Katso äänestykset tulokset: Matka-ajoa rajoittavat tekijät pyörässäni - Mikä haittaa kaikista eniten ?

Äänestäjät
324. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Lyhyt toimintasäde, pieni tankki / suuri kulutus)

    42 12,96%
  • 2. Melu, korvatulpista huolimatta korvani eivät kestä !

    5 1,54%
  • 3. Satula, liian pehmeä / muotoilu / kova

    42 12,96%
  • 4. Valot, ( at daytime only ;-) valoisalla ei kauas kerkiä !

    15 4,63%
  • 5. Kate, aivan liian pieni / ei lainkaan / väärä muotoilu

    51 15,74%
  • 6. Ajoasento, liian kyykky / paino käsillä / jalkojen paikka

    66 20,37%
  • 7. Tavaratilan olemattomuus / tilojan puute / ahtaat paikat

    63 19,44%
  • 8. T ä r i n ä t ! ....ei kädet / takamus kärsi !

    16 4,94%
  • 9. Tehojen puute, kone käy kuorma päällä liian kovilla...

    24 7,41%
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 74:sta
  1. #31
    Ei tähän mennessä ole rajoituksia löytynyt... Kyllä Gixulla on sinne päästy mihin on haluttu Matkatavaroista tosin täytyy tinkiä mutta tosi mies pärjää kaks viikkoa yksillä kalsareilla, ekan viikon jälkeen käännetään.
    dazuissi.kuvat.fi
    GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
  2. #32
    Näin 190 senttisenä tuppaa olee turhan pitkä noihin laitteisiin, mutta eniten ehkä häiritsee noiden pienet tankit.
  3. #33
    No pieni tankkihan se häiritsee. 300 kilsaa pääsee yhdellä siivulla, sitten pitää taas tankkailla. Vaikka tekeehän se taukokin ihan hyvää...
    9mm, One size fits all...
  4. #34
    Rahan puute sekä pyörän tehottomuus. Piikkinen Virago meinaa hieman hyytyä minun ja kamojen kans ylämäissä, mutta kyllähän sitä tuollakin matkaa ajelee kunhan ei pidä turhaa kiirettä :-)
    "We need a plan - Let's play dead"
  5. #35
    ei ainakaan vielä tule harrastettua niin pitkiä reissuja, että tavaratila loppuis kesken. varmaankin sitten joskus...
    kyllä kai se pahin on tankin koko, mutta voihan sitä parin sadan jälkeen muutenkin pitää pienen jaloittelu tauon. eikä tankkaaminen maksa paljon,kun tankaa vähän kerrallaan
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  6. #36
    Noista vaihtoehdoista ei mikään. Jos siellä olisi lisäksi ollut mukana "ketjut ja niiden jatkuva rasvaaminen", ei sekään olisi ruksia saanut.



  7. #37
    No eipä mikään noista. Ilmeisesti mun mopovalinnat on sitten osuneet nappiin, kun ajoa rajoittavat jutut on aina löytyneet kuskista.
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  8. #38
    Saata.a kun joutuu olemaan duunissa yötäpäivää.
    Tiedetään, ammatinvalinta kysymys mutta
  9. #39
    Eipähän ole mikään häirinny menoa.
    Moni vois väittää konetehon loppuvan, oikeesti se mihkään lopu. Ennen vanhaan matkailtiin pienempi tehoisilla vehkeillä ja hyvin pärjättiin.
    Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
  10. #40
    kyllä matka-ajoa työtä tekevällä ihmisellä varmasti rajoittaa tuo vapaa-ajan puute. Mihin on maailma menossa kun työ haittaa vapaa-ajan viettoa *
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
  11. #41
    Aika taitaa olla suurin Rajoite.....
    Reissut mielessä........
  12. #42
    Ainoa mikä rajoittaa tällä hetkellä on se, että pleksi heittää kaiken viiman suoraan kaulaan tällä hetkellä. Mutta onneksi se on helposti korjattu.
    Suzuki GSX 600F -89 (myyty)
  13. #43
    Lainaa (terä1krr @ Huhti. 18 2006,22:18) kirjoitti
    Lompakko ja työt rajoittaa
    sama täällä, aina töissä ( pomo usein vapaalla ) ja rahaa ei liiemmin ole no jottei tämä ihan purnaamiseksi mene niin lisätään vielä pyörän melko rankka ajoasento..

