Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 58:een 58:sta
  1. #31
    Tuo keskiseisontatuki löyty ihan alkuperäisosana brandilta.. jos ens viikolla sais alle niin osais sanoa millanen käyttää
  2. #32
    Tunnustus:

    CB 1300 Hondassa on paras ajoasento mitä moottoripyörässä voi olla.

    Niin leppoisa, että siihen voi nukahtaa. No, onneksi tuulen tuiverrus repii niin, että pysyy hereillä. Mutta se ajoasento on ihan kuningas.
  3. #33
    Lainaa (koira @ Touko. 24 2006,08:21) kirjoitti
    Tuo keskiseisontatuki löyty ihan alkuperäisosana brandilta.. jos ens viikolla sais alle niin osais sanoa millanen käyttää
    Erittäin hyvä kapistus.. Omassa oli jo hankittaessa. Pientä tuskaa ja hampaiden kiristelyä sen käyttö tosin aluksi oli, mutta kun kerran sain nousemaan ja tajusin tekniikan niin sen jälkeen on tullut käytettyä ahkerasti.
    ex: gsxr 750, Busa, fz1n, Bandit1200n, drz400sm, cb1300n, zx10r, 600hornet
  4. #34
    Lainaa (Bol dor @ Touko. 06 2006,19:50) kirjoitti
    Lainaa (pette @ Huhti. 12 2006,19:29) kirjoitti
    Onkos tossa pyörässä mitään tyyppivikoja tai jotain muuta mitä pitäis tietää? * Oon tässä harkinnu jos tuollaisen hommais Kawan tilalle. Kertokaahan kokemuksia. *
    Tekniikanmaailman edellinen numero (8/2006) sisälsi vertailun peruspyöristä, mihin ei kuitenkaan eksynyt suzukín kilpailija mukaan. No riippumatta siitä, Honda cb1300 voitti. Jokainen voi kuitenkin halutessaan tutustua vertailuun, ja muodostaa omat pistekertoimensa ja myöskin voittajan. Tämä lienee viimeisin juttu missä tuo Honda on mukana.
    Silti...koeajo kannattaa aina.
    TM:n arkistosta pikku palanen testistä.
    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
  5. #35
    Lainaa (imppa @ Touko. 24 2006,08:10) kirjoitti
    Tuli heitettyä eka n. tuhannen kilometrin matkalenkki ja moottoritieajossa huomaa kyllä, että kone käy ehkä voimiinsa nähden turhan kierroksilla - bensaa palaa n.7 - 8 l sadalla kaksi päällä yhdellä takalaukulla, mutta muuten kun kierrokset alle neljän tonnin niin kulutus tippuu radikaalisti. Ehkä lyhyehkö moottoritietoimintasäde haittaisi jos lähtee lataamaan jonnekkin autobaanaosastolle. Muuten edelleen vakaa kuin juna ja laite on stressitön vetää kun vääntöä piisaa ja mukavaa kyytiä
    Onko jossain myynnissä pienempää takaratasta ja isompaa eturatasta ? En netistä löytäny. Laskeskelin, että jos laittaisi eteen yhden piikin isomman ja taakse kaksi pienemmän, niin kierrokset olisivat matkamotariajossa sopivat (n.4000) - Ei varmaan kiihtyvyys lopu kesken .
    Itellä SW motechin keskiseisari se on hiukan hankala käyttää ja vaatii voimaa ehkä ei ihan optimaalisesti suunniteltu, mutta pelaa "huoltoständinä".
    Meillä oli Saksanreissulla kulutus n 6,5l/100km ja ajo suoritettiin välillä autobaanalla, joten ei minun mielestä tuo kulutus noussut koskaan niin isoksi, että se olisi ratkaisevasti vaikuttanut toimintasäteeseen, mutta tämä olikin vain oma mielipide. Ei kylläkään ajettu 2-päällä, koska molemmilla omat pyörät. Tavaraa oli paljon, koska harrastukseen kuuluu telttailu, ja omat eväät.

    Keskiseisonnat on hondan omat ja ne on ainakin hyvät ja helpot.

