moro! eli otsikon mukainen pyörä, jos otan katit pois putkista täytyyköhä ruisku säätää uusiks? onko mahdollisuus että menee laihalle? katit sijaitsee kohdassa jossa putki jakautuu kahdeksi, eli ennen äänenvaimentimia.
onkohan kyseisellä muutoksella vaikutusta pöyrän tällähetkellä hyvin maltilliseen äänimaailmaan?
mitä hyötyä aattelit saada katin poistolla?
löylyä ei varmaankaan tule paskaakaan lisää koska ne äänenvaimentimet edelleen kuristaa ko. vekotinta.
wanha wiisaus että 'osta sliparit ennemmin kuin rupeat modaamaan wanhoja' varmaan pätee tässäkin..
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
noi alkperäset putket on mielestäni hyvännäköset, pitäisin ne mielellään paikoillaan. vaihtoehto olisi tietysti jos tekis itse samanlaiset vaimentimet (suorat putket).
Saatan puhua läpiä päähäni mutta kaikki MP katalysaattorit eivät hirveesti kurista tehoja pois.
Tuossa laitoksessa nimenomainen ongelma on tuo 'tyyli ennen tarkoitusta' putkisto joka syö tehoja suht paljon.
vanhemmassa Z1000'ssa muuten se putkien kultaus liukeni pois tosi herkästi, kannattaa varmaan kylmästi lasikuulapuhaltaa ne kun pinnoite menee räkäisen näköiseksi.
Tossa on kuva jossa näkyy hunajakenno-katti ja se minkälaista mutkaa siellä putkessa on...eli vaihda vaan sliparit.
http://tinyurl.com/jkzw3
ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
Itse kennokatti ei ahdista juuri lainkaan. Vaimennin kuristaa minkä kuristaa.
BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Näin mä vähän muistelinkin että noi MP katit on aika virtaustehokkaita.(B12 @ Huhti. 12 2006,13:11) kirjoitti
Bulussa tosin moista ei ole edes uutena.![]()