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  14. #44
    Perhe, sitä kautta ainainen rahan tarve ja sitä kautta jatkuvasti lisääntyvät työt

    Mopoon ihan tyytyväinen, taipuu hienosti pidemmällekin matkalle täydellä kuormalla jos nyt tankki sais olla tuplaten isompi niin ei tarvis joka näreen juureen sen takia parkkeerata.
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  15. #45
    kyllä se tuohon ykköseen osui, 9l tankilla ei kauheen pitkää taivalta väännetä tankkaamatta... *
    mutta suurin rajoittaja on työnantaja, sille olisin ääneni antanut jos vaihtoehto olisi ollut
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
  16. #46
    Lainaa (Sohvaperuna @ Huhti. 18 2006,19:08) kirjoitti
    Kohta 11: Liian lyhykäiset lomat!
    mitkä lomat...
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  17. #47
    Pyörän pienuus.

    192cm ja 600f CBR, puutuu kutakuinkin joka paikka.
    Mutta ei se mitään, pyörä tien sivuun tms ja nortti huuleen.
    5min ja taas jaksaa mennä.



    Vanhus:
    Honda CBR 600f -89
  18. #48
    Eniten mun matkailua rajoittaa tällä hetkellä se kun on pyörä ollut korjattavana 22 vrk. eikä vieläkään valmis. SA***NA!
  19. #49
    Vastasin tavaratilojen puute (mikä on osittain kyllä tottakin). Suurempi syy on melkein kuljettajan saamattomuus. Kun pelkääjäkään ei pysty pitkiä matkoja paksissa roikkumaan, ei pitkiä reissuja hirveästi tule tehtyä.
  20. #50
    Tällä hetkellä rajoittavin tekijä on se, että mopo on osittain purettuna...



    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  21. #51
    Kahvin ja röökin tarve...eka syy miksi pitää edes hetkeksi pysähtyä.
  22. #52
    Lainaa (uncle_mickey @ Huhti. 18 2006,19:28) kirjoitti
    kohta 13:naputtava avokki

    tykkää kyllä mopoilusta mutta ei jaksa istua yli 80km pätkiä...
    sama probleema
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
  23. #53
    Kyllä se tuo katteettomuus on se rajoittavintekijä. Sit tulee väännön puute.. No joo..kuskistahan se on kait eniten kiinni.
    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

    Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

    Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
  24. #54
    Pieni tankki ja lomien lyhyys eli rajallinen määrä vapaata. Mikään muu ei rajoita.
    GSX 1400 -06
  25. #55
    Vapaa-ajan puute.
  26. #56
    Suurin miinus kyykyssä on tavaratilojen puute. reppua ei viitsi ottaa selkään, laukut huonontaa ajo-ominaisuuksia ja näyttää naurettavilta jne...
    -> Otetaan kaveri matkaan mukaan ajamaan huoltoautoa !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  27. #57
    Perse.

    Puutuu liian nopeasti ja palautuu hitaasti.
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  28. #58
    Lapset rajoittaa...ei ne mahdu mukaan ja pitäishän sitä kotonakin olla niiden kanssa.
  29. #59
    Ajoa rajoittaa ainoastaan plexin ja katteitten puuttuminen, eli kyseessä 600 Ducati monster dark. Mutta sitkeydellä sitte ajellaa kyllä se 350 km putkeen (tankkaustauolla)....joten onko se nyt sitte kuitenkaan rajottava tekijä Ehkä kuitenki eniten ottaa päähän toi tankin pienuus (20 litraa) ja tankkaaminen jatkuvasti (no 200 km välein)...
    "Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"
  30.  
  31. #60
    Ei voinut valita.

    Taitaa ainakin toistaiseksi ainoa rajoittava tekijä olla ajan puute. Onneksi nyt alkaneena ajokautena on nyt vähän ehtinyt järjestää osittain työn merkeissä pidempiäkin rupeamia. (radalla tuli käytyä jo, lapissa elokuussa ja siinä välissä ainakin pari eteläsuomen reissua)
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen