Sivu: 10 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 757:sta
    Lainaa (Katyanna @ Touko. 10 2006,10:10) kirjoitti
    Varoituksen sananen: en oo paljoa ajanu ja aristelen vääntää kaasua, kuten arvata saattaa. Toivottavasti vauhti ei ole itsetarkoitus * Letkeetä ajoa porukassa???
    Ison maailman aikaan mulla oli kaveri, joka oli lennonopettaja.
    Hän harrasti myös taitolentoa. Omisti myös venäläistekoisen, 2-paikkaisen JAK-42:n (?). Hän vei minut kerran lentämään kun tiesi miten paljon tykkään lentämisestä. Ajeltiin hyvin säyseesti ja mukavasti vaikka kone jonkunlainen temppukone onkin. Sain vastauksen, että yks pahimpia palveluksia on pilata lento tekemällä semmoista mihin toinen ei ole tottunut ja aiheuttaa kenties ikuisen karhunpalveluksen. Viisaita sanoja.

Vaikka tässä foorumissa näyttää olevan monenlaisia koohottajiakin, en usko että Masquerade tai muut kaverit haluaa tehdä ajosta epämiellyttävän esimerkiksi ajamalla epämukavan kovaa. Siis sinulle epämukavan.

Oikein hyvä Masquerade.

Ei luulisi savolaisten ujoja olevan vaikka silta vähän näyttää.
    Vai onko Mikkeli jäänyt prutkuttelun kehitysalueeksi.
    Kyllä siellä katuja ja teitä on. Vanhin veljeni eli siellä ja kuolikin (liian aikaisin). Siis tiedän että teitä ja katuja on.

Etsitään Katyennelle Mikkelistä kaveriporukkaa.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Lainaa kirjoitti
    Tuksa, Sie oot ärsyttävä siinä mielessä, että kun sulle heittää pahinta läppää, katsot sinä tyynenä takaisin ja vastaat "Ai, mulle taasen kävi niin että..." ja heität vastapalloon vähintään yhtä pahan - syö naista moinen
    Argh! Tarkoitus ei ole missään tapauksessa järkyttää ihmisiä / laittaa paremmaksi / pahemmaksi missään suhteessa. Olenhan vaan yrittänyt verrata omia kokemuksiani muiden kokemuksiin, vaan kun en osaa pitää turpaani kiinni, niin aina saan hävetä ja kärsiä ( T-Paidasta lainattua).
    Pitänee ottaa yhteys lääkäriini ja pyytä vahvempia rauhoittavia. *Huitoo olemattomia kärpäsiä (Musca domestica) ympäriltään *

Lainaa kirjoitti
    Hypähdin jo sydän pompsahdellen, että Tuksa olisi myös tullut (joo, no kukapa ei häneen ihastuisi...) mutta se olikin joku muu.

En valitettavasti kerenny käymään ennen töihinlähtöä ostamassa jäätelöä, tupakkia, kahvipakettia, ässä-arpaa, pringlesiä, ilta-sanomia, karkkia ja täyttä kuponkia lottoo. Mut yritän tällä viikolla käydä piristämässä sun päivää, jos vaan oot töissä ennen kolmee. ( Sitäpaitsi niitä on aika monta jotka ei oo muhun ihastuneita, esim. osa vaimon kavereista. Muutaman kerran oon kuullu lauseen : " Ai, se tuokin on vielä täällä ". Missäs hitossa mun pitäs olla jos en kotonani, miunhan se pitäs niiltä kysellä et miks ne on täällä, meidän kämpässä, mut kai niillä ei oo paikkaa minne mennä, niin siks ne vetelehtii täällä..)

Tuohon uskontohommaan en sotkeennu, saattaa vielä puhjeta uskonsota jos kärkevän kommenttini laittaisin tähän :___ , Enkä haluaisi pilata yhteisön hyvää henkeä tarpeettomalla kommentilla, joka vaan johtaisi siihen, että kaikki motoristit näyttäisivät minulle alahampaitaan kohdattaessa. Myöskin ärpällä ois turha käydä, varmaan olisi oven edessä pönkä ja Jenni tiskin alla piilossa. Myöskin jos joku pomo lukisi tätä palstaa, voisi olla että loparit kopsahtasi.

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>editti: en vaan vieläkään osaa kirjoittaa vieheettä</span>

=9mm - One size, Fits all=
    ------------------------------------------------------------------------
    Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
    Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
    Lainaa (Jenni @ Touko. 10 2006,08:59) kirjoitti
    Jatketaas seuraavasta aiheesta.
    Mikä on elämän tarkoitus?
    Onko iso mopo haaveissa, vai onko pienempi mopo jostakin syystä parempi? Onko värillä väliä, vai riittääkö vain mopo olemukseltaan, ääneltään, tuntumaltaan?
    no, minä taidan ensimmäisenä näihin vastata

Elämän tarkoitus on suklaa. Siitä ei sen enempää, vaan siirrytään seuraavaan.

Ultimate haaveissa on FatBoy, sillä olen tykännyt ajaa eniten. Mutta matkalla sinne ajattelin hommata ensin sen Sportsterin (1200Customin), kun on tässä jokunen vuosi ollut taukoa, etten ole päässyt pyörän päälle ollenkaan, ja suoraan sanottuna sellainen leveä ukko jalkojen välissä pelottaa - pitää harjotella ensin vähän pienemmällä

*muoks* väreistä jos puhutaan niin mulla on joku ihme violettifetissi, mutta mustan saattaisin ottaa, kun kontrastina tykkään siitä kiiltävästä kromista

If I have to explain, you wouldn't understand
    Voi jee.. menihän tässä tunti jos toinenkin lukiessa..
    Ihana huomata että (rohkeita) ihmisiä on olemassa..
    Jenni- Älä menetä ihailtavaa kykyäsi ihastua maailman pieniin asioihin ja vähän isompiinkin.
    Katyana- Mene vaan joukkoon jutteleen jos näät pyöriä parkissa.Aina nuo miehet yhden naisen joukkoon ottaa.
    Ja teille muille- pohjoseen päin menijät tai tulijat saavat edelleen ulkokahvit jos sää ja työt sallii.. oulun seutulaisiakin voin tietyissä rajoissa kaffettaa..
    Toivottavasti meidän perheen uusi mopoileva jäsen saa myös edelleen posiitivista palautetta ihmisiltä! tähän mennessä niin on kuulemma poikkeuksetta käynyt torilla ja rannoilla.. *
    And again I´m running around, too..
    Elämän tarkoitus? Kehveli, se nääs onkin vaikea kysymys kun sitä oikein pysähtyy tuumimaan... Yhtenä päivänä siihen löytää mielestään täydellisen ajatuksen/vastauksen, mutta seuraavana päivänä siinä ajatuksessa ei taas tunnu olevan mitään tolkkua.

Sille mie en mahda mitään, että se oma pyörä tuntuu juuri itselle parhaimmalta. Oli unelmien riemuvoitto, että tällainen pygmi pystyy ylipäänsä isolla katetulla menopelillä ajelemaan, madallusprojektin jälkeen tosin mutta kuitenkin. Ja ferraarinpunainen väri, se jos mikä osui nappiin ja mieleiseksi!

Jos ylimääräistä valuuttaa olisi, niin kai sitä menisi kauppaan etsimään samanlaista uudempaa

Jenni-ajoissa ja muuallakin edustan kuitenkin edelleen sillä nykyisellä
    (poistettu tili)
    Lainaa (Jenni @ Touko. 10 2006,09:15) kirjoitti
    Näin mano o mano. Moottoripyöräilystä en tiedä mitään, mutta ihmisiä kai tekin olette, te, jotka olette siellä mielellään yksinään. Ymmärrän sen kyllä, sen yksinäisyyden, mutta älkää sentään epäkohteliaita olko ja sitä oikeuttako.
    Yksinviihtyvä ei voi olla ihminen.

Uskomatonta miten mopoton wanna-bee alkaa heti määritellä mopoilijoita ja tietää siitä kaiken. Hohhoijaa.

On siis epäkohteliasta jos ei halua laumaan liittyä. Jos jotain haluat mopoilusta ymmärtää lue vaikka Pizigin Zen ja moottoripyörän korjaus tai Mika Mannermaan Matkalla.
    Nyt kun Jennin asia näyttää kehittyvän hyvin, niin täytyisköhän avata "Mikkelin mimmiliigaa" eli Katyannea varten prutkujen etsintä foorumi.

Vai miten se on Etelä-Savo?

"If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 10 2006,12:03) kirjoitti
    On siis epäkohteliasta jos ei halua laumaan liittyä. Jos jotain haluat mopoilusta ymmärtää lue vaikka Pizigin Zen ja moottoripyörän korjaus tai Mika Mannermaan Matkalla.
    Ei oteta kettuiluna, mut tarkotit varmaan "Pirsig" ja "Zen ja moottoripyörän kunnossapito"

Ja sit saa ottaa vaikka kettuiluna, mutta tuo kirja on vaan yhden ihmisen näkemys moottoripyöräilystä. Eikä itseasiassa edes siitä vaan muistaakseni koko kirja keskittyi lähinnä ihmettelemään jotta mitä ihmettä "laatu" oikeasti tarkoittaa. Ihan sivistävää ja hauskaa luettavaa, vaikkakin vähän pitkäveteinen kirja minun mielestäni, eikä todellakaan sen hehkutuksen väärti mitä siitä on kuullut.

Maailmassa on noin kuusi miljardia mielipidettä moottoripyöräilystä, eikä niistä liene syytä tuomita yhtäkään, eihän?
    Lainaa (Katyanna @ Touko. 10 2006,10:10) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Touko. 10 2006,09:47) kirjoitti
    Mutta, sitten siihen päivänpolttavaan kysymykseen, eli eikö entisessä kotikaupungissani, Mikkelissä, ole muita orggilaisia kuin Katyanna?? Olen kyllä pariakin siellä asuvaa motoristi (ja muutenkin) -kaveria (*) yrittänyt tänne houkutella, mutta heikoin tuloksin. Joka tapauksessa itsekin aion vierailla Mikkelissä äitienpäivää seuraavan viikonlopun ja siitä alkavan toukokuun viimeisen viikon alun keskiviikkoon asti, joten jos porukassa ajelu kiinnostaa, niin tässä olisi yksi osallistuja, ja varmasti ainakin toisen noista kavereista saan messiin. Tekniikasta tiedän suunnilleen riittävästi, eli sen, että kun oikeasta kädestä vääntää alkaa vihellyttämään ja että jarru on vauhdin surma. *
    Jihuu * Kavereita!!!!!!!!!

Toki toki, porukka-ajot!! Vois käydä vaikka Puumalassa ajelemassa, kun en itse siellä ole koskaan käynyt (olen kotoisin e-pohojanmaalta!!) ja maisemat on kuulemma aika vaikuttavat!?? Varoituksen sananen: en oo paljoa ajanu ja aristelen vääntää kaasua, kuten arvata saattaa. Toivottavasti vauhti ei ole itsetarkoitus * Letkeetä ajoa porukassa???
    Jep, Puumalassa olen käynyt Mikkelistä käsin monasti, sekä autolla että pärrällä, eikä siitä pätkä paljoa parane, varsinkin about 20km Anttolan jälkeen Mikkelistä mennessä on oikein mukavat järvimaisemat, ja ainakin yhdellä levähdysalueella, joka on kaikkein parhaalla paikalla, on ollut kesäisin jäätelökioskikin..

Puumalan satama onkin sitten ehdoton stoppi lämpimällä kelillä!

Vauhtia ei mun puolesta tarvitse pitää missään äänennopeuslukemissa, kunhan ei ihan alinopeutta ajella muiden tukkeena. Eli, muun liikenteen mukaan riittää..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    (poistettu tili)
    Lainaa (MadMan @ Touko. 10 2006,12:30) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 10 2006,12:03) kirjoitti
    Ei oteta kettuiluna, mut tarkotit varmaan "Pirsig" ja "Zen ja moottoripyörän kunnossapito"

Ja sit saa ottaa vaikka kettuiluna, mutta tuo kirja on vaan yhden ihmisen näkemys moottoripyöräilystä. Eikä itseasiassa edes siitä vaan muistaakseni koko kirja keskittyi lähinnä ihmettelemään jotta mitä ihmettä "laatu" oikeasti tarkoittaa. Ihan sivistävää ja hauskaa luettavaa, vaikkakin vähän pitkäveteinen kirja minun mielestäni, eikä todellakaan sen hehkutuksen väärti mitä siitä on kuullut.

