Minä TAHDON mimmit sinne!! Ne viestit mitä olen naisilta saanut, ovat olleet todella harvinaislaatuisen oloisten naisten! Olisi kunnia saada nähdä samanhenkisiä naisia, kun näitä miehiä näkee yllinkyllin omassa harrastuspiirissäni tähtitieteessä tms.
Naisia naisia !!![]()
~Jenni Elina
Vähän kateellisena täältä kaukaa seurailen miten ne itä-suomen ihmiset uskaltaa kertoa mitä oikeesti haluu, eikä vaan hymistele. Oispa meilläkin täällä Lahden seudullakin joku vastaava "Jenni". Harmi että Joensuu on niin kaukana täältä käsin.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Sergei, Olen alunperin Lahdesta kotoisin. Tänne tulin opiskelemaan.
Tuossa tuli mieleen, että jos tosiaan porukka innostuu bileistä, niin toimisin mielelläni myös jutun kirjoittajana. Tällä sakilla on niin mahtava sielukkuus, että on ääretön häviö jos siitä ei kerrota jossakin lehdessä. Otan kuvia ja kirjoitan mielelläni artikkelin. Tekstin hyväksytytän sitten teillä, jos vain bileet saadaan aikaan.
Annetaan muidenkin tietää, kuinka kaunis asia moottoripyöräily on.
~Jenni Elina
Ehdotan suunnittelukahvipalaveria lauantaina Kolinportissa. Ja joku pojista ottaa sit Jenni-promoottorin kyytiin![]()
-Cat- **
Kuulostaa äärimmäisen hyvältä!
(Tämä ei välttämättä kuulosta äärimmäisen hyvältä, mutta tämmöisiä biisejä väännän kasapäin, ja esiinnyn jos meno ei riitä: http://cc.joensuu.fi/~jeholopa/Satee...Holopainen.mp3 )
~Jenni Elina
Klo 13? I'll be there, samoin pari kaveria. Ottasin sut itte kyytiin, mut eihä tällanen tappi ketään kyytiin uskalla ottaa
Ja kyllähän miespuolisen kuskin kyydissä on aina naisimmeisen mukava olla![]()
-Cat-
Olisiko sunnuntai kuitenkin? Luulen, että mulla on työvuoro lauantaina aamulla. Jos ei ole, niin sitten lauantai sopii mainiosti juuri tuohon aikaan. Ja kai sen työvuoron voi sumpliakin...
Pääasia että joku ottaa mut kyytiin, ja hankkii samalla varakypärän päähän, kun eihän mulla vielä ole![]()
~Jenni Elina
Näinhän se on *(-Cat- @ Touko. 04 2006,10:35) kirjoitti
![]()
Ei muuta kuin tsemppiä tytöille ja laittakaahan kunnon bileet pystyyn *
<3 <3
...parasta on tietysti kun ajaa itte omalla menopelillä, mutta joskus kun pääsee istumaan vahvan miehenselän taakse niin on elämystä siinäkin(LeenaM @ Touko. 04 2006,10:41) kirjoitti
Varo vaan Jenni ettet jää siihen elämykseen koukkuun![]()
Jaahas..
Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta viestiketjulta.
Serkku asuu Joensuussa ja jos sielläpäin tulee käytyä pitänee poiketa kioskilla "hallituksen" ja Tukaatin kanssa. Pääset sitten kuulemaan oikean moottoripyörän äänet ja jutustelemaan niitä näitä sekä nais- että miesmotoristin kanssa. Kyytiinkin pääset, jos haluat, ja hallituksen kypärä (s-koko) mahtuu päähän. Hallitus voi sitten vaikka tuurata sinua siinä kassalla, kun on joskus samoja hommia tehnyt (tuskin suostuu) . Tietenkään ihan Norjaan asti ei voida ajella..
100% varmasti en mitään lupaa, mutta sen lupaan, että jos serkkuani käyn katsomassa Joensuussa niin kioskin kautta kuljen.
Jos kerran tällaisen topicin aloittaa ja oman kuvansakin julkaisee niin kyllä sitten vierailun ja kyydityksen jo ansaitsee, oli tätä sen verran hauska lukea.![]()
-Cat- Mulla on tapana jäädä koukkuun kaikennäköisiin juttuihin, mutta ehkäpä tämä ei ole niistä vaarallisimmista
LeenaM, kiitosTästä kuullaan vielä
![]()
~Jenni Elina
Koska allekirjoittanut on sekoitettu tähän topiciin, haluan esittää vastalauseeni:(666F @ Huhti. 23 2006,22:42) kirjoitti
Musta Kawasaki 10R ja minä itse olemme kumpikin huomattavasti taipuisempia ja vetreämpiä kuin suurin osa tämän foorumin nuorista miehistä. Jopa mieleltämme, puhumattakaan muusta..
