Sivu: 23 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 132122232425 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 757:sta
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 05 2007,14:19) kirjoitti
    Pöhkö *
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 04 2007,19:16) kirjoitti
    Just kuulin, että elämänviisaus saattaa joskus kerääntyä vyötärölle
    Tämäpä on lohduttava tieto, minähän olen sitten todella viisas.
    <br /><br type="_moz" />
    Jenni taitaa nukkua pääsiäisunta. Niinhän tässä pitäisi.
    Siis hyvää pääsiäistä.
    FJ20, No, mun kotisivuilla on käynyt aivan järkyttävä määrä ihmisiä, ja tunnin aikana mun blogia on luettu 60 kertaa, ajattelin olla hiljaa vähän aikaa, kun en oikein tiedä mitä tuo tarkoittaa - jännättää.

Mulla on siis sydän totaalisen paskana ja olen lähempänä sarjamurhaajaa kuin potentiaalista eroottista leikkikaveria, ihan vain vihjeenä. Moottoripyöristä ja tekniikasta olen kiinnostunut, siinä kuin lentokoneista ja rekka-autoista, mutta en mä halua ensimmäistäkään rekkakuskia bylsiä.

Koneet vain ovat kauniita, ei siihen liity mikään muin audiovisuaalinen nautinto. Olin teollinen muotoilija kerran, ja tykkään keksiä ja rakennella kaikenlaista. Minun mielestä tekniikka on äärettömän kiehtovaa, ja jos joku on luonut voimakkaan koneen ja tehnyt sille kauniin kuoren, niin kuin moottoripyörien kohdalla on - ja lentokoneiden - on niitä mukava nähdä.
    ~Jenni Elina
    Missä sun kotisivus on? Ei kerrota muille.

Sarjamurhaaja, hui!
    En mä usko pääsiäiseen, en jouluun, en juhannukseen, en synttäreihin enkä vappuun. Elän päivän kerrallaan, ja jos päivä itse rakenteellaan paljastaa juhlimisen aiheen, minä juhlin. En harrasta juuri mitään kollektiivia.

Sori tuo yllä oleva viesti, mutta olen niin kovin väsynyt kaikkeen miehen ja naisen väliseen kakkeliin. Joillakin se varmaan toimii, jotkut osaa ja homma pelittää, mutta mä oon kompuroinut jo niin monta kertaa, että ajattelin uskoa sen mitä näen, ja olla uskomatta sitä mitä en näe. En halua loukata ketään tällä, mutta eiköhän maailmaan mahdu yksi aseksuaali Jenni, ihminen vain. Jos ei mahdu, niin voin mä poistuakin, osaksi maata muhevaa, ja poistunhan minä jonakin päivänä, joten malttakaa.
    ~Jenni Elina
    Me tässä sua piristellään ja kesän lämpöjä odotellaan.

Kaikesta päätellen olet innokas ja taitava valokuvaaja.
    FJ20,

Kiitokseni. Pitäkäähän huolta ihmiset, otetaan rauhassa ja nautitaan pienistä asioista.
    ~Jenni Elina
    Mikäs täällä on meininki ?

Näin kevään tullen ja rapakelien ottaessa otettaan orastavasta kesästä, olen minäkin ryöminyt sen sammaloituneen kiveni alta, jonne jo viime syssynä painelin, ihmisten ilmoille ( Kappas, taas Tuksalla turhan vahvaa kahvia, tekstin lennokkuudesta päätellen )..

Talvi jätti jälkensä pieneen ihmiseen ja aiheutti suunnatonta rahanmenoa vaimoihmisen harmiksi, kun sain päähäni vaihtaa hyvin palvelleen mopottini toiseen. Nyt pihassa seisoo hupun alla kasawika ZR-7 vm. -01, sekä vaimoihminen on kohta istunut 3 viikkoa sohvassa hokien : " Eitossaoomitäänjärkee, Eitossaoomitäänjärkee ". Pitäsiköhän se roudata jonnekkin klinikalle hoidettavaksi, kun "luontaishoitokaan" ei tehoa ?

