Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    tossa pari viikkoo sitten kyselin -83 katanasta.
    nyt kiinnostuksen kohde on otsikon mukainen mopo vuosimalli -85
    kävin viikloppuna kattomassa ja olihan se ihan kivan näköinen peli(jotenki noi vanhat kolahtaa )

mopossa on wisecot ja poraus noin 1200. laserin performanse putkisto löyty ja suodatin ja nää blaablaablaa normi jutut.
    mittarilukema oli jotain 86tkm ja mopon kunto oli hiton hyvä,parempi ku oman -89 äffän.
    ajamaan en päässy ku oli kunnon hiekkavellikuratie,mutta tulihan sitä pihassa käytettyä ja päällä istuttua.
    soundit oli ihan mahtavat laserin putkistolla

kertokaa kokemuksista

e:kirotusvireet

Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    kattila on varma, wisecoilla varmasti myös toimiva. ainut mistä suzukit vähän kärsivät ovat eriasteiset sähköviat. varmistu jotenkin että laturi toimii ennen ostoa. kallis käämiä uusiksi.
    muuten mukava peli jos tykkää kasaripyöristä.
    tuon ikäisessä kunto ja huolenpito ratkaisee joten jos vaikuttaa hyvin pidetyltä eikä hinta ole mahdoton niin osta pois. bajahillin käytetyn osto-opas kannattanee vielä lukaista läpi.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
    suzukigirl:n avatar
    Liittyi May 2003
    Vaala, Oulujärven kuppeessa...
    "kallis käämiä uusiksi"

Kertokaa nyt sitten miksi olis kallis käämiä? Itse lanka ei varmasti tee kuin alle 10€.. ja lähes jokainen sen pystyy tekemään jos vaan haluaa..

Otin jo puheeksi tuolla toisessa topiikissa mutta vastausta en saanut.. Joten, onko se jotenki erikoinen että ei pysty itse tekemään?
    Suzuki RF600 -96
    (Suzuki GS500EZ -82)
    Yamaha PW50

PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
    joo tää mopo on mun enolla,tosin on sen itttekin hankkinut ihan hiljattain,mutta hinnasta varmaan pääsen sopuun.
    sitten näistä sähköviosta.
    vaihdettiin mopoon uus akku ja sen jälkeen alkoi latauksen valo palamaan siis käynnissä ollessa.vanhalla akulla ei tätä ilmenny.voisko toi nyt sitten viitata siihen että laturissa on jotain häikkää
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Ostin vuonna -87 uutena 1100 EF:n (puna-musta), siihen aikaan oli aika mahti peli. Kovasti vääntävä ja tärisevä mylly, mutta oli reissuajossa hyvä peli suojaavan katteen ja riittävän voiman vuoksi.

Kuten joku jo sanoikin, varma ja kestävä perustekniikka, enemmän kiinni siitä kuinka huollettu ja pidetty huolta.
    Tollasella ajeltu joku reissu. Hiukkasen kankea ja jämerä peli. Tosin n. 110 km/h vaudissa ilmenevät pienet tärinät stongassa ja jalkatapeissa ovat tyypillisiä. Kiusaa enemmänkin kuskia kuin kyytiläistä, ainakin minun tapauksessa.

Ne sähköongelmat ovat kyllä tuon ikäisissä aika yleisiä muutenkin, joten jos lataa niin eikun Suitza alle vaan. Kone melkoisen pomminvarma.

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Lainaa (suzukigirl @ Huhti. 18 2006,15:40) kirjoitti
    "kallis käämiä uusiksi"

Kertokaa nyt sitten miksi olis kallis käämiä? Itse lanka ei varmasti tee kuin alle 10€.. ja lähes jokainen sen pystyy tekemään jos vaan haluaa..

Otin jo puheeksi tuolla toisessa topiikissa mutta vastausta en saanut.. Joten, onko se jotenki erikoinen että ei pysty itse tekemään?
    no jos oletetaan että staattori maksaa maahantuojalla ehkä kolmesataa euroa niin ammattilaisella käämiminen maksaa korkeintaan kolmanneksen. saahan sen itsekin tehtyä jos on yhtään taipumusta, hommaa johdot ja hartsin ja köyhtyy pienen 2-numeroisen summan euroja. tarvikestaattori taas maksanee vähän yli puolet originaalin hinnasta ja todennäköisesti on tuplasti parempi kuin suzukin "aina luotettava" laatu sähköosissa.

yleensä vika on kuitenkin jännitteensäätäjässä ja/tai huonoissa sähkökontakteissa.

osta pois vaan pomminvarma vehje.nuo sähköviat totta.
    varoitusvalo jossa lukee battery ei ole latauksen valo vaan akun valo siis akussa anturi joka mittaa akun varaustilaa.
    yleensä se ei ole toiminnassa vaan valo palaa.uusi laturi ja säätäjä maksaa 260e yhteensä.ostin nimittäin juuri ne omaan pyörääni
    Jännitteensäädin polttaa sen laturin. Monet ovat laittaneet vanhaan Suzukiin Hondan säätimen, millä ongelma poistuu. 750 EF:ään olen joskus 10 vuotta sitten kääminyt itse laturin. Sähkömoottorihuolto pyysi 1000mk. Otin sieltä lainaan lankakelan ja vein kahden tunnin päästä takaisin. Pyysivät töihin . Lanka ja lakkaus + paisto oli muistaakseni 50mk yhteensä.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    ajelin tollasella 8 vuotta.hyvä peli,suosittelen lämpimästi mikäli pitää vanhemmista pyöristä tsekkaa takaiskarin toiminta,mikäli orkkis iskari niin luultavimmin sökö tai vähintään heikkotehoinen,itse vaihdoin öhlingsin.
    jouni
  11.  
    Lainaa (suzukigirl @ Huhti. 18 2006,15:40) kirjoitti
    "kallis käämiä uusiksi"

ite laitoin gpz:tan laturin vaikka hävettää mutta se toimii. Eikä maksanu siinämäärin että olis kannattanu ruveta suoran langan kans tuhraan.