Sivu: 15 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 757:sta
    Lainaa (Tuksa @ Touko. 14 2006,20:42) kirjoitti
    Siis pihan kunnostushan tapahtu. Ei voinu koskee, ei tullu verta
    Eli: "Argh! Minuun osui, mutta voin vielä ratsastaa..." ??
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (LaMasquerade @ Touko. 14 2006,11:46) kirjoitti
    Toisille sitä sattuu ja tapahtuu.. (<- Tuksa)

Mutta tuohon miesten väliseen ystävyyskliseeseen (<- C-A-D) voisi lisätä semmoisen lisäkaneetin, että kun tuota ystävyyttä on takana jo jonkin aikaa (vuosia), niin voi tulla ilmiö, jossa n. 2+ promillen humalassa avaudutaankin puolin ja toisin todellakin henkilökohtaisista asioista (esim. parisuhdeongelmista rehellisesti, eikä todellakaan vitsiä kertoen tai naureskellen). Näistä avautumisista ei koskaan jutella selvin päin, ei ainakaan jos muita on lähettyvillä, mutta niihin sitten saatetaan palailla kyynelsilmässä satunnaisesti joku toinen puljaus-ilta...
    Niin - tuosta alunperäisestä määritelmästäni jäi tietysti pois sanat selvin päin

Lainaa kirjoitti
    Lähtökohtana äijien väliselle ystävyydelle on se, että ne ei keskenään

a) halaa (kuin joukkueurheilussa)
    b) puhu (muista kuin tisseistä, mopoista, oluesta ja a***ista)

Kaikki muu on h*m*jen ja metroseksuaalien hommaa...

Äijät on niin kliseitä! Mutta meillä on oma arvomme, jonka (vain me) itse ymmärrämme
    <p>2002-2014</p>
    Vai niin, täällähän on keskustelu livennyt varsin omansalaisiin linjoihin.

Miesten ystävyys. Minun ystävistä 99,9% on miehiä, eli naapurin parrakas vanha nainen.

Naisista itsestään voisin sanoa sitä hiukan samaa pelonsekaista epäilystä siitä, että edessä hymistellään etäältä, takana jauhetaan juttua jos toista, mutta nyttemmin olen joutunut käytännön kokemusten vuoksi muuttamaan näkemystäni. Olen saanut kunnian kohdata naisia, joilla on hyvässä mielessä enemmän munaa kuin miehillä, ja siitä huolimatta kyseessä on vaikuttavat naiselliset naiset, kauneudellaan pökerryttävät, älykkyydellään kirkkaat kuin kauneimmat timantit.

Tästä olen ollut päättelevinäni, että se on se persoona joka määrää ihmisen hyvyyden, ei niinkään sukupuoli, ja aika konkreettisesti vaikuttaa oma suhtautuminen toiseen: ei ketään huvita olla ystävällinen jos toinen mulkoilee ja narskuttaa hampaita mutisten saatanallisia kirouksia.

Tai, no, en nyt ala rajaamaan. Tämä vain omana kokemuksena.

Mitäs minä olen, mies vai nainen? Jos olen mies, on mulla tosi pieni. Jos olen nainen, olen siinä tosi huono.

Katsellaan, miten aika näyttää.
    ~Jenni Elina
    Lainaa (Jenni @ Touko. 14 2006,23:28) kirjoitti
    Mitäs minä olen, mies vai nainen? Jos olen mies, on mulla tosi pieni. Jos olen nainen, olen siinä tosi huono.
    no kyl tuokin oli vertaus
    ei sinällään huono, tottakin monilta osin
    silti en voi kun kehua ketjua harvoin näin
    hauskoja juttuja saa lukee
    kiitokset jennille
    zzr600-vm90
    Rupesin uusia viestejä lukiessani ihmettelemään, että miten omituinen "Joensuulainen motoristi hakusessa" -viestiketju kasvaa nopeammin kuin aloittamani legendaarinen "Kännissä" -ketju konsanaan! Ottaakseni siitä selvää luin koko ketjun, ja syykin selvisi. Tervetuloa foorumille Jenni, ja kiitos kirjoituksistasi. Kävin kotisivuillasi ja ilmeinen lahjakkuutesi monilla aloilla teki minuun vaikutuksen. (Tätä kirjoittaessa soi laulusi "Sateena Langeta", jonka Enyamaiset sävelkulut saivat kylmät väreet aikaan. Hyvin sä vedät!)

