50) kirjoitti
Luonnon helmassa pääsee vastaavissa olosuhteissa lähes samoihin fiiliksiin. Vastaavanlaisen rajuilman koin joskus vuonna -73 Punkaharjulla ladon katolla. Mutta prätkällä tämä oli eka kerta. Yhtä ikimuistoisia molemmat...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Varmaan mun linkityksistä tullut esille, että kuulun myrskybongareihin, eli Ursan myrskyjä tutkivaan järjestöön. Teen uutisia aiheesta, viimevuonna kävin lukemassa ne kerran viikkoon radiossa, nyt on ollut muuta puuhaa.
Mun oma paras kokemus on lapsuudesta, kun oltiin isän kanssa kalassa. Soutelimme siinä puuveneellä, kun valtava myrsky ryömi päälle. Rantauduimme läheiselle saarelle niissä valtavissa aalloissa, käänsimme veneen ympäri ja jäimme kuuntelemaan sadetta ja myrskyä veneen alle. Kaikkein parhainta siinä oli se, kun silkkiuikkuperhe tuli samaiseen suojaan. Oltiin ihan hiljaa isän kanssa, ja seurattiin näiden kauniiden lintujen kellumista siinä meidän seurassa. Kotona saunaan ja takan ääressä litra kaakaota ja äidin tekemää pullaa.
Täällä Joensuussa hienoin kokemus oli se, kun olin eräissä bileissä sattunut kaupungin korkeimpaan rakennukseen ylimpään kerrokseen. Oli yö, ja valtava myräkkä iski taivaalle. Salamoita oli ennätyksellinen määrä koko Suomen mittakaavassa. Bileet vähän hiljeni, kun sammutettiin kaikki valot ja seurattiin kattohuoneiston ikkunoista valtavaa taivaan suonistoa valaisten maata ennalta arvaamattomista paikoista![]()
~Jenni Elina
Tällä ketjulla voittaisi varmasti tän nykyisen Novan lomakisan jos hiukan sääntäjä muutettaisiin ;-) Ja kertomus jatkuu?![]()
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Monta kuukautta on päässyt lipsahtamaan ettei Joen kaupunkilaiset tähän topicciin ole eksyneet. Missä Jenni luuraa? Veikö rakkaus daamin kokonaan mukanaan? Miten jaksaa Jennin Oma Pyörä -projekti?
Jep, kakkostuotantokautta odotellessa..![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Joo. jatkoa ootellessa...![]()
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
..tai sitten ei.(intikka @ Tammi. 09 2007,16:04) kirjoitti
![]()
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri