Laitetaan tää vaikka varhaisdementian piikkiin, mutta eilisellä ajolenkillä huomasin jossain vaiheessa että jalassa oli eripari saappaat![]()
Toisessa jalassa Alpinestars SMX ja toisessa MP-Asun joku perussaapas, en muista mallia. Kun pääsin himaan, vasenta jalkaa jossa oli Astarisin saapas paleli, ja oikeeta jossa MP-Asu, ei ollenkaan.
Puolueeton yhden miehen raati toteaa MP-Asun saappaan lämpimämmäksi![]()
Teeppä sama testi sateella niin tulos voi olla toinen![]()
Ahdettu 1216
kumpikohan mahtaa sitten helteellä olla hiostavampi. testaa se sitten mikäli hellepäivä tulee.
Eipä taida olla, hyvin ne pitää vedenkin(suiza 1200 @ Huhti. 26 2006,13:46) kirjoitti
![]()
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Kyllä veden pitää, mutta harmittaa vaan kun ne pitää sen veden sisäpuolella(jake12r @ Huhti. 26 2006,15:07) kirjoitti
![]()
Ahdettu 1216
Heh, varsinainen vitsiniekka... Miten lie sinne sisäpuolelle päässyt jos se ei vuoda uloskaan(suiza 1200 @ Huhti. 26 2006,16:02) kirjoitti
Ei onneksi sellaisia ongelmia ole ollut minun kengissäni.
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Mielenkiintoinen testikonsepti!(tommipommi @ Huhti. 26 2006,13:37) kirjoitti
Tosin, jos olisit valittanut toisen kengän huonohkoa istuvuutta, olisi jäänyt epäilys oikeanpuoleisen jalan saappaan olleen vasemmassa jalassa...
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Näin luulee myös hän.(suiza 1200 @ Huhti. 26 2006,13:46) kirjoitti
Ainakin mun MP Asun saapas pitää vettä, kaiken sen sisällään mikä sinne tulee. Ekat pari vuotta oli tiiviit, mutta viime kesänä alkoi vesi tulemaan molempiin saappaisiin kun oli ajanut tunnin sateessa.
Mulle kävi kerran tavallisten kenkien kanssa samalla tavalla. Kenkiä oli hämärässä eteisessä enkä huomannu mitä työnsin jalkaani. Olivat saman tehtaan eriväriset. Lämpimyystestiä ei minulla tullut.(tommipommi @ Huhti. 26 2006,13:37) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"