Muutenkin elo on ollut talven aikana suht hiljaista, ei oo mitään uutta tapahtunut, olen vaan tyhmentynyt sitten viimenäkemän ( vrt. vertausta viisaudesta ja keskikehosta ). Töissä tosin on mennyt aika suht hupaisasti ja käsitykseni talven v****maisuudesta on vaan lisääntynyt sen myötä, kun on kylmä ja pimeetä ja lunta tulee kun mörrin sieltä.
    Kuitenkin tämä keväinen moottoripyörien ja lehtipuhaltimien ( Kiitos talohuolto, en ois tarvinnu herätystä vapaapäivänä klo: 8:00 ) kilpaa suorittama harmoninen pörinä on valanut jälleen uskoa siihen, että ehkä kuitenkin se kesä sieltä jostakin puskee ja pian taas näkee kanssamopoilijoita sankoin joukoin aiheuttamassa sydämen rytmihäiriöitä J:n luonteisille ihmisille ( ja jotkut jopa virkavallalle, koirienulkoiluttajille, kukkahattuhenkilöille, autoilijoille ja vakuutusyhtiöiden vahinkotarkastajille. ) .

Että tälläistä tällä kertaa.

-T-

PS. Mites Joensuun / lähiseutujen moottoripyöräilijät, milloin lähetään pörräämään jonnekkin porukalla ?
    =9mm - One size, Fits all=
    ------------------------------------------------------------------------
    Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
    Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
    No minua saatte odottaa noihin porukkaa pörräämisiin ainakin tuonne huhtikuun viimeiseen viikonloppuun, silloin on vasta mopo liikenteessä. Mutta eiköhän sitä taas kevään/ kesän mittaan olla tien päällä niin paljon kuin ehtii ja on vara ostaa bensaa.

odotellessa.
    <br /><br type="_moz" />
    En jaksa ruveta lukemaan nyt koko ketjua läpi, mutta mikä on täällä Joensuussa semmoinen paikka josta motoristi-ihmisiä todennäköisimmin tavoittaa ja milloin? Toisin sanoen onko minkäänlaisia puolivirallisia viikkokokoontumisia?

Vaikka muuten kesä saattaakin mennä toisella paikkakunnalla niin ois hauska pyörähtää pärrällä täälläkin suunnalla ja tutustua samanhenkisiin immeisiin, kun en ole nyt parin vuoden aikana täällä onnistunut törmäämään vahingossakaan ensimmäiseenkään motoristiin..
    MV Agusta Brutale 910R -08

Ex: Suzuki SV 1000S -06
    Eipä taida olla Joensuussa vastaavaa kuin esim. Kuopiossa Puijon tiistai tapaamiset. Mutta kyllähän hyvällä säällä aina mm. Jokiasemalla joku motoristi on ja aina siinä keskustan MP-parkissakin on pyöriä.
    <br /><br type="_moz" />
    Lainaa (Äksjiiärrä @ Huhti. 13 2007,16:25) kirjoitti
    Eipä taida olla Joensuussa vastaavaa kuin esim. Kuopiossa Puijon tiistai tapaamiset.
    Kiitoksia tiedosta, Jokiasemalla vois käydäkin, mutta keskusta on sen verran lähellä että voi tulla terassille samantien fillarilla ja *.

Mutta sivuhuomautuksena: kai kaikkien perinteiden/tapojen täytyy alkaa jostakin? Eli ei niitä tulekaan, jollei moisia aloiteta. Kyllä noita viikkokokoontumisia on pienemmilläkin paikkakunnilla (esimerkiksi Savonlinnassa), kumma ettei sitten täällä. Miten ois?

