Näin kun peukalo on keskellä kämmentä kysyn seuraavaa.
Mitenkä saa ilmattua 800'n Intrun etujarrun? Kokeilin ainoalla tavalla, jonka tiedän eli pumppausta + ilmausruuvi auki kahvan ollessa pohjassa jne. mutta en kyllä saanut mitään sanottavaa aikaiseksi.
Onko hommassa jokin special niksi vai teenkö sen vaan päin helv.... ?
t. tekniikan supertohtori
Olihan jarrunestesäiliö auki ja säiliössä myös nestettä? Ettet ilmannu ilmaa...
Voip olla että että et saa etujarrua ilmattua, kuten auton jarrut, syitä on monia. Mutta jos pääsylinterin banjopultissa ei ole ilmausruuvia, siirrytään kohtaan B. Joskus onnistuu niin että et tee mitään, aukaiset vain jarrunestesäiliön korkin ja odottelet muutaman päivän, voi ilmaantua itsestään. Jos ei näin niin ota työsylinteri pois ja nosta se ylemmäksi kuin pääsynteri, ripustele vaikka rautalangalla kattoon. Ja ei muutakuin ilmaamaan perinteisin konstein. PS Niin pidä työsylinteriä siten että ilmausruuvi on ylimmässä kohdassa. Laita jarrupalojen väliin jotain, vaikkapa kiintoavain. Pitäisi onnistua.(riuska @ Huhti. 24 2006,20:47) kirjoitti
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>