-Jep eli missäs kannattaa säätää kawasakin venttiilit hämeenlinnan seutuvilla. Onko kellään kokemuksia sen seudun liikkeistä... missä oikeasti säädetäänkin ja huolletaan pyörää eikä pelkästään kirjoiteta kuittiin mukamas tehtyjä töitä.
Kiitoksia vastanneille.
![]()
itellä sama ongelma ja keski suomessa ollaan....kai vaan varattava aika johonkin ja mentävä itse katsomaan että homma tehdään...kans valohoidoista liikaa kuullut ja oikeeksi todistanut.![]()
Tiedä sitten onko sil merkitystä onko pyörä kawa suzka tai vaikka sit jawa sinuna kävisin juttelemassa jumabiken kaverin kanssa hänen liikkeensä sijaisee kaurialassa samassa paikassa missä muutamia vuosia sitten piti taloa rastaan jukka jumabiken toiminnasta ei ole minulla ainakaan minkään sortin moitittavaa rento asiansa osaava palvelu kaikin puolin suosittelen *![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
kävitkö?![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Jos ei "pakollisia" määräaikaishuoltoja enää, kannattaa ilman muuta tehdä säädöt itse, em. syystä.(tonppa @ Huhti. 14 2006,22:54) kirjoitti
Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
Joskus aikanaan kun ei Rastaan Jukalta enää viittinyt palveluja tilata (opiskelija kun olin, niin olisin voinut purkaa pyörästä katteet itse pois helpottaakseni/nopeuttaakseni/saadakseni hintaa edullisemmaksi venttiilinsäätötyöltä, niin se ei sopinut lainkaan. Pyörä tuotava kokonaisena tai ei ollenkaan...)
Valitsin jälkimmäisen ja ajelin Myllymaan Reijon pihaan ja purin ylimääräiset osat edestä, venttiilit säädettiin ja aamulla kävin laittamassa katteet paikalleen, maksoin tyytyväisenä hyvästä palvelusta ja kurvasin venttiilit tikissään kohti kilometrejä!
Eli ainakin muutama vuosi sitten huolsi vielä muitakin kuin Bemuja, joita vissiin pääasiakseen nykyisin myy?
Kannattaa käydä kysymässä, suosittelen!
Epäonnistumisen vaara on melko suuri, kun taitamaton opettaa kokematonta tekemään tarpeetonta...
joo...rastaan paja oli pas...aaa! mutta nyt Juha hoitaa hommat
tyylillä ja asiallisella hintaan! suosittelen JUMABIKE!![]()
* ZX-9R
Paitsi jos sattuu omistamaan vanhemman esim vm90 olevan pyörän niin totesivat kylmästi ... ME EI HUOLLETA 95:STA VANHEMPIA PYÖRIÄ ... MENE MUUALLE ... että se juma bikesta...(gsx1400 @ Huhti. 15 2006,02:17) kirjoitti
t:JL
Näillä mennään mitä on saatu !