Ei oikeastaan tekisi mieli tätä enää kirjoittaa, kun veti niin vakavaksi, nöyräksi, mutta kerron nyt kuitenkin.
Olin siis juuri kiertelemässä mestoja. Löysin yhden kypärän kirpparilta, mutten ottanut sitä, kun haluan testailla useampia.
Olin sitten kaupassa, kun eteeni ilmestyy naisten toppaliivejä. Olen itse niin kovin pienirintainen(lauta) että mulle riittää vähän kireämpi teepaita. Ajattelin vaan, että nuohan olisivat aika toimivat kypärän korvikkeena? Vaikuttivat tuhdilta tavaralta.
Sitten, huomasin, että keskustassa oli sinivuokkojen kukinta-aika, oli meinaan niin tiheää kasvustoa. Kannattanee ajella hipihiljaa lähiaikoina, vaikka kevät rintaa kiihottaa.
~Jenni Elina
HarriS, Olen valitettavan oikea ihminen. Ainakin nyt tuntuu siltä. En jaksaisi kantaa tätä vitun herkkää sielua. Olisi niin hemmetin hienoa vaan kohottaa kulmakarvaansa kun maailma kaatuu, mutta minä vuodatan vereni yhden perhosen takia.
Nyt just ottaa päähän aika tavalla. Minä itse siis, tämä herkkyys, ylireagoivuus, sydämen tykytykset ja kuuma veri.
xjrrrrräyh, Sinulla on ehkä sitä mieltä mistä minä voisin ottaa itselleni palasen.
Noh, elämä jatkuu, tomu laskeutuu.
Tuksa, sie oot ihana
Älysi leikkaa, sanasi ovat kristallin kirkkaita. Se vaatii samurain taidot, etkä sinä suinkaan ole tieltä siihen kadonnut.
Se on totta, niinkuin Katyanne tuossa sanoo, että anteeksipyyntö sinänsä voitelee haavaa, mutta itse arpi jää niin pitkäksi kuin ihmisen sielu. Minä olen jo muuten unohtanut tämä RD:n heitot, mutta se oma herkkyys ja viha sitä kohtaan jää. En minä halua että minuun sattuu, olenhan stnsoikoon 29v.
~Jenni Elina
Kaikkia ei voi miellyttää, sanotaan minulle usein.
Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä että tahdon tehdä oikein.
En tahdo tehdä väärin.
En vielä tiedä, mikä tässä porukassa on oikein ja väärin, ja säikähdin tehneeni väärin.
Oikein tekemisellä en millään muotoa tarkoita oikeassa olemista, vaan rakentavaa olemista.
Minä tässä opettelen, eihän sitä muuten opita.
Nyt kohta töihin, koitan rauhoittaa mieleni, että kestän mahdolliset ilkeät asiakkaat.
Nauttikaa päivästä, ihan kaikki.
~Jenni Elina
Ok, kiitos. Kysymykseni oli huonosti aseteltu, harvemmin taitaa muut kuin ihmiset jäsenneltyä tekstiä naputella. Kirjoitustyylissäsi on tuttua, lienemme tavanneet virtuaalimaailmassa aikaisemmin. Mutta sillähän ei ole tässä mitään merkitystä, kuten ei motoristin määritelmälläkään. Joka muuten on kuvaus oliosta, joka ajaa moottoripyörällä.(Jenni @ Touko. 11 2006,13:19) kirjoitti
Write on!
HarriSTuli mieleen se apinajoukkio ja Shakespearen tekstit, ehkä minua olisi voinut luonnehtia samoin
Olen kai sellainen perusmelankolinen ihminen:
"Olen jo valmiiksi,
hävinnyt kaikki sodat,
Miksi siis,
kohtaisin,
tulevan päivän tantereet."
-Laulan minä eräässä kappaleessani.
"Uskotta nähdä, toivotta elää,
On olla rehellinen,
Uskotta nähdä, toivotta elää,
Odotan aamuun."
Anteeksi. Mutta eilen minut pelasti tämä ylitsevuotavan maskuliininen kokonaisuus, joka kuljetti minua halki Pohjois-Karjalan maisemien, näin joutsenia ja kaakkureita, tukeutuen hänen lihaksikkaaseen selkään.
Uhhuh...
~Jenni Elina
"Syyllinen" esiin!(Jenni @ Touko. 11 2006,15:09) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
ei ole oikeaa, ei väärää... on vain mielipiteitä ja jokaisella omansa... *(Jenni @ Touko. 11 2006,13:55) kirjoitti
![]()
-Yamaha YZF600R Thundercat-
Jenni, sinun ei tarvitse pyytää olemassa olosi oikeutusta keneltäkään. Sinä olet.
Ei ole ihmistä jolla olisi sinua suurempi oikeus tänne kirjoitella. Ei ole ihmistä jolla olisi sinua pienempi oikeus tänne kirjoitella.
Nämä kun tiedostaa, niin on lunastanut oman aurinkopaikkansa.
Mieleni tekisi sinulle ruusun ojentaa. Siitä hyvästä että olet aidosti sitä mitä olet. Se on harvinaista - nimittäin se aitous. Uskon aitouteesi.
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
Ompa erilainen keskustelu, siis ihan hauskasti ja mukavasti...tosiaa...vetää oikeen poskipäätä ylöspäin.
Minkäslainen tämä meitin nykypäivän kulttuuri on, kun kymmenen kehuu ja yhden suusta tulee epämielyttvyyksiä, niin helpommin mieleen painuu nuo "aitaankin" reikiä tehneet, kuin aidan kiinnityskohdat?
Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
kotisivuräpellys
xjrrrrräyh ,![]()
On sulla kuitenkin hauska mieli, itse fyysistä olemusta kun en tunne. Hyvin olet sanasi tuossa asetellut
Semmottiis piti tässä harmitella, että muistin juuri syntyneeni itsekin emopuolesta, että jos vaikka häntä kävisi muistamassa viikonloppuna. Toivottavasti en harmistuta ketään, sillä tämä teidän huomio on ollut minulle puhdas kunnia, ja haluaisin olla sen arvoinen kaikin puolin. Nyt kuitenkin tuo Emotin on sen verta tärkeä olio, että häntä kävisin mieluiten halaamassa. Josko kesää silti riittäisi, saisin minäkin sen kypärän
Tämä ylimaskuliininen mainitsi ihan erikseen, että haluaa pysyä tuntemattomana. Mitään viritystä ei ole sen suhteen, sanoinhan hoitavani nämä asiat sitten ihan muualla. Kyydissään oli kuitenkin hyvä olla, kaikinpuolin, visuaalisesti ja fyysisesti![]()
~Jenni Elina
Käykää nyt hemmetti jätkät viemässä tytölle kypärä. Varmasti jollain löytyy ylimääräinen jossain kaapissa. Veisin itte muuten mutta kun ei oo kuin yksi potta ittellänikään, ja vielä kokoa XLOnkos mulla iso pää
Matka ois kans aika pitkä
Hei muuten Jenni eikös Liidelissä ollut juuri tällä viikolla myynnissä loput kypäräerästä? Ainaski oli useita kypäriä Tikkurilan Lidlissä kun tiistaina kävin. Käy kattomassa paikallisesta.
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
En ollutkaan tätä huomannut ennen... Tai no olin huomannut, mutten kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Nyt huomasin että mittaa on aika reippahasti joten aloinpa lukea.
Olipas (pääosin) hyväntuulista tekstiä. Oikein tulin hyvälle mielelle![]()
Jos (kun) vain tulee Motoparkkiin kesällä lähdettyä pitää kyllä samalla keikalla heittää Joensuun Ärrälle lenkki (ei paljon enää haise parisataa km näissä matkoissa) ostamaan jätskiä ja vaihtamaan sana tai pari![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Anteeksi niille joille en vastaa, kun omaan melko huonon työmuistin. Kun luen juttujanne, vastailen täällä ääneen nauraen ja kiittäen, mutta ettehän te sitä näeKumartelenkin kauniille sanoillenne, tuolle tavallenne hyväksyä tämä pieni kummajainen joukkoonne, tämä on uskomattoman hyvää tekevää. Moni on jäänyt minulta mainitsematta, joiden sanat on kuitenkin olleet minulle hyvin tärkeitä
![]()
rauman, Se kai, kun omaa historian kuin minulla, vaikeuttaa hiukan itsensä hyväksymistä. Mutta solmunsa jokaisella, syvät arpensa, palaneet raunionsa. Siksipä ihmisiä kunnioitankin, ihan jokaista. Tiedän...
flamedragon, Se on kai suomalainen asennekulttuuri. Asiakaspalvelussa tämän herkkyyden huomaa joka päivä näissä ihmisissä, heidän jutuissaan, kertomuksissaan. Se yrmyn näköinen äijä värähtää siinä kuin se naurava mummokin, joku vaan osaa sen jotenkin paremmin kuin toinen.
Fabe, Olet sinänsä ihan oikeassa tuon oikean ja väärän kohdalla, mutta ainakin minä haluan olla kohtelias teitä kohtaan, ja ymmärtää sen mitä te pidätte oikeampana, en tuoda omia käsityksiäni alueelle jota en tunne. Minulla vaan vähän lipsahti tuo selittäminen.
Ron Jeremy,Kiitos, mie jo kovasti etsin, etsin myös seksikästä ajoasua itselleni, niin jonkun on pakko viedä mut Norjaan.
PoS, Tule, juttelen mielelläni, mutta pidä huoli siitä, että olen paikalla, koska olisin erittäin pahoillani jos joku toinen siinä kassan takana möllöttäisi lyhykäisillä lauseillaan.
Mie tahon olla hölöttämässä ummet ja lammet !!
~Jenni Elina
Jos mie oisin Görania joutunu kuskaa sillon sunnuntaina, niin oisin varmaan pistäny ajohousujen ja kalsareiden väliin semmottii n. 20 cm halkaisijaltaan olevia kuparilätkiä ( paksuus 2 - 3 mm ). Sit hyvässä lykyssä oisin viikolla tehny niihin pyörän päällä Göranin toimesta pakotettuihin kuuppiin varret ja jostain näreestä kahvat. Sitten vaan torille myymään saunakauhoja äitienpäiväksi....kirjoitti
Jennin tapauksessa ei tuota pelkoa ollu. Olin tosin aikaisemmin varautunut heittäytymään Jokiaseman terassille kylelleen leikkimään kuollutta, jos tilanne olisi ollut uhkaava. Mut ko. henkilö on olemukseltaan niin loistava ja aurinkoinen että oon kehottanu kaikkia ( myös niitä rumia ) kavereita käymään ärpällä moikkaamassa ~J:ä. Ja muutama on luvannut osallistua myös äitienpäivän jälkeisiin Jenni - Ajoihin...![]()
=9mm - One size, Fits all=
------------------------------------------------------------------------
Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
Jenni,isotsulle tän topikin aloittamisesta..Tämän ketjun seuraaminen saa minutkin hyvälle tuulelle,varsinkin kun miettii välimatkaa mikä on täältä Joensuuhun(naurettavan vähän prätkälle) ,olisi kiva tavata tuollainen ihminen ihan nokitusten
Tiedä vaikka joku ilta ajankin sinne suuntaan,varsinkin kun JoMalla on kotipeli ja omat menot sallii sinnepäin ajelun
![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Kyllähän niitä kypäriä on tuolla kaapissa mutta ovatten sen verran yli-ikäisiä että ei niitä viittii Jennin päähän antaa. Itseasiassa keväällä tallia siivotessa nakkasin kolme vanhinta ruukkua roskiin. On muuten homma rikkoa kypärä käyttökelvottomaksi.(Ron Jeremy @ Touko. 11 2006,22:02) kirjoitti
Mutta ehdotus: Jenni laittaa ärrälle kypäräkeräyslippaan johon jokainen omantunnon mukaan antaa kyrärärahaa niin veikkaisinpa että kahden viikon sisällä Jennillä on rahaa ostaa aivan minkälainen kypärä tahansa :-)
Taivas saa odottaa
Meillä alkaa olla ajoilla jo kohtuulliset nimet:
Äitienpäivänjälkeinen-Jenni-Ajo.
Kulkee nimellä: Ä.P.J.J.A
Ookkei, jos kerta sinne sakkia tulee, niin minä olen myös kamerani kanssa paikallaSe on nyt sitten päätetty.
TuksaJuu, mä havaitsin, kun saavuin Jokiasemalle, että funtsit siinä sopivia kulkureittejä teeskennelläksesi kuollutta. Siitähän se sitten lähti.
