Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 51:een 51:sta
  1. #31
    Yksi vaihtoehto lisää: GSX1100EF, 80-luvulta kylläkin...
  2. #32
    Eiköhän tuo ole XJ 900 F, jos japsin haluaa. alle 5000 hintaluokasssa ostaisin itse K 75:n ja kallimmassa K 1100 LT:n.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  3. #33
    Eikös noissa 90-luvun alun kawoissa ollu paljon kansivikoja?
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  4. #34
    Lainaa (jarno73 @ Tammi. 18 2008,14:00) kirjoitti
    Eikös noissa 90-luvun alun kawoissa ollu paljon kansivikoja?
    Kyllä vaan, tunnettu tosiasia...
  5. #35
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    "vanhaa 90-luvun" matkapyörää joka on paljon ajettu, niin on aivan tuurista kiinni millasen yksilön löydät. Oli merkki mikä hyvänsä niin saattaa olla silkkaa sontaa tai sitten erittäin hyvässä kunnossa. Kaikki riippuu siitä miten on pidetty ja huollettu. Jos ihan ummikkona lähtee moista hankkimaan, niin ehdottomasti joku sellainen kaveri mukaan joka ymmärtää ihmetellä muutakin kuin auringon polttamaa maalipintaa.
    GHOSTWRITER
  6. #36
    Lainaa (Gari @ Tammi. 18 2008,10:39) kirjoitti
    Yksi vaihtoehto lisää: GSX1100EF, 80-luvulta kylläkin...
    Luja pyörä, mut s..tanan ruma. Junanvalo. *
  7. #37
    Lainaa (MagnaMan @ Tammi. 18 2008,14:20) kirjoitti
    Lainaa (jarno73 @ Tammi. 18 2008,14:00) kirjoitti
    Eikös noissa 90-luvun alun kawoissa ollu paljon kansivikoja?
    Kyllä vaan, tunnettu tosiasia...
    Jepulis, näin on, lähinnä koskee zetoreita. Tosin niissä mitkä liikenteessä ovat vielä tänäpänä, nuo viat lienee jo korjattu kertaan tahi kahteen.

    muoks: ääni 1000f hondalle myös kawamieheltä.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  8. #38
    Lainaa (r1150r @ Tammi. 18 2008,10:21) kirjoitti
    Lainaa (KKa @ Huhti. 18 2006,09:33) kirjoitti
    Lainaa (Velho @ Huhti. 18 2006,09:25) kirjoitti
    Kone on kyllä kestävä, mutta yritäppäs vaihtaa tulpat / huoltaa VFR:rää- jotta saat tulpat vaihdettu joudut purkamaan syylärin...
    Syylaria voi taivuttaa eteenpäin (Kolot sopivasti katteessa), ei tarvitse purkaa. Tulpat saa koloistaan pois puutarhaletkun pätkällä.
    Isommista Hondista en mitään ymmärrä mutta sen verran on sivistystä saatu, että vaihdoin kaverin VF:ään aikanaan tulpat ja pyörän omissa työkaluissa oli mukana sellainen nivelellä varustettu tulppa-avain tuohon ahtaaseen paikkaan. Meni muuten hetki, että hoksasin syylarin kiinnikkeessa mahdollisuuden löysätä sitä ja kääntää eteenpäin.
    Nyt on pakko tuota pannaria mainostaa. Ainakin tulpat suht helppo vaihtaa, kun kone on pitkittäin. Jakohihnan vaihtoväli on 160 000, joten sitäkään ei aina tarvi olla ropaamassa. Tosin ohjurirullan laakeri oli (ja on edelleen) minulla kulunut, vaikka oli tarkastushetkellä ajettu vain vajaa 70 tkm.
    Keppiveto, mukava peli. Joskin aika painava. Tehokin riittää mukavaan matka-ajoon ihan hyvin, vastatuuleen kyllä joutuu vähän vaivaamaan konetta enemmän.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  9. #39
    Itsellä on tuo Yammun 900 xj. Luotettava kuin kallio, 92 tkm mittarissa.
    -ikuinen testaaja-
  10. #40
    Osta itelles laina!
  11. #41
    Jos oikeeta matkapyörää jolla varmana saa ajaa huolettomia kilometrejä ilman jatkuvaa roplaamista vielä +100tkm niin eiköhän silloin päädytä tuohon paneuropeanin paikkeille.

    Muistuu mieleen juttu lontoolaisesta pyörälähetistä joka oli ajellut 450 tkm samalla koneella.Avaamattomalla sellaisella.

    Valmis peli matkaan. Laukut ja kaikki.Tilaa kivasti kahdelle yms.



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  12. #42
    Mikäs olis tänäpäivänä semmonen pyörä, joka olis keppivetonen, ja kestäis isältä pojalle? Ja saa laittaa perustelujakin.
  13. #43
    ääni xj 900 :lle.
  14. #44
    Täysin puolueeton mielipiteeni:

    Honda. Mikä malli vaan.



    Jos taas etsisit seksikkäintä, varmaan olis vastaus jokin muu. Ehkä. *
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  15. #45
    suzuki gsx-r en ole vielä yhtään ajamalla rikki saanut ja niitä on ollut mulla MONTA
  16. #46
    Lainaa (duunari @ Tammi. 18 2008,22:25) kirjoitti
    suzuki gsx-r en ole vielä yhtään ajamalla rikki saanut ja niitä on ollut mulla MONTA
    Ai et saa niitä käyntiin...
  17. #47
    Yamaha FJ1200 -92, 102 000 km ajettu pelkällä nokkaketjun vaihdolla.
    Näillä mennää!
  18. #48
    Lainaa (Il_duce @ Tammi. 18 2008,21:31) kirjoitti
    Osta itelles laina!
    osta sää itelles elämä
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  19. #49
    Lainaa (Honsuheikki @ Huhti. 17 2006,16:02) kirjoitti
    Mikä on luotettavin ostos, kun haluat ison matkapyörän kohtuubudjetilla? Mikä peli vastaa matkamotoristin toiveisiin vaikka 100 km ajettuna?
    Matkapyörä => keppiveto, iso tankki, hyvä ajoasento, katettu pyörä => Joku touring laite
    Iso = yli 1000 kuutiota
    Luotettava => Honda, Yamaha, BMW
    90 luvulta => Honda Pan tai joku BMW
    Kohtuu Budjetti => Honda Pan European
    100 tkm = Panin ensihuolto = nokkahihnan tarkistus.

    Noin minä sen itse ajattelin 2005 syksyllä. Silloin 92 tkm ajettu -93 malli tuli taloon. Nyt 120 tkm mittarissa ja hyvin on palvellut lyhyillä ja pidemmilläkin matkoilla.
    Kun joskus vaihdan niin merkki ja malli säilyy.
    No, se on sitten vaan VOE VOE
  20. #50
    Kyllä vaan ne on nuo gsx suzukit kestäviä.Mulla melkeestä 63000 ajettu peli,elikkä just sisäänajo lopussa Tuntuu olevan kestävä peli,ei muuta kun bensaa tankkin/perushuollot
    Honda cb 125 k5 b6. Honda 125 twin. Honda cx 500 .Suzuki gsx 750. Suzuki gsx 1100F.
  21.  
  22. #51
    kyllä se on zzr1100 kestävin ja nopein 90-luvun pyöristä ml. 1990-1996 vuodet. omallakin on ajettu kohta 200 000 km konetta avaamatta. kansivikaerikoisuudet olivat herkimmillään 1984 gpz 900 r mallisessa. sitten pienemmissä 80-luvun 600 ja 750 16-venttiilisissä oli näitä pehmeitä seetejä. jos keppiä haluaa, niin sitten gtr1000 tai vaikka jamahan veemax. myös em. xj900 sarjan pyörät ovat tunnettuja erittäin kestävästä perustekniikastaan keppivedolla. mikäli kohtuullisempi suorituskyky käy pirtaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12