Arai
AGV
Shoei
Nolan
HJC
Roof
Zeus
IXS
Schubert
KBC
Nolan ollut jo pari kesää, mutta tuleepi vaihtumaan.
Ei vain tahdo istua tähän nuppiin.
Vanhus:
Honda CBR 600f -89
Arai Chaser mustana tällä hetkellä...
Yamaha YZF 1000R Thunderace -02
Honda VFR 750 F -91
Yamaha YZ 250 F -95
KTM 250 GS -86
Yamaha IT 250 -84
Suzuki PE 250 -83, PE 175 -82
Arai Freeway
Arai Viper GT
Shoei Multitec
Bell M5X Daytona
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Nolani tuo tsubu on muistaakseni.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
Monia on kaapissa, mutta Shoein XR-1000:n jälkeen (whisper kitin kera) ei ole muita enää kaivattu.
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Minä ja vaimo myös, suupertti jää kakkos kypäräksi. Britti testin kakkonen avattavissa kypäröissä.(ilmo89 @ Elo. 19 2010,11:12) kirjoitti
![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Arai Viper. Hornetista Busaan vaihdettuani on tuntunut että naamareiän yläreuna vois olla kyl vähän korkeammalla, muilla samoja ajatuksia?
Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
Scorpion EXO-750
www.scorpionsports.eu
FZ6-s -04 -> Z750 -09
MARUSHIN 999RS Kouseido. Ensimmäiset 800 km tuntunut oikein toimivalta. On kevyehkö (1100g) ja meikäläisen päänuppiin istuu hyvin.
BMW F650GS Twin
Shoei 1000 ja ei mitään valittamista potasta.
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Neljäs Marushin, Nyt 999 Kouseido. Välillä kolme Schuberthia joista yksi risa kaapissa HJC:n kera. Kaiken varalla Lidlin 30 €:nen.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
AGV GP-Tech, sininen, tällä hetkellä, ollut yhden kesän. Edellinenkin oli kyllä AGV, en muista mallia, mutta kyllä tämä on kevyt, äänetön ja hyvin ilmastoitu. Ja istuu päähän kuin nakutettu, ei purista eikä paina mistään mutta pysyy hyvin paikallaan
. En voi kuin kehua. Hyvä on
.
![]()
Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä
Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006
Marunari
marushin avattava.
ensin oli nolanin avattava mutta ei jotenkin istunut päähän reilun kuuukauden aikana ja tilalle tuli marushin, kevyempi ja istui paremmin itselle.
2010- Yamaha FJR1300 -04
-90-92 Kawasaki Gpx750r
-89-90 Yamaha XJ750
Kadulla ajellessa Schubertin avattava, radalla Marushini ja motocrossia ajaessa Shoei.
MotoGP ostin ja senjälkeen Shubert S1 ja
MotoGP roikkuu päässä kun Schubert S1
kuori halkesi kun putosi ilmeisesti naulakossa,..
mitä tahatui en tiedä mutta halekama
ilmesty,...
Katsokaas testi tuloksia kypäröistä,...
http://sharp.direct.gov.uk/
ne on aika ylättävät,
jotkut rahastaa brändillä mutta ei
kypärä ei suojaa tehokkaasti,..
joillakin merkeillä kaikki mallit suojaa
hyvin ja hinta riippuu ulkonäöstä ja
joillakin merkeillä suojavuus, ulkonäkö ja hinta
toimivat yhdessä!!!
Testin Schubert tulokset käyvät yksiin
käyttökokemusten kanssa. 100egen "MotoGP"
tavis kestää ja suojaa viellä pikään ja
on melusampi Schubert joka ei käytössä kestä
kauan kun kuori niin ohut ja heikko.
Aihe kiinostaa, Shubertin tilalle etsitään uutta
ensi kaudeksi,..!
Nexx XR1R ??
---
joni
http://boy007.dy.fi
arain kypärää ennen käytin shubert-s1 käytössä istuu meikän kuuppaa hyvin![]()
Huupertti see kakkonen, parempaa ei ole vielä tullut vastaan...., no ehkä c3
Helposti
Olikssää ihanselvistäpäin ku kirjotit ton?(boy007 @ Joulu. 26 2010,14:44) kirjoitti
![]()
Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä
Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006
Marunari
Useimiten airohin visirilinen krossikypärä.
Totta maar olin selvitä päin(Ari @ Joulu. 26 2010,19:05) kirjoitti
ku kirjotin, maar selvite päin
kun Schubertin testi tulokset
luin, siis törmäys tuloks.
On se maar hiljanen kyrpä
tu Huupert mut jo sit se
sillai suojaa nit mit sil eit
tekee?
Ei mittää!
---
joni
http://boy007.dy.fi
Laitappa kuvaa tuosta, ihan vaan kiinnostaa kun S1 käyttäjänä...kirjoitti
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Ostin justiinsa uuden Shoein katukypärän samanlaisen tilalle. Enskahommissa on Sinisaloa ja kelkalla BRP-tuotetta. Mönkkäri-"laillisuus"-kypärän merkistä ei ole aavistustakaan, mutta ilmeisesti alunperin trial-kypärä... On siinä kumminkin paljon leimoja!
Uusi Schuba putosi n. 50-70 sentistä maahan = kolo. R 1:stä putosi motarilla Saksassa koko leuan ilmanottosysteemi jossain vaiheessa, perillä huomasin. Potta oli ehkä 1 kk vanha ja vautiakin ehkä jopa 120 km/h. J 1:n meni vaihtoon pikavauhtia, kun leuan kiristys & suojasysteemi unohtui milloin minnekin. Siis en ollut valveutunut nysväri, vaan vanha dementikko. Ihan pakko oli siirtyä taas vaihteeksi noihin halvempiin Marushineihin, kunnes toisin todistetaan.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
X-Liten X-802r Lorenzo replica. Pirun hyvä kypärä ollu. Noista race-kypäristä hintaansa nähden jopa loistava! Arai ja Shoei 200€ kalliimpia. Suht hiljainen, kevyt ja hyvin ilmastoitu.
Shoei raid 2, mut ei keiku!
XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...
Arai chaser, väritys wraith , tummalla visiirillä. Crossissa Arai VX3, Millsaps orange.
Ihan OK pottia.![]()
GSF 1250SA -09