Ystävällisin terveisin kava10
Ps. me karjalaista sukujuurta olevat/ Karjalan kunnailla asustelevat olemme tämän foorumin ilo ja suola.
Onnea ja hyvää jatkoa Jennille moottoripyörien metsästykseen!
Harri, mun pitää alkaa kohta vetämään proteiinipirtelöitä että jaksan tulevan kesän sydämentykytykset
Mutta tervetuloa! Minua ei tarvitse pelätä, enkä minä pelkää.
~Jenni Elina
kava10
*kättelee* Tekstistä päätellen olet aivan oikeassa, ja minulle oli ilo saada sinut sekoitetuksi tähän topicciin
Kiitos toivotuksista, ja toivon minäkin hyvää sinne![]()
~Jenni Elina
Noni! Nyt on Jennille kahvit tarjottu ja kävin myös ärrällä häiriköimässä. En edes ollu ainoa .orgilainen joka siellä "pyörähti". Kolme meitä siellä parhaillaan oli, joten ainakin tämä päivä on Jennin osalta pelastettu. Huikean hauska kioskintäti on kyseessä, joten suosittelen muitakin pistäytymään ko. myyntipisteessä.
Tuli puheeksi niistä "Jenni - ajoista" *, joita jotkut olivat ehdotelleet, että voisko sen kolin tapaamisen pitää sunnuntaina ? Silloin olisi mahdollista itse aiheen aloittaja saada mukaan sinne kolinportille, kun kypäräkin olisi lainassa silloin...
<span style='font-size:10pt;line-height:100%'>edit: typoja</span>
=9mm - One size, Fits all=
------------------------------------------------------------------------
Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
Juu oli niin kiva likka että tuolla pitää käydä uudestaankin.
Syksyllä ei sovi enää ajopukuun kun koko kesän tuolla vetää jätskiä
Ja sinne sunnutaille saa (pitää) tulla muitakin pyöriä kuin minä ja Tuksa. Lähtöaika ja paikka tarkentuu tässä huomisen ja lauantain aikana.
<br /><br type="_moz" />
Jees, ärrällä pyörähdetty lottoomassa ja muutama sana vaihtamassa.
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
Uhhuh................
Oh my... Anteeksi tämä epäkorrekti ulkoasu tekstilläni, mutta olo on aika muhevaNjam!!
Myöhemmin siinä kävi vielä kaksi pyörää, ja muutenkin sana on pistetty kiertämään "Jenni"tiimoilta. Pitäisi tulla eräs jonka pyörästä otettuja kuvia on käytetty vaikka missä julkaisussa. Nimeään en tiedä, mutta saattaa tulla mukavia ylläreitä messiin. Nyt sunnuntaina siis sopii Kolilla käydä keskustelua aiheesta, ja kaikki vaan sinne mielipiteensä ilmaisemaan haluamastaan tyylistä ja ajankohdasta kokoontumisen suhteen.
Ja TuksaMjahtava juttu ! Mie lupaan olla hiljaa enkä laula yhtään
![]()
~Jenni Elina
On tää sen verran hassua että pakkohan se kesän mittaan on joensuuhun ajaa ja jätskit käydä syömässä kioskilla, jos sit löydän kyseisen R:än![]()
![]()
Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
mikatossa, Vai hassuaNoh, kun minut näet, näet että olet oikeassa. Löydät varmasti tämän kioskin.
Täytyy sanoa, kuulkaas veikkoset, että vaikka tässä onnenhurmassani kirjoitan kuin kännispäissä seuraavan, niin uskomattoman symppistä sakkia ! Viihdyin mainiosti näiden ensimmäisen kolmen seurassa,(seuraavat kaksi vain pyörähtivät) ja voin vain huokaillen ihmetellä onneani, että todella saan nähdä teidän hienoja pyöriä. Tämä on minulle kunnia ja ilo
Saatika että joku antaa minulle kyytiä![]()
~Jenni Elina
No joo, löydänhän sen varmaan kun muistaakseni siellä oli paljon huoltoasemia että saan menovettä muutamantunnin pyörityksen jälkeen lisää...kun ei ole sitten intin jälkeen hirveesti tullu käytyä sielläpäin, paitsi pari kertaa viikonloppu hotellissa, siinä joen vieressä, muista mikä sen nimi liekkään kun ei paljoo muutakaan...
