Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    millonkas semmosen jäsenkortin saa? tuli vaan mieleen jos sais vaikka jotain alennuksia mopo liikeistä yms.
    Arzka
    Hei Arzka!

Olethan täyttänyt ry:n liittymiskaavakkeen ja maksanut tämän vuoden jäsenmaksun 20€? Milloin olet nuo tehnyt?
    Ainakaan nimeäsi ei nyt käsittelyssä olevien mukana ollut...
    Tämä tarkoittaa sitä, että jos olet yllä mainitut toimenpitteet tehnyt, sinun olisi pitänyt jo vastaanottaa korttisi, tai liittymisessäsi on mennyt jotain pieleen.

-Suvi-
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    häh! liityin maaliskuun alussa ja maksoin silloin jäsenmaksun.enkös mä ole silloin jäsen?
    Arzka
    Ok. Täytitkö myös sen liittymiskaavakkeen? Ilman kaavakkeen täyttöä (mistä ilmenee sekä nick, että oikea nimesi) on vaikea tilille tulleita rahoja kohdistaa mihinkään jäseneen. Rahastonhoitaja varmasti näkee onko rahasi tilillä.

Huomasin, että tuolla jäsenkaavakeissa on kohtalaisen monta jäsenlomaketta mistä puuttuu tuo .org-nikki kokonaan... Yritän selvittää mikä on tilanne tässä sun tapauksessa.

-Suvi-

Ainakaan tuolla ei jäsenhakulomaketta nimelläsi ole. Teeppä sellainen uudelleen *TUOLLA* ja sitten rahastonhoitajamme pystyy kohdistamaan maksamasi rahan tuohon nikkiin.
  6.  
    kävin täyttämässä kaavakkeen.kyl mä täytin sen sillon aikasemminkin,mutta jotain oon vissiin sählänny...
    Arzka