Tervehdys! Olen täällä kuokkavieraana, sillä en voi kuin kadehtien seurata kauniita olentoja tienpäällä, moottoripyöräilijän ja pyörän kokonaisuutta
alunperin lähdin kysymään, josko Joensuun Papinkatua ajava hopeanharmaa kaunis eläin tämän näkisi, että olen seurannut sinua kaksi vuotta, ja pääni hajoaa jos et koskaan pysähdy kadulla olevaan liikkeeseen vaikka kahville. Mutta toisaalta, en minä henkilöitä niinkään kaipaa, vaan näitä pyöriä, joten saa tämä viesti johtaa muuhunkin informaatioon kuin vain yhden hopeanharmaan pyörän näkemiseen paikallaan
![]()
~Jenni Elina
noniin, jotka joensuussa kurvailee niin eiku etsimään kyseistä mopoa![]()
Eli sit kaikki poikamiehet, pyörä hopeaksi ja Joensuuhun ajelemaan!
xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
![]()
![]()
Aika hyvä
![]()
~Jenni Elina
Hahhhah! Näin juuri(contest @ Huhti. 20 2006,22:18) kirjoitti
![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Noh, ei tässä kosimassa olla. Olisi vaan mukava kätellä ja vaihtaa muutama sana tämän Hopeanharmaan eläimen kanssa, kerran sitä jo vuosia olen seurannut. Tietty, jos linssiludetta löytyy, otan mielelläni kuvia. Jos siis on naimisissa oleva mies, tai heteroseksuaali nainen, niin ei syytä huoleen, olen kiinnostunut vain pinnallisella tasolla. Ainakin tässä vaiheessa.
~Jenni Elina
Hei mutta mulla olis hopea ajotakki!!?
Huomenna Joensuuhun![]()
"Always on the run"
snocross, Käyhän näyttäytymässä huvin ja harrastuksen vuoksi Papinkadun ärrällä jos ennen kolmea siihen satut. Älä säikähdä sitä mielipuolisen näköistä myyjää siellä. Jos hengität rauhallisesti, etkä tee äkkinäisiä liikkeitä, saatat selvitä hengissä. Jos vaaratilanteita ilmenee, heittäydy lattialle sikiöasentoon ja teeskentele kuollutta....![]()
~Jenni Elina
Tää oli oikee päivän piristys
Mopon nokka osottaa varmasti Joensuuhun huomenna jos tää lentsu joka yrittää kovasti ei iske.
Jos en huomenna pääse, niin toimin nuiden antamiesi ohjeiden mukaan joskus myöhemmin vaikka siinä torilla. Jos et itse satu näkemään, niin todennäköisesti saat lukea siitä seuraavan päivän karjalaisesta![]()
"Always on the run"
Varsin taitava valokuvaaja/piirtäjä näyttäisi olevan tämä tyty.
T: Googlettaja
"Always on the run"
Kiitos takaisin, päivän piristys oli myös tähän suuntaan! Ajelkaa vaan mopoinenne siitä ohi, niin asiakaspalveluni paranee potentiaalisesti mieleni kohotessa näiden ylväiden ilmestysten edessä. Ja jos se hopeanharmaa eläin sattuu tielle, niin vihjaista saa hälle, että olisi mukava mun kätellä. Tai jos säikähtää tätä varsin hurjaa ulkomuotoani, niin voin minä ikkunalasin ja kaltereiden takaa huikkasta terveiset jos hän siihen kadulle pysähtyy - kuka sitten lieneekään. Kahvia en sitten tarjoa kenellekään(pomo suuttuu moisesta), mutta halukkaasti kuuntelen juttuja ajoreissuista ja pyöristä itsestään, joten niitä saa käydä kertomassa ihan vapaasti.
snocross, Anna nyt lenssun parantua, mutta toivotaan että pääset piristämään huomista työpäivääni kioskilla, ettei sentään torilla...juunou. Ja saa siinä tosiaan käväistä pyörä kuin pyörä, meinaan niistä pyöristä tässä ollaan kiinnostuneita, kun en raukka itse omaa![]()
~Jenni Elina
No huhhuh! Onnex kaikki kioskin myyjät ei oo tollasii,eihän sitä ehtis ajeleen(moottoripyörää)![]()
Katellaan kuhan pyörä liikenteessä...![]()
![]()
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
Meitä on siinä kolme työntekijää, eikä ne kaksi muuta varmaan paljoa juttele aiheesta. Minä kuitenkin olen nuorin, hulluin, rentuin, lyhyin, sekä tänään aamuvuorossa. Myöskin lasit heläyttävästä naurusta tunnistaa, en ole niitä hiljaisimpia olentoja tässä maailmassa
Hyvää viikonloppua !
~Jenni Elina
No, onkos asiakasmäärät lisääntyneet huomattavasti kioskilla? Pitänee joskus käydä jäätelöllä vaikka pyörä on musta ja kuski ukkomies.
Taivas saa odottaa
Höh... Asiakkaat kyselivät, onkos tyttö rakastunut kun noin poskia punottaa. No eikäku mie odottelin näkeväni kavalkaadin hienoja pyöriä. Viisi kappaletta bongasin, en enempää. Nyt just taisi tuohon pihalle tulla yksi aika järeen kuuloinen pyörä... *kurkkii ikkunasta*
Mutta siis, kukaan ei pistäytynytEi minua tarvitse pelätä vaikka tuolla yllä uhkailinkin. Varattu, nainen, tai mitä vaan, vaikka Liperistä, kunhan omaa moottoripyörän ja asennetta, olisi kiva nähdä siinä pihalla. Olen suhteellisen vaaraton tyyppi. Tervetuloa siis BlackCat ja vaikka kokonainen perhe pyörän päällä
Näistä moottoripyöristä minä olen eniten kiinnostunut
![]()
~Jenni Elina
Luulis johan on kumma jos ei kioskin myynti rupee lisääntyy tällä mainoksella![]()
Täytynee itekkin pysähtyä jahka mopo on käytössä![]()
busanistit +200mph club finland
joensuun elli se motoristejä nykyään näemmä metsästelee...
elä ja anna muiden roudata
Ellipä Elli, mutta minun käsistäni päässee elossa pois. Minä vain katselisin näitä kauniita olentoja. Treffihauksi en tätä soisi, vaan jos joku haluaa mieltäni ilahduttaa, niin:
A ) Tuo Hopeanharmaan kadunreunassa käymään.
Tahi
B ) Tuo oman pyöränsä nähtäväksi ohi kulkiessaan.
Koko kesä aikaa. Kunhan heti ja nyt.
~Jenni Elina
Kiitos smirre!
Täytyy sanoa, että täällä on - ainakin siltä osin mitä olen saanut kontaktia - kohteliasta ja asiallisen sympaattista porukkaaVarsin hieno huomata, tuli tästä erittäin hyvä mieli
Ajattelin olevani vähän hölmö, mutta otittekin mukavasti vastaan
Kiitos![]()
![]()
~Jenni Elina
^^
" A ) Tuo Hopeanharmaan kadunreunassa käymään. "
Huomisessa Karjalaisessa: Varastettu hopeanharmaa moottoripyörä, pyörä löytyi myöhemmin hylättynä Papinkadun R-kioskilta..![]()
![]()
VTR 1000F -04
Jare,![]()
Keskiviikkona olen iltavuorossa, jos joku ohi ajelee. Tervehdin varmuuden vuoksi kaikkia moottoripyöriä
Hmm...taidan tästä lähtien olla joka ilta töissä, jos se mahdollistaa sen, että saan nähdä näitä kauniita olentoja useammin kadullaSe on oikeasti aina nautinto.
Jatkakaa![]()
~Jenni Elina
Taitaa Jenni olla sukua kava10:lle![]()
samaa mietin(MagnaMan @ Huhti. 23 2006,22:11) kirjoitti
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
kava10? Hän on varmaan seksikäs ja kaunis ja taipuisa kissa?
---jos on, niin ei me sitten olla sukulaisia...
Mää oon vaan tämmöön köyhä mutta silmät päässä, ja näen jos kaunista ja ihailtavaa kohtaan. Voimaa, linjaa, värisyttävää matalaa murinaa ...uhhh....
~Jenni Elina
seksikkyydestä ja kauneudesta en kommentoi, mutta taipuisuudessa taitaa miehellä jo tulla ikä vastaan(Jenni @ Huhti. 23 2006,22:32) kirjoitti
![]()
![]()
mä olen kans asunu joskus 90-luvun alussa 5 vuotta joensuussa,mutta tuli muutettua siitä kylästä pois kun musiikki scene alkoi kuolemaan 90-luvun loppua kohti.. hahaa, pitänee ens kesänä järjestää ekskursio joensuuhun olen sielä käyny viimeksi -97. täältä tulisi ihan mukava ajomatkakin sinne...
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Vai on kava10 miesTadaa, minä se osaan. Pyydän anteeksi väärinkäsitystäni, ei ollut tarkoitus sammakoida.
Joensuuhun vaan, tervetulloo. Tehkää tapaaminen Jokiasemalle rauhallisena ajankohtana, niin mie tuun kuvaamaan kaikkien pyörät ja teen niistä hienon koosteen nettiin, oikein valioiden blogi pyöristä kuvineen. Sitten, kun talven pimeydessä kaipaan sitä kaikkea, voin selailla vapisevin käsin blogia ja kuvia, unelmoida menneistä ajoista siellä Jokiasemalla silloin joskus...![]()
~Jenni Elina
No eiköhän itäsuomalaiset sovita että klo 18.00 Jennin kioskilla kaikki tien päällä olevat :-)(Jenni @ Huhti. 23 2006,21:48) kirjoitti
Taivas saa odottaa