Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Hoi, mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa? Pyörä on kawasaki zx-6r vm. 2000, josta on poistettu pakoputken "katalysaattori" ja laitettu hyvin hengittävä äänenvaimennin.
    Pyörä käy hyvin vapaalla ja ottaa kierrokset mallikkaasti rajottajaan asti. Mutta itse ongelma tulee kun lähtee ajamaan, eli ykkösvaihteella pyörä toimii kyllä, *mutta kakkosvaihteesta ylöspäin vain pintakaasulla, jos silläkään. Rupeaa röpöttämään, röpeltämään ja nykimään kun yrittää kaasua vääntää. Ja noin 5000rpm kohdasta on mahdotonta saada kierroksia nousemaan, ellei tuuppaa pari vaihdetta pienemmälle. On koitettu dynojetin suutinsarjaa ja neuloja laidasta laitaan ja nyt vakioneuloilla ja suuttimillakin on sama ongelma.
    Kaasarit irti ja huolellinen puhdistus niille, kaikki kanavat puhalletaan puhtaiksi. Samalla kannattaa tarkistaa ryyppy, neulaventtiilit, ne alipainekumihärpakkeet ja kaikki muutkin tiivisteet. Kuullostaisi siltä, että kone käy liian rikkaalla, eli joku ilmakanava on tukossa tai kaasari(t) tulvii. Rikkoutunut alipainekumi taas voi estää jotain luistia nousemasta.
    Ei pelkkä änkkäri noin radikaalia muutosta yleensä tee.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Mulla oli samantyylinen vika, eli 6000rpm ylöspäin alko röpeltäminen ja taas 7500rpm jälkeen se loppui, joka vaihteella muttei vapaalla. Tein kaasariin rempan dynojetin suuttimilla ja neuloilla, vaihdoin kaikki kalvotkin, sekä lisäksi on nyt uudet putket. Kaasari on toistaiseksi kyllä vielä irti etten osaa sanoa vaikuttiko vaiko eikö mutta toiveet on korkealla.
    Näillä mennää!
    No johan nyt on.. Oon saanu neuvoja, että jos ei kestä kuormaa, niin käy laihalla ja toisaalla sanotaan, että käy rikkaalla Luulenpa, että oon kuitenkin talven aikana kämmänny jotain, kun oli pyörä osina. Eipä muuta, kuin kaasarit irti ja putsaamaan ja tarkistamaan kaikki muu mahdollinen.
    En omista moista, mutta yleisesti:

- onhan kaasarin gummikurkut varmasti ehjät irroituksien jäljiltä?
    - jos on niin onko ne varmasti paikallaan?
    - onko kaikki synkkaröörit mahdollisien säätöjen jälkeen kiinni?

Tuntuis tosiaan jos ei kaasua kestä yhtään et haukkaa raikasta ilmaa jostain välistä.
    Itellä halkes yks kurkku ja sitä ei nähny ollenkaan vaikka huolellisesti laitoin kaikki paikoilleen ja kattelin että kaikki on jiirissä. Sit kun laitoin käyntiin, niin semmonen pieni niiskutus kuului jostain epämääräisesti ja eikun kaikki auki uudestaan ja kiinnitysklemmarin reunan alta vaakatasossa puolet kurkusta halki...
    Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite

Bitit on pc:stä...
    ziigaileppa ettei vaan olis bensaletku kiertyny tjtn..meikäläisen ex-kuussatku fazeris oli säädättämisen jälk käyny niin.aluks luulin et kaasarit jäätää ku hyytyy ja pätkii,mut sit tarkemman tutkimuksen jälkeen huomio olikin että pahainen bensaletkuhan se oli kiertynyt ihmeellisesti mutkalle aiheuttaen moiset ikävyydet *
    04 Buell xb12s

8.  
    Lainaa (masalie @ Huhti. 17 2006,13:39) kirjoitti
    Hoi, mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa? Pyörä on kawasaki zx-6r vm. 2000, josta on poistettu pakoputken "katalysaattori" ja laitettu hyvin hengittävä äänenvaimennin.
    Pyörä käy hyvin vapaalla ja ottaa kierrokset mallikkaasti rajottajaan asti. Mutta itse ongelma tulee kun lähtee ajamaan, eli ykkösvaihteella pyörä toimii kyllä, *mutta kakkosvaihteesta ylöspäin vain pintakaasulla, jos silläkään. Rupeaa röpöttämään, röpeltämään ja nykimään kun yrittää kaasua vääntää. Ja noin 5000rpm kohdasta on mahdotonta saada kierroksia nousemaan, ellei tuuppaa pari vaihdetta pienemmälle. On koitettu dynojetin suutinsarjaa ja neuloja laidasta laitaan ja nyt vakioneuloilla ja suuttimillakin on sama ongelma.
    Ovatko ne ilmanottoaukoista kaasareille tulevat pienemmät ilmaletkut kiinni?