7ÄRRÄ, Olisi ilo saada jutella! Pyöristä saa sitten kertoa ihan kaiken, ja toivon sitä.
BlackCatNoh, eiköhän tuo kypärä löytyne
Kiitos kuitenkin suloisesta ajatuksesta!
~Jenni Elina
(Tuksa @ Touko. 12 2006,01:11) kirjoitti
![]()
By the way....kuinkas on noi viikonlopun työajat, meidän myyjättärellä??
Kun käskettiin varmistamaan paikallaolo.
Täysiä sisään.....Paareilla ulos.
Kawasaki Ninja ZX-10R
SABER, Tänään olen aamuvuorossa, ja sitten käyn tervehtimässä äitiäni matkan päässä, tulen sunnuntaiksi takaisin jos kerran ajot järjestetään.
Eli nyt en ole viikonloppuna töissä. Seuraavana olen siinä kyllä, ja kyllähän minut uskaltaa tavata ilmankin ärrän tiskiä.
Olisitko ollut nyt tulossa tänne? Harmi harmi...pitäisi kai koittaa sumplia tapaaminen, kun mielelläni minä näitä pyöriä ja niistä huolta pitäviä näen.
~Jenni Elina
öööhonko Äitienpäivän Jälkeinen Jenni -ajo siis nyt 14. päivä vai viikon päästä?
Tää täällä pohtii edelleen lähteekö Kainuuseen pyörällä vai kotterolla, kun tuolla pohjoisessa näkyy tuo sää viilenevän...vaan kehveli, jos väki kerran lähtee Jenni-ajoihin pitkin kutostietä sunnuntaina niin kai mää sit siinä tapauksessa mopolla vaikka uhallaankin![]()
-Cat- Jos ilma on tosiaan kylmä, niin kuin Äksjiiärrä pääsi todistamaan paikallisen sääennustaja-Topin ennusteen lumesta, niin ehkä parempi jättää seuraavalle viikolle?
Eiköhän tätä kesää riitä? Mutta sanokaa te! Minä olen kyllä mukana, minä ja kamera.
xjrrrrräyh Tuossa iltarentoutumisena kävin kasvien taksonomiaa läpitte, ja törmäsin hauskaan detaljiin liittyen rukkasten antoon: "Valkopeipin (Lamium album) ojentaminen kosijalle on hienotunteinen tapa antaa rukkaset."
~Jenni Elina
Kannatan ajatusta siirtää Jenni-ajot viikon päähän. Sen verran viileältä vaikuttaa tuo sunnuntainen ajosää. Ei kai sit muuta kuin miettimään jotta LAUANTAI vai SUNNUNTAI? Tälle käy molemmat, mieluiten miten vaan![]()
JIPPII! Jenni on takas....!
Ootte muuten aika ahkeria kirjoittamaan... Laitoin aiheen seurantaan ja maili oli likipitäen tukossa... *
Mä haluun kans Ä.P.P.J.J.A-ajoihin...!Saahan sinne kammeta vaikka väkisin?
![]()
LIVETORIDE, lähdetkö kyytiin?
Mä kampean kans itteni viikonloppuna ajoon, HARMI ettei ole Jenni maisemissa, olisin minäkin tullut sinua kiusaamaan....Jos siellä jokiasemalla näkyy punapäinen (hiuksista, ei niinkään kasvoista...) emäntä sinisellä ZZR:llä, tule vaan räpättämään... Voi olla, ettet kyllä pääse sitten muutamaan tuntiin minusta eroon...
![]()
Tosimotoristi käy turvallaan ainakin kerran uransa aikana.... NIINHÄN?!?!?
Hyvä Jenni!
Sinun kirjoitustesi ansiosta tänne olen minäkin uskaltautunutUusi (käytetty) mopotin alla, ihan ikiomaksi hankittu elämäni ensimmäinen... Eikä mennyt kuin 22 vuotta siitä unelmoidessa, mutta nyt se on totta
Niin että kun täältä naapurista lähden liikkeelle, niin taatusti tulen käymään. Kyytiin en kyllä uskalla ottaa kun olen niin vihreä vielä näissä ajohommissa, enkä oikein mistään mitään ymmärrä, mutta entäs sitten?![]()
olisin lähtenyt oikein mielelläni mukaan, mutta sinä päivänä juhlitaan meidän neitin 4-vuotissynttäreitä eli oon melkoisen kiireinen...(Ametisti-79 @ Touko. 12 2006,09:29) kirjoitti
nimimerkillä tuhkimokakun väsäys edessä![]()
If I have to explain, you wouldn't understand
No jopas tämä nyt meni " peippailuksi "
Mie en oo enää selvillä et onko nyt vkl:nä se Ä.P.J.J.A vai räntäsateen niin yllättäessä ajetaan se sama lenkki avustuskotilolla ? Mahtuukos siihen niin monta immeistä kun lähtijöitä ? Mitenkäs, onko matkan aikana mitään tarjoilua ? Onko apukuljettaja pukeutunut lentoemoksi / stuertiksi ( Toivottavasti ei, ainakaan se edellinen apukuski, ainakaan lentoemoksi) ?
Vaihtoehto b: Ei ajeta millään, ollaan kotona ja käydään moikkaamassa Äippää. Sitten seuraavana viikonloppuna ajetaan J.A.T.K.U.M.O. ( Jennin AjeluttamisTapahtuma. Kuukausittainen Uudenlainen Moottoripyörien Ohjastuspäivä, Tai JenniAjot - Tulkaa Katsomaan Uskaliaasti Muita .Orgilaisia )
Vai Ajetaanko myö ollenkaan ennee ? ?![]()
=9mm - One size, Fits all=
------------------------------------------------------------------------
Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
Kannatan tätä B-vaihtoehtoa(Tuksa @ Touko. 12 2006,11:53) kirjoitti
![]()
Juodaan kahvia ja syödään kakkua äipän kanssa ihan kaikessa rauhassa ja odotellaan josko ensi viikonlopuksi osuisi yhtä mairea sää kuin viime ajojen aikaan
Saat siekin Tuksa ne mullat ja vehkaparat maahan ihan ajan kanssa
ja ehtii karvat kasvaa niin paljon että huoltoauton väki saa niitä ihan urakalla trimmailla sit seuraavalla kerralla(varsiterä löytyy jo huoltopakista)...
Nyt tänään Snellmanin päivänä haluan viitata Hesarissa olevaan lauseeseen, joka kuvasi tätä suurmiestä:
"Kansanhengen luominen oli vain välietappi matkalla kohti universaalia ihmisyyttä".
Meidän .orgilaisten oma Snellman on saapunut keskuuteemme.
Eilen aamu-tv:ssä joku professori peräänkuulutti suomalaisilta yhteisöllisyyden kasvattamista ( aiheessa käsiteltiin tapausta, missä äiti löytyi asunnostaan pieni juurisyntynyt vauva vierellään menehtyneenä, kuukauden *olivat kenenkään kaipaamatta asunnossa olleet, kun huoltomiehet olivat käyneet tarkastamassa jotain ).
Hengen luominen ja hyvän yhteisöllisyyden rakentajan tehtävä on vaativa, mutta Jenni on monta patoa murtanut, monen yksinäisyyttä lieventänyt, antanut iloa ja voimaa. Avannut silmiä näkemään, ettei tarvitse kasvattaa muuria ympärilleen, vaan voi mennä mukaan kokemaan aitoa ystävyyttä omassa harrastepiirissään. Ei me sittenkään pääosin olla niitä egoistisia sinkkumotoristeja, minkä kuvan saatamme ulospäin itsestämme antaa. Me kaikki saamme tuntea olevamme hyviä kavereita tämän hienon moottoripyöräharrastuksemme piirissä.
Kannatetaan, silloin taitas olla aikaakin lähteä.(Tuksa @ Touko. 12 2006,11:53) kirjoitti
Taivas saa odottaa
Jep, ja jos siihenmennessä ehtisi saamaan uudet ketjut/rattaat notta pääsisi messiin.(BlackCat @ Touko. 12 2006,12:04) kirjoitti
Yleensä paketti seuraavana päivänä postissa. nytten venyy ensiviikolle....taitaa mennä viikonloppu mopotta, kun pitänyt mennä kuluttamaan nuo vanhat viimeiseen piikkiin.
Tai no, eikös tänään ollut se suomi-usa peli??![]()
![]()
Täysiä sisään.....Paareilla ulos.
Kawasaki Ninja ZX-10R