![]()
Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
mikatossa,
Jos löytyy taivaita hipova kirkko, löytyy papinkatu. Kun on löytynyt papinkatu kirkkoineen ja tietää kulkea poispäin joesta, kulkee kohti kioskia. Joen löytää kun ajaa väärään suuntaan papinkatua kioskin löytämistä ajatellen. Huomaa edessään olevan joen. Kääntyy ympäri, ja ajaa toiseen suuntaan kirkon ohi, kunnes vasemmalla läsähtelee myyjä ikkunaan.
Matka ei ole pitkä sen enempää joen rannalle kuin kirkon ja kioskin välilläkään. Pitää olla leegomopolla liikenteessä että siihen menisi muutamaa minuuttia pidempään löytää olinpaikkani. Homma sitten erikseen tietää koska olen töissä, mutta sen voi aina kysyä suoraan minulta![]()
~Jenni Elina
Oikein superhyvä. Pientä alkurohkeutta on löytyny ja muutama löytäny itsensä Jenni luo. Koettakaa eli yrittäkää muutkin. Niin kuin XJR totesi, Jenni on kiva likka. Kaikesta päätellen varmastikin on.
Yrittäkää saada se Jenni-ajo aikaiseksi.
Ja orgin "mimmiliiga" vahvasti mukaan Jennin "turvaksi". Ja isolla joukolla. Tosin aremmat poijaat voi pelästyä.
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Pakko minunkin puuttua tähän. Älä Jenni luovuta, sullakin voi joku kesä olla oma Mp, mullakin on jo kolmatta kesää vaikken sitä kovin äkkiä ois vielä 5v sitten uskonutkaan.![]()
-Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia-
-Naara ittelles ennenku muut kerkijää-
Systeri
Näin koko yön unia moottoripyöristä. Mulla oli hieno kypärä ja hopeanharmaa ajoasu. Pyörästä en muista, mutta tämän ajoasun muistan...
(pitääköhän sitä näin julkisesti oman fiksaationsa kertoa?)
Asia kerrallaan, katsellaan, kuvakulmaa muunnellaan. Minä nyt ensin ihailen näitä komeita olentoja. Jos olen joskus tienpäällä, tunnistaa sen luuatavasti tästä hopeanharmasta ajoasusta ja siitä että pysähdyn tutkimaan joka hemmetin perhosta ja tiepientaretta![]()
~Jenni Elina
Sun on, Jenni, pakko olla ihan tosi nasta tyyppi!
Toivottavasti saat mitä haluat!![]()
Aivan ! Itsekin haaveilin viime kesänä ja koko viime talven moottoripyörästä... Nyt olen parhaillaan suorittamassa mp-korttia ja oma moottoripyörä odottaa tallissa ajajaansa(Systeri @ Touko. 05 2006,08:52) kirjoitti
Kaikki on siis mahdollista.
<3 <3
Mulla on hopeanharmaa-valko-musta ajotakki **(Jenni @ Touko. 05 2006,09:41) kirjoitti
ja joo..kaikenlaista sitä tulee kahteltua tuolla ajellessa...
ja viel enemmän kaikki tuoksut..kuten just kaadetut männyt..se pihkantuoksu..aaah *
-Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia-
-Naara ittelles ennenku muut kerkijää-
LeenaM *Kuulostaa todella kutkuttavan mahtavalta! En osaa vielä itse moisista sen enempää unelmoida, kun elämä on opettanut ottamaan asian kerrallaan. Olen täpöksissäni sinun puolesta, vaikka taidat olla onnellinen jo omastakin takaa *
Varmasti mahtavat fiilikset *
Mie olen pissiä housuuni jo siitä ajatuksesta että pääsen kyytiin sunnuntaina *
Shuttlex, *mie vallan punastuin *
Ja FJ20, sie taidat olla mun hemmetin enkeli **
Systeri, voiko nikki sopia paremmin, sillä allekirjoitan tuon mitä kirjoitit!!!
*lisätty kommentti systerille*
~Jenni Elina
Täysin tyyni kesäilta. Rauhallista ja kiireetöntä ajoa hiljaisella sopivan mutkaisella maalaistiellä. Hiljaisuuden rikkoo ainoastaa V2 jytinä. Näkee, kun lämmitettävän puusaunan tai grillin savu leijailee ilmassa. Kun tulee kohdalle niin haistaa välittömästi tuoksun. Välillä pihatien varteen juoksee pikkulapset katsomaan mikä siellä mölisee ja heitä tietysti morjestetaan..(Systeri @ Touko. 05 2006,10:04) kirjoitti
![]()
![]()