broidin kawassa kumma vika.lähtee hyvin käyntiin mutta käynti muuttuu raskaaksi ja kun lähtee ajaa pätkii ja paukkuu pakoputkessa eikä saa kierroksia yli neljään tonniin.kokeiltu sytkäboksia kaverin pyörästä eikä parane.tulpat vaihdettu ja pyörä muutenkin säädetty korjaamolla.olisko puolissa vikaa toivottavasti ei kun niitä ei enää saa mistään.olisin kiitollinen pikaisista neuvoista
Ilmaputsari tukossa?
Jakoketju hypännyt?
Onko vanhat bensat tankissa?
Noin aluksi..![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
jakohihnaa en epäile koska on välillä toiminut hyvin.putsarit tarvike sellaisrt luotimalliset.putsattu säännöllisesti.bensa oli tuoretta kun alkoi syksyllä temppuilee.käskin broidin vaihtaa sytystulpat vaikka kertoi vaihtaneensa viime keväällä.sanoin että tulpat voi mennä ihan milloin vaan.ja sitten tarkistaa sytkäboxin maadoituksen.hän oli jo tilaamassa uusia puolia,mutta sumekolla sanoivat että valmistus lopetettu eikä enää saa.ihmeellistä..........jos nämä ei auta oliskohan viisainta kiikuttaa kaasareiden säätöön.kiitos näistä neuvoista etukäteen ja jos jotakin muuta tulee mieleen niin kiitollisenä otan vinkkejä vastaan.![]()
Jonkulaista vastaavan tyyppistä häiriötä mulla oli pikku kawassa.. Vaihtelin suuttimia ja koitettiin säätää vaik kui.. mut ei auttanut..
Mut sitte vaihettiin tulpanjohdot... heti helpotti...![]()
Suzuki RF600 -96
(Suzuki GS500EZ -82)
Yamaha PW50
PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
hienoa naisia paikalla.olin juuri katsomassa broidin pyörää ja hän laitteli uusia tulppia.tulppahatut oli hapettuneita ja niitä putsailtiin.laitettiin kosteuden poistajaa.akku tyhjä mutta otettiin autosta virtaaaaa.lähti käyntiin mutta röpöttää.täytyy ladata akku ja katsoa sitten.kiitos neuvosta ne kaapelitkin voi olla syynä.hyvää alkavaa pyöräilykautta
Juu, vaihda samalla ne tulpanhatut (vaikka aika erikoiset ovatkin).
Jos ei kumet ole pitäviä, niin vesi menee reikään ja aiheuttaa kipinänhukkumista.
Ellussahan on myös sivutuki-kytkin joka estää liikkeelelähdön. Ne kytkimet vittuilee vanhemmiten, joten tsekatkaa sekin jos ei muu auta. Itse otin pois koko kytkimen turhanpäiväisenä.
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
kävin broidin luona .tulpat oli vaihdettu ja korroosiot putsattu ja laitettu kosteus suojaa.käytiin koe ajolla ja kulkee kuin enkeli.joo ulompi hattu ainakin vuotaa vettä sisään.vaihdetaan myös tulpan kaapelit varmuuden vuoksi.kiitos vaan teille kaikille.tämä onkin tosi hyvä juttu eli näyttää siltä että edelleenkin motoristit autoiliota fiksumpia.
Eliminaaattoreis se ongelma.Tulpanhattujen koloihin menee roskaa ja kosteutta.Itse yritin ratkaista ongelmaa laittamalla ylimääräiset kumilärpäkkeet hattujen jatkeeksi...ettei menis rosdka koloihin.1 mm vahvaa kumimattoa...
toimii ja ei toimi...
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?