Eiköhän tuo ole XJ 900 F, jos japsin haluaa. alle 5000 hintaluokasssa ostaisin itse K 75:n ja kallimmassa K 1100 LT:n.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Eikös noissa 90-luvun alun kawoissa ollu paljon kansivikoja?
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
Kyllä vaan, tunnettu tosiasia...(jarno73 @ Tammi. 18 2008,14:00) kirjoitti
"vanhaa 90-luvun" matkapyörää joka on paljon ajettu, niin on aivan tuurista kiinni millasen yksilön löydät. Oli merkki mikä hyvänsä niin saattaa olla silkkaa sontaa tai sitten erittäin hyvässä kunnossa. Kaikki riippuu siitä miten on pidetty ja huollettu. Jos ihan ummikkona lähtee moista hankkimaan, niin ehdottomasti joku sellainen kaveri mukaan joka ymmärtää ihmetellä muutakin kuin auringon polttamaa maalipintaa.
GHOSTWRITER
Luja pyörä, mut s..tanan ruma. Junanvalo. *(Gari @ Tammi. 18 2008,10:39) kirjoitti
![]()
Jepulis, näin on, lähinnä koskee zetoreita. Tosin niissä mitkä liikenteessä ovat vielä tänäpänä, nuo viat lienee jo korjattu kertaan tahi kahteen.(MagnaMan @ Tammi. 18 2008,14:20) kirjoitti
muoks: ääni 1000f hondalle myös kawamieheltä.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Nyt on pakko tuota pannaria mainostaa. Ainakin tulpat suht helppo vaihtaa, kun kone on pitkittäin. Jakohihnan vaihtoväli on 160 000, joten sitäkään ei aina tarvi olla ropaamassa. Tosin ohjurirullan laakeri oli (ja on edelleen) minulla kulunut, vaikka oli tarkastushetkellä ajettu vain vajaa 70 tkm.(r1150r @ Tammi. 18 2008,10:21) kirjoitti
Keppiveto, mukava peli. Joskin aika painava. Tehokin riittää mukavaan matka-ajoon ihan hyvin, vastatuuleen kyllä joutuu vähän vaivaamaan konetta enemmän.
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Itsellä on tuo Yammun 900 xj. Luotettava kuin kallio, 92 tkm mittarissa.![]()
-ikuinen testaaja-
Jos oikeeta matkapyörää jolla varmana saa ajaa huolettomia kilometrejä ilman jatkuvaa roplaamista vielä +100tkm niin eiköhän silloin päädytä tuohon paneuropeanin paikkeille.
Muistuu mieleen juttu lontoolaisesta pyörälähetistä joka oli ajellut 450 tkm samalla koneella.Avaamattomalla sellaisella.
Valmis peli matkaan. Laukut ja kaikki.Tilaa kivasti kahdelle yms.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Mikäs olis tänäpäivänä semmonen pyörä, joka olis keppivetonen, ja kestäis isältä pojalle? Ja saa laittaa perustelujakin.
Täysin puolueeton mielipiteeni:
Honda. Mikä malli vaan.
Jos taas etsisit seksikkäintä, varmaan olis vastaus jokin muu. Ehkä. *![]()
Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
Now '14 VFR1200F
161.6mph/LPR'09
175.8mph/Halli'10&SS1000
177.1mph/Halli'11&SS1600K
167,2mph/Halli'13&SS1000
168.4mph/LPR'14&SS1600K
suzuki gsx-r en ole vielä yhtään ajamalla rikki saanut ja niitä on ollut mulla MONTA![]()
Ai et saa niitä käyntiin...(duunari @ Tammi. 18 2008,22:25) kirjoitti
Yamaha FJ1200 -92, 102 000 km ajettu pelkällä nokkaketjun vaihdolla.
Näillä mennää!
osta sää itelles elämä(Il_duce @ Tammi. 18 2008,21:31) kirjoitti
![]()
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
Matkapyörä => keppiveto, iso tankki, hyvä ajoasento, katettu pyörä => Joku touring laite(Honsuheikki @ Huhti. 17 2006,16:02) kirjoitti
Iso = yli 1000 kuutiota
Luotettava => Honda, Yamaha, BMW
90 luvulta => Honda Pan tai joku BMW
Kohtuu Budjetti => Honda Pan European
100 tkm = Panin ensihuolto = nokkahihnan tarkistus.
Noin minä sen itse ajattelin 2005 syksyllä. Silloin 92 tkm ajettu -93 malli tuli taloon. Nyt 120 tkm mittarissa ja hyvin on palvellut lyhyillä ja pidemmilläkin matkoilla.
Kun joskus vaihdan niin merkki ja malli säilyy.
No, se on sitten vaan VOE VOE
Kyllä vaan ne on nuo gsx suzukit kestäviä.Mulla melkeestä 63000 ajettu peli,elikkä just sisäänajo lopussaTuntuu olevan kestävä peli,ei muuta kun bensaa tankkin/perushuollot
Honda cb 125 k5 b6. Honda 125 twin. Honda cx 500 .Suzuki gsx 750. Suzuki gsx 1100F.
kyllä se on zzr1100 kestävin ja nopein 90-luvun pyöristä ml. 1990-1996 vuodet. omallakin on ajettu kohta 200 000 km konetta avaamatta. kansivikaerikoisuudet olivat herkimmillään 1984 gpz 900 r mallisessa. sitten pienemmissä 80-luvun 600 ja 750 16-venttiilisissä oli näitä pehmeitä seetejä. jos keppiä haluaa, niin sitten gtr1000 tai vaikka jamahan veemax. myös em. xj900 sarjan pyörät ovat tunnettuja erittäin kestävästä perustekniikastaan keppivedolla. mikäli kohtuullisempi suorituskyky käy pirtaan.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)