Sivu: 11 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 757:sta
    Vai Ievan polkka.. Kas kun ei "vieläkö jossakin on villihevosia"..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Elämän tarkoitus on elää. Siinä se, mitä kaikkea tuleekin vastaan. On sitten keinutuolissa muisteltavaa, ja mahdollisille lapsenlapsille kerrottavaa, jos nyt niitä ensimmäisiä edes joskus tulee. * Aivan turha puolustella tai selitellä tekojaan muille (kun niissä pysytään järjen puitteissa), tai vastaavasti miettiä muiden tekosia/mielipiteitä.

Huvittavaa seurata joidenkin ihmisten meuhkaamista virtuaalimaailmassa, varsinkin kun he eivät koskaan ole missään livenä kertomassa perusteluitaan. Helppo se on aina teilata ihminen koneella, mutta eipä se taitaisi näiltä huutajilta livenä onnistua. Mutta, pakkohan se niidenkin on jossain olla se suurin, kovin ja kaunein. *

Mopo on haaveissa, siis toinen tilalle. Tällä viikolla täytyy ruveta vaihtotarjouksia kyselemään.

Jennille sen verran, että pidä lippu korkealla. Ihmisiä me motoristitkin (kyllä, uskallan julkisesti sanoa itseäni motoristiksi, ottakaa palkokasvia, mä tarjoan. *) *ollaan, hyviä ja huonoja päiviä. Mutta pääasiassa tietenkin loistavia tyyppejä! *
    Kesällä täytyy kuitenkin kotimaassakin heittää joku rundi, niin että täytyy ajella sitä kautta. Toista kypärää ei kuitenkaan mukana ole, mutta eiköhän sulla ole jo sitten oma. *

Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    No niin. Johan on merkillistä porukkaa. Tämän ketjun alussa olin vilpittömästi ja tosissaan huolissani siitä, että Jennin avunpyyntö ei synnytä aktiivista positiivista liikehdintää.
    Siis semmoista, että Jenni kokisi olevansa myönteinen osa myönteistä prutkuilevaa perhettä.

Kun se sit lähti mukavasti (näytti siltä) liikkeelle, niin jo vain aina löytyy joku tai joitakin, jotka tavalla tai toisella aiheuttavat pahaa mieltä ja pyrkivät varmaankin tahtomattaan pilaamaan hyvin alkaneen liikehdinnän. Pitääkö aina yrittää olla oikeassa ja pitääkö aina yrittää tökkiä muita. Muistaakseni täällä on myös ilkeilyfoorumikin ihan erikseen.

En ole jaksanut lukea läheskään kaikkia viime aikojen viestejä läpi. Siellä voi olla viisaustelun syitäkin. Siis viisaustelua.
    Onko kiva aiheuttaa toiselle paha mieli?

No paska on roiskittu. "Shit hits the fan".

Jenni!
    Sorry.
    Yritä olla isompia välittämättä. Meillä kullakin on omat vajavuutemme, joita paikkaillaan vaikkapa ilkeilemällä toisille.

Semmoinenkin sanonta on: "Puhuu täydellisen tietämättömyyden antamalla syvällä rintaäänellä".

"If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 10 2006,12:03) kirjoitti
    Lainaa (Jenni @ Touko. 10 2006,09:15) kirjoitti
    Näin mano o mano. Moottoripyöräilystä en tiedä mitään, mutta ihmisiä kai tekin olette, te, jotka olette siellä mielellään yksinään. Ymmärrän sen kyllä, sen yksinäisyyden, mutta älkää sentään epäkohteliaita olko ja sitä oikeuttako.
    Yksinviihtyvä ei voi olla ihminen.

Uskomatonta miten mopoton wanna-bee alkaa heti määritellä mopoilijoita ja tietää siitä kaiken. Hohhoijaa.

On siis epäkohteliasta jos ei halua laumaan liittyä. Jos jotain haluat mopoilusta ymmärtää lue vaikka Pizigin Zen ja moottoripyörän korjaus tai Mika Mannermaan Matkalla.
    ja joku onnistui tämänkin ketjun pilaamaan... voi ****** tätä touhua... onhan se tietysti varmaan ihan kiva alkaa vänkäämään asiasta kun asiasta...