Jennillä on kypärä ja sadeasu mut ei prätkää. Vois tulla kyytiin kun pyytäs.
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 13 2007,19:38) kirjoitti
    Jennillä on kypärä ja sadeasu mut ei prätkää. Vois tulla kyytiin kun pyytäs.
    Kunhan mie tulen ensin jollain tapaa tutuksi tuon vehkeen kanssa, niin sitten ehkä uskaltaa tarjota kyytiäkin, mutta toistaiseksi ajokilometrejä "uudella" lelulla takana n. 40 km ja nekin viime kesän testilenkiltä, eli kyytiin ei kannata tulla jos oma henkikulta on kovin armas. Edellinenkään pärrä (XT 350) ei ollut mikään matkapyörien kuningas, eli mieluusti vielä kartutan kilometrejä ja kokemusta itsekseni ja yritän olla vaarantamatta sivullisia.

Mutta kunhan opin vähän varmemmaksi kuskiksi niin takana on kyllä tilaa.

Juu voishan sitä porukalla käydä ajelemassa kesemmällä, kun on pyörät liikenteessä.
    VTR 1000F -04
    Jokunen kesä sit oli kuoringalla aina kokoontuminen kerran viikossa, päivä oli vielä sunnuntai..

Kuva niiltä ajoilta:

Kuorinka..,
    busanistit +200mph club finland
    Tuksa! Mukava tietää että hegissä vielä velmuilet

Juu, minä, kypäräni ja sadeasuni ollaan melkein kuin yksi moottoripyörä yhteensä.

En mä tätä oikeasti aloittanut minkään kyydityksen takia, vaan kun moottoripyörät on kauniita. Satuin sitten kyydissä ollessani kastumaan taivaalta tulevasta vedestä, ja päätin hankkia asun joka seuraavalla kerralla vähentäisi sitä hypotermista tilaa. Kypärä nyt poliisien iloksi. En kuitenkaan siksi, että olisin tyrkyllä kyytiin, tai että jonkun on velvollisuus tätä rääpälettä kuskata.

Rauhassa vaan siis, ajelkaa ja nauttikaa, mie ihailen, se on jo kylliksi !
    ~Jenni Elina
    Lainaa (Jenni @ Huhti. 14 2007,15:52) kirjoitti
    Tuksa! Mukava tietää että hegissä vielä velmuilet *

Juu, minä, kypäräni ja sadeasuni ollaan melkein kuin yksi moottoripyörä yhteensä.

En mä tätä oikeasti aloittanut minkään kyydityksen takia, vaan kun moottoripyörät on kauniita. Satuin sitten kyydissä ollessani kastumaan taivaalta tulevasta vedestä, ja päätin hankkia asun joka seuraavalla kerralla vähentäisi sitä hypotermista tilaa. Kypärä nyt poliisien iloksi. En kuitenkaan siksi, että olisin tyrkyllä kyytiin, tai että jonkun on velvollisuus tätä rääpälettä kuskata.

Rauhassa vaan siis, ajelkaa ja nauttikaa, mie ihailen, se on jo kylliksi !
    Jenni.
    Luulen että sun kyytiin saaminen on paremminkin etuoikeus eikä velvollisuus. Kuka nyt tänä kesänä ensin ehtiikään.
    Enkä usko että olisit joku rääpäle. Paitsi kyllähän me itse kukin rääpäleitä ollaan. Ajoittain ja kuka mistäkin syystä.
    Jahah, taas täällä?

Kunhan saa pyörän(taas) kuntoon, niin Joensuuhun siis....

Hianoo että tämä ketju on kestänyt. Vai "sarjamurhaaja" Jenni? Aaaaivan.....
    "Happamia" -sanoi vihreä kettu rauhoittavista...
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Ihan vaan uteliaisuudesta:
    Tapasiko Jenni sitä hopeanharmaata eläintä milloinkaan?

Ei ihan jaksanut lukea kaikkia sivuja, mitä topicissa on
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
    No mutta, täällähän on herätty henkiin!

Harmillista, että Jennillä ei ole mennyt putkeen viime aikoina, mutta eiköhän tästä selvitä??! Kesä on vasta tulossa, Jenniseni! Se moottorin möyrästys on vasta edessä! Sille me eletään! Rock!