Pyysit tuolla aikaisemmin ilmoittautumaan, mikäli kauempaa saapuvat ovat tulossa Joensuun suuntaan. Minä olen suunnitellut käyväni vanhaa ystävääni tervehtimässä sielläpäin isänmaata alkavan viikon aikana, todennäköisesti 16.-17.5. Taidanpa poiketa Papinkadun R1-kioskille taatusti puunaamattomalla Kawallani ostamaan rasian "Sweets" -pikkusikareita. Ja ehkä puoli litraa Pepsi Maxia. Kiitos. Hymyillään kun tavataan.

(((Niin, nick "RD" on TÄYSIN eri henkilö kuin "R2-D2". Jenni nimittäin viittasi jälkimmäiseen tuolla aiemmin kirjoittamalla RD. Ihan vaan sekaannusten välttämiseksi.)))
    (Ja vielä: tuossa alla oleva allekirjoitus, siis niistä ensimmäinen, saattaa vaikuttaa varsin merkilliseltä herkkäsieluisista ihmisistä. Pahoittelen mikäli näin on ja voin tarvittaessa selvittää erikseen, miksi pidän tuota lainausta lainaamisen arvoisena.)
    ZZR 1200
    Lainaa (SABER @ Touko. 14 2006,21:38) kirjoitti
    Lainaa (Tuksa @ Touko. 14 2006,20:42) kirjoitti
    Siis pihan kunnostushan tapahtu. Ei voinu koskee, ei tullu verta
    Eli: "Argh! Minuun osui, mutta voin vielä ratsastaa..." ??
    Toinen hyvä, korkkareista tuttu kommentti: Zum teufel, tukkani on tulessa, mutta voinhan silti ratsastaa
    =9mm - One size, Fits all=
    ------------------------------------------------------------------------
    Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
    Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
    Ripley, Kiitos huomiosta

RD:ltä pyydän anteeksi ajattelemattomuuttani, tarkoitin tosiaan tätä toista nikkiä, joka saa kuitenkin olla minun puolestani täysin rauhassa. Jokainen paljastaa itsensä omilla sanoillaan, ja tällä tavoin tiedämme kenen seuraa haluamme ja kenen emme. Jokainen voi tehdä omat päätelmänsä omista haluistaan kun lukee minun sanojani; olen tosin paljon pehmeämpi ihminen luonnossa. Olen ollut joskus kovis, ja koitan välttää sitä piirrettä kaikin tavoin: pyrin nynnyyteen. Perhosten perässä hyppivä pumpulipalleroinen mieli on maailmaa rakentavampi, kuin sanan viikatteella ihmisiä lakova kova jää. Minun näkemykseni mukaan.

Isänmaa. Olen erittäin isänmaallinen ihminen. En rasisti siinä mielessä, ettei nenän asento eikä muut mahdolliset ulkomuotoseikat määritä ihmisen hyvyyttä maansa rakentajana. Vain ne ihmiset, jotka riistävät ja valehtelevat, vain heidän soisin olevan vähemmistö. Olen tehnyt muutamia runoantologioita, joissa monissa kunnioitan isänmaatani. Tämän lisäksi olen ajanut veteraanien asiaa. Eräässä laulussa laulan kunnioituksen niille äideille, jota antoivat sydänverensä katajistoon, viljan kultana lainehtia tuleville lapsille, meille vapaana kasvaa. Mutta raskas on äidin sydän vaan... biisin lopussa kuuluu konekiväärin pauke, kun maahan kaatunut kuoleva sotilas huutaa äitiään...se saa minut aina itkemään, vaikka itse sen biisin tein...

Enpä kirjoita nyt enempää.
    ~Jenni Elina
    Mietin vielä tuota Ripleyn allekirjoitusta:
    "Ihmisen täytyy olla kärsinyt, ennen kuin hänestä tulee hyvä, mutta hänen täytyy ehkä tuottaa kärsimystä toiselle, ennen kuin hänestä tulee parempi." (Maurice Maeterlinck)

Enkä sinänsä näe siinä muuta kuin elämän olemuksen. Kärsimys. Jos tiedän totuuden, tulee minun tuottaa toista luulevalle kärsimystä näyttämällä miten asiat todella ovat. Jos joku minua rakastaa, mutta minä en häntä, en minä saa balsamoida hänen mieltään laimealla vedellä, vaan totuudella tuottaa kärsimyksen kyvyttömyydestäni tuntea. Se, että minä joudun sanomaan jotakin sellaista avoimelle sydämelle, aidolle tunteelle, on aivan kauheaa, mutta kun olen joskus itse ollut laimeassa vedessä, olen siitä - noh, en selitä, mutta koska olen kärsinyt, tulee minun olla parempi ihminen ja tuottaa sanalla sen kärsimyksen totuudella.

Näin esimerkkinä. Onhan niitä muitakin tilanteita, muitakin konteksteja, mutta se on joskus välttämätöntä, kärsimyksen tuottaminen, jos haluaa kulkea totuuden tietä.
    ~Jenni Elina
    Uhhuh... rupes vähän tunteet kuumenemaan kun ajattelin liian syvällisesti juttuja. Tein tasan vuosi sitten tämän. Jos haluatte kuulla sen vähän pahemman puoleni, niin tässä:
    http://www.geocities.com/moonsholo/
    muuta sälää
    http://www.geocities.com/moonshopo/

Koitan välttää.

Tuo eka biisi liittyy vähän moneen juttuun, sotaan ja sellaiseen.
    *korjasin linkkejä. Pahoittelen ettei datasiirto riitä kuin parin ihmisen kuunteluun kerrallaan*

~Jenni Elina
    Lainaa (Jenni @ Touko. 15 2006,13:02) kirjoitti
    Mietin vielä tuota Ripleyn allekirjoitusta:
    "Ihmisen täytyy olla kärsinyt, ennen kuin hänestä tulee hyvä, mutta hänen täytyy ehkä tuottaa kärsimystä toiselle, ennen kuin hänestä tulee parempi." (Maurice Maeterlinck)

Enkä sinänsä näe siinä muuta kuin elämän olemuksen. Kärsimys. Jos tiedän totuuden, tulee minun tuottaa toista luulevalle kärsimystä näyttämällä miten asiat todella ovat. Jos joku minua rakastaa, mutta minä en häntä, en minä saa balsamoida hänen mieltään laimealla vedellä, vaan totuudella tuottaa kärsimyksen kyvyttömyydestäni tuntea. Se, että minä joudun sanomaan jotakin sellaista avoimelle sydämelle, aidolle tunteelle, on aivan kauheaa, mutta kun olen joskus itse ollut laimeassa vedessä, olen siitä - noh, en selitä, mutta koska olen kärsinyt, tulee minun olla parempi ihminen ja tuottaa sanalla sen kärsimyksen totuudella.

Näin esimerkkinä. Onhan niitä muitakin tilanteita, muitakin konteksteja, mutta se on joskus välttämätöntä, kärsimyksen tuottaminen, jos haluaa kulkea totuuden tietä.
    Mikä on mielestäsi totuuden tie?
    Tiedän että joskus tulee tuotettua tuskaa toiselle vaikka emme haluaisi sitä. Ei ole oikein tuottaa tuskaa kenellekään, me vain joskus teemme niin koska emme ole täydellisiä. Vain rakkaus on oikea tie, minun mielestäni.
    "Be careful out there"
    Jetro, Totuuden tie on vaikea, koska meidän pitää olla rehellisiä itsellemme. Siis, olen yksin minä, jolle voin olla uskollinen. Jos en ole itselleni uskollinen, en ole kenellekään. Minun pitää elää sydämelleni rehellisenä, elää aina parhaimman tietoni mukaan, koskaan valehtelematta, mitään peittämättä; siis itseltäni.

Mutta se on vaikea tie, enkä minä siitä huolimatta halua kulkea mitään muuta tietä.

Totuus, kuten Esko Valtaoja sanoo, totuus on olemassa, muttei välitä miedän mielipiteistä. Olen hänen kanssaan samaa mieltä, ja minun mielestä meidän ihmisten pitääkin tätäen elää hetkessä aina sydämemme mukaan, luottaa sydämen rehellisyyteen ja menneen tiedon oppiin. Meillä ei ole muuta, paitsi jos uskoo Jumalaan, mitä minä en tee. Meidän tulee tarkastella maailmaa avoimin silmin, kysellä ja ymmärtää, nähdä ja kokea. Se on ainut tie totuuteen itsessämme, ja kun sen hiukan ymmärrämme, voimme omilla teoillamme kulkea totuuten viitoittamaa tietä, jolta ei tule kipua puuttumaan. Mutta nautinto, ilo, rakkaus, se on aitoa tällä tiellä, kaikki hyvä on aina ja poikkeuksetta aitoa. Minä voin sen sanoa
    ~Jenni Elina
    JENNI, puhut asiasta sen oikeilla nimillä. Kiitos siitä.

Mulla itellä on vielä piiiiiitkä matka tuohon pisteeseen, jossa sinä jo olet. Henkinen tasapaino, rauha itsensä ja muun maailman kanssa ovat asioita, joihin haluaisin pyrkiä -en vain tiedä keinoja. Välillä sitä ottaa eteenpäin ison harppauksen, oivaltaa asioista joita ei ole tullut ajatelleeksi. Sitten saattaakin taas mennä aikaa niin kauan...eikä mitään kasvua tapahdu. Se aika on minulle rankkaa. Haluaisin kehittyä ihmisenä jatkuvasti!!!

Olisi kiva joskus nähdä livenä. Olisin vkl sinua tullutkin moikkaamaan, muttet ollut maisemissa. Itsellä kun ei äkkilähdöt onnistu ihan niin vain.

Mut mites ne suunnitellut äitienpäivän jälkeiset JENNI-ajot? Vieläkö ensi viikonloppu on ajatuksissa?
    Tosimotoristi käy turvallaan ainakin kerran uransa aikana.... NIINHÄN?!?!?
    Ametisti-79 , Usko itseesi. Tuo halu on jo olemassa kattamaan tiesi oikeaan suuntaan, siihen, mikä se oikea sinulle on, kenenkään sitä määrittelemättä. Ihmiset haluavat määritellä toisiaan, mutta uskon sinun löytävän keinot, tuo kirjoituksesi jo sen osoitti. Kipu, hätä, epätoivo, ne ovat kaikki vain sitä miten ihminen tuntee tietoisuutensa rakentuvan. Niitä ei kannata pelätä, vaan ne osoittavat sielusi rajat, ne ovat ne ainut keino tietää kuka sinä todella olet, ota ne siis mahdollisuutena vastaan. Nautinto, kuten jokainen orgasmin kokenut tietää, vie paikkoihin joissa ei välttämättä edes halua käydä. Pelkkä nautinto on siis huono opas, jos oman totuuden haluaa löytää.

xjrrrrräyh, Onhan Eskolla !!! Mistä sie luulet niin älykkään miehen ne oivat juttunsa aikaan saavan: No pyörän päältä tietenkin !! Kyllähän tuon nyt tietää

Esko lupasi osallistua Jenni-ajoihin tyhjäkäyttämällä mopoaan minuutin verran
    ~Jenni Elina
    Lainaa (Jenni @ Touko. 15 2006,14:06) kirjoitti
    minun mielestä meidän ihmisten pitääkin tätäen elää hetkessä aina sydämemme mukaan
    Jepulis. Taitaa totuus olla vain tässä hetkessä.
    Ilman ennakkokäsityksiä läsnäolevan tiedostamista sellaisena kuin on.

Menneen tiedon oppi tuppaa aina ennenpitkään osottautumaan virheelliseksi. *Jos nyt ei ihan lillukan varsista puhuta.

Esko-moposta täytyis vähintää kuva saada tänne..

Mr.Saki , Sinänsä, jos ajatellaan tieteellisesti totuutta, niin totuus voi olla vain tässä hetkessä. Ainoa olento joka tässä maailmassa todella hahmottaa rakenteita niitä määritellen, on ihminen. Kuitenkin, olemme hetken vankeja siinä mielessä, että tuleva on vain oletettua satua, menneisyys on sirpaleinen kuva jota ei kukaan koskaan mitenkään saa millään tavalla ehjänä takaisin. Meillä ei ole muuta kuin tämä hetki, ja sen tähden tulisikin elää sydämensä kautta. Joku voi toki kysyä, että miten niin sydämen. Hänelle en oikein voi sanoa mitään, kyse on enemmänkin koko elimistönsä viestien tulkinnasta, kokonaisuuden hahmottamisesta, joka syystä tai toisesta tuntuu sydämen alueella kautta kaikkien kulttuurien.

Mennen tiedon oppi on kimurantti juttu, olen huomannut itsekin elämässäni. Mennellä tarkoitan toki ainoastaan itse hankittuja päätelmiä elämästä. Jos sydän on avoin, varpaista päänahkaan herkistynyt asioiden aidolle kokemiselle, on mahdollisuus suurempi tajuta jotakin joka on pysyvää. Mutta mikään ei ole taattua, sillä meillä on vain tämä hetki. Minä voin kaatua rappusissa, ja hetkeni loppuu peruuttamattomasti siihen. Olen jo kerran käynyt rajalla, tiedän, että se voi tapahtua tuosta noin vain, ilman valmistelemista, ilman enteitä, ilman mitään varoittavaa tai suurreellista. Naps, ja kaikki on loppu. Ponnistat liikaa paskalla ollessasi, ja verisuoni päsähtää aivoissa, tajuat vain hetken välähdyksen, kunnes maailma järjestää uudelleen atomejaan, elät vain rakkaittesi muistoissa.

Meillä on vain tämä hetki, totuus on jokaisen oma -
    Toivon sen sydämestäni olevan kaunis, hyvä, tukeva, elämää rakastava.
    ~Jenni Elina
    Kevennän hiukan:
    http://www.myrsky.com/gallery/album58

Tästä huomaamme, että mulla on kumma himo ratsastaa kaikella. Tuo huppari on myrskybongareiden, eli minä kuulun heihin intohimoksi asti. Peltopyistä sain kuvan niin, että heittäydyin pellolle ja ryömin mahalteni. Ohiajaneilla autoilla oli aikamoinen näky....
    ~Jenni Elina
    Ohiajaneet motoristit lienee arvasivatkin kenestä on kyse..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    xjrrrrräyh, En tiedä kuinka kauan Eskolla on ollut mopo, kun lähinnä tähtitieteen kauttahan minulla on kunnia hänet tuntea. Kuriositeettina on vain tullut mainittua tämä keskustelu täällä ja teidän synnyttämä mielenkiintoinen ilmiö - varsin kaunis sellainen. Siihen hän heitti miten aikoo osallistua tapahtumaan. Kunnioitan ja arvostan häntä todella.

Ai niin, en ole huomenna enkä ylihuomenna töissä, joten jos tulet, Ripley, käymään Joensuussa, ja haluat minut tavata, niin ilmineeraa jollakin keinoin missä kuljet: keksit kyllä.

Olen perjantai illan ja lauantai aamun tällä viikolla, nyt siis kaksi päivää lomaa.
    ~Jenni Elina
    Lainaa (Ametisti-79 @ Touko. 15 2006,14:21) kirjoitti
    Mut mites ne suunnitellut äitienpäivän jälkeiset JENNI-ajot? Vieläkö ensi viikonloppu on ajatuksissa?
    Kyllä tää ainaskin suattas taas Jenni-ajoihin lähteä *
    Jos ennusteita on uskominen niin sääkin siihen mennessä vähän lämpenee. Lauantaina iltapäivän tunteina mopon selässä saattaisi jonnekin viilettää, samoin sunnuntaina. Jään odottamaan toimintaohjeita *

Vielä allekirjoitukseeni liittyen. On olemassa kahdenlaisia kokemuksia. On hyviä ja huonoja kokemuksia. Hyvistä ottaa opikseen.

Nyt tää lähtee koiliseen.
    ZZR 1200
    Lainaa (LaMasquerade @ Touko. 11 2006,11:51) kirjoitti
    Lainaa (Katyanna @ Touko. 11 2006,10:07) kirjoitti
    Hyvä hyvä, mulla on töistä vapaata ainakin sunnuntaina 21.5., että jos vaan ilmojen herra on suotuisa, sitähän päivää voisi ajatella ja miksei myös muitakin. Aamut olen muistaakseni aika tiiviisti töissä ja iltaisin olisi inssityön tekoa, mutta aina sitä hyvän asian takia aikaa löytyy *
    Oukei, koitetaan siis sunnuntaita viikon päästä ajopäiväksi. Pitää vielä ens viikolla speksailla tarkemmin ja tutkiskella sääennusteita, eli palaillaan..
    Tutkin varhaisia sääennusteita: Su 21.5. +16 astetta, heikot sadekuurot mahdollisia, tuulta neljä metriä sekunnissa... Mitenkähän meidän käypi? Kai työ ootte vielä tulossa?
    Lainaa (-Cat- @ Touko. 16 2006,05:49) kirjoitti
    Lainaa (Ametisti-79 @ Touko. 15 2006,14:21) kirjoitti
    Kyllä tää ainaskin suattas taas Jenni-ajoihin lähteä
    Jos ennusteita on uskominen niin sääkin siihen mennessä vähän lämpenee. Lauantaina iltapäivän tunteina mopon selässä saattaisi jonnekin viilettää, samoin sunnuntaina. Jään odottamaan toimintaohjeita
    Viikonlopun ajelut sopii ihan hyvin mutta lämpötila kyllä voisi olla pikkuisen korkeampi kuin tänä aamuna. Esim. 20 astetta enemmän.
    <br /><br type="_moz" />
    Eikömitä, suosittelen kokeilemaan!! n. +3 astetta-räntäsade-200km. Herättää 'hienostuneesti'.......

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Vau, kiitettävää urheilumieltä !

Eilen illalla näin elämäni suurimmat tissit, ja otin niistä kuvan tietenkin:
    http://www.myrsky.com/gallery/album60

Toisena nimenä utareet tahi mammatukset.

Mutta, tahtoisin päästä mukaan, jos joku vaan kyytin ottaa, ja kypäräkin pitäisi saada, kun en ole löytänyt vielä haluamaani. Otan sitten valokuvia
    ~Jenni Elina
    Ja niin, jos sunnuntaina lähdettäisiin?

Miten olisi? Sama aika, eli kolme?
    ~Jenni Elina
    Sopii ainaskin mulle
    hmmm....pitänee lienee suunnitella kesälomaajelua itäisen suomen suuntaan...

Kunnia menee,mutta maine senkus kasvaa...
    Lainaa (Jenni @ Touko. 16 2006,20:15) kirjoitti
    Vau, kiitettävää urheilumieltä ! *

Eilen illalla näin elämäni suurimmat tissit, ja otin niistä kuvan tietenkin:
    http://www.myrsky.com/gallery/album60

Toisena nimenä utareet tahi mammatukset.

Mutta, tahtoisin päästä mukaan, jos joku vaan kyytin ottaa, ja kypäräkin pitäisi saada, kun en ole löytänyt vielä haluamaani. * Otan sitten valokuvia *

Lainaa kirjoitti
    Kuitenkin, kun ei muuta ilmennyt niin veteraani otti ohjat: "Huomasitko tuolla valoissa, kun oli tytöllä ISOT TISSIT?!"
    ...Argh! minuun osui......

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (Katyanna @ Touko. 16 2006,15:20) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Touko. 11 2006,11:51) kirjoitti
    Lainaa (Katyanna @ Touko. 11 2006,10:07) kirjoitti
    Hyvä hyvä, mulla on töistä vapaata ainakin sunnuntaina 21.5., että jos vaan ilmojen herra on suotuisa, sitähän päivää voisi ajatella ja miksei myös muitakin. Aamut olen muistaakseni aika tiiviisti töissä ja iltaisin olisi inssityön tekoa, mutta aina sitä hyvän asian takia aikaa löytyy *
    Oukei, koitetaan siis sunnuntaita viikon päästä ajopäiväksi. Pitää vielä ens viikolla speksailla tarkemmin ja tutkiskella sääennusteita, eli palaillaan..
    Tutkin varhaisia sääennusteita: Su 21.5. +16 astetta, heikot sadekuurot mahdollisia, tuulta neljä metriä sekunnissa... Mitenkähän meidän käypi? * Kai työ ootte vielä tulossa? *
    Joo, lupasin jo äiteelle että lauantaina ajan Mikkeliin satoi tai paistoi..

Juuri nyt luvataan hyvää keliä sunnuntaiksi:

Mikkelin sää

Tuommoinen +17 olisi aika mahtava keli mielestäni (viikonloppuna just ajelin huvikseni Tampereen ympäristössä pikkuteitä 250km verran vaikka ei ollut kuin +10 astetta, mutta erittäin hyvin pärjäsi).
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  30.  
    hmm, tuli tuossa puhelu, ja pidin kuulemastani paljon...

Valmistelkaahan sunnuntaiksi itseänne!
    Läheretään gruisingille, ja jos läppä kulkee samaan malliin kuin viimeksi, saatte elinikää huimat määrät
    ~Jenni Elina
Sivu: 15 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen