Tuosta Swwepistä siis on käyty kyllä keskusteluja, kehuja on saanut ja haukkuja - siitä ei sen enempää. Hinta-laatu-suhde kumminkin houkuttaa...
Mutta onko kellään tietoa, mistä se oikein maahan rantautuu, kun ulkomaisilta sivuilta sitä ei näytä löytyvän. Vai onko meidän netin googlessa jotain vikaa![]()
![]()
Ei teitin googlessa vikaa ole.(safar @ Huhti. 05 2006,22:58) kirjoitti
Sweep on yhtä suomalainen merkki kuin esim. mp-asu tai sinisalo. Tuotemerkin omistaa Eurobiker Ay joka suunnittelee, valmistuttaa ja markkinoi tuotteita. Sweepin tuotteet on valmistettu pääosin pakistanissa, jos ko. maa aiheuttaa epäilyksiä niin n. 95% maailman mp-varusteista valmistetaan kyseisessä maankolkassa, mm. suurin osa Dainesen tuotteista (tai sinisalon, tai mp-asun tai....)
Merkin kohdalla on tosiaan aika paljon ollut vääntöä täällä, itse olemme jälleenmyyjänä ja yhteistyökumppanina seuranneet merkin ja tuotteiden kehitystä ja palautetta kohta parin vuoden ajan ja täytyy myöntää että joka kaudelle tulleet uudet mallit ovat petranneet edellisen kauden mallistoa. Sama koskee sekä laatua että suunnittelua.
Parin vuoden takaiset mallistot tuntuvat nyt aika töpöiltä ja jos jollakulla on ollut huonoja kokemuksia vanhemmista malleista niin kannattaa tutustua nykyisiin malleihin.
Nahkapuvuista kannattaa pitää silmät auki kotimaisia rr-kisoja seuratessa, melkoisen moni kuskeista käyttää Sweepin pukuja (muistaakseni mm. Marko Reinikainen) ja vaikka kyseessä olisi jossain määrin sponssi niin tuskin hekään rahan takia varusteiden laadussa tinkivät. RR-puolella on tulossa yksi erittäin nimekäs kuljettajasopimus lisää, mutta tosta asiasta lupasin pitää pääni kiinni kunnes asia virallisesti julkistetaan.
Meille on tarjottu myyntiin Sweepin rinnalle/tilalle muutamia nimekkäämpiä merkkejä (nimiä mainitsematta), mutta olemme toistaiseksi kieltäytyneet asiasta, hinta-laatu, valikoima ja saatavuus ovat ainakin toistaiseksi olleet kohdallaan.
eiks suoli24 ole se trollausportaali..?kirjoitti
![]()
Varaston tyhjennys/Lopettajaiset la 21/4/07!!!
Sinisalon puvut muuten valmistetaan Virossa eikä Pakistanissa.
Hesitation kills and the speed is cure.
Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
Toi busanistien tiimitakkihan on sweep.. (en ny muista mallia..)
Yhden kesän ja 15 tkm:n perusteella täytyypi sanoa, että on todella hinta/laatusuhde kohillaan.![]()
Exät:
Yamaha DT 125 R -89
Husqvarna WR 250 -92
Honda CB 750 -73
Honda CBR 1000 f -90
Suzuki Bandit 1200 -02
GSX1300R Hayabusa K5
M1800r -09
Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
"Made in Pakistan" lukee ainakin uusien Sinisalo Tech-takkien niskassa.(Asteriksi @ Huhti. 06 2006,12:13) kirjoitti
ja aprilia clubin takki on sweep.....tuli tänäänsaapi nähdä sitten millanen on.....
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Mulle tuli eilen myös Aprilia Clubin Sweep takki postissa ja ekaa kertaa päälle sovittaessa jäi heti etutaskun vetskarin vetolenkki käteen eli se hajosi osiksi. Korjasin sen kasaan hetipiti -liimalla nyt ensihätiin, mutta saa nähdä milloin hajoo loputkin vetskarit. Takki on kotimaan lipulla varustettu, mutta jos sen lähettää/vie takuuseen(?) korjattavaksi niin saa sen varmaankin korjattuna josks takaisin, mutta koskakohan, syksyksikö jos silloinkaan-en tiedä?![]()
R1250RT, R1200GS, G650X
[QUOTE= (Motovelhot @ Huhti. 06 2006,00:11)]Mistä saa noutaa uuden mallin tutustumisa varten, on sen verran huonot kokemukset. Rahaa en laita likoon.safar,Huhti. 05 2006,22:58 kirjoitti
Honda CBF 1000, Musta
Itsellä Sweepin tix-tex takki viimekesän, ja riitti mulle.
Isompi sade tuli kieltämättä läpi, mutta jos ylipäätään ajaa moottoripyörällä on ihan turha porata moisesta!
Juurikin meinasin tilata Motovelhoilta Sweepin nahkatakin ja tekstiilibyysat. Nuo Rukan 387€ maksaneet housut kun hajosivat kuukauden käytön jälkeen, niin meni usko tuohon "hinta/laatu"-hommaan kokonaan.
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Ota yhteyttä Rukan korjauspalveluun Kokkolaan!
Itse olen saanut sieltä erinomaista palvelua "takuu"asioissa, joita omiin Rukka-kamppeisiini on muutaman vuoden käytön jälkeen tullut (siis kauan oikean takuun umpeutumisen jälkeen).
Paras tapaus oli pari vuotta sitten, kun lähetin sinne 1995 ostetun ajotakin josta hihansuiden ja kauluksen tarranauhat olivat irtoamassa. Sanoin saatekirjeessä että olen valmis maksamaan työstä, mutta niin vain tulivat takaisin korjattuina - veloituksetta.
Siksi epäilyttää vahvasti kokeilla jotain muuta merkkiä.
Itsellä Sweepin ajohanskat nyt toista kautta käytössä eikä valituksen sanaa ole sanottavana. Hinta/laatusuhde kohdallaan ja istuvuus isoonkin kinkkukämmeneen todella hyvä.
Itsellä Sweepin puku ja hanskat. Olen ollut todella tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.
Ainoa miinus oli housut, joista tuli jo toisena kesänä vesi läpi haaroista (ajettu ainoastaan muutama sata km).
Housuissa todettiin Eurobikerin korjauksessa valmistus virhe kalvossa ja sain tilalle uudet housut.