Maailmassa on noin kuusi miljardia mielipidettä moottoripyöräilystä, eikä niistä liene syytä tuomita yhtäkään, eihän?
    Se sama kirja, minustakin aika tylsä, lukuunottamatta mopoilua koskeva osa. On siinä kaksi varsin erilaista mopoilijaa, tai oikeastaan neljä, kun kyytiläiset lasketaan mukaan. Lähtökohta näillä on erilainen, mutta silti suvaitaan toisen ajatuksia.

Yhden ihmisen näkemyksiä tietenkin. Pointti oli se, että on parempi määrittää mitä hyvää mopoilu tuo itselle, kuin että miten kenkkuja muut ovat kun eivät tee niinkuin minä.

Suvaitsevuutta. Jos joku ei morjesta tai juttele mun kanssa, EVVK. En mä silti epäile sen ihmisyyttä, tai siis en edes ajattele koko juttua.
    R2-D2 , Sinä edustat sitä mielipidettä jonka oletin kohtaavani heti ensimmäisenä, mutta näiden satojen ihmisten joukosta oletkin ainoa. Olet siis harvinaislaatuinen.

Kyllä, aiheutit minulle pahan mielen tuolla, onneksi olkoon.

Nauti nyt siitä. Löit ihmistä joka ei tapa kärpästäkään.

Tuntuuko hyvältä? Uskon, että tuntuu, et muuten olisi noin kirjoittanut. Noh, kukin tavallaan. Minä nuolen hetken haavojani, ja tiedän täällä olevan 99% sakista ymmärtäviä myös kaltaisiani wannabeita kohtaan.

Ja Tuksa Yritin vain saada huomiotasi Ei ole tarvetta anteeksipyydellä sitä, että omaat erittäin hyvän kuuloisen elämän minun silmin katsottuna.

-Cat- Olet niin oikeassa, elämäntarkoitus on yksi maailman muuttuvimmista käsitteistä

Hyvältä kuulostaa, että Katyanna saa omaa porukkaa siellä mukaan ajoon, tämä oikea moottoripyöräilijä

Hyvä hyvä, sinulla on minun korville oikea asenne kaiken kaikkiaan.

elluska, Kiitos

LiveToRide, Hyvä kun vastasit, ja aika hyvin vastasitkin !
    ~Jenni Elina
    Mutta tämä wannebee poistuu linjoilta vähäksi aikaa, sillä en koe ansainneeni mitään paskaa silmilleni.

Suokaa anteeksi te, jotka olette olleet minua kohtaan mahtavia, mutten olisi herkkä ellen olisi aidosti herkkä.

Jatkakaa.

Katyannelle kaikkea hyvää toivon, tästä se lähtee!
    ~Jenni Elina
    Lainaa kirjoitti
    Uskomatonta miten mopoton wanna-bee alkaa heti määritellä mopoilijoita ja tietää siitä kaiken. Hohhoijaa.
    No jaa, on varmaan tullut sitten tämä koko aihe luettua läpi ?

Kyseistä " wanna - betä " yhtään tuntien ( saatan ehkä hieman tuntea jo tässä vaiheessa ), hänen tarkoituksenaan ei ole määritellä moottoripyöräilijöitä sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan keskustella kaikkeen aiheeseen liityvästä ja saada kokemuksia näistä päpättimistä sekä ehkä päästä jopa maistamaan sitä vapauden tunnetta minkä saa kun siihen pyörän selkään pääsee matkaamaan ( Jopa letkassa matkatessa, pikkasen eritoista kun autolla, vai mitä ?). Tuollaisesta pienestä kipinästä se mullakin lähti, ei tarvinnut olla omaa pyörää alla. Silti jossain tuolla syvällä rintaontelon vasemmalla puolella tunsin itseni motoristiksi. Riitti kun pääsi kerran kesässään joko kyytiin tai jopa ajamaan. Silloin sain myös kritiikkiä tuosta pyörättömyydestä sellaisilta tyypeiltä, jotka omistivat pyörän, mutta eivät kirveelläkään suostuneet kertomaan niistä kokemuksista, joita olivat saaneet sen pyörän selässa. Silloin päätin, että jos minulla joskus oma pyörä on ja joku minulta kysyy siitä tai sen antamasta fiiliksestä, yritän välittää sen tunteen hänelle keinolla millä hyvänsä.

