Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Oon aikeissa hankkia Z 1000 Kawan, mutta en oon täältä löytänyt kovin paljoa keskustelua pyörästä. Tietenkin mahdolliset tyyppiviat ja muut kokemukset kiinnostaa. Joten antaa palaa!
    Honda VTR1000F -03
    Yamaha Fazer 600 -98
    Suzuki Marauder 800 -97
    Kawasaki VN 750 -89
    Suzuki GR 650 -85
    Honda CB 250 -83
    Honda CB 125 -78
    Moro,n:9500km tuli 05 kesällä rullattua ja ei vikoja ja muutenki hieno laite ajella!!

Tosta linkistä lisää juttua!

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....39;st=0

Hieno laite, ei moittimisia... Ehottomasti hauskin laite millä koskaan ajanu
    Kawasaki z1000 & Suzuki pv50R
    Onko misssään suuntaa-antavia ohjeita alustan säätöön? Pitää lähteä säätämään aloitus pisteeseen ja ruveta tunnustelemaan, on nimittäin melko kovahko pomppuiselle tielle. Ohjekirjassa ei ole takajousen esijännityksen alkup. säätöä.

Pari sataa km olen ajanut nyt pyörällä ja muuten tuntuu todella hyvältä, kunhan ei aja kutosella.

Omaani on tanko vaihdettu ja muuttaa mielestäni asennon paremmaksi. Kunhan nyt ilmat lämpenee ja tiet harjataan pääsee kunnolla maistelemaan zetaa mutka ajossa, tiedä sitten jos perää vähän nostais tekemällä lyhyemmät koiranluut.

Alatehoihin kyllä petyin, muuten kiikuttaa ihan mukavasti. Meneeköhän pienempi eturatas, tai siis riittääkö kiristysvara ketjuissa?

jep! eilen kävin kolme kilsaa ajamassa, mukava peli!!

mikä kutosella ajamisessa on vikana, vai liian lyhyt välitys?
  6.  
    Tuossa "vikaa vai kawasaki" topicissa sitä mietin itsekkin. Hyvät kiksit saa kun ZRseiskan jälkeen *hyppää zetan puikkoihin, mahtavaa kun vajaan 2sadan vauhdissa keventää keulaa ja väkisin vaan liukuu penkissä takapenkin suojaa vasten ja tietenkin radalla.

Käänsin vähän vaihdepoljinta ylöspäin niin vaihteet menee vielä paremmin päälle ajokenkien kanssa. Mahtava laite.