    Tuohon vanhaan sotaratsuuni ei myöskään saanut sopivia välityksiä, niin hain Konaflex:istä raakarattaan, ja sorvautin reiät mallin mukaan. Katselin tuossa noita rattaita, ja tosiaan tilanne on sellainen, ettei saa suurempaa eturatasta (pienmpiä saa) eikä pienempää takaratasta (suurempia saa). Täytyy varmaan käydä taas Konaflexissä ostoksilla, jos alkaa häiritsemään noi välitykset. Konaflex tekee myös mittojen mukaan, mutta saattaa hinta/määrä karata käsistä.
    Honda CB1300F-04, CB1100F-83, CB125T-78,
  6. #36
    En tiiä oliko alkuperänen vaimennin vai mikä kaverilla Motoparkissa, kun firman kerhon kans kiersimmä ympyrää... oli meinaan CB1300:ssa minun makhun päivän ylivoimasesti kommeimmat saundit ja kuskina semmonen, joka näky tykkäävän antaa kyytiä ko. hopean väriselle komistukselle Että terveisiä vain 19.5. reissulla olhelle, josko tällä kanavalla myös piipahat. Yes.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  7. #37
    Lainaa (pette @ Huhti. 12 2006,19:29) kirjoitti
    Onkos tossa pyörässä mitään tyyppivikoja tai jotain muuta mitä pitäis tietää? Oon tässä harkinnu jos tuollaisen hommais Kawan tilalle. Kertokaahan kokemuksia.
    Vikaa...

    Renkaat laahaa maata, kenttingissä reikiä ja penkki päin persettä ;-)

    Taitaa olla aika robusti peli..
    --JaSa
    TFM
    Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
    BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
  8. #38
    Lainaa (Bol dor @ Touko. 26 2006,11:28) kirjoitti
    Meillä oli Saksanreissulla kulutus n 6,5l/100km ja ajo suoritettiin välillä autobaanalla, joten ei minun mielestä tuo kulutus noussut koskaan niin isoksi, että se olisi ratkaisevasti vaikuttanut toimintasäteeseen, mutta tämä olikin vain oma mielipide. Ei kylläkään ajettu 2-päällä, koska molemmilla omat pyörät. Tavaraa oli paljon, koska harrastukseen kuuluu telttailu, ja omat eväät.

    Keskiseisonnat on hondan omat ja ne on ainakin hyvät ja helpot.

    Tuohon vanhaan sotaratsuuni ei myöskään saanut sopivia välityksiä, niin hain Konaflex:istä raakarattaan, ja sorvautin reiät mallin mukaan. Katselin tuossa noita rattaita, ja tosiaan tilanne on sellainen, ettei saa suurempaa eturatasta (pienmpiä saa) eikä pienempää takaratasta (suurempia saa). Täytyy varmaan käydä taas Konaflexissä ostoksilla, jos alkaa häiritsemään noi välitykset. Konaflex tekee myös mittojen mukaan, mutta saattaa hinta/määrä karata käsistä.
    Elinpä siinä luulossa, ettei orggis keskiseisaria edes saa, no elämä on . Pitääpä seurailla noita kulutuksia jos kerran noin suuria eroja - Paras konsti ehkä on heivata eukko pois takapenkiltä ja hommata hänelle oma pyörä
    Pitää varmaan itsekin pitää mielessä toi firma jos ei orggis rattaita saa, ihmettelinkin hiukan että "tiuhempia" välityksiä saa, muttei harvempia kai ne sopii jollekkin joka haluaa lähteä liikennevaloista vitosella
    Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
  9. #39
    Lainaa (imppa @ Touko. 27 2006,06:37) kirjoitti
    Lainaa (Bol dor @ Touko. 26 2006,11:28) kirjoitti
    Meillä oli Saksanreissulla kulutus n 6,5l/100km ja ajo suoritettiin välillä autobaanalla, joten ei minun mielestä tuo kulutus noussut koskaan niin isoksi, että se olisi ratkaisevasti vaikuttanut toimintasäteeseen, mutta tämä olikin vain oma mielipide. Ei kylläkään ajettu 2-päällä, koska molemmilla omat pyörät. Tavaraa oli paljon, koska harrastukseen kuuluu telttailu, ja omat eväät.

    Keskiseisonnat on hondan omat ja ne on ainakin hyvät ja helpot.

    Tuohon vanhaan sotaratsuuni ei myöskään saanut sopivia välityksiä, niin hain Konaflex:istä raakarattaan, ja sorvautin reiät mallin mukaan. Katselin tuossa noita rattaita, ja tosiaan tilanne on sellainen, ettei saa suurempaa eturatasta (pienmpiä saa) eikä pienempää takaratasta (suurempia saa). Täytyy varmaan käydä taas Konaflexissä ostoksilla, jos alkaa häiritsemään noi välitykset. Konaflex tekee myös mittojen mukaan, mutta saattaa hinta/määrä karata käsistä.
    Elinpä siinä luulossa, ettei orggis keskiseisaria edes saa, no elämä on . Pitääpä seurailla noita kulutuksia jos kerran noin suuria eroja - Paras konsti ehkä on heivata eukko pois takapenkiltä ja hommata hänelle oma pyörä
    Pitää varmaan itsekin pitää mielessä toi firma jos ei orggis rattaita saa, ihmettelinkin hiukan että "tiuhempia" välityksiä saa, muttei harvempia kai ne sopii jollekkin joka haluaa lähteä liikennevaloista vitosella
    Tuo välitystenvaihto onnistuu, kun katsoo missä pyörissä on samalla kiinnityksellä rattaat ja valitsee sitten sopivilla hammastuksilla olevat. Tässä tuli ongelmaksi tämä.
    Edessä 18 piikkinen. Samalla kiinnityksellä löytyy (vfr800)16 ja (xx)17 piikkisiä, eikä sinne tod.näk edes sovi 19 piikkinen.
    Takana 39 piikkinen ja isompia löytyy ainakin 43 piikkiseen asti.
    En ole kysynyt maahantuojalta saako pienempää takaratasta, ehkä kannattaisi, vaikkei edellisiin pyöriin saanut.
    Ja sillä Hondan keskiseisonnalla on sitten ihan v...llinen listahinta.
    Honda CB1300F-04, CB1100F-83, CB125T-78,
  10. #40
    Lainaa (imppa @ Touko. 27 2006,06:37) kirjoitti
    Elinpä siinä luulossa, ettei orggis keskiseisaria edes saa, no elämä on .
    Koitin viime syksynä vääntää kauppaa CB 1300 :sesta ja siinä yhteydessä keskiseisontatukea kyselin, liikkeessä sanoivat ettei taida olla olemassa, Hornettiin semmosen saapi, mut ei taida tähän olla. Uskoin tietty kaveria kun kysymyksessä oli oikein maahantuojan liike täällä lounaisessa suomessa.
  11. #41
    Lainaa (Bol dor @ Touko. 27 2006,08:12) kirjoitti
    Ja sillä Hondan keskiseisonnalla on sitten ihan v...llinen listahinta.
    R.M. Heinolta SW-Motechin keskiseisontatuki 129 e, eli täältä. Tai Louisilta sama vähän edullisemmin.
    Köy.
  12. #42
    Lainaa (Matteus @ Touko. 27 2006,20:07) kirjoitti
    Lainaa (Bol dor @ Touko. 27 2006,08:12) kirjoitti
    Ja sillä Hondan keskiseisonnalla on sitten ihan v...llinen listahinta.
    R.M. Heinolta SW-Motechin keskiseisontatuki 129 e, eli täältä. Tai Louisilta sama vähän edullisemmin.
    Jos tuo tarvike seisomatuki maksaa 129e(+postikulut?) ja itsellä tuli 165e hintaa asennettuna tuolle Hondan alkuperäiselle.. tiedä sitten kumpi kannattavampi.. Ainakaan minusta tuo hinta ei alkuperäselle kovin v***llinen ole jos 30e enempi puolen tunnin asennustyön kans..

    Aika nättihän tuo on asentaa ainut että joutu putkea löysäämään pakosarjalta asti että sai sen tuen tapin työnnettyä paikalleen. Jousetkin meni nätisti paikalleen kun jätti tapin toisesta päästä irti, asensi jouset ja väänsi tapin toisestakin päästä paikoilleen.

    Tuolle alkuperäiselle tuelle pyörä nousee kyllä melkeen itsestään. Painoa vaan tuen päälle ja ei pahemmin tarvi edes nostaa. Ainakaan tämmösen 100 kilosen..



  13. #43
  14. #44
    Minkäslaisia ropelluksia tai säätöjä olette tehneet CB:n alustaan?

    Itse olen toistaiseksi ajellut siten, että molempiin päihin pykälän verran lisää esijännitystä (edestä yksi viiva ja takaa yksi askel) ja piirun verran vaimennusta lisää. Tuntuisi toimivan mukavasti 90 kiloisen ukkelin alla vaikka olisi vähän tavaraakin mukana.

    Mutta sitten paritellen ajaessa, kyytiläinen noin 60 kiloinen roikale, pyörä menee noilla säädöillä jo hieman takapainoisesti, vaikka ajettava se on edelleen. Tuolloin tulee myös matkavauhteja ajellessa kuskin kypärään sellaisia pyörreosumia, joita ei soolona tule. Pistinpä sitten vielä taakse yhden pykälän lisää esijännitystä (toiseksi kirein asento) ja jopas toimii paremmin, luonnollisesti.

    Nyt on sitten muutama lenkki pyörähdetty jäykemmällä asennolla myös yksin ja hitto, sehän tuntuu toimivan myös silloin. Tuntuu melko selvästi ketterämmältä, eikä kuitenkaan näillä vauhdella mitenkään levoton ole koskaan. Toki persjouset ovat nyt "sääntöjen" mukaan liian kireällä, joten kävi mielessä, että mitähän jos tipauttaisi etukolmioita hieman. Ymmärtääkseni tuo on aika suosittu modaus gsx/xjr/zrx-piireissä, joten miksei tässäkin tapauksessa. Onko kukaan testannut ja jos niin kuinka paljon noita kannattaisi testimielessä laskea? 5mm? 10mm?
  15. #45
    Alustan säätöihin ei ole paljon tullut koskettua ja onkos kellään kokemusta noista "Leo Vince Oval EVO II E-Hyv." vaimentimista mitä allright kaupittelee? Onko ääntä enempää mitä vakiossakaan?

    Edit: Vaihteet näyttää toimivan oikeen joten turhat poistettu.



  16. #46
    Otetaanpas tämä keskustelu taas esille.

    Ajatuksena on vaihtaa XX moiseen, joten laitelkaapas jälleen hyviä ja huonoja puolia vuoden 2006 CB1300:sta
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  17. #47
    Nyt kun näyttää olevan hiljaista tällä rintamalla niin kysytäänpä nyt muutama kyssäri...

    Onko tietoa minkälaisia laukkusarjoja(kuvia?) moiseen vempeleeseen on saatavilla? Saako pyörään esim sivulaukut vai olisiko simppelimpää käyttää ns kangaslaukkuja?

    Onko kukaan reissannut ko pyörällä pidempiä matkoja 2 päällä? Esim noin 400 kilometrin päivämatkoja. Ja tietysti kulutus asia kiinnostaa reissussa.

    XX yllätti nimenomaan pienellä kulutuksella
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  18. #48
    Lainaa (Tepe1 @ Elo. 21 2006,08:50) kirjoitti
    Nyt kun näyttää olevan hiljaista tällä rintamalla niin kysytäänpä nyt muutama kyssäri... *

    Onko tietoa minkälaisia laukkusarjoja(kuvia?) moiseen vempeleeseen on saatavilla? Saako pyörään esim sivulaukut vai olisiko simppelimpää käyttää ns kangaslaukkuja?
    Krauserilta ainakin saa 3 laukun sarjaa. Samoin olen jossakin kuvissa nähnyt ceebeen givin telineellä ja kolmella boxilla, mutta tuo lienee joku oma viritelmä? Taisi samassa kuvassa olla persiissä kiinni vielä perskärry, tai paremminkin tynnyri, jos en väärin muista.

    Lainaa kirjoitti
    Onko kukaan reissannut ko pyörällä pidempiä matkoja 2 päällä? Esim noin 400 kilometrin päivämatkoja. Ja tietysti kulutus asia kiinnostaa reissussa.

    XX yllätti nimenomaan pienellä kulutuksella
    Toki. Tuollaiset päiväreissut eivät tuota minkäänlaista ahdistusta, ainakaan kotimaan nopeuksilla.

    Kulutus nyt on mitä on. Siinä 6-7 litraa yleensä. Pari päällä ajaessa kulutus on ollut jopa alle tai piirun päälle 6:n, sattuneista syistä. Ei se nyt kuitenkaan niin paljon hörppää, että se jotakin pyörän valintaan vaikuttaisi(?)
  19. #49
    Itellä on niin sanottu tuppervaare malli, + plussaa vakaa ja mukava pyörä ajaa vääntöä on kivasti alhaalta asti, ABS jarrut, ja puolikate suojaa hyvin... - miinus hieman häiritseviä värinöitä siinä 3000rpm ja 4500rpm, *



    <br />
  20. #50
    Terve isolohkoveljet, takana n. 4000 km:n Norjan/Suomen/Ruotsin reissu ja kokemuksia tähän asti.
    Kaksipäällä ajettiin ja pisin päiväveto oli noin 800km. laukkutelineenä pikairotettava SW motech ja laukkuina kapat. Takatelineelle miinusta, koska sen kiinnityslevy on SW:ssä muovia ja takalaukku hutisee ärsyttävästi ja tulee hiukan liian eteen, joten takalaukku jäi pois, sivulaukkutelineet erittäin hyvät ja tukevat. Jos nyt tekisin uudelleen valinnan, niin jättäisin Motechin takatelineen pois ja hommaisin tilalle Hondan oman tavaratelineen, johon kiinnityslevy ja SW:t sivulaukuille. SW:n kaatumarautoja en myöskään voi suositella koska vasemmanpuoleinen rauta tulee "vaarallisen" lähelle vesipumpun runkoa, jouduin pulttaamaan muuten hienot ja huomaamattomat vehkeet pois ja valittamaan maahantuojalle - asia on viety jonnekkin Saksaan valmistajalle .
    Kasaisin nyt siis vehkeen seuraavasti: Sw motech sivulaukku telineet, Alkup. keskiseisarin ja tavaratelineen ja jotkut istuvammat kaatumaraudat. Äänenvaimennin on vielä kaupassa, mutta tota Vinceä meinasin hinnan takia ja saahan siitäkin sen huilun pois ja E -hyväksyntätunnus jää....
    Peli on erittäin onnistunut ostos tehoa ja alakierrosvääntöä löytyy todella hyvin helppoihin ohituksiin täydellä kuormalla.
    Pyörässä ei edelleenkään tarvi pleksiä, tulpat vaan korviin ja hyvin menee
    Minkälaisia rengaspaineita ootte käyttäny, ite sain ton renkaan loppuun jo kaheksassa tonnissa, ilmeisesti liian vähillä paineilla....
    Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
  21. #51
    Alustasta vielä: kaksipäällä ajettaessa jouduin laittamaan takapään esijännityksen toiseksiviimeisiin koloihin ja paluuvaimennuksen yhtä naksua vaille kiinni, etupäästä kierros esijännitystä ja vaimennukset kanssa naksua vaille kiinni. Takapää on hiukan pehmeä vakiona.
    Kulutuksesta: pysyy tosiaan jopa kutosen päällä kun kierrokset alle neljän tonnin (nopeus n. 100) mutta nousee tiheähköstä perävälityksestä johtuen noin 7,5:een nopeammassa ajossa ( voimaa ei synny tyhjästä )
    Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
  22. #52
    Moi vaan

    XX vaihtui viime viikolla uuteen CB1300:seen. Lisänä laitoin pyörään Givin etupleksin(sellainen tumma ja pienehkö), keskijalka on vielä tilauksessa sekä nämä SW-motechin ('http://www.rmheino.fi/imports/sw-motech/')takatelineet sivulaukkuraudoilla. Tarkoititko Imppa, että nämä sivutelineet sopisi Hondan takatelineeseen ja millainen se Hondan teline on? Jos näin on niin saattaisin vielä muuttaa tätä telineajatusta

    Je ensimmäinen noin 500 kilometrin "sisäänajo" lenkkikin tuli äskettäin suoritettua On se Naantali vaan kaunis paikka

    Mutta asiaan.... Reissu tehtiin 2 päällä ja muutaman laukun kera. Takajousitus juurikin samanmoisesti säädettynä kuten Impallakin. Etupäätä laitoin aavistuksen tiukemmalle. Koneen tehoja ei tullut testattua johtuen tästä sisäänajosta, mutta hyvin pysyttiin jonojen mukana. Ranteet eivät enään väsy ja peppu pysyy ehkä paremmin puutumattomana kuin XX:ssä. Mutta moottoritiellä ajettaessa tuuli käy kyllä reippaammin CB:llä ajettaessa verrattuna XX:ään. Tai ainakin matkustajan mielestä Ensimäisen tankkauksen mukaan keskikulutukseksi tuli 5,17 litraa sadalla kilsalla, mikä oli mielestäni aika yllättävää, mutta hjyvä näin Pitää tietysti ottaa huomioon, että kiekat eivät nousseet kertaakaan yli 4 tuhannen.

    Pyörä tuntuu kaikenkaikkiaan mukavalta, kone käy nätisti ilman sivuääniä ja tuntuuhan tuo vääntävän Ja nyt kun sen vielä sain pesastua, niin katseleehan sitä myös mielellään.



    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  23. #53
    Lainaa (Tepe1 @ Elo. 27 2006,18:30) kirjoitti
    Tarkoititko Imppa, että nämä sivutelineet sopisi Hondan takatelineeseen ja millainen se Hondan teline on? Jos näin on niin saattaisin vielä muuttaa tätä telineajatusta
    Sw:n sivulaukkutelineet eivät tarvi välttämättä sitä takalaukkutelinettä vaan sen yläkiinnityspisteet tulevat takakahvan kiinnitysruuveihin. Joo sitä en varmaksi tiedä onko alkuperäisessä tavaratelineessä tilaa sille kiinnityspisteelle se tulisi varmistaa kun tietää miten teline tulee kiinni. Alkup tavaratelineen kuva löytyy brandtin sivuilta siinä on sellainen pieni käännettävä vänkärin selkätukikin, aika hyvännäkönen tavaratelineeksi. *SW:n Takalaukkutelineessä tosiaan mua ainakin häiritsi se muovinen kiinnityslevy muuten tukevassa rungossa, joka saa ainakin tollasen 48 litrasen taka säiliön heilumaan ärsyttävästi.
    Onnea uudelle pyörälle *
    Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
  24. #54
    Lainaa (imppa @ Elo. 27 2006,20:50) kirjoitti
    Onnea uudelle pyörälle
    Kiitos
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  25. #55
    Lainaa isojussi kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa käyttää kompaktimpaa 0,33l pakkausta, niin täyttöaste on vieläkin tehokkaampi

    Vitonen voisi tosiaan olla selkeämpi reissuvaihde. Miksi ei kuudes vaihdekin, vaikka se ehkä tyylirikko olisikin. Ei se vääntö ainakaan kesken loppuisi. Toisaalta, eipä tuolla nyt viitsi kovin montaa kilometriä motarilla vääntää. Ellei ole pakko.
    Ei minulla ainakaan mitään ongelmaa motarilla vääntää ilman tuuliohjeimiakaan. Soiva peli!!
    Asenne ratkaisee AINA!!
  26. #56
    En lienee ainoa, jolla näytön napit ei toimi; miten korjattavissa?
    Viimeksi muokannut: Mitatu64; 25.07.2023 klo 11:44.
    MTT
  27. #57
    Täältä ajattelin kysyä, jos pidän pyörän vielä pitempään. Mulla oikean puolen nappi rikki, mutta eiköhän ne kannata molemmat vaihtaa jos sille tielle lähtee.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  28.  
  29. #58
    Eihän kenelläkään ole jäänyt CB1300 tankissa olevaa polttoaine anturia ylimääräiseksi? Viallinenkin huomioidaan. Omasta on näköjään karissut kohon varressa olevat vastinpinnat, jotka ottaa kontaktia itse lähettimen kontaktipintaan. Eli se koho varsineen riittäisi. Kohtalaisen heikosti on noita tarjolla ja originaali n. 350€
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12