No mutta missäs jensku kun ei ole vähään aikaan ollu ilahduttamassa röpinöillään? Lueskelin tuosa eiliselä tään viesti ketjun ja se jäi tämmöstä puolilappalaista heinähattua * mietityttään sen verran kun tuosa mukuloita päikkäreile nukutellesa ajattelin että kyllä sitä narisee pienistä asioista täsä hektisesä nyky maailmasa. Ei sitä vissiin ossaa iloita niistä asioista mitä on. Elämähän joskus potkii päähän ja kun sitä ollaa maasa nii sieltähän ei ole kuin yksi suunta YLÖSPÄIN!. Ja ihiminenhän oppii! niin seuraavala kerrala kun sitä lopoa tullee ossaa kattoa vähän pehemiämmän paikan mihin kellahtaa *. Olipas taas tekstiä . Pitäis ottaa tuosta jennistä vähän mallia tuosa asiasa. Kiitos että annat vähä ajattelemisen aihetta meile joskus juroilekki motoristeile . Jos ois kesäloma niin tulisin moikkaan täältä napapiirin tuntumasta mutta on aika pitkä matka päivän reissuksi . Mutta orggilaiset ajellaan, moikataan ja röpissään!!!
    Ku ei lähe nii ei lähe.
    Ei olisi Joensuussa päin suunnitteilla mitään ajelua/kahvittelua tms. tulevana viikonloppuna?
    Kun sattuu olemaan pidennettykkin, millaistahan säätä luvassa.

Tarkoitus olisi lähteä vähän samoilemaan, jos saa setin kasaan tässä lähipäivinä.....

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (SABER @ Touko. 16 2007,04:19) kirjoitti
    Ei olisi Joensuussa päin suunnitteilla mitään ajelua/kahvittelua tms. tulevana viikonloppuna?
    Klik klik.

Mie en taaskaan pääse.

Aaiwan, pitää etsiä paikka käsiin jos liikkeelle pääsee.thanks.

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Olipas vauhdikas viestiketju, mutta sitten se loppui kuin kanan lento...oli mukava seurata, kuinka toisilleen tuntemattomat ihmiset löysivät toisistaan sielunkumppanuutta ja pysyivät tukemaan toisiaan. Aina löytyy myös niitä, jotka haluavat mieluimmin hajottaa kuin rakentaa, sekin tuli matkan varrella huomattua.

Kaikkea hyvää Jennille! Elämä murjoo usein, mutta tuhkasta noustaan kuin Fenix-lintu, jälleen uutta kokemusta rikkaampana ja ehkä jopa viisaampanakin.

Olet varmaan sellainen ihminen, joka elää tunteillansa aina täysillä, niin iloiten että surren. Useat luovat ihmiset ovat juuri sellaisia. Toivon kuitenkin, että jaksat kevään muuttuessa kesäksi jälleen alkaa iloita monista asioista, kuten niistä tien varrella käsiään vilkuttavista lapsista. Tai miksi ei vaikka mustarastaan laulusta kuulaassa kesäyössä...monista kauniista asioista.

Moottoripyöräily on yksi asia, mistä iloita elämässä. Myös minulle se on antanut paljon, kuten mahdollisuuden liikkua helpommin paikasta toiseen ja rentoutua joko yksin tai yhtenä muiden joukossa. Toivottavasti jaksat vielä nauttia myös moottoripyörien antamasta tunne-efektistä sinäkin.
    Aikuinen nainen nexusti
    Ei oo jennistä näköjään kuulunu vähään aikaan taas mitään. Elämä kouluttaa, äidin sanoin "kaikella on tarkoituksensa".
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
    Pääasia että legenda elää
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  30.  
    No ei.. onhan tämä ollut viihdyttävää/surullista/ja kaikkea siltä väliltä luettavaa välillä. Parempaa kuin mikään tosiTV monin paikoin. Tsemppiä Jennille

Ps. hakusessa [lisää paikkakunta tähän]täälläkin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
Sivu: 23 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 132122232425 ... ViimeinenViimeinen