Tyhjennättäkö jokaisen öljynvaihdon yhteydessä myös öljynlauhduttimen?![]()
Bandit 1200S -06
Silloin kun meikäläisellä oli sellainen vekotin, niin en sitä tehnyt. Eikä kyllä hayneskaan mainitsenut asiasta mitään, enkä minä ajatellut edes koko asiaa...
Hyvä kysymys muuten![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
eikö se muka tyhjene siinä samalla
ainakin omassa ähvässä koneen kupeessa sanotaan 3,9litraa.
viimeks kun vaihdoin niin meni kuitenkin 4,2l ennenkuin oli tarkistus ikkunan ylärajassa
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Eipä siellä lauhduttimessa taida olla mitään muulloin kuin koneen käydessä. Ne öljythän valuu öljypohjaan kun koneen sammuttaa. Niin kuin pitääkin.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Kyllä omassa ainakin molemmat letkut tulevat yläpuolelle, eli ei tyhjene itsestään. Eilen vaihdoin öljyt ja samalla irroitin ja tyhjensin lauhduttimen. Taitaapa ne "paskat" kerääntyä lauhduttimen pohjalle. Öljyä lauhduttimeen menee vajaa 0,5L.(wekkuli @ Huhti. 18 2006,17:31) kirjoitti
Bandit 1200S -06
Tänään tein 1000 kilometrin huollon GSX 1400:seen. Öljynlauhduttimeen jää vaihdon yhteydessä öljyä, joissain malleissa jopa aika paljon. Tässä GSX 1400:n öljymäärät:
pelkkä öljynvaihto 4,2 litraa
öljynvaihto + suodattimen vaihto 4,8 litraa
koneen kokonaisöljymäärä 5,7 litraa
Lähde: Suzukin 350 sivuinen huoltokäsikirja
Suzuki GSX 1400, Kawasaki GTR 1400