Ja jos "arvon" R2-D2 otat silmän käteen niin missä tuossa on muka väitetty, että yksinviihtyvät ei olisi ihmisiä?? Eikös siinä nimenomaan sanota, että "kai tekin ihmisiä olette", eli oletko vai et? Ja yhtään en ihmettele, jos vaikka saatkin olla yksiksesi noiden kommenttiesi kanssa... Minä en ainakaan sinua halua missään tavata, ikinä... täältä tähän... ja anteeksi, että tuli ehkä kirjoitettua epäkohteliaasti... *

Jenni - tsemppiä... *
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    R2-D2:llahan oli ihan hyviä kommentteja vaikka vähän kulmikkaasti olikin asia jossain kohtaa muotoiltu. Yrittäkää nyt olla hieman suvaitsevaisempia muitakin ihmisiä kohtaan. Sellaisiakin jotka ovat eri mieltä asioista ja kyseenalaistavat. Aika tökeröä, että lyödään kaveri heti maanrakoon kun kirjoittaa mielipiteensä.

Ihmeen äkkiväärää porukkaa. Opetelkaa ottamaan huomioon muittenkin tunteet.

Edit: typo

.
    jep jep, meitä on moneen lähtöön
    Aiemmin jo kirjoitin, että tätä viestiketjua on ollut hauska seurata. Iloinen ja positiivinen viestiketju, joten eiköhän säilytetä yksi viestiketju ilman v***lua puolin jos toisinkin ?

<3 <3
    Lainaa (LeenaM @ Touko. 10 2006,15:58) kirjoitti
    jep jep, meitä on moneen lähtöön
    Aiemmin jo kirjoitin, että tätä viestiketjua on ollut hauska seurata. Iloinen ja positiivinen viestiketju, joten eiköhän säilytetä yksi viestiketju ilman v***lua puolin jos toisinkin ?

Jospa voiski.
    Eksykös tässä keskustelussa vähän asiat sivuraiteelle.
    Eikös pitänyt järjestää se "Jenni- " 2. Taitaa viikonlopuksi olla vähän viileä kelia ajella sinne -Cat-:n ehdottamelle Juuan ST1:lle?

Jos porukalla on keskellä viikkoa aikaa niin joku tiistai iltahan voisi pyyhkäistä iskuryhmän kanssa Kuopioon Puijolle, kai siellä vielä on tiistai kokoontuminen.
    <br /><br type="_moz" />
    Lainaa (Äksjiiärrä @ Touko. 10 2006,16:53) kirjoitti
    Eksykös tässä keskustelussa vähän asiat sivuraiteelle.
    Eikös pitänyt järjestää se "Jenni- " 2. Taitaa viikonlopuksi olla vähän viileä kelia ajella sinne -Cat-:n ehdottamelle Juuan ST1:lle? *

Jos porukalla on keskellä viikkoa aikaa niin joku tiistai iltahan voisi pyyhkäistä iskuryhmän kanssa Kuopioon Puijolle, kai siellä vielä on tiistai kokoontuminen.
    Ja Jenni mukaan!!!!?

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Tärkein asia, mitä tämä viestiketju sisällään pitää, on Jennin aloittama herättely tästä kauniista harrastuksesta. Moottoripyöräilyn lumosta, näiden pikku kavereidemme ilosta, kun ne pääsivät pestyinä, emäntänsä tai isäntänsä puleeraamina ratsastamaan kesää kohti. Omistajiensa kavereita pärrät ovat kaikilla kesän aurinkoisilla ja sateisillakin tantereilla.

Ja matkan jälkeen ne välillä ilkikurisetkin, mutta kykynsä mukaan uskolliset, viettelijämme, hyrräävät lämpöisinä, kuuma kone naksahdellen, viirusilmissään tosi tyytyväinen ilme, kun ovat saaneet käydä maantien päällä.

Kun tähän tunteeseen, minkä pärrämme meille antavat, vielä liittyisi upea yhteenkuuluvuuden tunne ( on saatu kahveilla käydä, hodareita nakkikiskalla nauttia, röökiä kavereille tarjota, ja taas matkaa jatkaa, isommissa tai pienemmissä kokoonpanoissa ), olisi moottoripyöräilyn harrastaminen muuttunut maanpäälliseksi paratiisiksi.

Tämä ketju on avannut silmäni näkemään, että kyllä siellä mielen sopukoissa on monilla tosi paljon kerrottavaa, tunteita, jotka olisi halunnut avata muillekin.

Opiksi tämä olkoon. Kyllä me opimme keskustelemaan, uusia ystäviä tapaamaan, maanlaajuista ORG!:n iloista henkeä levittämään.
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 10 2006,12:03) kirjoitti
    Yksinviihtyvä ei voi olla ihminen.

Uskomatonta miten mopoton wanna-bee alkaa heti määritellä mopoilijoita ja tietää siitä kaiken. Hohhoijaa.

On siis epäkohteliasta jos ei halua laumaan liittyä. Jos jotain haluat mopoilusta ymmärtää lue vaikka Pizigin Zen ja moottoripyörän korjaus tai Mika Mannermaan Matkalla.
    No voihan nyt...! Ei ole kyllä enää sitäkään pienintäkään uskallusta mennä puhumaan kenellekään 2pyöräisen omistajalle. Eihän noista näköjään kaikki ole niitä todellisia motoristeja ensinkään!!! * Onko se niin vaikeaa hyväksyä toiset sellaisena kun on, vai pitääkö sitä rivien välistä toitottaa omaa erinomaisuuttaan?? Saa jokainen olla vapaasti yksinkin, en näe siinä mitään väärää, mutta on meitä porukassa viihtyjiäkin. Anteeksi te motoristit hiiltymiseni..

Oikeille motoristeille * (myös ne kaikki "wannabeet" mukaan lukien!)

Ja Jenni: Älä sie välitä * Kiitos kannustuksesta!! *

...jospa nyt sitten unohdamme ja hautaamme tämän aiheen..

Lainaa (LaMasquerade @ Touko. 10 2006,12:33) kirjoitti
    ...jäätelökioskikin.. *

Puumalan satama onkin sitten ehdoton stoppi lämpimällä kelillä!

Vauhtia ei mun puolesta tarvitse pitää missään äänennopeuslukemissa, kunhan ei ihan alinopeutta ajella muiden tukkeena. Eli, muun liikenteen mukaan riittää..
    Voihan pojat! Tuota reissua minä odotan Toivotaan, että ilmoja piisaa!! Enkä mä usko, että alinopeutta ajellaan, mutta varmuuden vuoks pitää pikkasen "harijootella" ennen lähtöä

Oliskohan muita lähdössä

Aijoo, ja tää elämän tarkotus.. Kyllä se lähtökohdiltaan taitaa olla ihan puhdas rakkaus (siis jos noin supersyvällisesti ajatellaan)!
    Onpa erikoista...

Selasin ORG.in sivut ensimmäistä kertaa liki VUOTEEN, löysin HETI aiemman itseni -eli JENNIN. Olin itsekin samanlainen wannabe. Luin viestjä alati kiihtyvällä kiinnostuksella, suunnittelin visiittiä ärrällekin...

Sitten luin miitingistä Kolille -ja liki itkin, kun tajusin että se oli jo mennyt!!! Olisin VARMASTI lähtenyt mukaan!!!

Nauroin jutuillenne, kunnes sama vanha kiukuttelu alkoi taas... Ei kiva. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja motoristien ajella...

Aika harvoin tätä nykyä koneella ehdin istumaan, pyöränkin päällä pääsen istumaan vain jos lapsenvahteja riittää, mutta MUKANA olen, jos miitinkejä aiotte järjestää!!! AIKAA mulla kyllä on -voin tulla vapaaehtoishommiin ihan mieluusti!

Orggilaiset, jotka suunnistavat lauantaina JepJepille tai sunnuntaina ILOMANTSIIN äitienpäivänäyttelyyn, NÄHDÄÄN SIELLÄ!!!

Minna ja sininen ZZR
    Tosimotoristi käy turvallaan ainakin kerran uransa aikana.... NIINHÄN?!?!?
    (poistettu tili)
    Pointti ei mennyt yleiseen jakeluun. Ihmettelen, kuten moni muukin, miksi täällä hengaan.

Kahden viestin perusteella tehty persoonan syväanalyysi lähenee neron työtä.

Mulle riitti tästä aiheesta. Onneksi on ajokelejä.
    Eräs keskeinen aihe kirjassa Zen ja moottoripyörän kunnossapito on että
    omien arvojen joustamattomuus takaa sen ettei opi mitään uutta.

