Yhdellä
Kahdella
Kolmella
Neljällä
EAK-koulutuksessa sain kovasti palautetta ko vain kahella sormella jarrutin
pitäs aina olla koko tumppu kahvalla kuulemma
mut jos kaarteessakii joutuu jarruttaan niin huterampi olo on mul ainaskii jos osa sormista eijoo kaasukahvassa kii
Triumph Tiger 800 XRX
Yleensä kolmella taikka sit kaikilla jos on piru merrassa![]()
1 pääasiassa mut jos tilanne vaatii niin sit koko tumppu kovanajarru on vauhdin surma
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Mielenkiintoinen kysymys. Piti oikein ajohanskat panna käteen ja jarrutella. Kaks kummaa: vain etusormella eli yhdellä..
Kahdella sormella. *![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Kahdella sormella painan kahvaa,riittää vielä voimaa näpeissä sen verran(Midis @ Huhti. 20 2006,22:01) kirjoitti
![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Neljällä kun jarrukomponentit on aina keulaöljyn peitossa.
Moottorijarrutuksessa taidan käyttää kaikkia kymmentä sormea, joista kaksi saattaa tehdä töitä etujarrukahvan kanssa samanaikaisesti. Ja oikeastaan jos tarkemmin miettii niin vaikka jarruttaisi takajarrulla jalalla painamalla niin kyllä ne sormet on siinä jarrutuksessa mukana tavalla tai toisella, ainakin tasapainoa säätelemässä.
,
WE BRAKE FOR NOBODY
<br />
Kyllähän sitä neljää tulee käytettyä.![]()
**Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
Kuulun enemmistöön, eli pääsääntöisesti kahdella. Joskus sinne eksyy kolmaskin, neljäs ei yllä ja takajarruun en käytä sormia lainkaan.
Näin myös. Paitsi noilla kahdella vanhemmalla pelillä tulee käytetyä koko tumppua aina.(tuosar @ Huhti. 20 2006,17:39) kirjoitti
kome sinne kahvalle tuppaa aina menemään, vaikka sanotaankin kahden riittävän hyvin.
But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
Yleensä kahella.
Husqvarna SM125s -05 <- Myydään!
Kahdella sormella tulee yleensä jarruteltua, vaikka välillä kahvalle kyllä eksyy pari sormea lisää..
Tullut paha tapa että tulee jarrutettua 1 sormella ja se ei riitä ihan perä ilmaan jarruihin. Kerran meinasinkin mennä tämän takia polkupyöräilijän päälle (sen syy oli kyllä). Viime kesänä koitin etu ja keskisormen ympärillä pitää kumi nauhaa että lähtis luonnostaan se 2 sormea edes kahvalle![]()
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Taidan yleensä rouhaista koko kämmenellä.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
joo, minullakin kaksi sormea kahvalla vähän niin kuin valmiudessa. Sitten tiukan paikan tullen sinne on kyllä vaistomaisesti mennyt neljä sormea.
Jotenkin on turvallisempi olo ajella, kun on kaksi jarrulla odottelemassa alkujarrutusta.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Etu- ja keskisormella. Mopon paikallaan pitämiseen mäessä riittää etusormi.
Nyt en muista kuka nykyisistä motogp-kuskeista jarruttaa keskarilla, nimettömällä ja pikkusormella, mutta oli aika veikeän näköistä.
<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
kolmella, neljällä ja oikean jalan varpaatkin yleensä mukana.
Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
kahdella tai yhdellä
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
riippuu tilanteesta ja hidastuvuuden tarpeesta. äänestin kolmea, mutta kahta käytän paljon ja neljää tulee varmasti käytettyä kovissa jarrutuksissa.
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
Yleensä tulee himmattua vauhtia 2 sormella.
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
Piti oikein hetken aikaa muistellaPääasiassa käytän 2 sormea,mutta taajama-ajossa hidastellaan yhdellä nakilla.