Moikka Jenni
Ittelläni alkoi harrastus kun pääsin kaverin kuussatasen cebarin kyytiin ja mentiin motarille hurjastelee
Oli pakko mennä ajamaan prätkäkortti ja hommata pyörä.
Olet mielestäni oikein miellyttävän tuntuinen ja asioita kauniillatavalla syvällisesti ajatteleva henkilö, kirjoituksistasi päätellen. Olet todella piristys ollut täällä orgin keskusteluissa. Äläkä välitä jos täällä jotkut jauhaa paskaa tai loukkaa sinua. Netissä se on helppoa anonyymisti, naamatusten vähän eri juttu.
Jostain luin että povataan vuoden loppuun mennessä Suomessa olevan 177000 rekisteröityä pärrää. Olen sitä mieltä että eiköhän tosta määrästä löydy sulle aikas monta kaveria.
Ei muuta kuin aja kortti (ellei sulla ole jo). Saahan noita pyöriä alkaen 2000€ joilla kehtaa ajellaKovasti tsemppiä sulle uuden harrastuksen pariin ja oikein hauskaa kesää
![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Ron Jeremy ,
Katsellaan, miten käy. Olen ihan alusta aloittamassa, eikä mulla ole hajuakaan mistä voisin pitää eniten, kun jokaisessa pyörässä on omat ihanat piirteensä: pidän jopa noista crossi-mopista, kun niillä pääsee kikkailemaanIhan ensimmäisenä kokeilisin kiivetä kerrostalon seinää, se jotenkin kiehtoo
Sitten lähtisin stunttihenkilöksi maailmalle
Kaikista reikäpäisimmät stunttaukset olisi mun
Mutta mutta, kokeilen nyt ensin asetella pyllyäni näiden taitavien kuskien selän taakse, ja kuuntelen miltä moottori kuulostaa![]()
~Jenni Elina
Seurataan sääennusteita, näkyvät muuttuvan joka päivä. Eilen ennuste lupaili sunnuntaille +9, nyt jo +13 - eli jos hyvin sattuu niin ajeluilimat voikin olla sunnuntaina ihan kohillaan(Äksjiiärrä @ Touko. 10 2006,16:53) kirjoitti
Kattellaas ny siis vieläJa ellei sakki jaksa Juukaan asti niin perinteiset iltapäiväkahvit Kolinportissa...tai siis ei sillä tavalla 'perinteiset' vaan Jenni-kahvit
![]()
![]()
Eipä varmaan ole kanttia. Jotka alemmuuttaan kohottavat ilkeilyllä, eivät usein edes ymmärrä mitä toisille aiheuttavat puhumattakaan, että olisi kanttia pyytää anteeksi.(MagnaMan @ Touko. 10 2006,21:42) kirjoitti
Siinä tarvitaan hiukan oikeaa kanttia.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Ihan vaan utelias kysymys:(Ametisti-79 @ Touko. 10 2006,18:03) kirjoitti
Mikä se JEPJEP on?
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
JEPJEP(FJ20 @ Touko. 11 2006,08:45) kirjoitti
(saa kai täällä laittaa linkkejä...??)
If I have to explain, you wouldn't understand
Juuh, saa *(LiveToRide @ Touko. 11 2006,08:54) kirjoitti
korjasin linkin... Jep Jep
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
joo minäkin korjasin sen heti kun huomasin kämmin![]()
If I have to explain, you wouldn't understand
Tuossa tuumin sellaista, että jos käyn kokeilemassa kypärien ja moisten ostoa, niin täytyyhän ne testata jotenkin. Ajattelin, että rullaportaat on aika hyvät, kun ne juoksee täysillä alas, tulee nääs vähän vauhdin tuntua. Sitten voisin istua kärryissä ja pyytää henkilökuntaa ajeluttamaan mua pitkin markettia: tulee ne aerodynaamiset puolet testattua. Sitten, mun varmaan pitää testata vessassa käynti niiden kamppeitten kanssa, ja muutenkin ottaa huomioon monet erilaiset tilanteet, esimerkiksi melukestävyys: voisin koostaa henkilökunnasta kuorollisen pärisyttämään siihen ympärille pärrä-äänillä, ja katsotaan miten antiakustiikka toimii.
Ei hitto, en ole edes kokeillut vielä, ja kauhee työ suunnitella kokeilua *
_Niin, ja pakastimeen pitää tietenkin mennä, pakastinaltaaseen tarkoitan ! Hyvänen aika, olenpa hölmö kun en eka postauksessa tätä tajunnut, mutta nyt tajusin! Tässäkin voimme testata muuta kestävyyttä, kun aulis henkilökunta heittelee minua pakasteherneillä!! No, hyvinhän tämä testirata tästä urkenee! Tulee varmasti ostettua se sopivin asu !
~Jenni Elina
Kyllä taas työntekokin on pelkkää juhlaa kun välillä lukee näitä juttuja!
<br /><br type="_moz" />
Päivä pelastettu, kun heti aamusta huomaa Jennin paussin jääneen onneksi lyhyeksi..
Katyanna, tosiaankin 20.5. hurautan St.Migueliin viideksi päiväksi "lomaileen" vanhempien luokse, ja etukäteen ollaan jo sovittu yhden Mikkelin kaverin kanssa jolla on myös tuolloin lomaa, että niinä päivinä (illatkin kelpaa, jos ei päivät sovi) mopoillaan ympäriinsä. Joten jos ei todellakaan muita mikkeliläisiä moinen kiinnosta, niin johan kolme tekee letkan!![]()
![]()
Tuo kaverini osti muuten vanhan pyöräni vasta kuukausi sitten, eikä omaa minkäänlaista aiempaa moottoripyöräkokemusta, joten tuskin tarvitsee liikoja vauhteja pelätä..![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Lauantaina on Jokikoneella Allrightin tuotteiden esittelyä ja tarjouksia. Ja Shoei kypäräarvonta. Käyppä siellä, voit voittaa kypärän ja eiköhän Puavo ja pojat lykkää sinua ostoskärrissä Teollisuuskatua pitkin että saat testattua vermeet.(Jenni @ Touko. 11 2006,09:02) kirjoitti
Taivas saa odottaa
Muista myös juosta meikkiosaston kautta, ihan vaan simuloidaksesi sen teidän huolto-auton kanssa yhteistoimintaa!(Jenni @ Touko. 11 2006,09:02) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Huomenta!
Mie oon taas ihan lirissä. Heräsin ennen kuutta, ruokin liskon, passitin vaimon töihin ja rupesin kelaamaan noita Saksalaisia mopotarvikekauppoja läpi et löytäsin ittelleni uuden potan. Kuitenkin tuota Jennin kirjoitusta lukiessa, tuo kaikki mikä kypärän kestävyyttä vähänkin koettelee, karsi mahdolliset ehdokkaat kahteen. Eka on
Tässä</p>
Ja toinen
Tässä</p>
Molemmissa kuitenkin vielä puutteita esim pakkasenkeston suhteen..
Editti: Arvatkaapas osaanko kirjottaa oikein... Eikä noi linkitkään näköjään toiminu.... *
=9mm - One size, Fits all=
------------------------------------------------------------------------
Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
LaMasquerade , otit hyvin vakavan asian esille tuolla meikkiosastolla, sillä mikäs sen tärkeämpää kuin bikinirajauksen tekeminen ajon aikana... Meinasi multa jäädä yksi olennaisimmista osioista testaamatta
Eli lisään sen testirataan. Teen tästä hahmotelman ja kolmet kopiot, jaan henkilökunnalle ja testaan sitten vähintään kolmea eri merkkiä - tulee pitkä päivä.
~Jenni Elina
La pitäs olla Jokikoneella myös Suzukin ja Yamahan koeajopäivät, elikkäs Jenni hyppää aina koeajajan kyytiin, niin saat testattua eri kypärät helposti.![]()
VTR 1000F -04
Jare, Huippu idea!
Mie tässä tuhrustelin marketin testiajon kaikinpuolista toimivuutta, mutta tuo tietenkin toisi yksinkertaistetun ratkaisun testaukseen... aivan oikein *
Olin ajatellut, että fööneillä voisi kokeilla lämmönsietävyyttä, lasten pomppulinnassa pehmusteen todellisia hyötysuhteita, jos löytyy suihkulähde, niin siitä voisi ajatella kuvitteellisen sadetilanteen... ukkosen voisi simuloida elektroniikan osastolla.
Shuttlex
~Jenni Elina
Hyvä hyvä, mulla on töistä vapaata ainakin sunnuntaina 21.5., että jos vaan ilmojen herra on suotuisa, sitähän päivää voisi ajatella ja miksei myös muitakin. Aamut olen muistaakseni aika tiiviisti töissä ja iltaisin olisi inssityön tekoa, mutta aina sitä hyvän asian takia aikaa löytyy(LaMasquerade @ Touko. 11 2006,09:25) kirjoitti
Hyvä, että on toinenkin maitonaama näissä mopotteluhommissa.. Mulla tosiaan kiihdytykset jää aika laimeiks, tosin mun hopeanharmaa ERkka ei oikeen kauheesti jaksakaan kiihtyä..![]()
Tänään kävi hauskasti kaupungilla.. Olin menossa JS:ltä ostamaan kettinki-lillinkiä, niin unohdin risteyksessä, että olis syytä vaihtaa vaihteita pienemmälle. Tussautin mopedin sammuksiin ja vilkaisin peilistä, niin johan siellä perässä joku pakettiauton KIIREINEN omistaja heristeli nyrkkiään ja oli mun persauksessa kiinni.. Ihmettelin, että eikö setä ollut kuullut turvavälistä??Mä jatkoin huristelua hihitellen, mutta sen jälkeen paku jätti kyllä viiskytä metriä taakse tilaa
Mitä opimme tästä? Kannattaa tupeksia risteyksissä, niin johan saat ajaa ilman takapyörän tuuppijoita. Oli mulla hauskaa..
![]()
Muuten tuli vaan mieleen tuo viikonlopun kuvio...
Onko miten paljon sakkia menossa ajelulle sinne Juuan suuntaan, jos säät sallii ? Kuka ottaa Jennin kyytiin ? Kuka tuo Jennille kypärän ( jos ei oo vielä omaa ) ?
En mie muuten, mut näyttää tää tuleva vkl allekirjottaneella aika täydeltä, yks fiskarsin pistolapio, kottikärrit, jotain taimia sekä varmaan 7 kuutiota multaa on jostakin ilmestynyt pihaan. Vaimo ei oo saanu koulutusta kottikärrien saatikka lapion käytöstä, niin varmaan mie joudun kaivamaan pihan nurkkaan X sellaisen N:n kokoisen kuopan ja laittamaan ne mullat sinne...
Toivottavasti naisihminen A laittaa ne taimet.
Ja Jenni, ens viikolla ois varmaan mahiksia sitte nähä toi yks humanteri pyörineen. Hän saa vihdoin ja viimein sen maailman kalleimman puolivalmisteen laitettua. Meillä on aamuvuoroviikko joten ollaan liikenteessä tuosta neljästä eteenpäin, tullaan sitten siihen ärrälle äimistelemään joku päivä.
Katyanna, Sinullahan oli erinomaisen hyvä asenne tuossaJuuri noin sen pitääkin mennä, eli edessä ajava on aina "oikeassa", ja perään töksähtävä on ollut liian lähellä. Nyt en luule tietäväni moottoripyöräilystä mitään, vaan ihan perus sääntöjä tässä tuumin liikenteessä.
Tuksa, Olette erittäin tervetulleita !
Mie ajattelin nyt käydä katselemassa jotakin, jos vaikka kypärä löytyisi, haluaisin myös sen seksikkään takin itselleni.
~Jenni Elina
Kyllähän sunnuntaina joutaa sinne Juukaan ajelemaan ja kyytiinkin sopii. se kypärä on vaan ongelma.(Tuksa @ Touko. 11 2006,10:08) kirjoitti
<br /><br type="_moz" />
Pistäydy ihmeessä Kone-Jönneillä, siellä Saija-myyjä neuvoo sinua omaan reippaaseen huumorityyliinsä ja ymmärtäen myös aloittelijoita (kokemusta on!).(Jenni @ Touko. 11 2006,10:12) kirjoitti
Itse sovittelin siellä eilen viimeksi takkeja, auh, olipa houkuttavia tapauksia...täytyy tsekata luottotilanne tiliotteesta...
ps. Sunnuntain ajelulle lähdössä pari,kolme pyörää ainakin + kyytiläiset, mikäli sää suinkin vain sallii **
*
(ja mie tuun sit sieltä pohjoisesta päin)
Piti vilkaista ketjua, kun ihmettelin, miten otsikon mukainen juttu venyy näin pitkäksi. En alkanut koko ketjua lukea, joten anteeksi tyhmyyteni, mutta kysäisen:
Onko Jenni oikeasti olemassaoleva henkilö vai piristykseksi luotu nicki?
Hmmm... Lukasin kokoketjun lävitte välillä nauratti ja välillä suututti (aika normaali ilmiö). Noh joensuuhunthan ei ole matkaa kuin sellainen 140-160km että eiköhän täältä juvemmalta lähdetä jenniä moikkaamaan. Kylllä se on ollut tapana muutaman kerran käydä joensuussa ilta kahvilla kun se niin nättipaikka kesällä on. Pari harrikkaa, yksi pianon ja perämoottorin risteytys virago ja mie pulskistelen karkeestikasatulla zetorillani paikalle jossain vaiheessa kesää. Peukkuja vain jennille![]()
Juupajuu jarru on vaudin surmahttp://jariklemetti.tarinoi.fi/
No mun on nyt pakko laittaa tähän tällanen lainaus, kun se jotenki kaukaisesti tähän aiheeseen sopii. On varmasti meistä jokainen vihaspäissään syyllistyny tällaiseen toimintaan:
"Olipa kerran pahantuulinen pikkupoika. Hänen isänsä antoi hänelle pussillisen nauloja ja sanoi, että joka kerran kun hän menetti malttinsa hänen tuli vasaroida yksi naula aidan takaosaan. Ensimmäisen päivän naulasaalis oli 37 naulaa. Muutamien viikkojen aikana poika oppi hillitsemään kiukkuaan ja päivittäin naulojen lukumäärä yhä pieneni. Hän huomasi, että oli helpompaa hillitä itsensä kuin takoa nauloja aitaan. Vihdoin koitti päivä, jolloin hän ei kertaakaan menettänyt malttiaan. Hän kertoi siitä isälleen ja tämä ehdotti että poika vetäisi aidasta pois yhden naulan jokaisena sellaisena päivänä, jolloin hän ei kiivastunut. Päivät kuluivat ja lopulta nuorukainen voi vihdoin kertoa isälleen, että hän oli poistanut kaikki naulat. Isä johdatti pojan kädestä pitäen aidan luo. Hän sanoi: "Olet tehnyt hienoa työtä, poikani, mutta katsopas aidassa olevia reikiä. Aitaa ei koskaan enää saada entiselleen. Vihapäissäsi sanomat sanat jättävät juuri tämänlaisia arpia. Voit iskeä veitsen toiseen ihmiseen ja vetää sen ulos. On ihan samantekevää, kuinka monta kertaa pyytelet anteeksi - haava on yhä olemassa." Sanoilla aiheutettu haava on aivan yhtä paha kuin ruumiillinenkin."
Antaapi meistä jokaiselle ajattelemisen aihetta. Että sellaista..
![]()
![]()
![]()
Mä oon paha ihminen !!
![]()
![]()
![]()
![]()
Elä Tuksa itke! Myö puhutaan siulle sunnuntaina nättejä sanojaSiehän olet kiltti immeinen, otit Jenninkin kyytiin
![]()
Oukei, koitetaan siis sunnuntaita viikon päästä ajopäiväksi. Pitää vielä ens viikolla speksailla tarkemmin ja tutkiskella sääennusteita, eli palaillaan..(Katyanna @ Touko. 11 2006,10:07) kirjoitti
Olipas hieno tuo aidannaulaustarina!![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
Mitäs mun pitikään kertoa, veti niin tyhjäksi nuo viestit.
Olette ihan oikeassa. ... se vaan on vaikea vetää rajaa sille, kun sattuu niin sattuu, ja minuun sattui oikeasti se. Jotenkin se kontrasti oli niin kova, eikä minulla ollut missään nimessä tarkoitus tölväistä ketään - vähän sama juttu kun pyöräillessä saa tangon elimiinsä...juunou. Tuli vähän niin kuin selkään tuo luoti, ja minä olin pieni kun siitä kimmastuin. Ja minuun sattuu edelleen aivan samalla tavalla jos joku haluaa mätkäistä. Se, kun keräilen täällä itseäni, nielen itkua, ei oikein tahdo eikä varmaan saisi näkyä tekstissä. Minun pitäisi kirjoittaa tyynenä, ja ottaa kommentti vain jonkun heittona, mutta ongelma tuleekin juuri siinä, että minä otan ihmiset vakavasti. Jos joku sanoo minua typeräksi, se viiltää oikeasti lihaa. Se menee suoraan luihin ja ytimiin. Se on minun pienuutta se, mutta kun en muutakaan sielua tähän hätään saa. Olen aina ollut tällainen, ja siksi minusta kumpuaa musiikkia ja taidetta, kun johonkin se kipu on purettava. En halua ihmisiin sitä purkaa.
Jos mulla nyt on yhtään oikeutta pyytää, niin antakaa minulle tilaa miettiä jos olen jotakin tyhmää heittänyt, antakaa minulle mahdollisuus korjata se ilman verbaalista väkivaltaa. Mielipiteensä toki saa sanoa ja pitääkin, mutta anoisin vähän lempeämpää tapaa siihen. Minulla on heikko sydän. Ja miksi, ihmettelen minä, miksi minä löisin sanalla edes vahvaa miestä? En minä halua sitä kenellekään, oli ihminen pieni tai suuri.
~Jenni Elina