Joustoa tähänkin ketjuun, me voimme vain oppia.
    Moottoripyörässäkin kireä ketju pilaa vaan laakerit ja sitten päästään taas tutustumaan moottoripyörän kunnossapitoon ja laadun olemukseen. Oivaltaa kuinka moottoripyörämekaanikosta tuleekin moottoripyörätieteilijä. (edelleen kirjasta Zen…)
    Ei tätä ketjua ei ole kukaan pilannut, vähän löysätään ja taas saadaan nauttia ketjun rallatuksesta.
    Kuka enää muistelee että on kireällä ollutkaan..
    Lainaa (Jenni @ Touko. 10 2006,08:59) kirjoitti
    Jatketaas seuraavasta aiheesta.
    Mikä on elämän tarkoitus?
    Onko iso mopo haaveissa, vai onko pienempi mopo jostakin syystä parempi? Onko värillä väliä, vai riittääkö vain mopo olemukseltaan, ääneltään, tuntumaltaan?
    Elämän tarkoitus on tietysti 42, senhän kaikki toki tietää.
    Seuraavan mopon hankinta riippuu täysin sen hetkisestä mielialasta voipi olla kyykkä tai kopteri tai jotain siitä väliltä.
    Taivas saa odottaa
    Lainaa (Jenni @ Touko. 09 2006,23:29) kirjoitti
    Yhtenen teihin ainoastaan siinä, että ihailen moottoripyörän ja kuskin luomaa kokonaisuutta, sen kauneutta ja voimaa, virtaviivaisuutta...
    Juu ihailu on koskettavaa ja kehuilla saadaan ihmeitä aikaan. Itsekin hymistelin ylläolevaa lukiessani. Kauneuden kohdalla hieman jo kakistelin ja virtaviivaisuuden kohdalla purskahdin nauramaan kun itseäni ja ykkösmopotintani ajattelin

terveisin avattarensa näköinen mies

Ps. Jatkas Jenni entiseen malliin ja unohda noi turhat murjaisut ja ilkeilyt. Olet ehdoton foorumin ilopilleri ja olisi tosi surku ellemme saa jatkoa taholtasi niin virtuaalisti kuin lukemani perusteella livenäkin.
    Lainaa (MagnaMan @ Touko. 10 2006,20:39) kirjoitti
    Lainaa (Jenni @ Touko. 09 2006,23:29) kirjoitti
    Yhtenen teihin ainoastaan siinä, että ihailen moottoripyörän ja kuskin luomaa kokonaisuutta, sen kauneutta ja voimaa, virtaviivaisuutta...
    Juu ihailu on koskettavaa ja kehuilla saadaan ihmeitä aikaan. Itsekin hymistelin ylläolevaa lukiessani. Kauneuden kohdalla hieman jo kakistelin ja virtaviivaisuuden kohdalla purskahdin nauramaan kun itseäni ja ykkösmopotintani ajattelin

terveisin avattarensa näköinen mies

Ps. Jatkas Jenni entiseen malliin ja unohda noi turhat murjaisut ja ilkeilyt. Olet ehdoton foorumin ilopilleri ja olisi tosi surku ellemme saa jatkoa taholtasi niin virtuaalisti kuin lukemani perusteella livenäkin.
    Empäs tähän treadiin ole ole kirjoitellut, lukenut olen kyllä ja hyvälle tuulelle tullut joka kerta. Komppaan nyt täysin Magnamania toivon siis: että älä Jenni häivy noitten ilkeiliöitten takia tältä foorumilta.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Lainaa (Ametisti-79 @ Touko. 10 2006,18:03) kirjoitti
    Orggilaiset, jotka suunnistavat lauantaina JepJepille NÄHDÄÄN SIELLÄ!!!

Minna ja sininen ZZR
    Ka moi Minna, arvaas kuka täällä :-D

meiltä tais teidän naperolle kotiutua eräs värikäs HD-asu

minäkin edelleen wannabe mutta lauantaina nähdään, olen tulossa
    If I have to explain, you wouldn't understand
    Äh, harmitti vain, kun kirjoittamani, kaikella vakavuudella siihen kryptattu käsitettiin niin kuin olisin ollut wannabee. Puhdas tarkoitukseni oli tukea ja ymmärtää niitä ujoja, joilla on vielä vähän hakusessa kontakti muihin motoristeihin.

Minä en ole mitään muuta kuin silmillään moottoripyörän ja kuskin rakastelija.