Mielipide on kuin *****reikä, jokaisella on omansa.
    Toisin kuin noita ko. ruumiinaukkoja, tapanani on ollut kunnioittaa toisten mielipiteitä tai analyysejä, sen kummemmin niitä arvostelematta, mutta kun tähän vaan oli pakko vastata. Oli tuo niin törkeä kommentti " aikuiselta " " motoristilta "...

Lainaa (R2-D2 @ Touko. 10 2006,12:45) kirjoitti
    Yhden ihmisen näkemyksiä tietenkin. Pointti oli se, että on parempi määrittää mitä hyvää mopoilu tuo itselle, kuin että miten kenkkuja muut ovat kun eivät tee niinkuin minä.

Suvaitsevuutta. Jos joku ei morjesta tai juttele mun kanssa, EVVK. En mä silti epäile sen ihmisyyttä, tai siis en edes ajattele koko juttua.
    *Asian vierestä ja siihen puuttuen, piti saada Kukkokin tunkiolle paskaa potkimaan.*

Kuinkas kauan herra on harrastanut "moottoripyöräilyä"?
    ja kuinka kauan olet laskenut olevasi "motoristi"?

Kuinka muuten voit määritellä motoristin kuin hänen luonteen mukaan?
    Liivien värin ja vaarallisuuden mukaan? Merkin kautta?

Anna kaikkien kukkien kukkia ja koita suvaita nekin jotka vasta nupulla ovatten, tuskin tekevät sulle pahaa (tosin voit olla allerginen, jopa toiselle sukupuolellekkin?)

*Sori kava10, ei ole tarkoitus plagioida pahasti, muttakun alkoi ottamaan päähän moinen maahanlyöminen....* *

Edittiä perkeles: olenkos mäkin nyt sit wannabe kun mulla ekaan kertaan kuuteentoista vuoteen ei ole 2-pyörästä moottoriajoneuvoa?
    tai toisin sanoen ekan kerran kahteentoista vuoteen mulla ei ole moottoripyörää?

Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
    (poistettu tili)
    Lainaa (Kukko @ Touko. 10 2006,13:10) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 10 2006,12:45) kirjoitti

*Asian vierestä ja siihen puuttuen, piti saada Kukkokin tunkiolle paskaa potkimaan.*

Kuinkas kauan herra on harrastanut "moottoripyöräilyä"?
    ja kuinka kauan olet laskenut olevasi "motoristi"?

Kuinka muuten voit määritellä motoristin kuin hänen luonteen mukaan?
    Liivien värin ja vaarallisuuden mukaan? Merkin kautta?

Anna kaikkien kukkien kukkia ja koita suvaita nekin jotka vasta nupulla ovatten, tuskin tekevät sulle pahaa (tosin voit olla allerginen, jopa toiselle sukupuolellekkin?)

*Sori kava10, ei ole tarkoitus plagioida pahasti, muttakun alkoi ottamaan päähän moinen maahanlyöminen....* *

Edittiä perkeles: olenkos mäkin nyt sit wannabe kun mulla ekaan kertaan kuuteentoista vuoteen ei ole 2-pyörästä moottoriajoneuvoa?
    tai toisin sanoen ekan kerran kahteentoista vuoteen mulla ei ole moottoripyörää?
    Onko Kukolla luetun ymmärtämisessä useinkin vaikeuksia? Missä mä olen väittänyt olevani motoristi? Mua ei edes kiinnosta määritellä kuka on motoristi, kuka ei?
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 10 2006,13:16) kirjoitti
    Onko Kukolla luetun ymmärtämisessä useinkin vaikeuksia? Missä mä olen väittänyt olevani motoristi? Mua ei edes kiinnosta määritellä kuka on motoristi, kuka ei?
    no onhan mulla,

Ei tässä ollutkaan siitä kyse, kysyinkin vaan että oletko pätevä muita määrittelemmän?
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
    Lainaa kirjoitti
    No se on hyvä se, kivat sulle. Taitaa olla muutenkin vähän ärripurrikeksiä aamulla haukattu, kun tuntuu että tässä nyt sotketaan vähän tahallisen tuntuisesti näitä puuroja ja vellejä. Oiskos siinä mitään itua että r2 menis vaikka vähäksi aikaa päikkäreille, niin voisi sitten myöhemmin illalla keskustella ihan kiltisti muille..

( Ihan oikeasti, kaikella kunnioituksella.. )
    Hassua, miten jotakuta ketä ei tosielämässä kiinnosta toisten ihmisten tekemiset, ajatukset tai sanomiset, kiinnostuu niistä aivan suunnattomasti täällä virtuaalimaailmassa...
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Johan nyt tunteet kuohuu yli äyräiden täällä, rauhoittukaa hyvä immeiset, eihän tässä nyt kovinkaan pahaa läppää ole heitelty puolin tai toisin..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Puuttuu se motoristin määritelmä vielä...
    Lainaa kirjoitti
    Hassua, miten jotakuta ketä ei tosielämässä kiinnosta toisten ihmisten tekemiset, ajatukset tai sanomiset, kiinnostuu niistä aivan suunnattomasti täällä virtuaalimaailmassa...
    Ja vielä hassumpaa se, että niistä ruvetaan vetämään palkokasveja nenään ja provoamaan verbaaliseen taistoon. Toisaalta, voihan sitä tuntea itsensä tärkeäksi ja päteväksi tuollakin tavalla.

Säälittävää
    Lainaa (kaasunalle @ Touko. 10 2006,13:30) kirjoitti
    Tästähän oli vääntöä jossain toisaalla, mutta taitaa olla niin että motorismia ei voi määritellä ilman useampaa alalajia.. esim. wannabe-motoristi, motoristi, tosimotoristi. Sitten on vielä niitä jotka vaan ajelee MP:llä eikä kuulu mihinkään ryhmään noista

Mutta tosiasissa ketään ei taida oikeasti kiinnostaa.. eihän
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Lainaa (Earthend @ Touko. 10 2006,13:39) kirjoitti
    Lainaa (kaasunalle @ Touko. 10 2006,13:30) kirjoitti
    Tästähän oli vääntöä jossain toisaalla, mutta taitaa olla niin että motorismia ei voi määritellä ilman useampaa alalajia.. esim. wannabe-motoristi, motoristi, tosimotoristi. Sitten on vielä niitä jotka vaan ajelee MP:llä eikä kuulu mihinkään ryhmään noista

Mutta tosiasissa ketään ei taida oikeasti kiinnostaa.. eihän
    ei. jokanen tuntee sisimmässään onko motaristi, ja se riittää.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (Bluesman @ Touko. 10 2006,12:40) kirjoitti
    ei. jokanen tuntee sisimmässään onko motaristi, ja se riittää.
    Se taas voi johtua vääränlaisesta ruokavaliosta. Esim. linssikeiton tai runsaan valkosipulin jälkeen tunnen sisimmässäni olevani kaksitahtinen crossipyörä.
    Lainaa kirjoitti
    Se taas voi johtua vääränlaisesta ruokavaliosta. Esim. linssikeiton tai runsaan valkosipulin jälkeen tunnen sisimmässäni olevani kaksitahtinen crossipyörä.
    Meneekös baari-illan jälkeen ikinä tuntemukset 4-veto mönkijän puolelle ? Mulla saattaa aina niin käydä, tosin aamulla on sit tärinät samanlaiset kun piikkausvasaralla, mut siinähän ei oo taas pyöriä. Varmaan siis vielä etsin sitä motoristin identiteettiäni. *menee takasin sohvan alle*
    Eiköhän pysytä aiheessa ja jätetä se "motoristin määrittely" ja vääntäminen muualle. Pidetään hauska ketju sellaisena.

Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Lainaa (Tuksa @ Touko. 10 2006,13:53) kirjoitti
    Meneekös baari-illan jälkeen ikinä tuntemukset 4-veto mönkijän puolelle ? Mulla saattaa aina niin käydä, tosin aamulla on sit tärinät samanlaiset kun piikkausvasaralla, mut siinähän ei oo taas pyöriä. Varmaan siis vielä etsin sitä motoristin identiteettiäni. *menee takasin sohvan alle*
    Minä kun olen luullut että se dagen efter on kuin V2:lla ajaisi
    <br /><br type="_moz" />
    Lainaa kirjoitti
    Eiköhän pysytä aiheessa ja jätetä se "motoristin määrittely" ja vääntäminen muualle. Pidetään hauska ketju sellaisena.
    Aivan, eli takaisin aiheeseen.

Lainaa kirjoitti
    Mikä on elämän tarkoitus?
    Onko iso mopo haaveissa, vai onko pienempi mopo jostakin syystä parempi? Onko värillä väliä, vai riittääkö vain mopo olemukseltaan, ääneltään, tuntumaltaan?
    Elämän tarkoitus käsitteenä on aika kattava, mutta tässä minun näkemykseni: Yritä elää elämäsi täysillä, joka hetkestä nauttien, vastoinkäymisistä oppien. Elämän ehtoopuolella on helpompi jakaa kokemuksia ja tuntemuksia niille, jotka sinun jälkeesi jäävät ja heidän on mahdollista täten välttää tekemäsi virheet ja löytää opettamistasi nautinnoista uusia ulottuvuuksia. *

Isompi mopo on haaveissa. Pienemmän jätän mahd vaimolle, niin Jennillä on sit 2 kpl paikkoja joille istua, jos ei omaa pyörää ole. Samantyylinen kustomi se pitää varmaan hankkia, niissä on sitä jotain. Se massiivinen olemus ja se muhkea V-2 Koneen käyntiääni *

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Editti: Näytti jo hyvältä kirjoitusvirheiden osalta, muttakun ei...</span>

Lainaa (kaasunalle @ Touko. 10 2006,13:46) kirjoitti
    Esim. linssikeiton tai runsaan valkosipulin jälkeen tunnen sisimmässäni olevani kaksitahtinen crossipyörä.
    Jep jep... kura lentää komeassa kaaressa molemmissa tapauksissa

Mä jo ehdin tsätissä ihmettelemään että näin pitkä viestiketju ilman v*ttuilua, mutta näemmä unohdin koputtaa puuta asian johdosta. Noin niinkuin kuvainnollisesti.

Jennin (ja kava10:n ja monen muun) elämässä on se hieno puoli, että ilot ja fiilikset on isoja ja äärimmäsiiä, mutta valitettavasti ne surutkin on sitten ihan yhtä isoja ja äärimmäisiä... näin ne asiat vaan pysyvät tasapainossa ja elämä jatkuu.

Eiköhän tosiaan pidetä moittimiset ja ärrimurrittelut poissa edes tästä yhdestä ainoasta ketjusta ja puretaan ne sitten jonnekin muualle. Jookostakookosta?

Ja nyt pitää kuunnella Ievan polkka, siitä tuloo hyvälle piälle
  30.  
    Lainaa (MadMan @ Touko. 10 2006,14:22) kirjoitti
    Lainaa (kaasunalle @ Touko. 10 2006,13:46) kirjoitti
    Esim. linssikeiton tai runsaan valkosipulin jälkeen tunnen sisimmässäni olevani kaksitahtinen crossipyörä.
    Jep jep... kura lentää komeassa kaaressa molemmissa tapauksissa

Mä jo ehdin tsätissä ihmettelemään että näin pitkä viestiketju ilman v*ttuilua, mutta näemmä unohdin koputtaa puuta asian johdosta. Noin niinkuin kuvainnollisesti.

Jennin (ja kava10:n ja monen muun) elämässä on se hieno puoli, että ilot ja fiilikset on isoja ja äärimmäsiiä, mutta valitettavasti ne surutkin on sitten ihan yhtä isoja ja äärimmäisiä... näin ne asiat vaan pysyvät tasapainossa ja elämä jatkuu.

Eiköhän tosiaan pidetä moittimiset ja ärrimurrittelut poissa edes tästä yhdestä ainoasta ketjusta ja puretaan ne sitten jonnekin muualle. Jookostakookosta?

Ja nyt pitää kuunnella Ievan polkka, siitä tuloo hyvälle piälle
    vedetäänkös letkis porukalla?...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
Sivu: 10 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen