Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Ostinpa uuden rocketin Turusta enkä Kotkasta koska Turussa väliraha oli varsin paljon pienempi. Nyt sitten kävin kysymässä huolletaanko pyöräni Kotkassa vaikken sitä sieltä ostanutkaan. " Kyllä vaan" sanoi Sahala. Menee kuitenkin toukokuulle kun on niin kiirettä. Tarkemmin katsottuaan olisin saanut ajan 29.4. 800 km ensihuoltoon ts. öljynvaihtoon.
    Soitin Turkuun ja saamme asian hoidettua ensiviikolla täällä kaakonkulmalla eikä tarvitse edes mennä Turkuun saakka.
    Toiset osaa palvella ja toiset eivät. Kävimme eukon kanssa kerran aikaisemmin motoboxissa kun kawan 2-tonninen oli tullut ja olin kiinnostunut siitä. Meillä oli ihan siistit vaatteet päällä ja olimme selvinpäin molemmat. Silti meille ei edes sanottu "päivää "tai muutakaan vastaavaa . Tallustelimme kaupassa n.15 min. jonka jälkeen lähdimme pois. En ostanut kawaa. Ostin sensijaan crossipyörästä vtx:n. Vaikuttaa nyt siltä etten motoboxia ihan pienen asian takia vaivaa.
    kotka
    Viime keväänä vaihdattelin pyörää ja kyselin tarjouksia Triumphista. Laitoin sähköpostilla tarjouspyynnöt ja Motoboxilta soitettiin seuraavana päivänä. Tarjous oli kerralla kohdallaan ja kaupat tehtiin. Pyörään ilmaantui kuitenkin vikaa ja takuuasia hoidettiin tavalla, jota on ihmetelty ulkomaita myöten. Siis positiivisessa mielessä. Vai onko muille annettu takuuseen uusi pyörä öljyvuodon takia? Itse en mene Sahalaa moittimaan.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa (kotka @ Huhti. 13 2006,20:11) kirjoitti
    Toiset osaa palvella ja toiset eivät. Kävimme eukon kanssa kerran aikaisemmin motoboxissa kun kawan 2-tonninen oli tullut ja olin kiinnostunut siitä. Meillä oli ihan siistit vaatteet päällä ja olimme selvinpäin molemmat. Silti meille ei edes sanottu "päivää "tai muutakaan vastaavaa . Tallustelimme kaupassa n.15 min. jonka jälkeen lähdimme pois. En ostanut kawaa. Ostin sensijaan crossipyörästä vtx:n. Vaikuttaa nyt siltä etten motoboxia ihan pienen asian takia vaivaa.
    kotka
    Joo, ei tarvitse kyseisessä liikkeessä palvelua odottaa, varsinkaan omistajalta itseltään mikäli ei ole pyörää sieltä ostanut. Jostain kumman syystä itse lopetin ostot liikkeessä!

Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Itselläni on jotenkin sellainen tunne että uusiin tiloihin siirtymisen myötä palvelukin on alkanut pelaamaan paremmin. On sinne yksi uusi myyjäkin tainnut jossain välissä tulla, jolta ei tarina ainakaan heti alkuun lopu. En kyllä ole liikkeestä pyörää ikinä ostanut, mutta kaikkea muuta pientä sitäkin enemmän. Sahala taitaa vaan olla perussuomalainen äijä, joka ei turhia kuvia kumartele.

Huoltopuolella on ihan pätevän tuntuinen englantilainen (?) mekaanikko, joka huolehtii ainakin Kawasakeista.
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
    Itse kysyin kyseisestä liikkeestä tarjousta uudesta mopottimesta mp-messuilla, täytin heidän tarjouspyyntölomakkeen ja he lupasivat olla messujen jälkeen yhteydessä. Meni viikko, meni toinen (tarjouksia pitänee messujen jälkeen tehdä muutama muukin)....soitin kuitenkin ja kysyin mikä mahtaa olla tarjouksen tilanne. Vastaus oli kuten arvelinkin, kiire. No ei siinä mitään, tarjous luvattiin yrittää tehdä ennen lomalle jäämistä (soitin muistaakseni torstaina ja seuraavana päivänä henkilö oli jäämässä lomalle) joten jäin odottelemaan. Tähän päivään mennessä en ole tarjousta sieltä saanut joten nähtävästi minun ei tarvitse kyseisestä liikkeestä uutta mopotinta ostaa. Minulla ei todellakaan ole mitään kyseistä liikettä vastaan mutta itsekin asiakaspalveluhommissa työskentelevänä on tullut jonkinlainen arvostus asiakaspalvelua kohtaan, joka ei tällä kertaa ollut ihan parasta mahdollista.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
    Usein pyörähdän motoboxissa ihan katselemassa tuotteita ja satunnaisesti ostelen tarvikkeita eli ei mitään suurempaa, aina olen kuitenkin palvelua saannut joten ei mitään valittamista.

Huollossa jätkät on asiallisia eikä siitäkään moitittavaa löydy.
    Itse kuulun siihen asiakasryhmään joka mielellään katselee rauhassa ja osaa tarvittaessa hakea myyjän jos todellakin sitä tarvitsen.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (Kwaks @ Huhti. 13 2006,23:13) kirjoitti
    On sinne yksi uusi myyjäkin tainnut jossain välissä tulla, jolta ei tarina ainakaan heti alkuun lopu.
    Musta Pörssi menetti yhden myyntitykeistään. Jamppa on oikein mukava ja on ollut ainakin minulle avuksi. Miellyttävä väriläiskä muuten niin juroon myyjäkaartiin.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    Joo en ole motoboxissa käynyt ainakaan vuoteen, enkä usko menevänikään.. kun sanoo päivää, niin vastaukseksi saa jotaan muminaa vittuuntuneen näköseltä myyjältä, koka alkaa etanan tahdilla äärimmäisen vaivautuneena tutkimaan tietokoneelta jos sattuisi vaikka kyseinen osa löytymään.. no hyllystähän ei välttämättä löydy edes bensasuodatinta ja toimitusaika on n. 1kk, joten ei muuta kun netti auki ja tilaus saksasta. (nopeempaa, halvempaa ja parempi palvelu, sekä tulee oikea osa heti ekalla kerralla)
  9.  
    Lainaa (IlDuce @ Huhti. 16 2006,19:59) kirjoitti
    Musta Pörssi menetti yhden myyntitykeistään. Jamppa on oikein mukava ja on ollut ainakin minulle avuksi. Miellyttävä väriläiskä muuten niin juroon myyjäkaartiin.
    Ilmankos oli jotenkin tutunnäköinen naama, mä olen vissiin joskus autostereot siltä ostanut
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."