Noh, kiitos Sain puhelun päivällä, että lähdehän Jenni kyytiin. Minulle vielä tuntematon kuski tuli valtavan kauniilla pyörällä lähes orgastisen ylväänä pihaan. Hänellä oli kypärä minulle, Miehekkäänä hän vinkkasi minulle hypätä kyytiin, ja lähdimme tällä kyykkypyörällä kiertämään maisemia. Hänen lihaksikas selkänsä suojasi minua, vakaa vartalo takasi kyydissä turvallisen olon. Värisen - en kylmästä, en suinkaan...

Minulle tosiaan teki pahaa tuo edellinen suohon joikhaaminen. Ehkä suurin osa teistä kestää ilkeilyn, mutta minulla tuppaa käymään sydämen päälle. Minulta lähti taju, ja olin sängyllä viisi tuntia, kunnes kykenin jälleen tekemään jotakin, henkeä ahdistaa. Tämän vuoksi minä takaan, etten varmasti tahalteni halua ketään tölväistä. Jos jokin lausumani suututtaa, niin toivoisin minulle annettavan vähän kohteliaampi vinkki vaikka pyytää anteeksi, sillä minä en elä jyrätäkseni, en ketään.

Dakota Greg Zephierin, joka hetkeen ja jokaiseen vuorovaikutustilanteeseen sopiva lause: ”Olen intiaani. Kun olen surullinen, niin itken, kun olen iloinen, niin nauran. Eivätkö kaikki ihmiset tee niin?”
    ~Jenni Elina
    Lainaa (Jenni @ Touko. 10 2006,21:10) kirjoitti
    Minä en ole mitään muuta kuin silmillään moottoripyörän ja kuskin rakastelija.

...tuli valtavan kauniilla pyörällä lähes orgastisen ylväänä pihaan.

Värisen - en kylmästä, en suinkaan...

Miksei kaikki naiset puhu noin meidän harrastuksesta?
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
    Niin se vaan tämäkin ketju meni sitten ilkeilyn puolelle.
    Monikos näistä kirjoittajista on Jennin tavannut ?
    Minä olen ja olen sitä mieltä, että likka on ihan vilpittömästi kiinnostunut moottoripyöristä ja pyöräilystä ja tämä ketju on ollut yksi ilopilleri tällä foorumilla.
    Mielestäni on tyhmää tyrmätä jonkun innokkuus hauskan harrastuksemme pariin.

Tuskin kaikilla asia etenee sillälailla, että ensiksi ostetaan pyörä, luetaan pari opusta ja "ruvetaan" oikeaksi motoristiksi.

Lukematta on minullakin nuo edellä mainitut oppikirjat, en nähtävästi ole sitten oikea motoristi, mut ajellaan eukon kanssa silti lähes kaikki vapaa-ajat, ihan kuin muinoin 70-luvulla, ihan ilman kirjaviisautta.

Älä Jenni pienistä heitoista lannistu, kesähän on vasta alussa
    Jerry Cotton, Siksi ne ei puhu kun ne on sanattomia ihastuksesta.

Ihan oikeasti, mulla on lihakset hyytelöä ja kuola valuu niin että dalidomina vievät sairaalaan aina joka kerta kun olen moottoripyöriä seurannut. Mulle on sinänsä yhdentekevää kuskin ikä ja muut muotoseikat. Vaikka olisi sitä massuakin, niin pyörän päällä taitavalla kuskilla on näky aina ja poikkeuksetta sykähdyttävä. Mulla kääntyisi silmät nautinnosta päässä ellen haluaisi pitää niitä fokusoituneina itse pyörään liikenteessä.

Enkä minä kehu, perhana !! Kerron vain aidon tunteeni.

Elämän tarkoitus on tosiaan 42, niin kuin BlackCat tuossa sanoi. Se taas sisältää oman ajatusmaailmansa, mikä vallan hyvin sopii motoristeille sen enempää asiaa filohsoimatta. Allekirjoitan myös sen, että elämän tarkoitus on elää niin, että voipi keinustuolissa hymistä ja kertoa varsin värikkäitä tarinoita nappisilmäisille kuuntelijoille.
    ~Jenni Elina
    marpii,

Mä olen vaan herkkä ihminen, mutta onneksi täällä suurin osa ymmärtää mitä höpisen, ilman että ryömin kenenkään jaloissa anteeksi pyydellen olemassaoloani.

Olenkin tästä huomiosta erittäin onnellinen.
    ~Jenni Elina
    Anteeksipyynnön paikka olis ihan muulalla kuin Jennillä.

Mutta eipä taida olla olla kanttia moiseen herrasmiesmäisyyteen...
    Kävin Maunulan majalla kaffella. Siellä oli VMPK:n eli Veteraanimoottoripyöräklubin kokontuminen.
    Laitetta oli joka lähtöön, upeita puunattuja koneita ja upeita, todellisia ja aitoja ihmisiä, -oikeita motoristeja. Kyllä aidon motoristin aistii ja tuntee kun hänet vain tapaa. Ei hänen tarvitse paukutella henkseleitään sillä asialla eikä nostella omaa häntäänsä. Menttaali puoli on kunnossa ilman asian erikoisempaa esillenottamista tai todisteluakin.
    Olisi todella upeaa, jos voisi joskus lukea itsensä näiden motoristien joukkoon.

Jenni, ei muut tai muiden mielipiteet tee sinusta sen parempaa tai huonompaa motoristia. Se tunne on sisälläsi, eikä muiden mielipiteet silloin tuntemuksiasi minnekkään hetkauta.
    Sitä paitsi rätkämimmit ovat kovia ja kestäviä naisia niin luonteeltaan kuin mieleltäänkin.
    Eli ryhti suoraksi ja leuka ylös taas ja liity emännöimään upeaa ja mielenkiintoista topiikkiasi.

- PER ASPERA AD ASTRA -
    Mulla on vähän sellainen ongelma, että otan ihmiset vakavasti. Jos minulle sanotaan hyviä asioita, minä otan ne sydämeen, jos minulle sanotaan pahoja asioita, otan ne sydämeen. Tällä kertaa siellä on enemmän hyviä kuin pahoja asioita, joka on yksinomaan teidän ansiota. Ihan oikeasti. Tämä yksi, joka vähän riehaantui minun pohdinnoistani, ei varmaankaan ole tottunut siihen että hänet otetaan vakavasti. Tätä en tarkoita loukkauksena, mutta haluan uskoa häneen siinä mielessä, että jos hän olisi tiennyt satuttavansa, ei hän sitä olisi tehnyt. Minun puolesta hän saa olla ihan rauhassa oman mielensä kanssa, mutta toivoisin hänen vastedes antavan minulle vähän enemmän tilaa, nyt kun tietää kuinka hento olen mieleltäni. Minä vain pohdin asioita, enkä aina osaa ottaa kaikkia maailman ulottuvuuksia huomioon. Sanoja on helppo laittaa peräkkäin, mutten tarkoita niitä niin jyrkästi juuri koskaan. Ottakaa se huomioon, minä kuuntelen mielummin kuin määrittelen. Opin enemmän kun pidän mielen avoinna, ja annan teidän kertoa. Nyt vain vahingossa halusin auttaa ujoja, sillä olen itsekin ollut ujo. Käytin siihen vääriä sanoja jotka ärsytti muutamaa. Olen pahoillani. Se ei ollut tarkoitus, paitsi että ilkeyttä en tule koskaan ymmärtämään. Ketään ei saa kiusata. Kiusia kylläkin

Minun puolesta siis rauha maassa, en katoa täältä mihinkään.
    ~Jenni Elina
    Oikein!! * *Jenni muuten onnistui rohkaisemaan allekirjoittaneenkin...noh, ainakin kokeilemaan tuota kimppa cruisailua. Läksin melkeimpä parhaimmista parhaimman tyypin(joka 'by thö wei' on sattumoisin 20 v vanhempi) kisälliksi tämän kevään "korkkaukselle". Ja aukeni millainen se sosiaalinen puoli on....

Ja oikeasti: 10 v moottoripyörien parissa, ja 3 omistettua ajokkia tarvittiin tähänkin. Minäkö ennakkoluuloinen....??
    Joten tarkastan kantani!!

Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

Kawasaki Ninja ZX-10R
    SABER,

Ilo kuulla, vaikka on se myöskin ilo kuulla jonkun yksikseen ajelevan ihmisen mahtavasta kokemuksesta moottoripyörän päällä, jos vaikka karhu meni tien yli ja hän uskalsi jäädä sitä katsomaan.

Tämän viestiketjun kauniit piirteet ovat tasan tarkkaan jokaisen yhteistyötä, joten sille
    ~Jenni Elina
  30.  

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (Jenni @ Touko. 10 2006,22:22) kirjoitti
    Tämän viestiketjun kauniit piirteet ovat tasan tarkkaan jokaisen yhteistyötä, joten sille
Sivu: 11 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen